Je pakt even de boot en zit op het mooiste eiland van Europa.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Franeker en Harlingen liggen beide maar zes kilometer van Achlum, en In Harlingen zijn nu de Visserijdagen aan de gang. .
Skylge?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je pakt even de boot en zit op het mooiste eiland van Europa.
ken ik niet. Terschelling.quote:
In R&P hebben ze vaak topics die hem op het lijf geschreven zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:31 schreef Peter het volgende:
Welkom op FOK! hans!Hij past hier vast wel ergens tussen
.
Als je ooit op Terschelling bent geweest ken je Skylge.quote:
Lees ik al 15 jaar. Ben de vooroordelen gewend.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Is hetzelfde. Maar wow, ik ben het een keer met je eens !!!
Zo'n 10 keer geweest en het zegt me nik,squote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als je ooit op Terschelling bent geweest ken je Skylge.
Ik lees geen antwoorden op vragen waar ik het antwoord al op weet. Maar tof dat je het weet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:30 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Blijkbaar lees jij ook niet alles want anders had je gezien dat ik al een antwoord heb gehad op mijn vraagje.
Hij heeft zijn spaargeld belegd in EndeMol aandelen
En daar is hij rijk van geworden
ghhehehehehequote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kom dit tegen en ga hélemaal stuk
Ik moest ook wel ffquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Is dat alles?quote:
Wat ben jij een fuifnummer, zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Is dat alles?
Bekende TV presentator geweest, vermogen 8x over de kop gegaan en dan toch maar ¤ 1.400.000 hebben?
Hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:22 schreef SeLang het volgende:
Wat een kutleven heeft die man. Klinkt als een soort tong80 maar dan zonder FOK!
In welk jaar was dat? Bonnie zag er nog redelijk uit in die tijd..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Seizoen 8, dus volgens wiki 2010quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:27 schreef ato het volgende:
[..]
In welk jaar was dat? Bonnie zag er nog redelijk uit in die tijd..
Waarschijnlijk minder want hij moet er al 17 jaar van leven. Of hij moet een mooi dividendrendement weten te pakken en hier van rond kunnen komen. Met een huisje in Friesland en verder niks ook niet ondenkbaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Is dat alles?
Bekende TV presentator geweest, vermogen 8x over de kop gegaan en dan toch maar ¤ 1.400.000 hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |