SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
50 miljoen transferinkomstenFM is er niks bij
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
En dat voor spelers die prima op te vangen zijn/ al opgevangen zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
50 miljoen transferinkomstenFM is er niks bij
Oh.![]()
Ah ja, op die manier. Geen doorverkooppercentage en geen aankoopwaarde meegenomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
32 miljoen voor Milik
11 miljoen voor Cillessen
5 miljoen voor Fischer
2 miljoen voor Vd Hoorn
Dat is 50 miljoen ja![]()
TT slaat op Barcelona?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, op die manier. Geen doorverkooppercentage en geen aankoopwaarde meegenomen.![]()
![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Denk dat je daaraan misschien 5 miljoen kwijt bent.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, op die manier. Geen doorverkooppercentage en geen aankoopwaarde meegenomen.![]()
12 miljoen in totaal aangekochtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, op die manier. Geen doorverkooppercentage en geen aankoopwaarde meegenomen.Oh.![]()
10quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Denk dat je daaraan misschien 5 miljoen kwijt bent.
gek genoeg is mikey de duurste uit die lijst![]()
Bailey en Roomquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:47 schreef Ooku het volgende:
Ziyech, Bailey en nog een keeper en we kunnen er weer tegen aanOh.![]()
Cillessen kwam toch voor 5 miljoen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:49 schreef Adames het volgende:
[..]
10
gek genoeg is mikey de duurste uit die lijstOh.![]()
4 incl bonussenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen kwam toch voor 5 miljoen?![]()
Mensen die 12 miljoen genoeg vindenMet de idiote marktprijzen moet je Cillessen, keeper van het NL elftal, toch echt wel voor meer kunnen verkopen.
![]()
wel een keeper, geen roomquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:50 schreef Adames het volgende:
[..]
geen keeper?
kan ook. wij zijn ajax, wij kunnen alles![]()
Gudelj nog even verkopen. Ziyech halen, Bailey halen, een LB (als backup of talent) en een keeper
Nog 13 dagen Marc -> let's go!![]()
Je moet er wel iets van 15 miljoen voor kunnen krijgen met wat onderhandelen en dan heb je de absolute hoofdprijs.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:50 schreef Syntix het volgende:
Mensen die 12 miljoen genoeg vindenMet de idiote marktprijzen moet je Cillessen, keeper van het NL elftal, toch echt wel voor meer kunnen verkopen.
Oh.![]()
Ik zat meer aan 17/18 miljoen te denken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet er wel iets van 15 miljoen voor kunnen krijgen met wat onderhandelen en dan heb je de absolute hoofdprijs.![]()
Ik denk dat we blij mogen zijn als Bailey en een keeper komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:52 schreef Syntix het volgende:
Gudelj nog even verkopen. Ziyech halen, Bailey halen, een LB (als backup of talent) en een keeper
Nog 13 dagen Marc -> let's go!
Bailey wordt nog lastig zatOh.![]()
maar toch jammer, 12 miljoen is hartstikke mooi voor een keeper, maar helaas is dat omdat je voor keepers sowieso weinig krijgt. stekelenburg was 6, die was ongeveer zelfde niveau.
nu zit je zonder opvolger.
verder mocht ik jasper wel, goede keeper. op laatste wedstrijden na weinig geblunderd en af en toe mooie reddingen. een van de redenen dat de defensie zo veel rustiger stond na het vertrek van de grabbelaar vermeer.![]()
En hoeveel pak je netto op Milik? Die Duitsers kregen toch ook nog wat miljoenen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
12 miljoen in totaal aangekocht![]()
Dat vragen en uitkomen op 14/15 miljoenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik zat meer aan 17/18 miljoen te denken.Oh.![]()
28 miljoen volgens mijquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
En hoeveel pak je netto op Milik? Die Duitsers kregen toch ook nog wat miljoenen?Oh.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben de banden van mijn BMX al aan het oppompenzin gekregen?
![]()
niet zo veel. 10% werd genoemd. nog geen 3 inkoop, 3 als doorverkoop. voor 32+ verkochtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
En hoeveel pak je netto op Milik? Die Duitsers kregen toch ook nog wat miljoenen?![]()
De marktwaarde van keepers ligt gewoon relatief laag. Dan moet je met 12 miljoen tevreden zijn, zeker gezien de laatste maanden.![]()
Zei iedereen ook bij Stekelenburg, helemaal na dat WK, maar daar gaven ze maar 8 miljoen voor.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:50 schreef Syntix het volgende:
![]()
vind ik ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef Sked het volgende:
De marktwaarde van keepers ligt gewoon relatief laag. Dan moet je met 12 miljoen tevreden zijn, zeker gezien de laatste maanden.
daarom is 1,2 miljoen ook een meer dan redelijke prijs voor een Nederlandse keeper als Room.![]()
Die gast kan echt verkopen als de bestequote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:54 schreef Tagliano het volgende:
OVERGOD
Ik heb het altijd al zien zitten in die manDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Eens. En hij was best duur in de aanschaf.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef Sked het volgende:
De marktwaarde van keepers ligt gewoon relatief laag. Dan moet je met 12 miljoen tevreden zijn, zeker gezien de laatste maanden.![]()
12 miljoentjes voor de Cil en 35 voor Milik
Aardige verkoopzomer al met alMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zei iedereen ook bij Stekelenburg, helemaal na dat WK, maar daar gaven ze maar 8 miljoen voor.
al was het contract van stekelenburg wel minder sterk, zeker met een stokende vermeer erachter.![]()
Daarover heb ik dan ook niet geklaagdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die gast kan echt verkopen als de beste
Ik las ook het verhaal over Bailey terug, ben zeer benieuwdMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
neequote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En hij was best duur in de aanschaf.![]()
Hoeveel moet Room kosten?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef Sked het volgende:
De marktwaarde van keepers ligt gewoon relatief laag. Dan moet je met 12 miljoen tevreden zijn, zeker gezien de laatste maanden.Oh.![]()
http://www.ajaxprimeur.nl(...)drag-naar-bayer.htmlquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef Adames het volgende:
[..]
niet zo veel. 10% werd genoemd. nog geen 3 inkoop, 3 als doorverkoop. voor 32+ verkocht
Hier staat 5,6 miljoen, ik weet niet hoe betrouwbaar de bron is hoor.![]()
Markt is nog veel gekker geworden sinds die tijd. Wij hoeven hem niet te verkopen en als Barca hem zo graag wil dan bieden ze maar meer..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zei iedereen ook bij Stekelenburg, helemaal na dat WK, maar daar gaven ze maar 8 miljoen voor.![]()
Het is wel iets makkelijker om te verkopen als je 100 miljoen op de bank hebt staan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die gast kan echt verkopen als de beste![]()
Eerlijk is eerlijk, daar heeft hij ook voor gezorgd met zijn zuinige beleidquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:58 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Het is wel iets makkelijker om te verkopen als je 100 miljoen op de bank hebt staan.Oh.![]()
Geen flauw idee, het is nog nooit aan de orde geweest dat hij verkocht zal worden. Vitesse kan wel gerust de hoofdprijs vragen nu Velthuizen weg is en het financieel goed gaat.quote:![]()
Niet zijn verdienstenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die gast kan echt verkopen als de beste
-PowerLoungen![]()
Tja wat is de hoofdprijs voor een keeper van Vitesse? 8 miljoen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen flauw idee, het is nog nooit aan de orde geweest dat hij verkocht zal worden. Vitesse kan wel gerust de hoofdprijs vragen nu Velthuizen weg is en het financieel goed gaat.Oh.![]()
5 lijkt me eerderquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja wat is de hoofdprijs voor een keeper van Vitesse? 8 miljoen?![]()
Meer dan een miljoen of vier vragen zou ik onzin vinden. Het blijft wel 'maar' Room. Het blijft gewoon lastig inschatten, omdat je geen vergelijkingsmateriaal hebt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja wat is de hoofdprijs voor een keeper van Vitesse? 8 miljoen?![]()
Ik word een beetje moe van het hele gezeik op Cillessen.
Omdat hij toevallig geen penalty's stopt, nu een paar foutjes heeft gemaakt, de uitstraling van een sukkel heeft en dat eigenlijk ook echt is, is men ineens van mening dat hij er niks van kanCillessen heeft lang genoeg getoond dat hij simpelweg de beste keeper van de Eredivisie/Nederland is en prima een stap hogerop kan. Barcelona? Wellicht is dat (nog) te hoog gegrepen maar als hij zijn vorm terugkrijgt sluit ik niet uit dat hij dat aan kan.
En 12 miljoen is te weinig.![]()
Denk je wel dat hij goed genoeg is voor Ajax?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Meer dan een miljoen of vier vragen zou ik onzin vinden. Het blijft wel 'maar' Room. Het blijft gewoon lastig inschatten, omdat je geen vergelijkingsmateriaal hebt.
4 miljoen is niet zoveel gelukkigOh.![]()
Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:02 schreef Heeinz het volgende:
Omdat hij toevallig geen penalty's stopt, nu een paar foutjes heeft gemaakt, de uitstraling van een sukkel heeft en dat eigenlijk ook echt is, is men ineens van mening dat hij er niks van kanCillessen heeft lang genoeg getoond dat hij simpelweg de beste keeper van de Eredivisie/Nederland is en prima een stap hogerop kan. Barcelona? Wellicht is dat (nog) te hoog gegrepen maar als hij zijn vorm terugkrijgt sluit ik niet uit dat hij dat aan kan.
Zijn ontwikkeling staat te lang stil. Nog steeds dat geblunder en die onnozele acties zoals thuis tegen PAOK.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:02 schreef Heeinz het volgende:
"Nog steeds"?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zijn ontwikkeling staat te lang stil. Nog steeds dat geblunder en die onnozele acties zoals thuis tegen PAOK.
Is wel zijn eerste periode dat hij echt begint met consequent blunderen. In het begin had hij dat juist nauwelijksOh.![]()
nog steeds dat geblunderquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zijn ontwikkeling staat te lang stil. Nog steeds dat geblunder en die onnozele acties zoals thuis tegen PAOK.
was juist afgelopen jaren de keeper met de minste blunders en rare acties.![]()
Ik denk van wel, soms nog een beetje onrustig op hoge ballen, maar met figuren als Ota en Van de Werff voor mijn neus zou ik ook niet echt rustig zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je wel dat hij goed genoeg is voor Ajax?
4 miljoen is niet zoveel gelukkig![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:07 schreef Adames het volgende:
[..]
nog steeds dat geblunder
was juist afgelopen jaren de keeper met de minste blunders en rare acties.Nou laat ik het zo zeggen. Een keeper met zoveel ervaring die nog steeds dat soort blunders maakt is nogal een kwalijke zaak.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Nog steeds"?
Is wel zijn eerste periode dat hij echt begint met consequent blunderen. In het begin had hij dat juist nauwelijks![]()
stilstaan in je ontwikkeling, misschien
maar bij een keeper is dat ook moeilijk meten.
hij had alleen enorm de penalties tegen en hij was op zijn hoogst iets te vaak bezig proberen een grote stoere jongen te zijn.![]()
Heb je Casillas gisteren gezien?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
Nou laat ik het zo zeggen. Een keeper met zoveel ervaring die nog steeds dat soort blunders maakt is nogal een kwalijke zaak.Oh.![]()
kan gebeuren. casillas en de gea blunderen soms ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
Nou laat ik het zo zeggen. Een keeper met zoveel ervaring die nog steeds dat soort blunders maakt is nogal een kwalijke zaak.
het blijft bij een handvol in een korte periode.![]()
2 jaar geleden met afstand de beste keeper op de Nederlandse velden. Vorig jaar ongeveer hetzelfde niveau als Vloet, op dit moment vind ik Zoet beter. En die heeft zich welliswaar progressie geboekt, maar niet enorm. Conclusie Cillessen boekt gewn progressie, en wordt grilliger. Goede reddingen, met grote blunders afwisselen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:07 schreef Adames het volgende:
[..]
nog steeds dat geblunder
was juist afgelopen jaren de keeper met de minste blunders en rare acties.![]()
Mooi, enige goede keuze in Nederland.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk van wel, soms nog een beetje onrustig op hoge ballen, maar met figuren als Ota en Van de Werff voor mijn neus zou ik ook niet echt rustig zijn.Oh.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
kan gebeuren. casillas en de gea blunderen soms ook.
het blijft bij een handvol in een korte periode.Die vergelijkingen wil ik niet maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je Casillas gisteren gezien?![]()
je slaat sowieso wel wartaal uit jaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
Die vergelijkingen wil ik niet maken.![]()
Mag je vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:11 schreef Adames het volgende:
[..]
je slaat sowieso wel wartaal uit ja![]()
Van de 16 keepers die voetbalzone voorstelt, zie ik wel wat in Krul, Rajkovic Ospina, en ook wel Room."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
wel eens ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
2 jaar geleden met afstand de beste keeper op de Nederlandse velden. Vorig jaar ongeveer hetzelfde niveau als Vloet, op dit moment vind ik Zoet beter. En die heeft zich welliswaar progressie geboekt, maar niet enorm. Conclusie Cillessen boekt gewn progressie, en wordt grilliger. Goede reddingen, met grote blunders afwisselen.
Aangezien ik het constante gekwijl op die Nederlandse keepers van Engeland wel moe ben en Cillessen op de bank gaat zitten/bekertoernooi speelt, zal Zoet wel oranje keeper worden. Leuk voor hem, niet helemaal verwacht.![]()
Padt van Groningen heeft in de jeugd van Ajax gekeept.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Zou Marc die lijstjes van voetbalzone nou ook gewoon letterlijk overnemen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:14 schreef Omega het volgende:
Van de 16 keepers die voetbalzone voorstelt, zie ik wel wat in Krul, Rajkovic Ospina, en ook wel Room.Oh.![]()
Ospina salaris 2,5m, Krul 2m+,quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:14 schreef Omega het volgende:
Van de 16 keepers die voetbalzone voorstelt, zie ik wel wat in Krul, Rajkovic Ospina, en ook wel Room.
goede keuzes![]()
en is terecht weggestuurdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:16 schreef Wilskracht het volgende:
Padt van Groningen heeft in de jeugd van Ajax gekeept.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:02 schreef Heeinz het volgende:
Twee foutjes en ineens is hij waardeloos. Die foutjes vallen juist zo op omdat hij ze normaal nooit maakt.![]()
ik stoor me het meeste aan Silly dat hij zo arrogant is in de goal en tijdens interviews.
Hij denkt gewoon zelf dat hij de beste keeper van de wereld is.![]()
Het is een goede workout.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:17 schreef Ludachrist het volgende:
Tien miljoen_! Is Barcelona ver fietsen?
![]()
Hij is wel beter geworden de laatste jaren.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Die indruk heb ik dan weer nooit gekregen van hem.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:19 schreef KingRadler het volgende:
ik stoor me het meeste aan Silly dat hij zo arrogant is in de goal en tijdens interviews.
Hij denkt gewoon zelf dat hij de beste keeper van de wereld is.
Hij is eerder onzeker dan arrogant, al gaat dat vaak hand in hand.Oh.![]()
Zijn Facebook interview was soms wel humor.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die indruk heb ik dan weer nooit gekregen van hem.
Hij is eerder onzeker dan arrogant, al gaat dat vaak hand in hand.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Klopt dat kan een struikelblok vormen. Maar Championship ipv Premier league of starten ipv banken zou best weleens kunnen helpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Ospina salaris 2,5m, Krul 2m+,
goede keuzes"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Krul komt niet want er zijn kunstgrasvelden in Nederland, daar gaat ie stuk van.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zijn Facebook interview was soms wel humor.Oh.![]()
Mensen die denken dat Cillessen 12 miljoen waard isquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:50 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
Die gast is nog niet de helft waard.![]()
Cillessen 10 a 12 miljoen? Direct inpakken en weg doen.
Maar zal wel onzin verhaal zijn, want elke club die Cillessen heeft zien keepen gaat hem niet kopen.
Zeker niet voor zo'n bedrag.
Voor Ajax zal het alleen maar beter zijn want je kunt er niet op achteruit gaan zonder Cillessen, elke vervolg keeper zal beter zijn.![]()
okquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:38 schreef bianconeri het volgende:
Maar zal wel onzin verhaal zijn, want elke club die Cillessen heeft zien keepen gaat hem niet kopen.
Voor Ajax zal het alleen maar beter zijn want je kunt er niet op achteruit gaan zonder Cillessen, elke vervolg keeper zal beter zijn.![]()
Het staat al op Teletekst, bod van 10 miljoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:38 schreef bianconeri het volgende:
Nu alleen nog Ziyech en een vervanger voor Dijks en we zijn klaar om Champions League Kampioen te worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niet accepteren, als je Cillissen nu verkoopt heb je gewoon een gigantisch probleem. Een betere keeper ga je er niet voor terugkrijgen.
Maar uiteindelijk zal ie wel vertrekken, dat ga je met Onana en Boer niet oplossen.
Hopelijk blijft ie dan nog wel tot na Rostov uit, met Boer of Onana op doel zijn de kansen op doorgaan aanzienlijk minder.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan Ziyech keepen eigenlijk ?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Nu alleen nog Ziyech en een vervanger voor Dijks en we zijn klaar om Champions League Kampioen te worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bianconerioooooooooquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:38 schreef bianconeri het volgende:
Voor Ajax zal het alleen maar beter zijn want je kunt er niet op achteruit gaan zonder Cillessen, elke vervolg keeper zal beter zijn.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waar heeft hij het over jouw posts dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fucking triest weer bedoel je.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
SOWquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar heeft hij het over jouw posts dan?Oh.![]()
11 miljoen is niks meer in deze tijdenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:11 schreef S0nic het volgende:
Is die Bailey zo goed ja dat ze daar 11 mil voor willen neerleggen?Oh.![]()
Nee maar voor Netto wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
11 miljoen is niks meer in deze tijdenSnelle Egel![]()
Wat moet jij nou weer joh mafkut. Misschien kun je jezelf in slaap gaan janken terwijl je aan Gudelj denkt want niks anders dan gejank lees ik hier ook niet van jou.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar heeft hij het over jouw posts dan?![]()
Madquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer joh mafkut. Misschien kun je jezelf in slaap gaan janken terwijl je aan Gudelj denkt want niks anders dan gejank lees ik hier ook niet van jou.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jij bent wel op je leukst als je mad bentquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer joh mafkut. Misschien kun je jezelf in slaap gaan janken terwijl je aan Gudelj denkt want niks anders dan gejank lees ik hier ook niet van jou.
Tevens lees je dan niet bepaald al mijn postsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Madquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer joh mafkut. Misschien kun je jezelf in slaap gaan janken terwijl je aan Gudelj denkt want niks anders dan gejank lees ik hier ook niet van jou.Oh.![]()
quote:quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent wel op je leukst als je mad bent
Tevens lees je dan niet bepaald al mijn postsDat gebash op Litmanen begint een beetje saai te worden mannen.quote:![]()
We moeten een kringetje maken met al die jankzakkenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah de volgende van het groepje jankzakkenRED ONS HENNIEGOD![]()
Zegt meer over hun niets zeggende leven. Man man man amper aan het posten hier maar nog steeds hetzelfde van die kneusjesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat gebash op Litmanen begint een beetje saai te worden mannen.![]()
![]()
Je lijkt wel op Gudelj ja. Weinig zelfkritiekquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt meer over hun niets zeggende leven. Man man man amper aan het posten hier maar nog steeds hetzelfde van die kneusjesOh.![]()
Madquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt meer over hun niets zeggende leven. Man man man amper aan het posten hier maar nog steeds hetzelfde van die kneusjes![]()
Nee jij danquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je lijkt wel op Gudelj ja. Weinig zelfkritiekHoe gaat het met Serano? Speelt die al of zit die op de tribune?
![]()
Serero is beter dan Gudelj.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee jij danHoe gaat het met Serano? Speelt die al of zit die op de tribune?
Oh.![]()
Jammer dat Lloris geblesseerd is bij Tottenham en Vorm dus de komende weken een basisplaats heeft. Anders had ik Vorm de beste optie gevonden voor de opvolging van Cillissen.
Kost wat maar dan heb je ook wat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach jonge toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is beter dan Gudelj.![]()
Hadden hem ook niet laten gaan als tweede keeper denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:26 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Lloris geblesseerd is bij Tottenham en Vorm dus de komende weken een basisplaats heeft. Anders had ik Vorm de beste optie gevonden voor de opvolging van Cillissen.
Kost wat maar dan heb je ook wat.Oh.![]()
Hou het gezellig he, begint een beetje puberaal te worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die is lekker aan het trainen...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met wereldtopper Boerrigter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarschijnlijk niet maar misschien is Vorm wel te porren en is ie de bank zat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden hem ook niet laten gaan als tweede keeper denk ik.
Ik zou verder ook niet weten waar je een goede haalbare keeper vandaan haalt, er op achteruit ga je sowieso dit seizoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vermeer, Jones en Hahn zijn alle drie beter.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:02 schreef Heeinz het volgende:
En 12 miljoen is te weinig.
Beste keeper van de Eredivisie!
![]()
Ha die Sunri5equote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vermeer, Jones en Hahn zijn alle drie beter.
Oh.![]()
Alleen een fitte Vermeer, sorry.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
![]()
Room van Vitessequote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet maar misschien is Vorm wel te porren en is ie de bank zat.
Ik zou verder ook niet weten waar je een goede haalbare keeper vandaan haalt, er op achteruit ga je sowieso dit seizoen.Oh.![]()
Volg hem niet zo maar dat is toch ook maar een huis- tuin en keuken keeper ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nooit gezegd. Leuk geprobeerd wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met wereldtopper Boerrigter?![]()
Aardige keeper wel volgens mijquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volg hem niet zo maar dat is toch ook maar een huis- tuin en keuken keeper ?
Maar is in Nederland de enige optie denk ik. Benieuwd waar l'Ami mee komt aanzetten.Oh.![]()
Oké Derk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit gezegd. Leuk geprobeerd wel.Oh.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Beste keeper van de Eredivisie Nederland
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die zit net bij Everton toch. Gaat dus niet weg daar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hart naar Everton
Steek naar Ajax![]()
Ik vraag me echt af of dit gerucht geen onzin is. Ik neem toch aan dat de scouts van Barca zijn laatste 5 wedstrijden gezien hebben?![]()
![]()
Het is geen onzin, Mike Verweij heeft bevestigd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
Ik vraag me echt af of dit gerucht geen onzin is. Ik neem toch aan dat de scouts van Barca zijn laatste 5 wedstrijden gezien hebben?![]()
Het is geen gerucht meer, want de Telegraaf en VI hebben er al melding van gemaakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
Ik vraag me echt af of dit gerucht geen onzin is. Ik neem toch aan dat de scouts van Barca zijn laatste 5 wedstrijden gezien hebben?Oh.![]()
Je klinkt mad.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
Ik vraag me echt af of dit gerucht geen onzin is. Ik neem toch aan dat de scouts van Barca zijn laatste 5 wedstrijden gezien hebben?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Mad omdat Barca niet komt shoppen bij Feyenoordquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
![]()
Ga nou weg joh.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
![]()
Ze kijken verder dan een paar wedstrijden, de laatste 3 jaar een heel stabiele keeper met weinig tot geen fouten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
Ik vraag me echt af of dit gerucht geen onzin is. Ik neem toch aan dat de scouts van Barca zijn laatste 5 wedstrijden gezien hebben?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: