abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:09:15 #101
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_164782937
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 12:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wat dringt niet tot me door?
Ik kom gewoon met een ervaring die ik zelf heb opgedaan met iemand uit een verpleeghuis.
Namelijk dat mensen die eerst zeggen:
"Ik vind het zo wel goed, laat mij maar met rust",
toch blij zijn dat ze (door toedoen van anderen) een dag wat actiever zijn geweest.
Die ervaring staat, en is geen kwestie van "dat iets tot me door moet dringen".
Daar ben ik het mee eens. Het gevoel om nuttig te zijn, op wat voor manier dan ook, kan je uit de put halen. Maar als Hans tevreden is in de put moet hij daar lekker blijven zitten.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_164782991
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 12:09 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Het gevoel om nuttig te zijn, op wat voor manier dan ook, kan je uit de put halen. Maar als Hans tevreden is in de put moet hij daar lekker blijven zitten.
Idd, er zijn grenzen aan het "willen oppeppen".
Ik bestrijd alleen de gedachte, dat je maar meteen genoegen moet nemen met de eerste de beste gedachte van betrokkene "Laat mij maar, ik vind het wel goed."
Het oppeppen en motiveren van mensen is een activiteit die zowel de oppepper als ook de opgepepte gelukkig maakt.Da's tenminste mijn ervaring.
Verder moet iedereen zelf zijn leven bepalen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:31:26 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164783325
quote:

[..]

Ik kom gewoon met een ervaring die ik zelf heb opgedaan met iemand uit een verpleeghuis.
toch blij zijn dat ze (door toedoen van anderen) een dag wat actiever zijn geweest.
Ja, n=1. Waarom snap je niet dat er mensen zijn die dat echt niet willen?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:33:15 #104
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_164783361
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 12:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Idd, er zijn grenzen aan het "willen oppeppen".
Ik bestrijd alleen de gedachte, dat je maar meteen genoegen moet nemen met de eerste de beste gedachte van betrokkene "Laat mij maar, ik vind het wel goed."
Het oppeppen en motiveren van mensen is een activiteit die zowel de oppepper als ook de opgepepte gelukkig maakt.Da's tenminste mijn ervaring.
Verder moet iedereen zelf zijn leven bepalen.
Waarin verschilt Van der Togt met de gemiddelde mens, behalve dat hij publiekelijk in het AD benoemt dat hij het leven niet zo puik vindt, maar zich er wel mee redt? Waarom moet hij vrijwilligerswerk gaan doen?

Hij is niemand iets verschuldigd en heeft netjes zijn eigen centen verdiend. Het AD komt langs en hij vertelt eerlijk hoe het hem vergaat.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_164784086
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 12:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, n=1. Waarom snap je niet dat er mensen zijn die dat echt niet willen?
Ik snap best dat er mensen zijn die dit niet willen. Daar zou Hans vd Togt ook bij kunnen horen.
Daarnaast echter (is tenminste mijn ervaring) zijn er ook mensen die zeggen tevreden te zijn met een leven van "weinig contact en een fles wijn" die eigenlijk toch wat anders willen, maar het moeilijk vinden om er mee te beginnen.
Net als met zwervers en daklozen. Je hebt er wat bij die er tevreden mee zijn. Maar velen eigenlijk ook niet. Er zijn medewerkers van het "Leger des Heils" die deze mensen willen motiveren naar een opvang te gaan en wellicht weer op de 1 of andere manier structuur in hun leven op te bouwen. Ik zou deze "Leger des Heils" medewerkers niet willen beschouwen als ergerlijke bemoeials.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:20:18 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164787344
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 13:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik snap best dat er mensen zijn die dit niet willen. Daar zou Hans vd Togt ook bij kunnen horen.
Daarnaast echter (is tenminste mijn ervaring) zijn er ook mensen die zeggen tevreden te zijn met een leven van "weinig contact en een fles wijn" die eigenlijk toch wat anders willen, maar het moeilijk vinden om er mee te beginnen.
Net als met zwervers en daklozen. Je hebt er wat bij die er tevreden mee zijn. Maar velen eigenlijk ook niet. Er zijn medewerkers van het "Leger des Heils" die deze mensen willen motiveren naar een opvang te gaan en wellicht weer op de 1 of andere manier structuur in hun leven op te bouwen. Ik zou deze "Leger des Heils" medewerkers niet willen beschouwen als ergerlijke bemoeials.
Dat is wel een knoeperd van een waardeoordeel: mensen die tevreden zijn met weinig contact en een flesje wijn vergelijken met zwervers en daklozen. Godsamme, zeg.
pi_164787983
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is wel een knoeperd van een waardeoordeel: mensen die tevreden zijn met weinig contact en een flesje wijn vergelijken met zwervers en daklozen. Godsamme, zeg.
Dat is geen waardeoordeel. Want ik heb ook geen negatief of positief waardeoordeel over zwervers of daklozen. Het zijn allemaal mensen in een bepaalde situatie. En de vraag is of zij deze situatie tevreden of niet tevreden achten

Het gaat om het principe:
Kun je iemands tevredenheid mbt zijn levenswijze meten met het eerste oordeel dat hij er zelf over velt.
Waarom zou je de uitspraak van Hans "een flesje wijn per dag" van een hogere waarde achten dan wanneer een dakloze dit zou zeggen. "Ik ben tevreden met mijn portiek en een fles whiskey en af en toe een bord soep bij het Leger des Heils".
In beide gevallen zou dit "schikken in je lot" kunnen zijn.
Jij maakt zelf een waardeoordeel door te stellen dat die zwerver minderwaardig is in zijn uitspraak dan Hans.
Zelf heb ik de ervaring dat vaak (niet in alle gevallen) de geuitte tevredenheid over "weinig contact en alcohol" niet van harte is. Dat is alles.
Dan is het nog steeds mogelijk dat Hans tevreden is met "een fles wijn per dag en weinig contact". Dus in zoverre geef ik je gelijk. Maar dat gelijk geldt ook voor die zwerver.
pi_164788582
quote:

[..]

Maar er zijn ook mensen die helemaal geen behoefte hebben aan betutteling of opgedrongen activiteiten. Die leven lekker hun leven zoals ze dat zelf willen invullen en zo iemand lijkt mij Hans ook wel.Zeker na járen voor zijn zieke man gezorgd te hebben en reken maar dat dat zwaar was.
Dat hij hoopt dat zijn hond nog lang leeft lijkt me logisch. Dat dier is zijn metgezel.
Ik ben wel blij om te horen dat hij zijn boot in Amsterdam nog heeft. Kan hij als al het groen hem verveelt lekker poosje naartoe.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:02:24 #109
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_164788624
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 22:55 schreef MMXMMX het volgende:
Heb het niet allemaal gelezen ben wel benieuwd van welk geld hij nu zijn boodschappen doet ?
Lees het dan gewoon allemaal, het is echt geen heel lang stuk.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:12:24 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164788858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dat is geen waardeoordeel. Want ik heb ook geen negatief of positief waardeoordeel over zwervers of daklozen. Het zijn allemaal mensen in een bepaalde situatie. En de vraag is of zij deze situatie tevreden of niet tevreden achten

Het gaat om het principe:
Kun je iemands tevredenheid mbt zijn levenswijze meten met het eerste oordeel dat hij er zelf over velt.
Waarom zou je de uitspraak van Hans "een flesje wijn per dag" van een hogere waarde achten dan wanneer een dakloze dit zou zeggen. "Ik ben tevreden met mijn portiek en een fles whiskey en af en toe een bord soep bij het Leger des Heils".
In beide gevallen zou dit "schikken in je lot" kunnen zijn.
Jij maakt zelf een waardeoordeel door te stellen dat die zwerver minderwaardig is in zijn uitspraak dan Hans.
Zelf heb ik de ervaring dat vaak (niet in alle gevallen) de geuitte tevredenheid over "weinig contact en alcohol" niet van harte is. Dat is alles.
Dan is het nog steeds mogelijk dat Hans tevreden is met "een fles wijn per dag en weinig contact". Dus in zoverre geef ik je gelijk. Maar dat gelijk geldt ook voor die zwerver.
Je blijft jezelf herhalen in andere bewoordingen. Ik geef het op.
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:12:19 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_164791614
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:03 schreef ato het volgende:
Hij zag er bij Pauw wat beter uit dan op de AD foto..
Eens. Ik vond hem 'live' ook wel meevallen.
Ik wil trouwens de laatste 10 jaar van mijn leven ook wel slijten in Achlum. Gewoon geen gedoe. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:13:24 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_164791639
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 10:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Laat die man doen wat hij wil. Gezeik. :{w
Exact.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:15:03 #113
368283 ato
pi_164794549
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:12 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Eens. Ik vond hem 'live' ook wel meevallen.
Ik wil trouwens de laatste 10 jaar van mijn leven ook wel slijten in Achlum. Gewoon geen gedoe. :)
Wel met een flesje wijn, nou 1.5 dan :-)
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:21:37 #114
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_164796628
Uiteraard, en peuken. :Y :7
pi_164797896
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 10:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Wat doet hij eigenlijk de godganse dag dan alleen de hond uitlaten, en om 14.00 uur aan zijn dagelijkse fles wijn beginnen.
Er is ook nog zoiets als: vrijwilligerswerk. Zijn vriend is gestorven aan aids. Kun je niet wat doen bij een Aids-vereniging. Als bekende persoonlijkheid kan hij wellicht wat doen. Ik heb meer respect voor bv Paul van Vliet (als cabaretier geen fan van hem). Maar hij laat regelmatig wat van zich horen bij Unicef. Ik denk dat Hans zijn uiterlijk (bv onderkin) ook veel met de wijn te maken hebben, en niet louter de ouderdom.
Waarom zaniken op leeftijdsgenoten die kleinkinderen hebben. Bij deze opa's is 75% van hun tijd en geld gestoken in het verzorgen van het nageslacht. Logisch dat ze het daar over hebben.
En de weilanden zijn zo saai. Waarom niet in A'dam gaan wonen. Of ga er eens regelmatig heen. Friesland - A'dam is ook niet zo ver. Het is wel een eerlijk verhaal. Maar ook een klaagzang.
Het is wellicht de prijs die je betaalt als knappe verschijning in de "jonge" jaren. Lekker flierefluitend zonder vaste relatie. Maar als je dan ouder wordt heb je geen "nageslacht" opgebouwd. Dat kan nl ook als homo-paar (adoptie). Maar dat moet je willen.
Maar toch: Ga vrijwilligerswerk doen. Of doe wat voor de ouderen in dat dorp. Ipv dat negatieve..
Ik vind hem helemaal niet zo klagerig en negatief en denk dat er veel mensen zo leven. Die dan niet in het AD komen...
En waarom zou hij vrijwilligerswerk moeten doen en dan specifiek op het gebied van aids? Aan wie is hij dat verplicht? Hij kost de maatschappij volgens mij niets en renteniert van zijn eigen centen.

Ik zie zoveel oordelen in je verhaal, mijn hemel.
pi_164804926
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik vind hem helemaal niet zo klagerig en negatief en denk dat er veel mensen zo leven. Die dan niet in het AD komen...
En waarom zou hij vrijwilligerswerk moeten doen en dan specifiek op het gebied van aids? Aan wie is hij dat verplicht? Hij kost de maatschappij volgens mij niets en renteniert van zijn eigen centen.

Ik zie zoveel oordelen in je verhaal, mijn hemel.
Hij is nergens toe verplicht. En ik bewonder hem ook omdat hij als mantelzorger zijn man heeft verzorgd die Aids had, en die man had dat ws niet eens bij Hans opgelopen, maar bij een ander. Dus dat is wel heel sociaal van hem. Daar gaat het niet om.
Ik proefde echter wel eenzaamheid bij hem. En dan is vrijwilligerswerk (cq bezig zijn) een middel om eenzaamheid op te lossen. Niet als een calvinistische "gij zult.... ".
Maar ik gun hem alle goeds, natuurlijk en heb geen kritiek.
pi_164804992
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 07:03 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Hij is nergens toe verplicht. En ik bewonder hem ook omdat hij als mantelzorger zijn man heeft verzorgd die Aids had, en die man had dat ws niet eens bij Hans opgelopen, maar bij een ander. Dus dat is wel heel sociaal van hem. Daar gaat het niet om.
Ik proefde echter wel eenzaamheid bij hem. En dan is vrijwilligerswerk (cq bezig zijn) een middel om eenzaamheid op te lossen. Niet als een calvinistische "gij zult.... ".
Maar ik gun hem alle goeds, natuurlijk en heb geen kritiek.
je vorige comment zal wel vol van aannames en oordelen. Je hebt meer respect voor Paul van Vliet omdat die zich als weldoener profileert. Dit baseer je op 1 interview. Misschien geeft HvdT veel aan goede doelen zonder dit van de daken te schreeuwen, weten wij veel.

Er zijn ook mensen die het platteland fijner vinden dan de stad.

Ook lijkt het alsof je stelt dat de eenzaamheid ligt in het ontbreken van nageslacht. Niet iedereen wil (klein)kinderen en dat gaat er bij sommigen slecht in.
pi_164805142
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 07:18 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

je vorige comment zal wel vol van aannames en oordelen. Je hebt meer respect voor Paul van Vliet omdat die zich als weldoener profileert. Dit baseer je op 1 interview. Misschien geeft HvdT veel aan goede doelen zonder dit van de daken te schreeuwen, weten wij veel.

Er zijn ook mensen die het platteland fijner vinden dan de stad.

Ook lijkt het alsof je stelt dat de eenzaamheid ligt in het ontbreken van nageslacht. Niet iedereen wil (klein)kinderen en dat gaat er bij sommigen slecht in.
Dan is dat (door mij) niet duidelijk overgekomen. Ik heb echter ervaring met eenzaamheid van kennissen/familie in verpleeghuizen. Je ziet die mensen jaar in jaar uit wegkwijnen. Actief zijn in één of andere organisatie kan deze eenzaamheid verzachten. Da's alles. Ik zal de laatste zijn die iemand tot iets verplicht.
pi_164806075
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:02 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Lees het dan gewoon allemaal, het is echt geen heel lang stuk.
Blijkbaar lees jij ook niet alles want anders had je gezien dat ik al een antwoord heb gehad op mijn vraagje.

Hij heeft zijn spaargeld belegd in EndeMol aandelen :)
En daar is hij rijk van geworden :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  woensdag 24 augustus 2016 @ 09:56:58 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164806480
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 07:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dan is dat (door mij) niet duidelijk overgekomen. Ik heb echter ervaring met eenzaamheid van kennissen/familie in verpleeghuizen. Je ziet die mensen jaar in jaar uit wegkwijnen. Actief zijn in één of andere organisatie kan deze eenzaamheid verzachten. Da's alles. Ik zal de laatste zijn die iemand tot iets verplicht.
Van der Togt zit niet in een verpleegtehuis. Hij kan gaan en staan waar hij wil. Betuttel die man niet zo.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:01:11 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164806570
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 09:56 schreef Lienekien het volgende:

Van der Togt zit niet in een verpleegtehuis. Hij kan gaan en staan waar hij wil. Betuttel die man niet zo.
Ik zie al helemaal voor me hoe de familie van Ros elke keer achter de gemeenschappelijke bank kruipt als Ros op bezoek komt. Moeten we weer dingen doen om hem een goed gevoel te geven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:53:38 #122
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164807753
quote:
9s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zie al helemaal voor me hoe de familie van Ros elke keer achter de gemeenschappelijke bank kruipt als Ros op bezoek komt. Moeten we weer dingen doen om hem een goed gevoel te geven.
Ros zegt alleen maar dat hij het vervelend zou vinden als de uitspraak 'laat mij maar' niet oprecht is omdat men wel zou willen maar niet durft of niet weet hoe, en daarom neemt hij de taak op zich om tenminste een aanbod te doen tot activering. Wil men echt niet, dan moet je ook ophouden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_164808376
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:53 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ros zegt alleen maar dat hij het vervelend zou vinden als de uitspraak 'laat mij maar' niet oprecht is omdat men wel zou willen maar niet durft of niet weet hoe, en daarom neemt hij de taak op zich om tenminste een aanbod te doen tot activering. Wil men echt niet, dan moet je ook ophouden.
Precies zoals ik het heb geformuleerd. Geen enkele reden om in cynisme te vervallen.
pi_164810403
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:17 schreef Andromache het volgende:
Sorry maar het ligt ook aan hemzelf. Zoek dan de verbinding met je buren. Die kinderen en kleinkinderen zijn er echt niet elke dag. Ga naborrelen na het kaatsen. En hoe ver zijn Harlingen en Franeker nou helemaal? Ja, dat er geen exclusieve internationale theatervoorstellingen door AlbertV op de planken worden gebracht, wist hij van tevoren. In een dorp moet je er zelf wat van maken en niet je neus ophalen voor die zogenaamd suffe klaverjasclub. Dan kom je er inderdaad nooit uit. Inderdaad, zwelgen.
Franeker en Harlingen liggen beide maar zes kilometer van Achlum, en In Harlingen zijn nu de Visserijdagen aan de gang. .
pi_164810921
Grappig hoe mensen hun beeld van hoe zij het leven willen leiden zo projecteren op anderen.
Hij zegt notabene dat hij tevreden is. De vragen van de "journalist" zijn ook wat suggestief. Het scoort ook natuurlijk; zo'n "gevallen"ster die wegkwijnt van eenzaamheid.

Zomaar kaartjes sturen met allerlei adviezen naar het huisadres van iemand die je niet kent, is vast super goed bedoeld maar ik krijg er de kriebels van.
  Trouwste user 2022 woensdag 24 augustus 2016 @ 13:22:15 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_164811455
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:38 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Franeker en Harlingen liggen beide maar zes kilometer van Achlum, en In Harlingen zijn nu de Visserijdagen aan de gang. .
Je pakt even de boot en zit op het mooiste eiland van Europa.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2016 @ 13:41:31 #127
368283 ato
pi_164811905
Hans is gewoon openhartig en zegt eerlijk dat hij het ouder worden niet echt veel aan vind.
Dat betekend niet dat hij meteen geholpen moet worden. Hij zegt gewoon hoe het is.

Hij maakt er nog wat van en hij vertelde bij programma ' Pauw' ' dat hij nog zijn woonboot heeft in Amsterdam en dat vaker gaat opzoeken.
pi_164812239
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je pakt even de boot en zit op het mooiste eiland van Europa.

Skylge?
  Trouwste user 2022 woensdag 24 augustus 2016 @ 14:23:48 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_164813074
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:54 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Skylge?
ken ik niet. Terschelling.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164814103
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Is hetzelfde. Maar wow, ik ben het een keer met je eens !!!
  woensdag 24 augustus 2016 @ 16:59:42 #131
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164816753
Ik kreeg een heel ander beeld van Hans bij Pauw dan bij het AD artikel. Wat een leuke man :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_164816818
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:31 schreef Peter het volgende:
Welkom op FOK! hans! ^O^ Hij past hier vast wel ergens tussen :Y.
In R&P hebben ze vaak topics die hem op het lijf geschreven zijn
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2016 @ 17:41:01 #133
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_164817652
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als je ooit op Terschelling bent geweest ken je Skylge. ;)
  Trouwste user 2022 woensdag 24 augustus 2016 @ 18:27:36 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_164818758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:04 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Is hetzelfde. Maar wow, ik ben het een keer met je eens !!!
Lees ik al 15 jaar. Ben de vooroordelen gewend.

Verder care.

Trouwste user 2022 woensdag 24 augustus 2016 @ 18:40:14 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_164819036
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 17:41 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Als je ooit op Terschelling bent geweest ken je Skylge. ;)
Zo'n 10 keer geweest en het zegt me nik,s :D

Net zoals ik nooit naar de derderangs zanger ben geweest. Hessel. :{

donderdag 25 augustus 2016 @ 03:04:53 #136
328189 ArnieAlberts
pi_164833505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 09:30 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Blijkbaar lees jij ook niet alles want anders had je gezien dat ik al een antwoord heb gehad op mijn vraagje.

Hij heeft zijn spaargeld belegd in EndeMol aandelen :)
En daar is hij rijk van geworden :)
Ik lees geen antwoorden op vragen waar ik het antwoord al op weet. Maar tof dat je het weet.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 03:05:06 #137
328189 ArnieAlberts
pi_164833507

Ik kom dit tegen en ga hélemaal stuk _O-
pi_164834024
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 03:05 schreef ArnieAlberts het volgende:

ghhehehehehe
  donderdag 25 augustus 2016 @ 08:48:30 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164835048
#TeamHans
pi_164842050
quote:

Ik moest ook wel ff _O-
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:41:50 #141
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_164842567
quote:

_O_

Ik ben al fan van Hans vanaf mijn achtste of zo. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:22:11 #142
78918 SeLang
Black swans matter
pi_164843294
Wat een kutleven heeft die man. Klinkt als een soort tong80 maar dan zonder FOK!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2016 @ 16:22:15 #143
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_164844426
en mét ¤ 1.400.000!
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:30:46 #144
78918 SeLang
Black swans matter
pi_164844597
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:22 schreef Cynix ® het volgende:
en mét ¤ 1.400.000!
Is dat alles? -O-
Bekende TV presentator geweest, vermogen 8x over de kop gegaan en dan toch maar ¤ 1.400.000 hebben?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2016 @ 17:47:41 #145
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_164846053
Hij heeft in zijn eentje de hele Mitra-keten door een diep dal gesleept. ;(
  donderdag 25 augustus 2016 @ 19:15:27 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164848150
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:30 schreef SeLang het volgende:

[..]

Is dat alles? -O-
Bekende TV presentator geweest, vermogen 8x over de kop gegaan en dan toch maar ¤ 1.400.000 hebben?
Wat ben jij een fuifnummer, zeg.
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2016 @ 20:25:02 #147
368283 ato
pi_164849723
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:22 schreef SeLang het volgende:
Wat een kutleven heeft die man. Klinkt als een soort tong80 maar dan zonder FOK!
Hahaha
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2016 @ 20:27:58 #148
368283 ato
pi_164849793
quote:

In welk jaar was dat? Bonnie zag er nog redelijk uit in die tijd..
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:33:38 #149
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164849953
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:27 schreef ato het volgende:

[..]

In welk jaar was dat? Bonnie zag er nog redelijk uit in die tijd..
Seizoen 8, dus volgens wiki 2010
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:42:45 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_164850231
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:30 schreef SeLang het volgende:

[..]

Is dat alles? -O-
Waarschijnlijk minder want hij moet er al 17 jaar van leven. Of hij moet een mooi dividendrendement weten te pakken en hier van rond kunnen komen. Met een huisje in Friesland en verder niks ook niet ondenkbaar.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:44:33 #151
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_164850290
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:22 schreef SeLang het volgende:
_O-
  donderdag 25 augustus 2016 @ 22:17:05 #152
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164853103
En inmiddels AOW. Vrijwel volledig want slechts een paar jaar in het buitenland gewoond.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 25 augustus 2016 @ 22:28:05 #153
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_164853536
Ik heb heul lang geleden nog eens op de bank liggen pitten van Hans zijn toenmalige woonboot om de hoek van het Amstel.

Een maatje van mij paste destijds op Hans zijn boot als hij op vakantie was en dat was best handig want ideaal om uit te gaan.

Die gozer heeft best een aantal ranzige vette wijven liggen knallen op Hans zijn bed _O-
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 25 augustus 2016 @ 22:51:05 #154
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164854364
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb heul lang geleden nog eens op de bank liggen pitten van Hans zijn toenmalige woonboot om de hoek van het Amstel.

Een maatje van mij paste destijds op Hans zijn boot als hij op vakantie was en dat was best handig want ideaal om uit te gaan.

Die gozer heeft best een aantal ranzige vette wijven liggen knallen op Hans zijn bed _O-
En dat wist Hans? :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 22:54:26 #155
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_164854500
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

En dat wist Hans? :P
Vast niet! Ik neem aan dat die maat van mij netjes de lakens met sportvlekken afgehaald heeft :')

Trouwens; niks mis met ranzige vette wijven als je met een bezatte kop om 3 uur 's ochtends een stijve hebt en de mooie meiskes al naar huis zijn _O_
pi_164854558
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:54 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Trouwens; niks mis met ranzige vette wijven als je met een bezatte kop om 3 uur 's ochtends een stijve hebt en de mooie meiskes al naar huis zijn _O_
:')
  donderdag 25 augustus 2016 @ 23:01:46 #157
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_164854782
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef FANN het volgende:

[..]

:')
Ach, ik denk dat meer kerels zoals ik datzelfde wel eens hebben meegemaakt; tijdstip en de bezopenheid brengen de neanderthaler in de man los en dan kijk je naar heel andere dingen dan nuchter.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 23:02:01 #158
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164854794
quote:
Trouwens; niks mis met ranzige vette wijven als je met een bezatte kop om 3 uur 's ochtends een stijve hebt en de mooie meiskes al naar huis zijn
Herkenbaar!
Ik heb mijn deel aan ranzige vette wijven ook gehad.
Kut is kut, en kut is beter dan geen kut.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164855033
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 23:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Herkenbaar!
Ik heb mijn deel aan ranzige vette wijven ook gehad.
Kut is kut, en kut is beter dan geen kut.
dat klinkt best wel triest :'(
  donderdag 25 augustus 2016 @ 23:12:10 #160
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_164855124
Het is wel leuk geweest met de dikke sappige kutjes. }:|
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 3 september 2016 @ 17:23:08 #161
328189 ArnieAlberts
pi_165059421
quote:

[..]
Wat dat betreft is het ook net het Rad van Fortuin. Je hoopt op de joker maar meestal eindig je met de verliesbeurt of de bankroet.
pi_165251424
Hij kan wmbt Sybrand Nyssen vervangen bij Omroep MAX.
pi_165251499
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarschijnlijk minder want hij moet er al 17 jaar van leven. Of hij moet een mooi dividendrendement weten te pakken en hier van rond kunnen komen. Met een huisje in Friesland en verder niks ook niet ondenkbaar.
Zijn columns en werk bij de radio leveren 4500 pm op las ik eens elders.
  † In Memoriam † maandag 12 september 2016 @ 14:35:36 #164
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_165271609
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 18:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij kan wmbt Sybrand Nyssen vervangen bij Omroep MAX.
Sybrand is misschien niet moeders mooiste, maar ik vind hem ook geen wombat.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')