quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:15 schreef Aguero het volgende:
Teddy loopt met de Franse vlag trouwens.
Dus een één op één herhaling.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het omroepen bij de opening wel een stuk leuker dan deze korte parade moet ik heel eerlijk zeggen.
Het duurt bij de opening wel wat te lang (alle landen), maar dat heeft nog iets. Hier gaat het altijd alsof er mensen nog in een vertrekkende metro geduwd moeten worden (om even een metafoor van het nieuwe organiserende land te gebruiken).quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het omroepen bij de opening wel een stuk leuker dan deze korte parade moet ik heel eerlijk zeggen.
Dit is juist zo omdat nu iedereen gebroederlijk naast elkaar binnen moet komen in plaats van allemaal apart. Iets met vriendschap enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het duurt bij de opening wel wat te lang (alle landen), maar dat heeft nog iets. Hier gaat het altijd alsof er mensen nog in een vertrekkende metro geduwd moeten worden (om even een metafoor van het nieuwe organiserende land te gebruiken).
Dit is hoe het altijd gaat.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:19 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ze hebben er wel een leuke show van gemaakt zeg
Doe je een live-verslag van hoe snel het gaat?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een doorkomende verstandskies en die vind ik interessanter dan deze ceremonie vooralsnog.
Net als bij de avond4daagse.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Aguero het volgende:
Is het eigenlijk wel leuk om de vlag te dragen?
Bij de opening wel, lijkt me.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Aguero het volgende:
Allemaal van fylaxquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]![]()
Je weet dat die stoeltjes niet voor publiek zijn he.
Nu nog een smiley met een selfie stick.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
Sporters die met de [ afbeelding ] [ afbeelding ] maken.
Nee. Is alleen maar zwaar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Aguero het volgende:
In de favelas wordt nu een vrouw verkracht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
Sporters die met de [ afbeelding ] [ afbeelding ] maken.
Wat dan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]![]()
Je weet dat die stoeltjes niet voor publiek zijn he.
Moeten ze er maar niet zo:quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In de favelas wordt nu een vrouw verkracht.
Nee.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je een live-verslag van hoe snel het gaat?
Ik weet dat het niet klopt en dat ik niet de moeite nam om het te snappen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zijn dit eigenlijk de eerste spelen waar er geen "Olympisch stadion" is, we zitten nu weer in 't Maracana stadion voor die ceremonie, maar daar is toch enkel in gevoetbald?
Ja, maar die bliezen zichzelf steeds vroeg op en kwamen dan tekort om voor de medailles mee te doen.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Explosieve snelheden op de 200 meter
Precies ja manmanmanquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef heywoodu het volgende:
"Met haar bronzen medaille op het onderdeel schieten."
Echt, flikker op met dit soort onzin.
Op het onderdeel balsport.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef heywoodu het volgende:
Idd je kan geen eens selfies maken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me bij nader inzien best kut om die vlag vast te houden.
Je moet wachten tot je landgenoten erbij staan, dan kan je wel lullen maar daarvoor is het gewoon kut denk ikquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me bij nader inzien best kut om die vlag vast te houden.
Idd, alleen goud telt:quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef heywoodu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |