Die is lekker aan het trainen...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met wereldtopper Boerrigter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk niet maar misschien is Vorm wel te porren en is ie de bank zat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden hem ook niet laten gaan als tweede keeper denk ik.
Vermeer, Jones en Hahn zijn alle drie beter.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:02 schreef Heeinz het volgende:
Ik word een beetje moe van het hele gezeik op Cillessen.
Omdat hij toevallig geen penalty's stopt, nu een paar foutjes heeft gemaakt, de uitstraling van een sukkel heeft en dat eigenlijk ook echt is, is men ineens van mening dat hij er niks van kanCillessen heeft lang genoeg getoond dat hij simpelweg de beste keeper van de Eredivisie/Nederland is en prima een stap hogerop kan. Barcelona? Wellicht is dat (nog) te hoog gegrepen maar als hij zijn vorm terugkrijgt sluit ik niet uit dat hij dat aan kan.
En 12 miljoen is te weinig.
Ha die Sunri5equote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vermeer, Jones en Hahn zijn alle drie beter.
Beste keeper van de Eredivisie!
Alleen een fitte Vermeer, sorry.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Beste keeper van de Eredivisie!
Room van Vitessequote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet maar misschien is Vorm wel te porren en is ie de bank zat.
Ik zou verder ook niet weten waar je een goede haalbare keeper vandaan haalt, er op achteruit ga je sowieso dit seizoen.
Volg hem niet zo maar dat is toch ook maar een huis- tuin en keuken keeper ?quote:
Nooit gezegd. Leuk geprobeerd wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met wereldtopper Boerrigter?
Aardige keeper wel volgens mijquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volg hem niet zo maar dat is toch ook maar een huis- tuin en keuken keeper ?
Oké Derk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit gezegd. Leuk geprobeerd wel.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Beste keeper van de Eredivisie Nederland![]()
Die zit net bij Everton toch. Gaat dus niet weg daar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hart naar Everton
Steek naar Ajax
Het is geen onzin, Mike Verweij heeft bevestigd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
Ik vraag me echt af of dit gerucht geen onzin is. Ik neem toch aan dat de scouts van Barca zijn laatste 5 wedstrijden gezien hebben?
Het is geen gerucht meer, want de Telegraaf en VI hebben er al melding van gemaakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
Ik vraag me echt af of dit gerucht geen onzin is. Ik neem toch aan dat de scouts van Barca zijn laatste 5 wedstrijden gezien hebben?
Je klinkt mad.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
Mad omdat Barca niet komt shoppen bij Feyenoordquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
Ga nou weg joh.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
Ze kijken verder dan een paar wedstrijden, de laatste 3 jaar een heel stabiele keeper met weinig tot geen fouten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |