Bianconerioooooooooquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:38 schreef bianconeri het volgende:
Cillessen 10 a 12 miljoen? Direct inpakken en weg doen.
Maar zal wel onzin verhaal zijn, want elke club die Cillessen heeft zien keepen gaat hem niet kopen.
Zeker niet voor zo'n bedrag.
Voor Ajax zal het alleen maar beter zijn want je kunt er niet op achteruit gaan zonder Cillessen, elke vervolg keeper zal beter zijn.
Waar heeft hij het over jouw posts dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fucking triest weer bedoel je.
SOWquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar heeft hij het over jouw posts dan?
11 miljoen is niks meer in deze tijdenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:11 schreef S0nic het volgende:
Is die Bailey zo goed ja dat ze daar 11 mil voor willen neerleggen?
Nee maar voor Netto wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
11 miljoen is niks meer in deze tijden
Wat moet jij nou weer joh mafkut. Misschien kun je jezelf in slaap gaan janken terwijl je aan Gudelj denkt want niks anders dan gejank lees ik hier ook niet van jou.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar heeft hij het over jouw posts dan?
Madquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer joh mafkut. Misschien kun je jezelf in slaap gaan janken terwijl je aan Gudelj denkt want niks anders dan gejank lees ik hier ook niet van jou.
Jij bent wel op je leukst als je mad bentquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer joh mafkut. Misschien kun je jezelf in slaap gaan janken terwijl je aan Gudelj denkt want niks anders dan gejank lees ik hier ook niet van jou.
Madquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent wel op je leukst als je mad bent
Tevens lees je dan niet bepaald al mijn posts
Dat gebash op Litmanen begint een beetje saai te worden mannen.quote:
We moeten een kringetje maken met al die jankzakkenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah de volgende van het groepje jankzakken
Zegt meer over hun niets zeggende leven. Man man man amper aan het posten hier maar nog steeds hetzelfde van die kneusjesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat gebash op Litmanen begint een beetje saai te worden mannen.
Je lijkt wel op Gudelj ja. Weinig zelfkritiekquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt meer over hun niets zeggende leven. Man man man amper aan het posten hier maar nog steeds hetzelfde van die kneusjes
Madquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt meer over hun niets zeggende leven. Man man man amper aan het posten hier maar nog steeds hetzelfde van die kneusjes
Nee jij danquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je lijkt wel op Gudelj ja. Weinig zelfkritiek
Serero is beter dan Gudelj.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee jij danHoe gaat het met Serano? Speelt die al of zit die op de tribune?
Ach jonge toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is beter dan Gudelj.
Hadden hem ook niet laten gaan als tweede keeper denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:26 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Lloris geblesseerd is bij Tottenham en Vorm dus de komende weken een basisplaats heeft. Anders had ik Vorm de beste optie gevonden voor de opvolging van Cillissen.
Kost wat maar dan heb je ook wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |