abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164841054
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:38 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Lees anders dit even, als je durft.
Wat een onzin verhaal zeg, weer iemand die zijn eigen vooroordelen als juist ziet.
pi_164841055
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:38 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Vind het toch een rare gedachtegang als je het zien van een burkini als provocatie naar jezelf ziet hoor.
pi_164841096
quote:

[..]

Ja,het is vast een complot.

Maar goed, een spiegel voorhouden van tijd tot tijd kan sowieso geen kwaad.
pi_164841097
Gewoon stug blijven doordrammen. Blijven uitlokken en blijven provoceren.

Als achtergesteld deel van een import volk moord en brand blijven roepen want hé ik ben moslim , ho want dat is de wil van Allah!

En alles vanwege antieke , debiele en ja , natuurlijk door mannen (!!) bedachte (leef) regeltjes.

Het is om je dood te lachen en dood te schamen , zoveel debiliteit anno 2016 in een Westers land..

En als je er over nadenkt : eigenlijk hoort zo'n antiek, abject en debiel iets ook bedekt te worden.

Net als bij de nonnen , de orthodoxe joden, de zwartekousendragers , de met mijters getooide geestelijken.

Daar waren we zeker in dit land eigenlijk grotendeels gelukkig wel klaar mee en konden we graag massaal om lachen en de spot mee drijven.

Maar met de moslims ligt dat heel anders : nee , dit zijn de ware uitverkorenen, de knuffelkonijnen der goeddoeners.

Zelfs die van fanatiek links , veelal dezelfde mensen die graag alle vormen van religie zagen uitsterven en er niet over zouden peinzen welke religieuze groepering dan ook te hulp te komen.

Als achtergesteld deel van een import volk moord en brand blijven roepen want hé ik ben moslim , ho want dat is de wil van Allah!
pi_164841156
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gelukkig hoeven we niet allemaal hetzelfde te zijn. Wat normaal is in deze mag lekker iedereen voor zichzelf bepalen. Die vrijheid hebben we.

Wat een benauwende samenleving krijgen we als iedereen maar in het keurslijf moet blijven en zich moet kleden en gedragen zoals normaal wordt gevonden door de gemiddelde nationalist.

Die bekrompen instelling van velen. :')
De domme instelling van jou. :')
Wat normaal is in deze mag JUIST NIET lekker iedereen voor zichzelf bepalen. Op openbare plekken zijn openbare regels van toepassing. Bijvoorbeeld in de vorm van kledingsvoorschriften. Zo om de orde te bewaren. Wil je je niet houden aan bepaalde kledingsvoorschriften? Dan ga je niet naar die specifieke openbare ruimte. Die vrijheid hebben we.

Bekrompen dus van je om te denken dat we ons moeten kleden en gedragen zoals normaal wordt gevonden door de gemiddelde nationalist.
pi_164841171
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:43 schreef DrMabuse het volgende:
Ja, riepen ze dat op het strand? Of waren ze gewoon aan het recreëren op het strand, tot dat ze lastig gevallen werden?
pi_164841199
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:38 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Verklaar u nader...
Jij niet dus.
pi_164841204
quote:

En alles vanwege antieke , debiele en ja , natuurlijk door mannen (!!) bedachte (leef) regeltjes.

Het is om je dood te lachen en dood te schamen , zoveel debiliteit anno 2016 in een Westers land..

En als je er over nadenkt : eigenlijk hoort zo'n antiek, abject en debiel iets ook bedekt te worden.

Net als bij de nonnen , de orthodoxe joden, de zwartekousendragers , de met mijters getooide geestelijken.

Daar waren we zeker in dit land eigenlijk grotendeels gelukkig wel klaar mee en konden we graag massaal om lachen en de spot mee drijven.

Maar met de moslims ligt dat heel anders : nee , dit zijn de ware uitverkorenen, de knuffelkonijnen der goeddoeners.

Zelfs die van fanatiek links , veelal dezelfde mensen die graag alle vormen van religie zagen uitsterven en er niet over zouden peinzen welke religieuze groepering dan ook te hulp te komen.

Ik schaam me dat wij hetzelfde paspoort hebben.
wooblabalurg
pi_164841247
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:26 schreef frietenstamp het volgende:
PrisonPlanet twitterde op donderdag 25-08-2016 om 11:44:52 Muslim women get fined in France over clothingMuslim women in the Middle East get killed over clothingWhich one causes the most outrage? reageer retweet
Wat een stompzinnige redenering.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 13:49:31 #210
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164841280
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je bevestigt alleen maar zijn punt. _O-
pi_164841285
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

[..]

Nog meer onnozelheid.
Hebben jullie wel eens van strategische zetten gehoord? Ooit?
Ja, moslims's met een boerkini zijn onderdeel van een complot.
pi_164841299
Ik begrijp het probleem niet zo. Laat ze lekker dragen wat ze willen, scheelt ook meteen weer oogvervuiling.

Voor een zwembad is het een ander verhaal natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_164841304
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:49 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Je bevestigt alleen maar zijn punt. _O-
Hij heeft geen punt, want die tegenstelling bestaat alleen in zijn hoofd.
pi_164841324
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat een stompzinnige mening.
pi_164841357
quote:

Vandaar ook dat het niet nodig is het te verbieden maar er zijn een aantal mensen die helemaal doorgedraaid zijn en nu zelfs al onze eigen vrijheden om zeep helpen en die terugkeren naar de mannen wereld waarin wordt voorgeschreven hoe men zich moet kleden.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 13:53:45 #216
452947 frietenstamp
pi_164841390
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Vandaar ook dat het niet nodig is het te verbieden maar er zijn een aantal mensen die helemaal doorgedraaid zijn en nu zelfs al onze eigen vrijheden om zeep helpen en die terugkeren naar de mannen wereld waarin wordt voorgeschreven hoe men zich moet kleden.
smh
pi_164841423
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:53 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

smh
Hoor je iets klotsen?
  donderdag 25 augustus 2016 @ 13:55:31 #218
452947 frietenstamp
pi_164841436
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:54 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hoor je iets klotsen?
Irl begeef ik me niet onder achterlijken, het wordt me soms te veel hier.
pi_164841444
FREEDOM!!! Even perspectief in deze discussie over het walgelijke Frankrijk :')

Hypocriet selectief geneuzel deze discussie. De dwangmoslims liggen in een deuk.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 25 augustus 2016 @ 13:56:12 #220
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_164841452
quote:

[..]

Ik durf dat prima te lezen, maar de redenering in dat stuk slaat kant noch wal.

Ja, nudistenclubs e.d. hebben regels dat je naakt moet. Mij trekt dat totaal niet, maar ja, ik ben ook geen nudist. Op de Canarische eilanden wel vaak genoeg op stranden geweest waar ook men ook veel naakt loopt. Ik ben zelf ook wel eens naakt gaan zwemmen daar, maar op een echt nudistennaaktstrand, waar het verplicht is, zou ik me ook niet prettig voelen. Ik wil graag de vrijheid om ook gewoon iets aan te trekken als ik daar zin in heb, zonder voor glurende griezel aangezien te worden.

Volgens mij hebben we het hier over openbare stranden (en dus geen privé-clubs), waar geen kledingvoorschriften gelden. Of zouden moeten gelden. En waar ik als blanke, blonde vrouw dus wel gewoon met een lange broek en shirt op het strand mag zitten, maar iemand in een boerkini ineens niet welkom is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 25-08-2016 14:04:09 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_164841474
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:51 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Wat een stompzinnige mening.
Neuh, want als we wetgeving hier pas idioot mogen vinden als het qua niveau dat van Saudi-Arabië aantikt ben je niet goed bij je hoofd.
pi_164841501
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:56 schreef truthortruth het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hypocriet selectief geneuzel deze discussie. De dwangmoslims liggen in een deuk.
Ah, we mogen dus nog wel even verder gaan met idiote wetgeving omdat het in andere landen slechter is geregeld. Goed om te weten.
pi_164841515
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:29 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Toen ze nog wel zelf mochten kiezen (links voor de zwakbegaafden):

[ afbeelding ]
Volgens mij hebben sporters zelden wat te zeggen over hun clubtenue.
Hoe zagen de teams er in de tussentijd uit?
pi_164841597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:56 schreef truthortruth het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dus? Jij wil dat we afglijden naar standaarden uit verre oorden?
pi_164841605
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, we mogen dus nog wel even verder gaan met idiote wetgeving omdat het in andere landen slechter is geregeld. Goed om te weten.
En dan om het af te toppen, ook nog precies die landen waar de religie achter de burkini prominent is, wat een toeval he :')
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')