quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze doen net alsof ze werden gedeporteerd.
En terecht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze doen net alsof ze werden gedeporteerd.
Geeft geen fuck.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:35 schreef Pedroso het volgende:
Hans weet alles van sport, traint nog dagelijks z'n buikspieren.
Had dan wat anders geregeld, evt. buiten het Olympisch dorp.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Tom begrijpt tenminste het idee achter de losersvlucht.
Totaal verkeerde manier van (top)sport benadering vind ik dat.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:36 schreef Blik het volgende:
Tekenend, het doel van de losersvlucht was om focus te creëren bij de resterende sporters, maar het andere doel (saamhorigheid) gaat daarmee compleet verloren.
Eensquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Pauw heeft trouwens ook een zichtbaar oudere kop. Hij moet niet zoveel in de zon zitten.
Jij gaat genieten van Siem de Jong.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heemskerk zwaait af na dit jaar.
Goed, ik ga wat anders doen
Een idee die compleet verkeerd uitpakt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Tom begrijpt tenminste het idee achter de losersvlucht.
Je gaat nu dus hebben dat morgen bij de huldiging de helft van de sporters al ruim een week terug zijn en er helemaal geen zin in hebben. Dat was voorgaande keren helemaal geen issue volgens mijquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Totaal verkeerde manier van (top)sport benadering vind ik dat.
Alsof het ook extra zou moeten motiveren zodat sporters ten koste van alles die 'loservlucht' willen ontlopen.
Dit was bij het Familiediner geheel toevallig ook het gevalquote:
Waar zit die klier precies?quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Alvleeskklierkanjer is sowieso kansloos.
Het onderwerp kanker en dan hebben we zometeen Hansgod. Lijkt me niet zo een goede overgangquote:
Alleen Ranomi mocht b lijven.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een idee die compleet verkeerd uitpakt.
Een shitgevoel bij de losers en heb het niet idee dat de sporters in de laatste dagen top hebben gepresteerd. In tegendeel zelfs. Na SuperTeusday (op dezelfde dag als de losersvlucht), viel het eigenlijk best tegen.
Die mocht niet, Ranomi bleef gewoon.quote:
Ligt aan de prognose.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:40 schreef Martinello het volgende:
Hopelijk blijft er nog wat tijd over voor Hans.
Typisch Nederlands, ruim na de klok van elf en dan een serieuze noot kraken.quote:
Volgens mij zit die vlakbij de slokdarm.quote:
Is heel gezond, onstekingsremmendquote:
A bottle of wine a day keeps the doctor away.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij zit die vlakbij de slokdarm.
SPOILER: de locatie van de alvleesklierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even quoten voor de zekerheid.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
Als ik ooit een ziekte krijg wil ik niet behandeld worden.
Ik verstond ook even dat Pauw dat vroeg dus zo gek vond ik het nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:43 schreef Onnoman het volgende:
gaat hij uitleggen hoe een infuus werkt aan pauw?
Dat zeg je nu, uiteindelijk zit de wil om te overleven diep in de mens.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
Als ik ooit een ziekte krijg wil ik niet behandeld worden.
Misschien dat Tom er nog wat van kan leren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:43 schreef Onnoman het volgende:
gaat hij uitleggen hoe een infuus werkt aan pauw?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, uiteindelijk zit de wil om te overleven diep in de mens.
I see what you did there.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien dat Tom er nog wat van kan leren.
Nee, daar werd er uitzondering voor gemaakt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die mocht niet, Ranomi bleef gewoon.
en hansie pensiequote:Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien dat Tom er nog wat van kan leren.
Jij bent bijna een minuut sneller dan ik. HE?quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef Pedroso het volgende:
Lekker, dierenbloed ingespoten krijgen. Zal vast goed voor je zijn.
dit iddquote:
Weet ik, maar daarmee bedoelde ik 'je kookt ermee' en niet herstellen van kanker.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Is heel gezond, onstekingsremmend![]()
Maar betwijfel sterk of het een wondermiddel tegen kanker is
Ik heb de uitzending al eerder gezien.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij bent bijna een minuut sneller dan ik. HE?
Alleen moslims.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:45 schreef Karina het volgende:
Word je niet juist ziek als je dierenbloed ingespoten krijgt? Lijkt mij.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:45 schreef KingRoland het volgende:
* KingRoland kijkt naar de tijd
zo weinig voor hansgod
Ik denk dat ik meteen stop met werken, en meteen mijn buckwtlist afwerk. Waarvoor weet ik niet, maar gewoon fuck it.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, uiteindelijk zit de wil om te overleven diep in de mens.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:45 schreef Karina het volgende:
Word je niet juist ziek als je dierenbloed ingespoten krijgt? Lijkt mij.
Aan de andere kant, als je opgegeven bent dan pak je iedere strohalm schijnbaar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef alors het volgende:
Deze man is zo naief dat het zielig is.
Wie controleert die bloedwaarden? Hij neemt ook maar aan dat dat allemaal keurig ging.
Opvallend dat ze allemaal prima waren, goede reclame voor zijn eigen behandeling....
Ik zit hier op analoge tv te kijken, sneller kan niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending al eerder gezien.
Dit.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef alors het volgende:
Als je dood gaat en je wilt dat niet, dan pak je alles aan en wil je er ook in geloven. Ik begrijp dat wel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef alors het volgende:
Wie controleert die bloedwaarden? Hij neemt ook maar aan dat dat allemaal keurig ging.
Opvallend dat ze allemaal prima waren, goede reclame voor zijn eigen behandeling....
Ja dat is ook waar... Sneu.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je opgegeven bent dan pak je iedere strohalm schijnbaar.
Ligt aan jouw bloedgroepquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh als ik jou bloed inspuit lijkt me niet echt gezond hoor.
Het klinkt alsof hij het nu nog niet begrijpt. Sneu.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef alors het volgende:
cannabis is nooit een medicijn, slechts een pijnbestrijdingquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:47 schreef monkyyy het volgende:
Ik dacht dat cannabis olie hét alternatieve kankermedicijn was
Doe eens niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:48 schreef Onnoman het volgende:
Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ook het misselijkmakende...terminale 60'ers met centen zijn radeloos en doen een alles of niets poging. Dit voelt een beetje als lijken pikken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef alors het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:48 schreef Specularium het volgende:
Dit duurt te lang hoor, Hans heeft nog maar 10 minuten.
kom vechten danquote:
?quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:48 schreef Onnoman het volgende:
Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal voor Jan Lul uit Friesland gekomen, weer een halve fles wijn gemistquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:48 schreef Specularium het volgende:
Ik begreep dat hij uitbehandeld was.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
Kon regulier niks doen of weigerde hij daar al chemo? Ik snap de volgorde niet.
bronquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:49 schreef Evertjan het volgende:
Mooi en eerlijk interview van Hans in het AD
We gaan dood.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:49 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind dit altijd een moeilijk onderwerp. Moet voor de sporters aan tafel ook lastig zijn. Zou mij niet op me gemak voelen
Nou hij is al een kwartier erg aanwezig geweest over de sportersquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:48 schreef Specularium het volgende:
loopt jouw tv?quote:
Zeventig jaar, lekker belangrijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:50 schreef Onnoman het volgende:
wat is hij dik geworden zeg..
hans.. stop met vreten
Hij is zelfs al wat afgevallen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:50 schreef Onnoman het volgende:
hans.. stop met vreten
dus?quote:
doe eens je moeder gevenquote:
Lekker laten gaan johquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:50 schreef Onnoman het volgende:
hans.. stop met vreten
nee.. de pens toont zijn eenzaamquote:
Jeetje, man van de wereld ben je toch ookquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:54 schreef tralalala het volgende:
Ik heb wel eens een biertje gedronken met Dré Hazes, echt een naar joch
Is toch gewoon een mokka kindje?quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
caramel kindje hahahaa gemsolten suikers
Dat dacht ik.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jeetje, man van de wereld ben je toch ook
Ik heb eerst Valencia - Las Palmas gekeken. Geweldige topshow.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pas bij HansGod inschakelen. Valt me tegen.
Spelletjes op diskettequote:Op maandag 22 augustus 2016 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat dacht ik.![]()
[ afbeelding ]
Ik had dit spel op diskette
Trapernietin.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Onder die desk stond een fles strohrum.
Oh GMTAquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:56 schreef Pisces29 het volgende:
Zonder dat vet zou hij er prima uitzien.
Topspel jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat dacht ik.![]()
[ afbeelding ]
Ik had dit spel op diskette
Jaquote:
Is het lichtquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:56 schreef luxerobots het volgende:
Hans wordt ook snel oud. Dit was Hans vorige keer bij Pauw.
[ afbeelding ]
Dat worden skere tijden over 40 jaarquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:57 schreef Tagliano het volgende:
Hans denkt ook even aan Pax
Wat lief
Gewoon een negertje adopteren johquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat worden skere tijden over 40 jaar
Nee johquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon een negertje adopteren joh
Johannes en Ties komen wel langsquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat worden skere tijden over 40 jaar
Niet alleen ouder maar ook dikkerquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:56 schreef luxerobots het volgende:
Hans wordt ook snel oud. Dit was Hans vorige keer bij Pauw.
[ afbeelding ]
Ik sluit mij aanquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes en Ties komen wel langs
en ik ook
Echt werkelijk iedereen liep er als een debiel bij.quote:
Yes!!quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes en Ties komen wel langs
en ik ook
Zeggen ze over 30 jaar ook over de mode van nu. Ik noem even de afgezakte broeken en je onderbroek laten zienquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Echt werkelijk iedereen liep er als een debiel bij.
1 keer geweest. Depressief net als Drenthe.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:59 schreef Martinello het volgende:
Wie gaat er nou vrijwillig in Friesland wonen.
Die broeken vol met gaten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeggen ze over 30 jaar ook over de mode van nu. Ik noem even de afgezakte broeken en je onderbroek laten zien
Nou nou nouquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:59 schreef Martinello het volgende:
Wie gaat er nou vrijwillig in Friesland wonen.
De jaren '80 vond ik erger als ik de foto's terugzie. Gelukkig was de muziek wel leuker.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeggen ze over 30 jaar ook over de mode van nu. Ik noem even de afgezakte broeken en je onderbroek laten zien
En goedkoop. Niet dat ik er wil wonen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:00 schreef Coco98 het volgende:
Vind Friesland wel meevallen. Heeft mooie plekken.
Een paar onderdelen wel ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |