Was alleen maar winstbejag om weer een baantje te krijgen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij was opeens christelijk he? Of was hij altijd al christelijk geweest?
Klopt. Jankmuil. Meer facelifts dan Linda de Mol gehad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
Was alleen maar winstbejag om weer een baantje te krijgen.
Is dat het criterium tegenwoordig?quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Jankmuil. Meer facelifts dan Linda de Mol gehad.
Gaat over Henny Huisman.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:16 schreef Smallish het volgende:
[..]
Is dat het criterium tegenwoordig?
Geen idee. Kan hem nog meer afkraken als pseudo christen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:16 schreef Smallish het volgende:
[..]
Is dat het criterium tegenwoordig?
Geen idee welke stroming exact. Het kwam bij mij destijds qua striktheid (extreem) nog het meeste overeen met Jehova. Kan het mis hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij was opeens christelijk he? Of was hij altijd al christelijk geweest?
Ik snapte facelifts icm Hans ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:56 schreef Smallish het volgende:
[..]O, oké. Die moet ik dan weer niet, maar daar gaat het nu niet om.....
Hans is geweldigquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snapte facelifts icm Hans ook niet.
Nee, die combi doet inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snapte facelifts icm Hans ook niet.
Eens. Lijkt ook wel een aardige man. Ik houd van eenvoud en directe eerlijkheid.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:08 schreef Copycat het volgende:
Mooi, eerlijk interview. Zonder opsmuk, zonder gêne.
Ja, maar wat dan wel een beetje jammer is:quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:39 schreef Andromache het volgende:
Heerlijk lijkt me dat trouwens. Een goede belegging en vervolgens nooit meer hoeven werken. Alleen nog maar lezen, koken, beetje sporten, reizen, naar concertzaal en theater. Alleen nog wel voor mijn 70e graag.
De uitzichtloosheid en eenzaamheid druipt er vanaf.quote:Bent u gelukkig?
,,Nee. Maar daar heb ik nooit naar gestreefd. Het gaat mij om tevredenheid. En dat lukt. Niet dagelijks, hoor. Maar toch nog best vaak.''
Dat vind ik best meevallen, eigenlijk. Hij is 69 en hij is eerlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, maar wat dan wel een beetje jammer is:
[..]
De uitzichtloosheid en eenzaamheid druipt er vanaf.
Ik word er een beetje verdrietig van als ik het lees.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
De uitzichtloosheid en eenzaamheid druipt er vanaf.
Dat staat dus in het interviewquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:55 schreef MMXMMX het volgende:
Heb het niet allemaal gelezen ben wel benieuwd van welk geld hij nu zijn boodschappen doet ?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:55 schreef MMXMMX het volgende:
Heb het niet allemaal gelezen ben wel benieuwd van welk geld hij nu zijn boodschappen doet ?
quote:Daarna kwam er geen nieuw werk meer. Hoe redde u dat financieel?
,,Ik heb er goed aan gedaan veel geld in aandelen van Endemol te stoppen. Vrienden verklaarden me voor gek, maar ik had zo'n vertrouwen in Joop dat ik mijn hele spaarrekening leeghaalde. Bijna 3,5 ton was dat. Toen drie jaar later Telefonica zich meldde met een gigantisch overnamebod ging mijn inleg acht keer over de kop. Door de crisis is dat bedrag later weer gehalveerd, maar van wat er over is, leef ik nu nog steeds.''
tenminste eindelijk iemand die zegt dat het geen klote aan is om af te takelen...quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:00 schreef Vox_Populi het volgende:
De strekking is natuurlijk wat triest, maar blijkbaar wel de harde realiteit. Dat Hans niet bang is daar zo open en eerlijk over te praten en zich/zijn leven niet mooier voordoet dan het is, waardeer ik en daar heb ik enorm veel respect voor
Hans houdt het real. Zouden meer mensen moeten doenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
tenminste eindelijk iemand die zegt dat het geen klote aan is om af te takelen...
Oke daar ben ik blij om dat hij niet op zwart zaad zit. Slimme belegging in goede tijdenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |