Team nl wel daar is bijna niemand meer van overquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:09 schreef tralalala het volgende:
Tijdens de sluitingsceremonie komen de landen wel wat sneller binnen toch? Of herinner ik mij dat fout?
Ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:09 schreef tralalala het volgende:
Tijdens de sluitingsceremonie komen de landen wel wat sneller binnen toch? Of herinner ik mij dat fout?
Ja man man man, alsof ik die ooit heb zien voetballen.quote:
Had je een ander woord voor deze sluiting dan?quote:
Kleinere teams, gaat wat sneller hoop ikquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:09 schreef tralalala het volgende:
Ik had gehoopt op een stuntje van Juan Ignacio ja.quote:
Of Thompson?quote:
Ik had Lul als TT.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:09 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Had je een ander woord voor deze sluiting dan?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja man man man, alsof ik die ooit heb zien voetballen.
Ik zie mijn naam, wat is er?quote:
Javon Francis, atleetquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ook ja. Wie van de 2 zal het zijn.
Niet kunnen meervoudigwerkenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:10 schreef DeLuna het volgende:
Wees blij dat dit niet zo boeiend is, anders had je heulemaal de tijd niet om te posten hier
Nee man.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:10 schreef Joezi het volgende:
Mooie eindceremonie tot nu toe, beter dan in London iig
Echt?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks het volkslied van Japan genot.
Dat klinkt dan weer als een bijnaam voor zijn kleine heer.quote:
Ga nou niet op Joezi in...quote:
No shit.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:11 schreef Maver24 het volgende:
Over 2 jaar Winterspelen in Korea toch? Dat is al over 1 jaar en 6 maanden
Bij het Wilhelmus wel.quote:
Dat heb ik al genoeg gedaan de afgelopen twee weken. Nu ontspanning.quote:
Sorry. Bedacht het mij ook na invoeren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga nou niet op Joezi in...
Voor mensen op dit forum is verleiding leuker dan negeren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga nou niet op Joezi in...
Ja, Griekenland en Japan als het goed is.quote:
Mijn tv staat achter me, ik zie dus niets.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik al genoeg gedaan de afgelopen twee weken. Nu ontspanning.
Eens.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:11 schreef heywoodu het volgende:
Deze versie van het volkslied is zoveel mooier dan die van de openingsceremonie
Griekenland omdat het daar geboren is?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Griekenland en Japan als het goed is.
Hoe laat begint Studio Voetbal eigenlijk?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:11 schreef Evertjan het volgende:
QQ nu afkicken gelukkig is er nog de vuelta
Omdat OS.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Griekenland omdat het daar geboren is?
Jazeker.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Griekenland omdat het daar geboren is?
Klopt, een beetje zoals net tijdens Studio Olympic Park.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:10 schreef DeLuna het volgende:
Wees blij dat dit niet zo boeiend is, anders had je heulemaal de tijd niet om te posten hier
Griekenlandquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:13 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Krijg nog geld van Griekenland
Ja, en hun ouders.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:14 schreef Sjors_Peter het volgende:
11303 gaan we ze allemaal bij naam noemen?
4e kan nog.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:15 schreef Szura het volgende:
Ah Gert met commentaar, die ceremonie gaan we verliezen
Het schijnt een kut te hebben.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:15 schreef Aguero het volgende:
Teddy loopt met de Franse vlag trouwens.
Dus een één op één herhaling.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het omroepen bij de opening wel een stuk leuker dan deze korte parade moet ik heel eerlijk zeggen.
Het duurt bij de opening wel wat te lang (alle landen), maar dat heeft nog iets. Hier gaat het altijd alsof er mensen nog in een vertrekkende metro geduwd moeten worden (om even een metafoor van het nieuwe organiserende land te gebruiken).quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het omroepen bij de opening wel een stuk leuker dan deze korte parade moet ik heel eerlijk zeggen.
Dit is juist zo omdat nu iedereen gebroederlijk naast elkaar binnen moet komen in plaats van allemaal apart. Iets met vriendschap enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het duurt bij de opening wel wat te lang (alle landen), maar dat heeft nog iets. Hier gaat het altijd alsof er mensen nog in een vertrekkende metro geduwd moeten worden (om even een metafoor van het nieuwe organiserende land te gebruiken).
Dit is hoe het altijd gaat.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:19 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ze hebben er wel een leuke show van gemaakt zeg
Doe je een live-verslag van hoe snel het gaat?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een doorkomende verstandskies en die vind ik interessanter dan deze ceremonie vooralsnog.
Net als bij de avond4daagse.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Aguero het volgende:
Is het eigenlijk wel leuk om de vlag te dragen?
Bij de opening wel, lijkt me.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Aguero het volgende:
Allemaal van fylaxquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]![]()
Je weet dat die stoeltjes niet voor publiek zijn he.
Nu nog een smiley met een selfie stick.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
Sporters die met de [ afbeelding ] [ afbeelding ] maken.
Nee. Is alleen maar zwaar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Aguero het volgende:
In de favelas wordt nu een vrouw verkracht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
Sporters die met de [ afbeelding ] [ afbeelding ] maken.
Wat dan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]![]()
Je weet dat die stoeltjes niet voor publiek zijn he.
Moeten ze er maar niet zo:quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In de favelas wordt nu een vrouw verkracht.
Nee.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je een live-verslag van hoe snel het gaat?
Ik weet dat het niet klopt en dat ik niet de moeite nam om het te snappen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zijn dit eigenlijk de eerste spelen waar er geen "Olympisch stadion" is, we zitten nu weer in 't Maracana stadion voor die ceremonie, maar daar is toch enkel in gevoetbald?
Ja, maar die bliezen zichzelf steeds vroeg op en kwamen dan tekort om voor de medailles mee te doen.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Explosieve snelheden op de 200 meter
Precies ja manmanmanquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef heywoodu het volgende:
"Met haar bronzen medaille op het onderdeel schieten."
Echt, flikker op met dit soort onzin.
Op het onderdeel balsport.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef heywoodu het volgende:
Idd je kan geen eens selfies maken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me bij nader inzien best kut om die vlag vast te houden.
Je moet wachten tot je landgenoten erbij staan, dan kan je wel lullen maar daarvoor is het gewoon kut denk ikquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me bij nader inzien best kut om die vlag vast te houden.
Idd, alleen goud telt:quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef heywoodu het volgende:
De witte Chinees vindt dit niet leukquote:
Man, man, man.quote:
Misschien dat ze wilden meedoen aan kogelstoten of kogelslingeren,quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Explosieve snelheden op de 200 meter
Ik kan hier niet tegenquote:
Verder zit de tribune net zo vol, al dan niet voller dan de hele OS, is nogal duur namelijk voor de lokale Brazilianen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gast, ik heb het niet over de stoelen op de grond
Kleding is kleding.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:25 schreef Szura het volgende:
Ah het is Brazilië met die C&A-pakken. Het geld was echt bijna op.
Sinds Lesun hier meeloopt. Waarna ze ook nog even laten weten dat niemand een FUCK geeft om discuswerpen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer geeft de NOS een neuk om de moderne vijfkamp?
Of twee weken op het strand.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:25 schreef aswesleep het volgende:
Je hebt dus een heel deel atleten die al twee weken in dat dorp zitten te wachten om dit moment mee te maken.
Bij de opening zat het wel vol volgens mij, dat het verder vrij leeg was heb ik ook gezien ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Verder zit de tribune net zo vol, al dan niet voller dan de hele OS, is nogal duur namelijk voor de lokale Brazilianen.
Die vermaken zich wel hoor, triester voor de lui die naar huis MOESTEN.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:25 schreef aswesleep het volgende:
Je hebt dus een heel deel atleten die al twee weken in dat dorp zitten te wachten om dit moment mee te maken.
Daar was het een buurland.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:26 schreef tralalala het volgende:
In Londen was 40% van de totale zendtijd voor de Nederlanders, valt tegen nu
Vergeet de week voorbereiding op die 3 wedstrijdjes niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zag daarnet bij de Belgen bv broertje en zusje Tan voorbij komen. Beide in het badminton op de eerste of tweede dag van de spelen al meteen ergens uitgeschakeld. Maar nog altijd in Rio blijkbaar. Leuk zo'n 2 weken gratis vakantie ... Zouden er zo veel rondlopen ?
Eens.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe vermaken zich wel hoor, triester voor de lui die naar huis MOESTEN.
Ze hadden niet voor niets zo veel condoompjes ingekocht daar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:25 schreef aswesleep het volgende:
Wat kan je in dat dorp doen dan je mag er niet eens uit?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die vermaken zich wel hoor, triester voor de lui die naar huis MOESTEN.
Ja, dat mag wel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:27 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Wat kan je in dat dorp doen dan je mag er niet eens uit?
In Nederland noemen we dat schoteltje gooien.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sinds Lesun hier meeloopt. Waarna ze ook nog even laten weten dat niemand een FUCK geeft om discuswerpen.
Dat geldt alleen voor de Nederlanders ...quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:27 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Alleen kom je zonder kleding terugquote:
Mag juist wel, daarom moesten de ''losers'' naar huis.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:27 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Met dan die totaal niet passende blanke ertussenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie waren die kekke gangsters?
Als je je kleren uittrekt en achterlaat wel ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:27 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Alleen kom je zonder kleding terug
Frisbeeënquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Nederland noemen we dat schoteltje gooien.
Ja zeg é! Zo werkt dat niet è!quote:
Heeft hij het al over Cerutti gehad?quote:
Neequote:Op maandag 22 augustus 2016 01:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft hij het al over Cerutti gehad?
quote:
Ellison, zoals hij god mag weten waarom op TV steeds genoemd werd, is inderdaad een heldquote:
Allemaal moe.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:29 schreef aswesleep het volgende:
Je zou denken dat zo'n groep topatleten wel wat sneller kan binnenwandelen.
Ze moeten wel een van de voeten altijd op de grond houden he.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:29 schreef aswesleep het volgende:
Het stormt daar. Dus sommige mensen zijn niet heen.quote:
Nee, anders krijg je love Parade achtige taferelen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:29 schreef aswesleep het volgende:
Die dacht dat daar gewichtsklasses waren ofzo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:30 schreef Szura het volgende:
Gert had het straks ook over China dat 22/23 beschikbare medailles won in het tafeltennis ofzo
En vergeleek dat met het langebaanschaatsen van NLquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:30 schreef Szura het volgende:
Gert had het straks ook over China dat 22/23 beschikbare medailles won in het tafeltennis ofzo
Ik zag het op twitter jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:31 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie het snelwandelen gevolgd heeft:
[ afbeelding ]
Dat zijn Evan Dunfee en de Jap om wie er wat protesten over wel/geen DQ waren
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:31 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Meedoen is belangrijker dan gediskwalificeerd worden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:31 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, sportieve jongen die Canadees.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:31 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
De winnares heeft een vlag vast. Misschien kunnen ze daar verzamelen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil meerkampsters bij elkaar zien
Algemeenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het stormt daar. Dus sommige mensen zijn niet heen.
Of heb je het over het algemeen?
Iddquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:32 schreef Redefine het volgende:
Wij in Nederland schakelen dan weer over naar andere sport. Gert dank je, hard gelachen![]()
![]()
Thiamgodinquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:32 schreef aswesleep het volgende:
[..]
De winnares heeft een vlag vast. Misschien kunnen ze daar verzamelen.
0,0 zelfkennis.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:32 schreef Redefine het volgende:
Wij in Nederland schakelen dan weer over naar andere sport. Gert dank je, hard gelachen![]()
![]()
Analyse van sedocquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:33 schreef sportfreak het volgende:
Over Bolt'Wij in Nederland schakelen dan naar een andere sport'
Moest natuurlijk zijn: 'Wij in Nederland schakelen dan naar de studio voor de analyse'
Zeemenieja bedoel je?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we CASTER SEMENYA al gespot?
Niet die andere?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |