Nee.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je een live-verslag van hoe snel het gaat?
Ik weet dat het niet klopt en dat ik niet de moeite nam om het te snappen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zijn dit eigenlijk de eerste spelen waar er geen "Olympisch stadion" is, we zitten nu weer in 't Maracana stadion voor die ceremonie, maar daar is toch enkel in gevoetbald?
Ja, maar die bliezen zichzelf steeds vroeg op en kwamen dan tekort om voor de medailles mee te doen.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Explosieve snelheden op de 200 meter
Precies ja manmanmanquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef heywoodu het volgende:
"Met haar bronzen medaille op het onderdeel schieten."
Echt, flikker op met dit soort onzin.
Op het onderdeel balsport.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef heywoodu het volgende:
Idd je kan geen eens selfies maken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me bij nader inzien best kut om die vlag vast te houden.
Je moet wachten tot je landgenoten erbij staan, dan kan je wel lullen maar daarvoor is het gewoon kut denk ikquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me bij nader inzien best kut om die vlag vast te houden.
Idd, alleen goud telt:quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:23 schreef heywoodu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |