SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
50 miljoen transferinkomstenFM is er niks bij
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
En dat voor spelers die prima op te vangen zijn/ al opgevangen zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
50 miljoen transferinkomstenFM is er niks bij
Oh.![]()
Ah ja, op die manier. Geen doorverkooppercentage en geen aankoopwaarde meegenomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
32 miljoen voor Milik
11 miljoen voor Cillessen
5 miljoen voor Fischer
2 miljoen voor Vd Hoorn
Dat is 50 miljoen ja![]()
TT slaat op Barcelona?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, op die manier. Geen doorverkooppercentage en geen aankoopwaarde meegenomen.![]()
![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Denk dat je daaraan misschien 5 miljoen kwijt bent.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, op die manier. Geen doorverkooppercentage en geen aankoopwaarde meegenomen.![]()
12 miljoen in totaal aangekochtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, op die manier. Geen doorverkooppercentage en geen aankoopwaarde meegenomen.Oh.![]()
10quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Denk dat je daaraan misschien 5 miljoen kwijt bent.
gek genoeg is mikey de duurste uit die lijst![]()
Bailey en Roomquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:47 schreef Ooku het volgende:
Ziyech, Bailey en nog een keeper en we kunnen er weer tegen aanOh.![]()
Cillessen kwam toch voor 5 miljoen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:49 schreef Adames het volgende:
[..]
10
gek genoeg is mikey de duurste uit die lijstOh.![]()
4 incl bonussenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen kwam toch voor 5 miljoen?![]()
Mensen die 12 miljoen genoeg vindenMet de idiote marktprijzen moet je Cillessen, keeper van het NL elftal, toch echt wel voor meer kunnen verkopen.
![]()
wel een keeper, geen roomquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:50 schreef Adames het volgende:
[..]
geen keeper?
kan ook. wij zijn ajax, wij kunnen alles![]()
Gudelj nog even verkopen. Ziyech halen, Bailey halen, een LB (als backup of talent) en een keeper
Nog 13 dagen Marc -> let's go!![]()
Je moet er wel iets van 15 miljoen voor kunnen krijgen met wat onderhandelen en dan heb je de absolute hoofdprijs.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:50 schreef Syntix het volgende:
Mensen die 12 miljoen genoeg vindenMet de idiote marktprijzen moet je Cillessen, keeper van het NL elftal, toch echt wel voor meer kunnen verkopen.
Oh.![]()
Ik zat meer aan 17/18 miljoen te denken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet er wel iets van 15 miljoen voor kunnen krijgen met wat onderhandelen en dan heb je de absolute hoofdprijs.![]()
Ik denk dat we blij mogen zijn als Bailey en een keeper komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:52 schreef Syntix het volgende:
Gudelj nog even verkopen. Ziyech halen, Bailey halen, een LB (als backup of talent) en een keeper
Nog 13 dagen Marc -> let's go!
Bailey wordt nog lastig zatOh.![]()
maar toch jammer, 12 miljoen is hartstikke mooi voor een keeper, maar helaas is dat omdat je voor keepers sowieso weinig krijgt. stekelenburg was 6, die was ongeveer zelfde niveau.
nu zit je zonder opvolger.
verder mocht ik jasper wel, goede keeper. op laatste wedstrijden na weinig geblunderd en af en toe mooie reddingen. een van de redenen dat de defensie zo veel rustiger stond na het vertrek van de grabbelaar vermeer.![]()
En hoeveel pak je netto op Milik? Die Duitsers kregen toch ook nog wat miljoenen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
12 miljoen in totaal aangekocht![]()
Dat vragen en uitkomen op 14/15 miljoenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik zat meer aan 17/18 miljoen te denken.Oh.![]()
28 miljoen volgens mijquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
En hoeveel pak je netto op Milik? Die Duitsers kregen toch ook nog wat miljoenen?Oh.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben de banden van mijn BMX al aan het oppompenzin gekregen?
![]()
niet zo veel. 10% werd genoemd. nog geen 3 inkoop, 3 als doorverkoop. voor 32+ verkochtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
En hoeveel pak je netto op Milik? Die Duitsers kregen toch ook nog wat miljoenen?![]()
De marktwaarde van keepers ligt gewoon relatief laag. Dan moet je met 12 miljoen tevreden zijn, zeker gezien de laatste maanden.![]()
Zei iedereen ook bij Stekelenburg, helemaal na dat WK, maar daar gaven ze maar 8 miljoen voor.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:50 schreef Syntix het volgende:
![]()
vind ik ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef Sked het volgende:
De marktwaarde van keepers ligt gewoon relatief laag. Dan moet je met 12 miljoen tevreden zijn, zeker gezien de laatste maanden.
daarom is 1,2 miljoen ook een meer dan redelijke prijs voor een Nederlandse keeper als Room.![]()
Die gast kan echt verkopen als de bestequote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:54 schreef Tagliano het volgende:
OVERGOD
Ik heb het altijd al zien zitten in die manDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Eens. En hij was best duur in de aanschaf.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef Sked het volgende:
De marktwaarde van keepers ligt gewoon relatief laag. Dan moet je met 12 miljoen tevreden zijn, zeker gezien de laatste maanden.![]()
12 miljoentjes voor de Cil en 35 voor Milik
Aardige verkoopzomer al met alMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zei iedereen ook bij Stekelenburg, helemaal na dat WK, maar daar gaven ze maar 8 miljoen voor.
al was het contract van stekelenburg wel minder sterk, zeker met een stokende vermeer erachter.![]()
Daarover heb ik dan ook niet geklaagdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die gast kan echt verkopen als de beste
Ik las ook het verhaal over Bailey terug, ben zeer benieuwdMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
neequote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En hij was best duur in de aanschaf.![]()
Hoeveel moet Room kosten?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef Sked het volgende:
De marktwaarde van keepers ligt gewoon relatief laag. Dan moet je met 12 miljoen tevreden zijn, zeker gezien de laatste maanden.Oh.![]()
http://www.ajaxprimeur.nl(...)drag-naar-bayer.htmlquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef Adames het volgende:
[..]
niet zo veel. 10% werd genoemd. nog geen 3 inkoop, 3 als doorverkoop. voor 32+ verkocht
Hier staat 5,6 miljoen, ik weet niet hoe betrouwbaar de bron is hoor.![]()
Markt is nog veel gekker geworden sinds die tijd. Wij hoeven hem niet te verkopen en als Barca hem zo graag wil dan bieden ze maar meer..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zei iedereen ook bij Stekelenburg, helemaal na dat WK, maar daar gaven ze maar 8 miljoen voor.![]()
Het is wel iets makkelijker om te verkopen als je 100 miljoen op de bank hebt staan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die gast kan echt verkopen als de beste![]()
Eerlijk is eerlijk, daar heeft hij ook voor gezorgd met zijn zuinige beleidquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:58 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Het is wel iets makkelijker om te verkopen als je 100 miljoen op de bank hebt staan.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: