SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Wat ontzettend tof, ik woon er nog geen 100 meter vandaan en elke keer dat ik op de brug sta kijk ik ernaar, en denk daar woont niemand ik zie nooit wat, niet wetende dat er nog een verdieping onder zit met een vet buiten terrasquote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:00 schreef k_man het volgende:
Interessante afzuigkap in deze hipsterwoning.
[ afbeelding ]
Dat is geloof ik wel het leukste huis wat hier is langsgekomenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:00 schreef k_man het volgende:
Interessante afzuigkap in deze hipsterwoning.
[ afbeelding ]
Gruwelijk lelijk ingericht wat zonde van zo'n mooi penthousequote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is geloof ik wel het leukste huis wat hier is langsgekomen![]()
Die keukentafel!![]()
Een paar kleuren zijn wel een béétje érg fel, maar ach
Vindt je dat lelijk?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:17 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Gruwelijk lelijk ingericht wat zonde van zo'n mooi penthouse![]()
Dan gaan wij niet trouwenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Vindt je dat lelijk?![]()
Ik vind het leuk
keukentafel vind je ook niet mooiquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:32 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dan gaan wij niet trouwen
Dan kan je vriendin nergens meer dansen.. vandaar dat net ook, das tegen de afsprong als ze duizelig word..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:52 schreef R2R het volgende:
Wat zou er gebeuren als je die stutpaal weghaalt![]()
[ afbeelding ]
Uitgewoonde hut
Ik vrees dat ik er snel op uitgekeken ben en dat het nogal kunstmatig overkomt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Vindt je dat lelijk?![]()
Ik vind het leuk
Oh mijn hemel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:52 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgewoonde hut
75,000 euro. Leg er nog 25.000 euro bij en als je zelf handig bent kun je daar een paleisje van maken. Voor een ton dus. Netto maandlasten onder de 400 euro.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:52 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgewoonde hut
Ok, het is in Schiedam. Van iemand die dat oord ontvlucht is heb ik gehoord dat Schiedam zo'n beetje de hel op aarde is qua verpaupering. Één grote banlieu, Gouda is er niks bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
75,000 euro. Leg er nog 25.000 euro bij en als je zelf handig bent kun je daar een paleisje van maken. Voor een ton dus. Netto maandlasten onder de 400 euro.
De buurt zal wel ruk zijn denk ik, anders leuke starterswoning.
1M7. En dan nog 475 euro pm voor de VVE. Dat vind ik veel geld voor zo'n klein appartement! Als je kijkt wat je buiten Amsterdam voor de helft van dat geld kunt kopen!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is geloof ik wel het leukste huis wat hier is langsgekomen![]()
Die keukentafel!![]()
Een paar kleuren zijn wel een béétje érg fel, maar ach
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
1M7. En dan nog 475 euro pm voor de VVE. Dat vind ik veel geld voor zo'n klein appartement! Als je kijkt wat je buiten Amsterdam voor de helft van dat geld kunt kopen!
Ja, ik wilde eigenlijk schrijven dat ik het erg duur vond voor zo'n klein appartement. Maar toen dacht ik, tja, maar het ligt in Amsterdam, daar is dat normaal. Dus hoe moest ik zeggen dat ik het duur vond maar wel begreep dat de prijzen in Amsterdam anders zijn dan elders? Vandaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:47 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener...
Voor deze keer zal ik het je vergevenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eigenlijk schrijven dat ik het erg duur vond voor zo'n klein appartement. Maar toen dacht ik, tja, maar het ligt in Amsterdam, daar is dat normaal. Dus hoe moest ik zeggen dat ik het duur vond maar wel begreep dat de prijzen in Amsterdam anders zijn dan elders? Vandaar.
Ik neem aan dat de laatste blanke inmiddels uit het straatbeeld verdwenen is daar?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok, het is in Schiedam. Van iemand die dat oord ontvlucht is heb ik gehoord dat Schiedam zo'n beetje de hel op aarde is qua verpaupering. Één grote banlieu, Gouda is er niks bij.
Wat zit je te haten op Gouda danquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok, het is in Schiedam. Van iemand die dat oord ontvlucht is heb ik gehoord dat Schiedam zo'n beetje de hel op aarde is qua verpaupering. Één grote banlieu, Gouda is er niks bij.
Bij de trapfoto dacht ik nog 'nah valt toch wel mee??' maar toen kwamen we boven!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:52 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgewoonde hut
Ik ben bang dat er iets met het dak is, die paal staat er niet voor niks en er zit voor de deur naar het balkon een rare plaat tegen het plafond. Ik ben bang dat je het 25k niet redt. De vve is niet actief dus je moet eigenlijk je onderburen en eventueel naaste buren aan de slag om dat aan te pakken. Lekkere klus als je er nieuw komt. En die netten, ook bij de buren, duiden op een behoorlijk duivenprobleem.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
75,000 euro. Leg er nog 25.000 euro bij en als je zelf handig bent kun je daar een paleisje van maken. Voor een ton dus. Netto maandlasten onder de 400 euro.
De buurt zal wel ruk zijn denk ik, anders leuke starterswoning.
Ik denk het ook, het dak is sowieso al 10k Bovendien is de indeling echt dramatisch, de keuken moet eruit. enz enz.quote:
Deze is wel leuk; spaargeld in huis zetten. Zelf klussen en voor 75k heb je een vakantiehuisje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:38 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijn regionale nieuwssite claimt dat deze woning momenteel de goedkoopste in heel NL is;
http://www.funda.nl/koop/holwerd/huis-48827838-hegebuorren-14/
¤49,000
Opmerkelijk ja maar wat moet je ermeequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:16 schreef drakin het volgende:
Iemand nog een expositieruimte, lesruimte nodig? In een bijzonder bootje zit dit zaaltje
[ afbeelding ]
hier te vinden
Wat ik dus zei, kan weinig anders mee gedaan worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:17 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Opmerkelijk ja maar wat moet je ermee
Is kuunst!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
Lelijk, onpraktisch en ook nog eens een kil en ongezellig gedrocht.
Een groot probleem is ook dat het ding juist verkocht wordt zonder ligplaats. Voor een goede ligplaats kun je ook nog een vermogen kwijt zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat ik dus zei, kan weinig anders mee gedaan worden.
Ding is niet eens zo oud, in 2008 gebouwd, en voor dat bedrag kan je in dezelfde stad waar dat lelijke ding ligt veel leukere woningen kopen.
Dit is natuurlijk een bijzonder object en er zijn echt wel leuke havens die dit voor niks willen hebben liggen vanwege de uitstraling.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Een groot probleem is ook dat het ding juist verkocht wordt zonder ligplaats. Voor een goede ligplaats kun je ook nog een vermogen kwijt zijn.
hoeveel zou al dat aluminium als schroot opleveren? Vast niet 189000quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
Lelijk, onpraktisch en ook nog eens een kil en ongezellig gedrocht.
¤ 1,10 de kilo ongeveer als het schoon is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoeveel zou al dat aluminium als schroot opleveren? Vast niet 189000
Denk niet het daaronder warmer wordt dan in andere delen van de kamer...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:53 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[ afbeelding ]
Je wijn bewaren onder je haard![]()
![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)hillegommerdijk-267/
Dan zijn het geen echte stokersquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk niet het daaronder warmer wordt dan in andere delen van de kamer...
Wellicht iets warmer, maar warmte stijgt op én er zit een behoorlijke houten/stenen buffer tussen toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:24 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dan zijn het geen echte stokers
Correct.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wellicht iets warmer, maar warmte stijgt op én er zit een behoorlijke houten/stenen buffer tussen toch?
Ze hebben dan wel weer een AED in de bijkeuken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:53 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[ afbeelding ]
Je wijn bewaren onder je haard![]()
![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)hillegommerdijk-267/
hartpatient in huis (gehad)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:56 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ze hebben dan wel weer een AED in de bijkeuken.
Eerste keer dat ik dat zie in een woonhuis
[ afbeelding ]
Die geven ze gewoon een pacemaker. Die is iets efficiënter als je alleen thuis bentquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
hartpatient in huis (gehad)
Pacemaker is om het ritme op peil te houden. Er zijn vast andere defecten die je tot hartptiënt kunnen maken, waarbij dit apparaat dan wel nuttig kan zijn. Maar het hangt in de bijkeuken, die niet rechtstreeks bereikbaar is. Dat is niet de plaats voor dringend nodige hulpmiddelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:29 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Die geven ze gewoon een pacemaker. Die is iets efficiënter als je alleen thuis bent![]()
Volgens mij hebben ze last gehad van wat kleine lekkages...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:52 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgewoonde hut
Misschien een zitkuil met extreem hoogpolig tapijt?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Mooi appartement, maar die salontafel snap ik niet...[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ijlwerffstraat-9-a2/
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien een zitkuil met extreem hoogpolig tapijt?
Zitkuil ter grootte van de salontafel? Er ligt gewoon een tafelblad op het kleed voor de dagelijkse rugoefeningen of zo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien een zitkuil met extreem hoogpolig tapijt?
Een tering-stoot-mijn-teen-weer-tegen-de-tafel-salontafel...quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Dan is die hele tent design verantwoord gemaakt, keuken, badkamer, meubels, kunst, alles, maar dan vergeten ze de radiatoren, zo jammer...quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
ik ben zo lomp dat ik alle glazen/kopjes met inhoud regelmatig door de kamer zou schoppenquote:Op maandag 22 augustus 2016 11:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een tering-stoot-mijn-teen-weer-tegen-de-tafel-salontafel...
Er wonen Japanners die niet op de bank gaan zitten maar ervoor? Het bed doet ook mee, 's nachts ook nog eens je tenen stoten..quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Dat bed lijkt inderdaad op de grond te liggen, maar als je de vorige foto van Funda bekijkt, dan heb je zelf ook gezien dat het bed op pootjes staat, en de hoogte ook niet heel abnormaal laag is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:14 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Er wonen Japanners die niet op de bank gaan zitten maar ervoor? Het bed doet ook mee, 's nachts ook nog eens je tenen stoten.. [ afbeelding ]
Het bed 'zweeft'. Kijk maar naar de schaduw bij de muur.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:14 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Er wonen Japanners die niet op de bank gaan zitten maar ervoor? Het bed doet ook mee, 's nachts ook nog eens je tenen stoten.. [ afbeelding ]
Bed is op plinthoogte, dus je tenen zal je niet stoten. Bed opmaken is daarmee nog steeds een probleem voor je voeten en je rug, of je moet op de rand balanceren om je voeten te ontlasten (en je rug sterker te belasten).quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:41 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
Dat bed lijkt inderdaad op de grond te liggen, maar als je de vorige foto van Funda bekijkt, dan heb je zelf ook gezien dat het bed op pootjes staat, en de hoogte ook niet heel abnormaal laag is.
Het is maar net wat je wilt zien, ik vind het bed best strak zo, die salontafel gaat inderdaad nergens over.
Hoe is het mogelijk hè, dat mensen dit verzinnen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:02 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Bed is op plinthoogte, dus je tenen zal je niet stoten. Bed opmaken is daarmee nog steeds een probleem voor je voeten en je rug, of je moet op de rand balanceren om je voeten te ontlasten (en je rug sterker te belasten).
De salontafel heeft misschien ook plinthoge pootjes (mogelijk zichtbaar aan mogelijke moeten in het kleed, foto 5) en het idee dat de bewoners tussen bank en salontafel in gaan zitten, is wel amusant en misschien niet gezocht. Maar dan mis ik korte pootjes aan de plaat achter de tv.
De kinderfoto's doen eerder aan India dan aan Japan denken, maar de inrichting wel eerder aan Japan.
Is fokking trendy, jeweettogquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk hè, dat mensen dit verzinnen.
Ik vraag me eerder af hoe je in godsnaam in die slaapkamer komt op de eerste plaats?!quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:34 schreef Teslynd het volgende:
Weer zo'n huis met 3 slaapkamers en een badkamer die alleen door de ouderkamer te bereiken is. Zal wel onder de speelse indeling vallen.
Buitenom, over het balkon.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af hoe je in godsnaam in die slaapkamer komt op de eerste plaats?!
haha ja, volgens de plattegrond geen deurquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af hoe je in godsnaam in die slaapkamer komt op de eerste plaats?!
Dat balkon is niet voor die slaapkamer. Dus dan moet je toch behoorlijk gaan klauteren. Als ik de plattegrond mag geloven dan.quote:
Blijkbaar mocht de computer niet op de foto:quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Die plattegrond lijkt me sowieso niet al te betrouwbaar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat balkon is niet voor die slaapkamer. Dus dan moet je toch behoorlijk gaan klauteren. Als ik de plattegrond mag geloven dan.
Euh nee eigenlijk niet. Je krijgt overigens niet direct een pacemaker en na 1 hartaanval ben je hart patiënt. Dus zal wel met dat doel in huis hangen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:40 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Pacemaker is om het ritme op peil te houden. Er zijn vast andere defecten die je tot hartptiënt kunnen maken, waarbij dit apparaat dan wel nuttig kan zijn. Maar het hangt in de bijkeuken, die niet rechtstreeks bereikbaar is. Dat is niet de plaats voor dringend nodige hulpmiddelen.
Vreemd huis: grote vloeroppervlakte maar boven slechts één kamer (met luxe badkamer) en een heel grote waszolder.
Ook handig die toegangsdeur tot het appartement met zoveel glas erin, binnen hangt geen gordijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
we hebben al veel van dit soort woningen in die omgeving bekeken, maar een glazen voordeur is inderdaad wel heel raar... Misschien ga ik morgen wel even kijken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:29 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ook handig die toegangsdeur tot het appartement met zoveel glas erin, binnen hangt geen gordijn.
Het staat niet in de omschrijving, maar dit zijn huizen met een gedeelde opgang aan de straat. Het andere appartement betreft de 1e en halve 3e etage. Leuk als ze even een verdieping verder naar boven komen gluren. Of nog erger: sommige appartementen hebben oorspronkelijk niet eens een inpandige trap (die te koop staat (nu) wel) dus wellicht moeten ze over de gedeelde trap van de 1e naar de 3e![]()
[ afbeelding ]
Viel me gelijk op. Ik heb in die buurt gewoond, maar beneden met een eigen voordeur. Mijn blok had gedeelde trappen, ook naar de bovenverdiepingen. Lijkt me horror om in je pyjama op weg naar de wc je buren op de trap tegen te komen. Buren verderop hadden een eigen trap naar de verdieping hoger gemaakt, maar officieel mag dat vaak niet in die huizen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
we hebben al veel van dit soort woningen in die omgeving bekeken, maar een glazen voordeur is inderdaad wel heel raar...
Misschien ga ik morgen wel even kijken.
Ik vind het maar een kil huisquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 07:31 schreef k_man het volgende:
's Ochtends nooit meer te laten komen...
[ afbeelding ]
...in dit bijzondere huis.
[ afbeelding ]
Vloer is prachtig, elementen binnen is niet verkeerd. Maar het is een huis wat moeilijk gezellig te maken is.quote:
Klein? Het is enorm! Dik 550 m2. Dat zijn 5 doorsnee rijtjeshuizen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:20 schreef RC2 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 23 augustus 2016 07:31 schreef k_man het volgende:
's Ochtends nooit meer te laten komen...
[ afbeelding ]
...in dit bijzondere huis.
[ afbeelding ]
Zou het binnen zo klein zijn? De foto's zijn met een groothoeklens gemaakt, ziet er niet uit.
Het is verre van klein, maar de foto's van de keuken zijn ronduit storend:quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:20 schreef RC2 het volgende:
Zou het binnen zo klein zijn? De foto's zijn met een groothoeklens gemaakt, ziet er niet uit.
Juistquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Klein? Het is enorm! Dik 550 m2. Dat zijn 5 doorsnee rijtjeshuizen!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is verre van klein, maar de foto's van de keuken zijn ronduit storend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die fruit/groenteschaal lijkt nepquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is verre van klein, maar de foto's van de keuken zijn ronduit storend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd handig, zo'n gecapitonneerde ruimtequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:12 schreef Candaasje het volgende:
Brrrr, wat afschuwelijk![]()
En ok, er zal vast een groot scherm in het plafond zitten (of achter de panelen? Of is dat een verduisterd raam) dat met een druk op de knop tevoorschijn komt ofzo, maar ik moest toch even grinniken toen ik deze foto zag:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een ABN Amro bank(stel)quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:12 schreef Candaasje het volgende:
Brrrr, wat afschuwelijk![]()
En ok, er zal vast een groot scherm in het plafond zitten (of achter de panelen? Of is dat een verduisterd raam) dat met een druk op de knop tevoorschijn komt ofzo, maar ik moest toch even grinniken toen ik deze foto zag:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:14 schreef bondage het volgende:
Nog iemand een stukje grond nodig van +/- 88 0.088 vierkante kilometer?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)72-schoonloerstraat/
Volgens mij staat die grond al jaren te koop voor de bouw van een landgoed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:14 schreef bondage het volgende:
Nog iemand een stukje grond nodig van +/- 88 vierkante kilometer?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)72-schoonloerstraat/
Ik vind ze helemaal niet zo slecht, muv die enorm uitgerekte keuken. Het is kiezen tussen de groothoeklens - wel de hele ruimte in beeld, vervorming - en de normale lens, met steeds een klein stukje van de ruimte in beeld. De ruimtes in dit huis zijn ook erg hoog, dus ik snap de keuze voor de groothoek wel. Uit het meubilair kun je goed afleiden hoe groot de ruimtes zijn. Ik mis wel een plattegrond, voor een beter beeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:32 schreef RC2 het volgende:
[..]
Juistmaar waarom dan van die lelijke foto's?
Prachtig huis, en de tuin lijkt nog te zijn gedaan na de google earth foto, dus een beetje jammer dat ze een joekel van een tuin zo klein hebben doen ogen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:53 schreef Dizer het volgende:
Ik ben echt helemaal verliefd op dit huis. Maar de tuin... snap ik niet, waarom zou je zo een tuin maken? Vind het alles behalve praktisch.. en eigenlijk niet eens mooi. Erg kil en ongezellig.
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-49845784-melkweg-22/
Dat dus, het lijkt nu of je maar twee kleine gedeeltes hebt waar je je kunt bevinden in de tuin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prachtig huis, en de tuin lijkt nog te zijn gedaan na de google earth foto, dus een beetje jammer dat ze een joekel van een tuin zo klein hebben doen ogen.
Van dat water zou ik wel blij worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:53 schreef Dizer het volgende:
Ik ben echt helemaal verliefd op dit huis. Maar de tuin... snap ik niet, waarom zou je zo een tuin maken? Vind het alles behalve praktisch.. en eigenlijk niet eens mooi. Erg kil en ongezellig.
Tuin vind ik juist prachtig. Woning van bijna 4ton en keuken is lelijk en slecht afgewerkt (geen plint), weinig kook en bewegingsruimte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:53 schreef Dizer het volgende:
Ja, dat was een beetje dom... Heb het opgelostquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
88 vierkante kilometer is zo groot als Terschelling.![]()
Wel gaaf. Lijkt ook best goedkoop maar ik zal wel iets over het hoofd zien.
Volgens Funda 5 weken maar kan natuurlijk opnieuw geplaatst zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij staat die grond al jaren te koop voor de bouw van een landgoed.
Iedere keer dat we er (vlakbij) op vakantie zijn verbaast het me weer dat het nog niet verkocht is.
Man... Van mij mag het best strak maar dit is wel erg overdreven.... Vind die spiegelende vloeren overigens ook niets maar goed, dat is persoonlijke smaak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:17 schreef poiuytr het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)gerstraat-58/#foto-4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kleuren![]()
Je hele huis in grayscalequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:17 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kleuren![]()
Ik verwacht dat Michael Jackson's Black or White daar gedraaid wordquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:17 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kleuren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |