quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze doen net alsof ze werden gedeporteerd.
En terecht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze doen net alsof ze werden gedeporteerd.
Geeft geen fuck.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:35 schreef Pedroso het volgende:
Hans weet alles van sport, traint nog dagelijks z'n buikspieren.
Had dan wat anders geregeld, evt. buiten het Olympisch dorp.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Tom begrijpt tenminste het idee achter de losersvlucht.
Totaal verkeerde manier van (top)sport benadering vind ik dat.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:36 schreef Blik het volgende:
Tekenend, het doel van de losersvlucht was om focus te creëren bij de resterende sporters, maar het andere doel (saamhorigheid) gaat daarmee compleet verloren.
Eensquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Pauw heeft trouwens ook een zichtbaar oudere kop. Hij moet niet zoveel in de zon zitten.
Jij gaat genieten van Siem de Jong.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heemskerk zwaait af na dit jaar.
Goed, ik ga wat anders doen
Een idee die compleet verkeerd uitpakt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Tom begrijpt tenminste het idee achter de losersvlucht.
Je gaat nu dus hebben dat morgen bij de huldiging de helft van de sporters al ruim een week terug zijn en er helemaal geen zin in hebben. Dat was voorgaande keren helemaal geen issue volgens mijquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Totaal verkeerde manier van (top)sport benadering vind ik dat.
Alsof het ook extra zou moeten motiveren zodat sporters ten koste van alles die 'loservlucht' willen ontlopen.
Dit was bij het Familiediner geheel toevallig ook het gevalquote:
Waar zit die klier precies?quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Alvleeskklierkanjer is sowieso kansloos.
Het onderwerp kanker en dan hebben we zometeen Hansgod. Lijkt me niet zo een goede overgangquote:
Alleen Ranomi mocht b lijven.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een idee die compleet verkeerd uitpakt.
Een shitgevoel bij de losers en heb het niet idee dat de sporters in de laatste dagen top hebben gepresteerd. In tegendeel zelfs. Na SuperTeusday (op dezelfde dag als de losersvlucht), viel het eigenlijk best tegen.
Die mocht niet, Ranomi bleef gewoon.quote:
Ligt aan de prognose.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:40 schreef Martinello het volgende:
Hopelijk blijft er nog wat tijd over voor Hans.
Typisch Nederlands, ruim na de klok van elf en dan een serieuze noot kraken.quote:
Volgens mij zit die vlakbij de slokdarm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |