Nattekat weer welquote:
De School met de Bijbel aan de Garderenseweg? Heb ik ook op gezetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:05 schreef Leandra het volgende:
Speuld![]()
Daar ging mijn opa naar school
Als hij er vrijdag nog ligt wil ik m wel gaan halen.
* OscarMopperkont zet motor weer uit en gaat weer in de zon zittenquote:
heb je een geautomatiseerde vuilnisbakquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont zet motor weer uit en gaat weer in de zon zitten
Wel op basis van accu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
heb je een geautomatiseerde vuilnisbak
Op zonne-energie, ik begrijp hetquote:
Er is maar één school in Speuld denk ik?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
De School met de Bijbel aan de Garderenseweg? Heb ik ook op gezeten
Heul wel. Want hij lag op streetview locatie.quote:
quote:
Ah, dan was de oude OP even gebruikt ipv degene uit de wiki, maar dus uiteindelijk goed gezet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inmiddels weer wel, aanvankelijk stond de vorige, verdwenen versie er nog in...
In Creil, ja. Maar daar heb ik pas achteraf naar gekeken, ik heb eerst alleen gekeken hoeveel borden er zijn en gezien dat dat er nooit veel kunnen zijn. Volgens mij in totaal 4, waarvan er 2 sowieso afvallen (want die gaan geen 60-zone in).quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heul wel. Want hij lag op streetview locatie.
Ongeveer hier, als ik me niet vergis:quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heeft iemand de locatie van Speuld voor me, voor de wiki?
Ah ja ok. Maar Ou Tannou was toen hij in Creil lag toch? Vandaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:47 schreef Light het volgende:
[..]
In Creil, ja. Maar daar heb ik pas achteraf naar gekeken, ik heb eerst alleen gekeken hoeveel borden er zijn en gezien dat dat er nooit veel kunnen zijn. Volgens mij in totaal 4, waarvan er 2 sowieso afvallen (want die gaan geen 60-zone in).
In Speuld lag de stok niet op een streetviewlocatie (of jij moet iets weten dat ik niet weet).
Nee, dat was een post van vandaag. En ik was gisteren al in Creil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah ja ok. Maar Ou Tannou was toen hij in Creil lag toch? Vandaar.
Dan haal ik dingen door elkaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:33 schreef Light het volgende:
[..]
Nee, dat was een post van vandaag. En ik was gisteren al in Creil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
En helemaal zeker weet ik het ook niet. Ongeveer hier: https://www.google.nl/maps/place/52%C2%B016'23.2%22N+5%C2%B042'36.9%22E/@52.273104,5.7097098,146m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d52.273104!4d5.710257quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat was de locatie in Speuld? Streetview is weer eens beperkt
Ik volg het topic niet meer. Kom afentoe kijken of de Stok op het pad ligt als ik een langere afstand moet rijden. Zoals vanmiddag naar Alkmaar, maar via Gld is net iets te ver om.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
maringo heeft de site nog niet bijgewerkt zie ik zojuist. Toch geen sabbatical?
Ik wil best helpen de website bij te houden anders.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik volg het topic niet meer. Kom afentoe kijken of de Stok op het pad ligt als ik een langere afstand moet rijden. Zoals vanmiddag naar Alkmaar, maar via Gld is net iets te ver om.
Ik zal kijken of ik een gaatje kan maken om de site bij te werken. Had niet door dat ik al dik twee maanden achter loop.
Automatiseer het danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik volg het topic niet meer. Kom afentoe kijken of de Stok op het pad ligt als ik een langere afstand moet rijden. Zoals vanmiddag naar Alkmaar, maar via Gld is net iets te ver om.
Ik zal kijken of ik een gaatje kan maken om de site bij te werken. Had niet door dat ik al dik twee maanden achter loop.
ok dan, top !quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
komt inderdaad aardig in de buurtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:29 schreef Light het volgende:
[..]
En helemaal zeker weet ik het ook niet. Ongeveer hier: https://www.google.nl/maps/place/52%C2%B016'23.2%22N+5%C2%B042'36.9%22E/@52.273104,5.7097098,146m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d52.273104!4d5.710257
Daarvoor moet ik eerst het een en ander aanpassen en daar ben ik al lange tijd mee bezig. Echter dit is het vooruitschuifproject.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wil best helpen de website bij te houden anders.
Ah ok. Nou ja, ik houd mij aanbevolen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst het een en ander aanpassen en daar ben ik al lange tijd mee bezig. Echter dit is het vooruitschuifproject.
Ik probeer al jaren mijn hulp aan te bieden, gaat niet gebeuren kan ik alvast verklappenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah ok. Nou ja, ik houd mij aanbevolen.
Ik zal je wel missen als reguliere stokverplaatserquote:
Dat was mijn gok. Bedankt!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:29 schreef Light het volgende:
[..]
En helemaal zeker weet ik het ook niet. Ongeveer hier: https://www.google.nl/maps/place/52%C2%B016'23.2%22N+5%C2%B042'36.9%22E/@52.273104,5.7097098,146m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d52.273104!4d5.710257
Kun je trouwens nog even kijken naar http://fokstok.maringo.nl/verplaatsing/1101 en http://fokstok.maringo.nl/verplaatsing/1102quote:
Done.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kun je trouwens nog even kijken naar http://fokstok.maringo.nl/verplaatsing/1101 en http://fokstok.maringo.nl/verplaatsing/1102
De data stonden per abuis verkeerd in de wiki, moet juli zijn, niet juni
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stokje was helemaal uitgedroogd. Heb hem een bakje water gegeven en hij ligt nu in de koelte bij te komen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stokje was helemaal uitgedroogd. Heb hem een bakje water gegeven en hij ligt nu in de koelte bij te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
No problem.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:32 schreef Maringo het volgende:
Update van mn site:
- Mastenbroek uit de gemeentes Kampen en Zwarteland samengevoegd.
- De plaatsentelling op de kaart houdt nu wel rekening met plaatsen waar geen bord is. Zwolle is nu dus groen.
Bedankt Oscar voor de notificaties!
Ow en Maringo, Anderwereld heette toch echt 'De Andere Wereld'quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:32 schreef Maringo het volgende:
Update van mn site:
- Mastenbroek uit de gemeentes Kampen en Zwarteland samengevoegd.
- De plaatsentelling op de kaart houdt nu wel rekening met plaatsen waar geen bord is. Zwolle is nu dus groen.
Bedankt Oscar voor de notificaties!
als die niet gehaald is welquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:13 schreef chufi het volgende:
Ligt ie nog steeds in Swifterbant? * Kick*
En terecht!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Arm Flevoland.... niemand wil er heen
niemand wil er gevonden wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Arm Flevoland.... niemand wil er heen
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! RIP Nattekatquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Het lot wil dat ik misschien straks naar Lelystad ga
geniet met volle teugen van deze dag dan maarquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:50 schreef just me het volgende:
[..]
geniet met volle teugen van deze dag dan maar
Maar de Zuiderzee kan je ook vanaf Volendam, Hoorn en Enkhuizen zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
zelfs het er naartoe rijden is al te saai voor woorden. zodra ik de zuiderzee zie wil ik al rechtsomkeer maken
De stok moet er toch echt nog 13 keer heenquote:
Da's het IJsselmeer, dan is het wel leuk...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar de Zuiderzee kan je ook vanaf Volendam, Hoorn en Enkhuizen zien.
heen en weer, heen en weer...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De stok moet er toch echt nog 13 keer heen
Uhm nope. Is ook Zuiderzee. Boven de dijk is IJsselmeer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's het IJsselmeer, dan is het wel leuk...
Zodra je in de buurt van de Ketelbrug komt (geldt voor beide zijden), wordt het horror.
Heb jarenlang familie in Espel woonachtig gehad, na 5 minuten wilde je er al weer weg...
Markermeer ja. Iemand noemde het Zuiderzee. Maar onder de dijk Enkhuizen - Lelystad is het dus Markermeer en van beide kanten dus te zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:10 schreef Nattekat het volgende:
Het Markermeer heeft een nieuwe naam gekregen?
hmm parallel universe B)quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:10 schreef Nattekat het volgende:
Het Markermeer heeft een nieuwe naam gekregen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Uhm nope. Is ook Zuiderzee. Boven de dijk is IJsselmeer.
Top!quote:
mja zo maar eens streetviewen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:08 schreef Light het volgende:
Ik ben laatst al voor de stok naar Creil gereden, dus nu mag iemand anders de polder in(Even los van dat ik voorlopig geen tijd heb.)
tsssk dan ga je toch 's morgensquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:24 schreef Nattekat het volgende:
Helaas, mijn plan van morgen is ook afgelast.
Plan was om daar in de buurt te gaan karten, maar de baan is helaas niet beschikbaar 's middags.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |