Weet ik, maar daarmee bedoelde ik 'je kookt ermee' en niet herstellen van kanker.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Is heel gezond, onstekingsremmend![]()
Maar betwijfel sterk of het een wondermiddel tegen kanker is
Ik heb de uitzending al eerder gezien.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij bent bijna een minuut sneller dan ik. HE?
Alleen moslims.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:45 schreef Karina het volgende:
Word je niet juist ziek als je dierenbloed ingespoten krijgt? Lijkt mij.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:45 schreef KingRoland het volgende:
* KingRoland kijkt naar de tijd
zo weinig voor hansgod
Ik denk dat ik meteen stop met werken, en meteen mijn buckwtlist afwerk. Waarvoor weet ik niet, maar gewoon fuck it.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, uiteindelijk zit de wil om te overleven diep in de mens.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:45 schreef Karina het volgende:
Word je niet juist ziek als je dierenbloed ingespoten krijgt? Lijkt mij.
Aan de andere kant, als je opgegeven bent dan pak je iedere strohalm schijnbaar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef alors het volgende:
Deze man is zo naief dat het zielig is.
Wie controleert die bloedwaarden? Hij neemt ook maar aan dat dat allemaal keurig ging.
Opvallend dat ze allemaal prima waren, goede reclame voor zijn eigen behandeling....
Ik zit hier op analoge tv te kijken, sneller kan niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending al eerder gezien.
Dit.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef alors het volgende:
Als je dood gaat en je wilt dat niet, dan pak je alles aan en wil je er ook in geloven. Ik begrijp dat wel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef alors het volgende:
Wie controleert die bloedwaarden? Hij neemt ook maar aan dat dat allemaal keurig ging.
Opvallend dat ze allemaal prima waren, goede reclame voor zijn eigen behandeling....
Ja dat is ook waar... Sneu.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je opgegeven bent dan pak je iedere strohalm schijnbaar.
Ligt aan jouw bloedgroepquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh als ik jou bloed inspuit lijkt me niet echt gezond hoor.
Het klinkt alsof hij het nu nog niet begrijpt. Sneu.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef alors het volgende:
cannabis is nooit een medicijn, slechts een pijnbestrijdingquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:47 schreef monkyyy het volgende:
Ik dacht dat cannabis olie hét alternatieve kankermedicijn was
Doe eens niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:48 schreef Onnoman het volgende:
Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ook het misselijkmakende...terminale 60'ers met centen zijn radeloos en doen een alles of niets poging. Dit voelt een beetje als lijken pikken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:46 schreef alors het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:48 schreef Specularium het volgende:
Dit duurt te lang hoor, Hans heeft nog maar 10 minuten.
kom vechten danquote:
?quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:48 schreef Onnoman het volgende:
Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!! Hansgod!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal voor Jan Lul uit Friesland gekomen, weer een halve fles wijn gemistquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:48 schreef Specularium het volgende:
Dit duurt te lang hoor, Hans heeft nog maar 10 minuten.
Ik begreep dat hij uitbehandeld was.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
Kon regulier niks doen of weigerde hij daar al chemo? Ik snap de volgorde niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |