Kan. Ik voel persoonlijk niet de behoefte om ruzie te zoeken met een boerkini-draagster, maar goed. Ieder z'n ding.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dan ga je vast binnenkort ook inzien dat je met een onderwaterboerka ruzie krijgt met andere badgasten.
Wat lul je nou? Moslima's mogen ook onderwaterboerka's kopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De beste man heeft reclame-uitingen in de ban gedaan (ook debiel trouwens). Hij verbiedt niemand om in lingerie te lopen. Toch wel een verschil.
Nee zo moet men het niet zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef Pterichthys het volgende:
Men moet het zo zien:
Wil men dat moslims zich welkom voelen in Europa?
Meer de melkfles turns kreeftkleur variant.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zwarten, negers, roetmoppen. Take your pick.
In bepaalde Franse badplaatsen niet. Daar gaat deze reeks over, naar ik begrijp.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Moslima's mogen ook onderwaterboerka's kopen.
Want wie wordt er dan beledigd met zo'n boerkini? Ik zie werkelijk niet in wat er zo aanstootgevend is aan zo'n boerkini.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dan ga je vast binnenkort ook inzien dat je met een onderwaterboerka ruzie krijgt met andere badgasten.
Ze mogen boerka's kopen en ze mogen reclameposters met boerka's ophangen. Dat is al meer dan de islamitische burgemeester in London tolereert.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In bepaalde Franse badplaatsen niet. Daar gaat deze reeks over, naar ik begrijp.
Naar mijn weten gelden in Londen geen regels voor het dragen van (bad)kleding. Dit in tegenstelling tot in diverse Franse badplaatsen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ze mogen boerka's kopen en ze mogen reclameposters met boerka's ophangen. Dat is al meer dan de islamitische burgemeester in London tolereert.
Posters van westers geklede vrouwen verbieden in een westers land vind je wel normaal verder?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar mijn weten gelden in Londen geen regels voor het dragen van (bad)kleding. Dit in tegenstelling tot in diverse Franse badplaatsen.
Wel blijven opletten, Willempie. Ik schreef al dat ik het verbod 'debiel' vind.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Posters van westers geklede vrouwen verbieden in een westers land vind je wel normaal verder?
Wel, het is redelijk simpel. Op strand zitten halfnaakte mannen en vrouwen. Een vrome moslima wordt daar dus geconfronteerd met mannenlichamen van mannen die niet haar man zijn. Zeer zeer haram.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef Homey het volgende:
In Nederland is een boerkini gewoon toegestaan, toch zie je vrijwel geen moslima's op het strand. Hoe zit dat?
welke fotos?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:59 schreef crystal_meth het volgende:
Zijn er al mensen opgepakt voor het verspreiden van de foto's? Of mag dat nieuws niet gepubliceerd worden?
Want?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nee zo moet men het niet zien.
wat wat wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Posters van westers geklede vrouwen verbieden in een westers land vind je wel normaal verder?
Van het optreden van de politie, de burgemeester had gezegd dat ie aanklacht zou indienen tegen degenen die de foto's verspreiden op internet.quote:
Hoiquote:
het lijkt me dat je wel moslimas ziet alleen zijn de dan in badpakquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef Homey het volgende:
In Nederland is een boerkini gewoon toegestaan, toch zie je vrijwel geen moslima's op het strand. Hoe zit dat?
mag dat dan niet? hier in nederland kan je gewoon fotos maken van publieke mensen. publiceren wordt het net ff anders, maar daar is op zich ook niks mis mee volgens de rechterquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:01 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Van het optreden van de politie, de burgemeester had gezegd dat ie aanklacht zou indienen tegen degenen die de foto's verspreiden op internet.
Video: Yasmin stelt de goede vraag, krijgt debiel antwoord.twitter:OnlineMagazin twitterde op donderdag 25-08-2016 om 15:43:00🆘‼️🐸😂 That's funny: "Freedom of choice!". Take your hijab down, and you will be stoned to death. Stupid nut. https://t.co/QKAzizaf7f reageer retweet
hij zal waarschijnlijk een bullshit reden als "aanzetten tot haat" of "bedreiging van de veiligheid" aanroepen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
mag dat dan niet? hier in nederland kan je gewoon fotos maken van publieke mensen. publiceren wordt het net ff anders, maar daar is op zich ook niks mis mee volgens de rechter
ik ben benieuwd of die burkini ban stand zal houden. een merkwaardig iets wat we nu zien gebeuren in frankrijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:08 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
hij zal waarschijnlijk een bullshit reden als "aanzetten tot haat" of "bedreiging van de veiligheid" aanroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |