Is kuunst!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
Lelijk, onpraktisch en ook nog eens een kil en ongezellig gedrocht.
Een groot probleem is ook dat het ding juist verkocht wordt zonder ligplaats. Voor een goede ligplaats kun je ook nog een vermogen kwijt zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat ik dus zei, kan weinig anders mee gedaan worden.
Ding is niet eens zo oud, in 2008 gebouwd, en voor dat bedrag kan je in dezelfde stad waar dat lelijke ding ligt veel leukere woningen kopen.
Dit is natuurlijk een bijzonder object en er zijn echt wel leuke havens die dit voor niks willen hebben liggen vanwege de uitstraling.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Een groot probleem is ook dat het ding juist verkocht wordt zonder ligplaats. Voor een goede ligplaats kun je ook nog een vermogen kwijt zijn.
hoeveel zou al dat aluminium als schroot opleveren? Vast niet 189000quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
Lelijk, onpraktisch en ook nog eens een kil en ongezellig gedrocht.
¤ 1,10 de kilo ongeveer als het schoon is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoeveel zou al dat aluminium als schroot opleveren? Vast niet 189000
Denk niet het daaronder warmer wordt dan in andere delen van de kamer...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:53 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[ afbeelding ]
Je wijn bewaren onder je haard![]()
![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)hillegommerdijk-267/
Dan zijn het geen echte stokersquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk niet het daaronder warmer wordt dan in andere delen van de kamer...
Wellicht iets warmer, maar warmte stijgt op én er zit een behoorlijke houten/stenen buffer tussen toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:24 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dan zijn het geen echte stokers
Correct.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wellicht iets warmer, maar warmte stijgt op én er zit een behoorlijke houten/stenen buffer tussen toch?
Ze hebben dan wel weer een AED in de bijkeuken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:53 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[ afbeelding ]
Je wijn bewaren onder je haard![]()
![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)hillegommerdijk-267/
hartpatient in huis (gehad)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:56 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ze hebben dan wel weer een AED in de bijkeuken.
Eerste keer dat ik dat zie in een woonhuis
[ afbeelding ]
Die geven ze gewoon een pacemaker. Die is iets efficiënter als je alleen thuis bentquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
hartpatient in huis (gehad)
Pacemaker is om het ritme op peil te houden. Er zijn vast andere defecten die je tot hartptiënt kunnen maken, waarbij dit apparaat dan wel nuttig kan zijn. Maar het hangt in de bijkeuken, die niet rechtstreeks bereikbaar is. Dat is niet de plaats voor dringend nodige hulpmiddelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:29 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Die geven ze gewoon een pacemaker. Die is iets efficiënter als je alleen thuis bent![]()
Volgens mij hebben ze last gehad van wat kleine lekkages...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:52 schreef R2R het volgende:
Wat zou er gebeuren als je die stutpaal weghaalt![]()
[ afbeelding ]
Uitgewoonde hut
Misschien een zitkuil met extreem hoogpolig tapijt?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Mooi appartement, maar die salontafel snap ik niet...[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ijlwerffstraat-9-a2/
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien een zitkuil met extreem hoogpolig tapijt?
Zitkuil ter grootte van de salontafel? Er ligt gewoon een tafelblad op het kleed voor de dagelijkse rugoefeningen of zo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien een zitkuil met extreem hoogpolig tapijt?
Een tering-stoot-mijn-teen-weer-tegen-de-tafel-salontafel...quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Dan is die hele tent design verantwoord gemaakt, keuken, badkamer, meubels, kunst, alles, maar dan vergeten ze de radiatoren, zo jammer...quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
ik ben zo lomp dat ik alle glazen/kopjes met inhoud regelmatig door de kamer zou schoppenquote:Op maandag 22 augustus 2016 11:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een tering-stoot-mijn-teen-weer-tegen-de-tafel-salontafel...
Er wonen Japanners die niet op de bank gaan zitten maar ervoor? Het bed doet ook mee, 's nachts ook nog eens je tenen stoten..quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Dat bed lijkt inderdaad op de grond te liggen, maar als je de vorige foto van Funda bekijkt, dan heb je zelf ook gezien dat het bed op pootjes staat, en de hoogte ook niet heel abnormaal laag is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:14 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Er wonen Japanners die niet op de bank gaan zitten maar ervoor? Het bed doet ook mee, 's nachts ook nog eens je tenen stoten.. [ afbeelding ]
Het bed 'zweeft'. Kijk maar naar de schaduw bij de muur.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:14 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Er wonen Japanners die niet op de bank gaan zitten maar ervoor? Het bed doet ook mee, 's nachts ook nog eens je tenen stoten.. [ afbeelding ]
Bed is op plinthoogte, dus je tenen zal je niet stoten. Bed opmaken is daarmee nog steeds een probleem voor je voeten en je rug, of je moet op de rand balanceren om je voeten te ontlasten (en je rug sterker te belasten).quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:41 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
Dat bed lijkt inderdaad op de grond te liggen, maar als je de vorige foto van Funda bekijkt, dan heb je zelf ook gezien dat het bed op pootjes staat, en de hoogte ook niet heel abnormaal laag is.
Het is maar net wat je wilt zien, ik vind het bed best strak zo, die salontafel gaat inderdaad nergens over.
Hoe is het mogelijk hè, dat mensen dit verzinnen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:02 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Bed is op plinthoogte, dus je tenen zal je niet stoten. Bed opmaken is daarmee nog steeds een probleem voor je voeten en je rug, of je moet op de rand balanceren om je voeten te ontlasten (en je rug sterker te belasten).
De salontafel heeft misschien ook plinthoge pootjes (mogelijk zichtbaar aan mogelijke moeten in het kleed, foto 5) en het idee dat de bewoners tussen bank en salontafel in gaan zitten, is wel amusant en misschien niet gezocht. Maar dan mis ik korte pootjes aan de plaat achter de tv.
De kinderfoto's doen eerder aan India dan aan Japan denken, maar de inrichting wel eerder aan Japan.
Is fokking trendy, jeweettogquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk hè, dat mensen dit verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |