Ik vraag me eerder af hoe je in godsnaam in die slaapkamer komt op de eerste plaats?!quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:34 schreef Teslynd het volgende:
Weer zo'n huis met 3 slaapkamers en een badkamer die alleen door de ouderkamer te bereiken is. Zal wel onder de speelse indeling vallen.
Buitenom, over het balkon.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af hoe je in godsnaam in die slaapkamer komt op de eerste plaats?!
haha ja, volgens de plattegrond geen deurquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af hoe je in godsnaam in die slaapkamer komt op de eerste plaats?!
Dat balkon is niet voor die slaapkamer. Dus dan moet je toch behoorlijk gaan klauteren. Als ik de plattegrond mag geloven dan.quote:
Blijkbaar mocht de computer niet op de foto:quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Mooi appartement, maar die salontafel snap ik niet...[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ijlwerffstraat-9-a2/
Die plattegrond lijkt me sowieso niet al te betrouwbaar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat balkon is niet voor die slaapkamer. Dus dan moet je toch behoorlijk gaan klauteren. Als ik de plattegrond mag geloven dan.
Euh nee eigenlijk niet. Je krijgt overigens niet direct een pacemaker en na 1 hartaanval ben je hart patiënt. Dus zal wel met dat doel in huis hangen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:40 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Pacemaker is om het ritme op peil te houden. Er zijn vast andere defecten die je tot hartptiënt kunnen maken, waarbij dit apparaat dan wel nuttig kan zijn. Maar het hangt in de bijkeuken, die niet rechtstreeks bereikbaar is. Dat is niet de plaats voor dringend nodige hulpmiddelen.
Vreemd huis: grote vloeroppervlakte maar boven slechts één kamer (met luxe badkamer) en een heel grote waszolder.
Ook handig die toegangsdeur tot het appartement met zoveel glas erin, binnen hangt geen gordijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Mooi appartement, maar die salontafel snap ik niet...[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ijlwerffstraat-9-a2/
we hebben al veel van dit soort woningen in die omgeving bekeken, maar een glazen voordeur is inderdaad wel heel raar... Misschien ga ik morgen wel even kijken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:29 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ook handig die toegangsdeur tot het appartement met zoveel glas erin, binnen hangt geen gordijn.
Het staat niet in de omschrijving, maar dit zijn huizen met een gedeelde opgang aan de straat. Het andere appartement betreft de 1e en halve 3e etage. Leuk als ze even een verdieping verder naar boven komen gluren. Of nog erger: sommige appartementen hebben oorspronkelijk niet eens een inpandige trap (die te koop staat (nu) wel) dus wellicht moeten ze over de gedeelde trap van de 1e naar de 3e![]()
[ afbeelding ]
Viel me gelijk op. Ik heb in die buurt gewoond, maar beneden met een eigen voordeur. Mijn blok had gedeelde trappen, ook naar de bovenverdiepingen. Lijkt me horror om in je pyjama op weg naar de wc je buren op de trap tegen te komen. Buren verderop hadden een eigen trap naar de verdieping hoger gemaakt, maar officieel mag dat vaak niet in die huizen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
we hebben al veel van dit soort woningen in die omgeving bekeken, maar een glazen voordeur is inderdaad wel heel raar...
Misschien ga ik morgen wel even kijken.
Ik vind het maar een kil huisquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 07:31 schreef k_man het volgende:
's Ochtends nooit meer te laten komen...
[ afbeelding ]
...in dit bijzondere huis.
[ afbeelding ]
Op dinsdag 23 augustus 2016 07:31 schreef k_man het volgende:
Vloer is prachtig, elementen binnen is niet verkeerd. Maar het is een huis wat moeilijk gezellig te maken is.quote:
Klein? Het is enorm! Dik 550 m2. Dat zijn 5 doorsnee rijtjeshuizen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:20 schreef RC2 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 23 augustus 2016 07:31 schreef k_man het volgende:
's Ochtends nooit meer te laten komen...
[ afbeelding ]
...in dit bijzondere huis.
[ afbeelding ]
Zou het binnen zo klein zijn? De foto's zijn met een groothoeklens gemaakt, ziet er niet uit.
Het is verre van klein, maar de foto's van de keuken zijn ronduit storend:quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:20 schreef RC2 het volgende:
Zou het binnen zo klein zijn? De foto's zijn met een groothoeklens gemaakt, ziet er niet uit.
Juistquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Klein? Het is enorm! Dik 550 m2. Dat zijn 5 doorsnee rijtjeshuizen!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is verre van klein, maar de foto's van de keuken zijn ronduit storend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die fruit/groenteschaal lijkt nepquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is verre van klein, maar de foto's van de keuken zijn ronduit storend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd handig, zo'n gecapitonneerde ruimtequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:12 schreef Candaasje het volgende:
Brrrr, wat afschuwelijk![]()
En ok, er zal vast een groot scherm in het plafond zitten (of achter de panelen? Of is dat een verduisterd raam) dat met een druk op de knop tevoorschijn komt ofzo, maar ik moest toch even grinniken toen ik deze foto zag:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een ABN Amro bank(stel)quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:12 schreef Candaasje het volgende:
Brrrr, wat afschuwelijk![]()
En ok, er zal vast een groot scherm in het plafond zitten (of achter de panelen? Of is dat een verduisterd raam) dat met een druk op de knop tevoorschijn komt ofzo, maar ik moest toch even grinniken toen ik deze foto zag:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:14 schreef bondage het volgende:
Nog iemand een stukje grond nodig van +/- 88 0.088 vierkante kilometer?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)72-schoonloerstraat/
Volgens mij staat die grond al jaren te koop voor de bouw van een landgoed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:14 schreef bondage het volgende:
Nog iemand een stukje grond nodig van +/- 88 vierkante kilometer?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)72-schoonloerstraat/
Ik vind ze helemaal niet zo slecht, muv die enorm uitgerekte keuken. Het is kiezen tussen de groothoeklens - wel de hele ruimte in beeld, vervorming - en de normale lens, met steeds een klein stukje van de ruimte in beeld. De ruimtes in dit huis zijn ook erg hoog, dus ik snap de keuze voor de groothoek wel. Uit het meubilair kun je goed afleiden hoe groot de ruimtes zijn. Ik mis wel een plattegrond, voor een beter beeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:32 schreef RC2 het volgende:
[..]
Juistmaar waarom dan van die lelijke foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |