Het duurt bij de opening wel wat te lang (alle landen), maar dat heeft nog iets. Hier gaat het altijd alsof er mensen nog in een vertrekkende metro geduwd moeten worden (om even een metafoor van het nieuwe organiserende land te gebruiken).quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het omroepen bij de opening wel een stuk leuker dan deze korte parade moet ik heel eerlijk zeggen.
Dit is juist zo omdat nu iedereen gebroederlijk naast elkaar binnen moet komen in plaats van allemaal apart. Iets met vriendschap enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het duurt bij de opening wel wat te lang (alle landen), maar dat heeft nog iets. Hier gaat het altijd alsof er mensen nog in een vertrekkende metro geduwd moeten worden (om even een metafoor van het nieuwe organiserende land te gebruiken).
Dit is hoe het altijd gaat.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:19 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ze hebben er wel een leuke show van gemaakt zeg
Doe je een live-verslag van hoe snel het gaat?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een doorkomende verstandskies en die vind ik interessanter dan deze ceremonie vooralsnog.
Net als bij de avond4daagse.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Aguero het volgende:
Is het eigenlijk wel leuk om de vlag te dragen?
Bij de opening wel, lijkt me.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Aguero het volgende:
Is het eigenlijk wel leuk om de vlag te dragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |