Geen flauw idee, het is nog nooit aan de orde geweest dat hij verkocht zal worden. Vitesse kan wel gerust de hoofdprijs vragen nu Velthuizen weg is en het financieel goed gaat.quote:
Niet zijn verdienstenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die gast kan echt verkopen als de beste
Tja wat is de hoofdprijs voor een keeper van Vitesse? 8 miljoen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen flauw idee, het is nog nooit aan de orde geweest dat hij verkocht zal worden. Vitesse kan wel gerust de hoofdprijs vragen nu Velthuizen weg is en het financieel goed gaat.
5 lijkt me eerderquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja wat is de hoofdprijs voor een keeper van Vitesse? 8 miljoen?
Meer dan een miljoen of vier vragen zou ik onzin vinden. Het blijft wel 'maar' Room. Het blijft gewoon lastig inschatten, omdat je geen vergelijkingsmateriaal hebt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja wat is de hoofdprijs voor een keeper van Vitesse? 8 miljoen?
Denk je wel dat hij goed genoeg is voor Ajax?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Meer dan een miljoen of vier vragen zou ik onzin vinden. Het blijft wel 'maar' Room. Het blijft gewoon lastig inschatten, omdat je geen vergelijkingsmateriaal hebt.
Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:02 schreef Heeinz het volgende:
Ik word een beetje moe van het hele gezeik op Cillessen.
Omdat hij toevallig geen penalty's stopt, nu een paar foutjes heeft gemaakt, de uitstraling van een sukkel heeft en dat eigenlijk ook echt is, is men ineens van mening dat hij er niks van kanCillessen heeft lang genoeg getoond dat hij simpelweg de beste keeper van de Eredivisie/Nederland is en prima een stap hogerop kan. Barcelona? Wellicht is dat (nog) te hoog gegrepen maar als hij zijn vorm terugkrijgt sluit ik niet uit dat hij dat aan kan.
En 12 miljoen is te weinig.
Zijn ontwikkeling staat te lang stil. Nog steeds dat geblunder en die onnozele acties zoals thuis tegen PAOK.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:02 schreef Heeinz het volgende:
Omdat hij toevallig geen penalty's stopt, nu een paar foutjes heeft gemaakt, de uitstraling van een sukkel heeft en dat eigenlijk ook echt is, is men ineens van mening dat hij er niks van kanCillessen heeft lang genoeg getoond dat hij simpelweg de beste keeper van de Eredivisie/Nederland is en prima een stap hogerop kan. Barcelona? Wellicht is dat (nog) te hoog gegrepen maar als hij zijn vorm terugkrijgt sluit ik niet uit dat hij dat aan kan.
"Nog steeds"?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zijn ontwikkeling staat te lang stil. Nog steeds dat geblunder en die onnozele acties zoals thuis tegen PAOK.
nog steeds dat geblunderquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zijn ontwikkeling staat te lang stil. Nog steeds dat geblunder en die onnozele acties zoals thuis tegen PAOK.
Ik denk van wel, soms nog een beetje onrustig op hoge ballen, maar met figuren als Ota en Van de Werff voor mijn neus zou ik ook niet echt rustig zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je wel dat hij goed genoeg is voor Ajax?
4 miljoen is niet zoveel gelukkig
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:07 schreef Adames het volgende:
[..]
nog steeds dat geblunder
was juist afgelopen jaren de keeper met de minste blunders en rare acties.
Nou laat ik het zo zeggen. Een keeper met zoveel ervaring die nog steeds dat soort blunders maakt is nogal een kwalijke zaak.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Nog steeds"?
Is wel zijn eerste periode dat hij echt begint met consequent blunderen. In het begin had hij dat juist nauwelijks
Heb je Casillas gisteren gezien?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
Nou laat ik het zo zeggen. Een keeper met zoveel ervaring die nog steeds dat soort blunders maakt is nogal een kwalijke zaak.
kan gebeuren. casillas en de gea blunderen soms ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
Nou laat ik het zo zeggen. Een keeper met zoveel ervaring die nog steeds dat soort blunders maakt is nogal een kwalijke zaak.
2 jaar geleden met afstand de beste keeper op de Nederlandse velden. Vorig jaar ongeveer hetzelfde niveau als Vloet, op dit moment vind ik Zoet beter. En die heeft zich welliswaar progressie geboekt, maar niet enorm. Conclusie Cillessen boekt gewn progressie, en wordt grilliger. Goede reddingen, met grote blunders afwisselen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:07 schreef Adames het volgende:
[..]
nog steeds dat geblunder
was juist afgelopen jaren de keeper met de minste blunders en rare acties.
Mooi, enige goede keuze in Nederland.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk van wel, soms nog een beetje onrustig op hoge ballen, maar met figuren als Ota en Van de Werff voor mijn neus zou ik ook niet echt rustig zijn.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
kan gebeuren. casillas en de gea blunderen soms ook.
het blijft bij een handvol in een korte periode.
Die vergelijkingen wil ik niet maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je Casillas gisteren gezien?
je slaat sowieso wel wartaal uit jaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
Die vergelijkingen wil ik niet maken.
Mag je vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:11 schreef Adames het volgende:
[..]
je slaat sowieso wel wartaal uit ja
wel eens ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
2 jaar geleden met afstand de beste keeper op de Nederlandse velden. Vorig jaar ongeveer hetzelfde niveau als Vloet, op dit moment vind ik Zoet beter. En die heeft zich welliswaar progressie geboekt, maar niet enorm. Conclusie Cillessen boekt gewn progressie, en wordt grilliger. Goede reddingen, met grote blunders afwisselen.
Zou Marc die lijstjes van voetbalzone nou ook gewoon letterlijk overnemen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:14 schreef Omega het volgende:
Van de 16 keepers die voetbalzone voorstelt, zie ik wel wat in Krul, Rajkovic Ospina, en ook wel Room.
Ospina salaris 2,5m, Krul 2m+,quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:14 schreef Omega het volgende:
Van de 16 keepers die voetbalzone voorstelt, zie ik wel wat in Krul, Rajkovic Ospina, en ook wel Room.
en is terecht weggestuurdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:16 schreef Wilskracht het volgende:
Padt van Groningen heeft in de jeugd van Ajax gekeept.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:02 schreef Heeinz het volgende:
Het is een goede workout.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:17 schreef Ludachrist het volgende:
Tien miljoen_! Is Barcelona ver fietsen?
Hij is wel beter geworden de laatste jaren.quote:
Die indruk heb ik dan weer nooit gekregen van hem.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:19 schreef KingRadler het volgende:
ik stoor me het meeste aan Silly dat hij zo arrogant is in de goal en tijdens interviews.
Hij denkt gewoon zelf dat hij de beste keeper van de wereld is.
Zijn Facebook interview was soms wel humor.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die indruk heb ik dan weer nooit gekregen van hem.
Hij is eerder onzeker dan arrogant, al gaat dat vaak hand in hand.
Klopt dat kan een struikelblok vormen. Maar Championship ipv Premier league of starten ipv banken zou best weleens kunnen helpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Ospina salaris 2,5m, Krul 2m+,
goede keuzes
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zijn Facebook interview was soms wel humor.
Mensen die denken dat Cillessen 12 miljoen waard isquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:50 schreef Syntix het volgende:
Mensen die 12 miljoen genoeg vindenMet de idiote marktprijzen moet je Cillessen, keeper van het NL elftal, toch echt wel voor meer kunnen verkopen.
okquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:38 schreef bianconeri het volgende:
Cillessen 10 a 12 miljoen? Direct inpakken en weg doen.
Maar zal wel onzin verhaal zijn, want elke club die Cillessen heeft zien keepen gaat hem niet kopen.
Zeker niet voor zo'n bedrag.
Voor Ajax zal het alleen maar beter zijn want je kunt er niet op achteruit gaan zonder Cillessen, elke vervolg keeper zal beter zijn.
Het staat al op Teletekst, bod van 10 miljoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:38 schreef bianconeri het volgende:
Maar zal wel onzin verhaal zijn, want elke club die Cillessen heeft zien keepen gaat hem niet kopen.
Voor Ajax zal het alleen maar beter zijn want je kunt er niet op achteruit gaan zonder Cillessen, elke vervolg keeper zal beter zijn.
Kan Ziyech keepen eigenlijk ?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Nu alleen nog Ziyech en een vervanger voor Dijks en we zijn klaar om Champions League Kampioen te worden.
Bianconerioooooooooquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:38 schreef bianconeri het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |