SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
kun je dat kopiëren zodat ik kan opslaan
Daarom is ze boos. Haar doping werkte niet zo goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:48 schreef Ferbo het volgende:
Als je kijkt hoe wij balen, hoe erg zal ze zelf dan wel niet balen?
Over 4 jaar loopt ze het wereldrecord eruit van onze dopingengel uit de 20e eeuw.
Dat mag van mij. Vind ik helemaal niet erg. Weet niet waarom, maar ik vind de toon van Schippers heel ergernisopwekkend nu.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou liet Dumoulin wel een welgemeend 'Godverdomme!!' vallen kort na het verliezen van de leiding in de Vuelta.
Was niet te missenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:49 schreef heywoodu het volgende: [..] Dan heb je nauwelijks opgelet in de laatste 12 maanden.
Is gewoon Europees Kampioen hoor. Beter kan ie niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker maar is geen winnaar en Dafne wel
Dit postte je vorig topic ook al en toen gaf ook niemand een neukquote:
Ik denk het eigenlijk wel ja. Misschien ging het wel wat te snel allemaal en dat is ook niet goed voor je karakter, zo blijkt. Een mix tussen Dafne en Churandy, dat zou prettig zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Misschien is het wel goed dat het niet in een keer lukt allemaal
Nee.quote:
Ik ga het doenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef Redefine het volgende:
De wekker zetten voor Churandy is ook wel mooi.
Dat zei hij voordat Schippers had gelopen ja, zeiden ze ookquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef chufi het volgende:
MAar dit was opgenomen,, Want hij had het over Dafne goud
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Slechte verliezers in de sport
Daar moet men echt eens over ophouden te zeuren
Thompson heeft het hele jaar nog veel verder van die tijd gezeten, dus die was ook nooit de topfavoriet. En de rest kan deze tijd niet eens lopen, dus waar heb je het over?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef kilon het volgende:
[..]
Daarom is ze boos. Haar doping werkte niet zo goed.
Maar die hype sloeg eigenlijk ook nergens op wan ze heeft 1 toptijd gelopen en dat was het WK waar ze ook maar NET won. Dus ze was eigenlijk nooit de topfavoriete geweest (realistisch)
lekker jankenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit postte je vorig topic ook al en toen gaf ook niemand een neuk
Bij Dafne is het 1 minuut na een explosie van 20 seconden, bij Tom toch anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dumoulin was ook zichtbaar niet tevreden met zilver. Maar gaf toch een heel andere indruk dan Dafne 'veel te opgefokt' Schippers.
Als ze zelf naar die race kijkt gaat er een laptop uit het raam.
Sociale werkplaatsgenotquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ga maar es slapen
Morgen werken, kennen jullie dat?
Hè wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ga maar es slapen
Is Derksen spontaan positief over de Eredivisiequote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is echt grappig
Kan hij bij VI aan tafel komen?
Wat ga je?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ga maar es slapen
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit postte je vorig topic ook al en toen gaf ook niemand een neuk
Dafne kwam, aldus zij en haar coach, ook uit een situatie waarbij ze de OS niet zou kunnen lopen he?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij Dafne is het 1 minuut na een explosie van 20 seconden, bij Tom toch anders.
Tom kwam overigens uit een situatie waarbij hij bijna niet kon rijden.
Denk dat het laatste wel heeft meegespeeld en dat loopt die pannenkoek van de NOS ook nog zo te zuigenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag van mij. Vind ik helemaal niet erg. Weet niet waarom, maar ik vind de toon van Schippers heel ergernisopwekkend nu.
Maar goed, misschien is ze ook wel boos op de NOS dat die de hype zo versterkt hebben
Ze heeft gewoon een winnaarsmentaliteit en baalt van het verlies. Prima.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag van mij. Vind ik helemaal niet erg. Weet niet waarom, maar ik vind de toon van Schippers heel ergernisopwekkend nu.
Maar goed, misschien is ze ook wel boos op de NOS dat die de hype zo versterkt hebben
Moet op het laatst nog ff een thug life in.quote:
Die is wat mij betreft zeker niet voor haar zelfs.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef kilon het volgende:
Voordeel is dat ze nu niet automatisch de titel sportvrouw van het jaar opeist. Dan blijft het nog spannend
Wat een slechte verliezer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Dafne Schippers looked very dejected as she walked through the mixed zone. Only stopped to speak to the Dutch media
Sannequote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is wat mij betreft zeker niet voor haar zelfs.
injected beterquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Dafne Schippers looked very dejected as she walked through the mixed zone. Only stopped to speak to the Dutch media
twitter:Sywert twitterde op donderdag 18-08-2016 om 03:48:50Oef. Bij BBC lijkt Schippers in de slo-mo misschien net op de lijn gestapt te zijn. reageer retweet
Dafne heeft dat deze Spelen misschien wel als beste begrepen en in haar geval helemaal terecht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef marcodej het volgende:
OS / You don't win silver. You lose gold.
Nou. Zilver winnen als blanke op een sprintnummer is wel ontzettend speciaal eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef Coco98 het volgende:
Feyenoord wordt niet gewaardeerd in dit topic zie ik.
Een normale wielrenner had hier niet eens kunnen deelnemenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij Dafne is het 1 minuut na een explosie van 20 seconden, bij Tom toch anders.
Tom kwam overigens uit een situatie waarbij hij bijna niet kon rijden.
Oefquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:54 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Sywert twitterde op donderdag 18-08-2016 om 03:48:50Oef. Bij BBC lijkt Schippers in de slo-mo misschien net op de lijn gestapt te zijn. reageer retweet
Professioneel. Die huldiging wordt lachen. Is die vandaag nog of morgen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef Ajacied422 het volgende:
"lijkt", "misschien", "net"quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:54 schreef Pino112 het volgende:
Nu de volleybalsters/handbalsters goede kans maken op sportploeg denk ik het ook ja. Misschien Sharon.quote:
Sanne Wevers.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef kilon het volgende:
Voordeel is dat ze nu niet automatisch de titel sportvrouw van het jaar opeist. Dan blijft het nog spannend
Nee dat zou echt een farce zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat leek mij ook ja. Wordt spannend met bochie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:54 schreef Pino112 het volgende:
Slim van de media om dat te Twitterenquote:
Uurtje wachten op de beachvolleyfinale.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Even nog de horden en dan rusten.
bedankt voor jouw goede niet matige grapquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het ook wel mooi geweest dames
Dit gaat haar internationaal niet in dank worden afgenomen. Dat doe je niet, hoe erg iemand ook baalt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft jammer. Dit gaat haar zoooooo kosten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Niks mis mee.quote:
Doorzetter.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uurtje wachten op de beachvolleyfinale.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uurtje wachten op de beachvolleyfinale.
Die man wordt ooit MP van Nederland.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:54 schreef Pino112 het volgende:
Het is BBC, regels zijn volgens hun multi interpretabelquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:54 schreef Pino112 het volgende:
Dan Wevers. Vd Breggen wint goud maar niet heel bijzonder ofzo. Schippers zilver is ZEER bijzonder. Zelden tot nooit wint een blanke een medaille op een sprintnummer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee dat zou echt een farce zijn.
Van der Breggen of Wevers graag.
Anna mag wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee dat zou echt een farce zijn.
Van der Breggen of Wevers graag.
Cavendish lacht hierom.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:55 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Het is BBC, regels zijn volgens hun multi interpretabel
lukt altijd ez bij schaatsen op de winterspelenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:57 schreef kilon het volgende:
Jammer. Ik hou niet van sweeps. Behalve als wij het zijn.
Niet blij zijn à la, maar meteen met spullen gaan gooienquote:
Tsja, moet ook een beetje wennen aan een andere hormoonhuishouding.. Lastigquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een winnaarsmentaliteit en baalt van het verlies. Prima.
Denk niet dat de NOS er iets mee te maken heeft.
Nu nog twee jaar wachten om te kijken of hij clean is.quote:
Zolang er niemand last van heeft zie ik het probleem niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet blij zijn à la, maar meteen met spullen gaan gooien
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ik hoop dat ze over de lijn ging. Wil der reactie dan wel is zien.
Die spoort niet die gek.. hele toernooi al.twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 18-08-2016 om 03:50:26Mag ik een pleidooi houden om Dafne de vlag te laten dragen bij de sluitingsceremonie? Geen goud, wel ambassadeur van de Nederlandse ploeg. reageer retweet
Doe eens even normaal joh pakhaasquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef Sjors_Peter het volgende:
Kamer slopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef Sjors_Peter het volgende:
Je hebt net zelf een heel betoog afgestoken over echte winnaars en dan wil je dat beeldje aan iemand geven aan iemand die zilver heeft?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan Wevers. Vd Breggen wint goud maar niet heel bijzonder ofzo. Schippers zilver is ZEER bijzonder. Zelden tot nooit wint een blanke een medaille op een sprintnummer.
Zilver als blanke op een sprint is vele malen unieker dan bovengenoemde.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef RipCity het volgende:
Die spoort niet die gek.. hele toernooi al.twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 18-08-2016 om 03:50:26Mag ik een pleidooi houden om Dafne de vlag te laten dragen bij de sluitingsceremonie? Geen goud, wel ambassadeur van de Nederlandse ploeg. reageer retweet
Sanne Wevers, Tess Wester lijken me al 100% meer kans te maken.
Leek er wel op, idd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef Sjors_Peter het volgende:
België deed het geregeld in 1920, bijvoorbeeld op het onderdeel vast vogeldoel grote vogel individueelquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:57 schreef Pino112 het volgende:
Redelijk uniek op de Zomerspelen toch?
Taiwan numbah onequote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef kilon het volgende:
Dan heb je gewonnen. Eerste wat je zegt: Number one, USA.
Godver, wilde antwoorden, maar hij heeft me geblokkeerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef RipCity het volgende:
Inderdaad. Daarnaast denk ik ook niet dat Schippers hier op zit te wachten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef RipCity het volgende:
Als 'blanke'. Het zijn de Jaren 50 nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zilver als blanke op een sprint is vele malen unieker dan bovengenoemde.
Nee inderdaad, toen was dat nog veel normaler.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als 'blanke'. Het zijn de Jaren 50 niet
Qua mentaliteit ja. Ook als ze brons had gepakt had ik nog Schippers gezegd. Volgens mij heb je geen idee hoe bijzonder haar medaille is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt net zelf een heel betoog afgestoken over echte winnaars en dan wil je dat beeldje aan iemand geven aan iemand die zilver heeft?
Ik zou Ligtlee en Van Rouwendaal ook nog boven Schippers zetten, die heeft vorig jaar ook al gewonnen.
Wat een idiootquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef RipCity het volgende:
We hebben nog nooit turngoud bij de vrouwen gewonnen, turnen is een mondiale sport, maar nee niet uniek hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is toch echt zo. Kijk maar naar alle OS toernooien sinds 50-60. Hoeveel blanken zie je?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als 'blanke'. Het zijn de Jaren 50 niet
quote:
Fanny had 4* goud :-pquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Godver, wilde antwoorden, maar hij heeft me geblokkeerd.
"Sowieso, anders zou ik thuis blijven"quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:59 schreef Windhapper het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)6-atletiek/1.2744443
Interview van Churandy bij de Belg.
Goud in open water is unieker want is er pas sinds 2008quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je sturen hoor, ben t vast met je eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Godver, wilde antwoorden, maar hij heeft me geblokkeerd.
Ligtlee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef RipCity het volgende:
Viesdikquote:
Iedereen aan de pepquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Fanny![]()
De jaren 40 was dan ook geweldig
Ze won vorig jaar al hè? Ze is daar ook al voor geprezen middels een Sportvrouw van het jaar verkiezing, dus om dan dat zilver te gaan verheerlijken vind ik een beetje geforceerdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als het om de sportvrouw van het jaar gaat moet het toch iemand zijn die iets gewonnen heeft. Al is het maar om de anderen te blijven motiveren om de volgende keer wel te winnen. Wat mij betreft is de keuze nu duidelijk: Wevers.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt net zelf een heel betoog afgestoken over echte winnaars en dan wil je dat beeldje aan iemand geven aan iemand die zilver heeft?
Ik zou Ligtlee en Van Rouwendaal ook nog boven Schippers zetten, die heeft vorig jaar ook al gewonnen.
Die wil diep genomen worden door Nicky Romeroquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:01 schreef DO2 het volgende:
Dafne wil die vlag niet eens dragen, man. Die wil zsm naar huis.
Marcel Maijerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef RipCity het volgende:
Wel in de geest van TeamNLquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:01 schreef Fylax het volgende:
Slapen, wat een afgang was dit van Dafne
Churandy god
Gaat hier om de OS ouwe pik. Wevers won ook zilver WK etc. Wevers is zeker heel speciaal maar de kans dat dat nog een keer gebeurd is groter dan een sprintmedaille voor een blanke. Ik gun het Sanne overigens van harte.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze won vorig jaar al hè? Ze is daar ook al voor geprezen middels een Sportvrouw van het jaar verkiezing, dus om dan dat zilver te gaan verheerlijken vind ik een beetje geforceerd
Tuurlijk wel, maar je geeft wmb wel een verkeerd signaal af als je dit boven een aantal prachtige gouden medailles te stellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Qua mentaliteit ja. Ook als ze brons had gepakt had ik nog Schippers gezegd. Volgens mij heb je geen idee hoe bijzonder haar medaille is.
Deze act begint te vervelenjquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:01 schreef Fylax het volgende:
Slapen, wat een afgang was dit van Dafne
Churandy god
Gelukkig gaat de prijs naar een unieke prestatie in de sport (vaak goud ja) dusja goud of niet zegt geen reet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het om de sportvrouw van het jaar gaat moet het toch iemand zijn die iets gewonnen heeft. Al is het maar om de anderen te blijven motiveren om de volgende keer wel te winnen. Wat mij betreft is de keuze nu duidelijk: Wevers.
Het is gewoon ontzettend zwak. Die schoenen zijn niet de oorzaak dat je tweede wordt, dan ben je zelf. Net als tennissers die met rackets gaan slaan. Je bent volwassen, verdorie, geen kind van 4 dat z'n zin niet krijgt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zolang er niemand last van heeft zie ik het probleem niet.
Zo. Die gaat het ook zwaar krijgen, ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die wil diep genomen worden door Nicky Romero
Please doe normaalquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat hier om de OS ouwe pik. Wevers won ook zilver WK etc. Wevers is zeker heel speciaal maar de kans dat dat nog een keer gebeurd is groter dan een sprintmedaille voor een blanke. Ik gun het Sanne overigens van harte.
Is gewoon niet authentiek meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:02 schreef Szura het volgende:
Die jongen is zo verschrikkelijk positief
Je hebt geen idee hoeveel het betekend voor een topsporter. Geeft niet, maar roeptoeter niet svp.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is gewoon ontzettend zwak. Die schoenen zijn niet de oorzaak dat je tweede wordt, dan ben je zelf. Net als tennissers die met rackets gaan slaan. Je bent volwassen, verdorie, geen kind van 4 dat z'n zin niet krijgt.
Facebooktokkiesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
en mijn facebook staat alweer vol met mensen die schreeuwen dat het verboden is om niet tevreden te zijn met zilver, vermoeiend.
Vermoeiend, dat vind ik die website sowieso wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
en mijn facebook staat alweer vol met mensen die schreeuwen dat het verboden is om niet tevreden te zijn met zilver, vermoeiend.
Maar jij weet dat wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel het betekend voor een topsporter. Geeft niet, maar roeptoeter niet svp.
Wat weet de NOS wel?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:03 schreef VacaLoca het volgende:
NOS weet nog niet eens welke baan Martina start.
Baan 8 jongens
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Morgen denk ik.quote:
Ik verbaas me echt steeds weer over wat voor mensen jullie allemaal op Facebook hebben. Even gekeken en ik zie achtereenvolgens een rallyfilmpje van de WRC, een post van een biatlete en iemand die een rondje hardgelopen heeft vanmiddag. Niks over wekkers zetten en Dafne.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die kledingquote:
Volgens mij echt uren later pasquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wanneer volgde DSQ van Martina vorige OS?
NSB'er gespot.quote:
De slager?quote:
Rallyquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik verbaas me echt steeds weer over wat voor mensen jullie allemaal op Facebook hebben. Even gekeken en ik zie achtereenvolgens een rallyfilmpje van de WRC, een post van een biatlete en iemand die een rondje hardgelopen heeft vanmiddag. Niks over wekkers zetten en Dafne.
Onzin.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is gewoon ontzettend zwak. Die schoenen zijn niet de oorzaak dat je tweede wordt, dan ben je zelf. Net als tennissers die met rackets gaan slaan. Je bent volwassen, verdorie, geen kind van 4 dat z'n zin niet krijgt.
Ik zie iets over Lowlands, iets over Neurosis en iets over een introductie van de TUquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik verbaas me echt steeds weer over wat voor mensen jullie allemaal op Facebook hebben. Even gekeken en ik zie achtereenvolgens een rallyfilmpje van de WRC, een post van een biatlete en iemand die een rondje hardgelopen heeft vanmiddag. Niks over wekkers zetten en Dafne.
Met dit soort dingen heb ik ineens allerlei idioten op Facebook waar ik daarvoor het bestaan niet eens van af wistquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij weet ALLES he..twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 18-08-2016 om 04:04:06Nooit, echt nooit gaat Dafne Schippers blij zijn met deze medaille. Die gaat in een hele diepe la. Als ze zegt van wel, is het voor de bühne reageer retweet
Ik heb ook nog helemaal niemand een reactie zien plaatsen over Schippers bij mij op Facebook. Dus die mensen hebben inderdaad nogal rare vriendenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oeh is lijn al DSQ?quote:
Duidelijk op de lijn.quote:
Welke raad je aan?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb iets meer inlevingsvermogen. Lees eens een sportbiografie ouwe pik.
Ik heb 63 "vrienden" zie ik, waarvan krap de helft uit Nederland komt en niemand daarvan heeft iets over Dafne gepostquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met dit soort dingen heb ik ineens allerlei idioten op Facebook waar ik daarvoor het bestaan niet eens van af wist
Precies binnen de lijntjes dus, zoals het hoort.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:06 schreef RipCity het volgende:
Hij weet ALLES he..twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 18-08-2016 om 04:04:06Nooit, echt nooit gaat Dafne Schippers blij zijn met deze medaille. Die gaat in een hele diepe la. Als ze zegt van wel, is het voor de bühne reageer retweet
Heywoodu heeft Thaise shemales als vriendquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb 63 "vrienden" zie ik, waarvan krap de helft uit Nederland komt en niemand daarvan heeft iets over Dafne gepost
Ik zie hier kansenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb 63 "vrienden" zie ik, waarvan krap de helft uit Nederland komt en niemand daarvan heeft iets over Dafne gepost
Niet echt handig dat de media er volledig op gaat duikenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat ze blij mag zijn als het geen DQ is hoor.
Alleen als Dafne een Engelse was.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Open voor interpretatie.
Ga je gang, ik kijk er eens in de vijf dagen op ofzo, zeker tijdens de Spelen.quote:
Zlatan moet ik nog een keer lezen inderdaad. Maar over winnaarsmentaliteit lezen in de biografie van Bogarde, die jaren tegen betaling de bank van Chelsea heeft warm gehouden? Ga weg, man.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zlatan
Deze neger buigt voor niemand - Winston Bogarde
Boogerd
Zomaar 3 uit mijn kast hierzo
Marcel vond zichzelf nog niet lachwekkend genoeg, dus doet er vannacht nog even een schepje bovenop. Wat een klapjostiquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:06 schreef RipCity het volgende:
Tsja, moet een atlete een officieel protest indienen. Met Martina was het ook het terugkijken van de DQ van iemand anders dat hij ook ineens weg ging, dat was lullig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet echt handig dat de media er volledig op gaat duiken![]()
![]()
Lees nou maar. Oja documentaire Ronaldo op bluray is puur genotquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zlatan moet ik nog een keer lezen inderdaad. Maar over winnaarsmentaliteit lezen in de biografie van Bogarde, die jaren tegen betaling de bank van Chelsea heeft warm gehouden? Ga weg, man.
Nog zo'n vermoeiend twittertype.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:06 schreef RipCity het volgende:
Wordt wel een genot als het wel gebeurd, de ceremonie, de reacties van andere sporters en het interviewquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
![]()
Hoewel de NOS het bijna net zo negeert als de BBC de actie van Cavendish..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
![]()
Lijkt mij zo kut als sporter dat je uren later pas te horen krijgt oh wachtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:09 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Wordt wel een genot als het wel gebeurd, de ceremonie, de reacties van andere sporters en het interview
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ga je gang, ik kijk er eens in de vijf dagen op ofzo, zeker tijdens de Spelen.
Ik ken de man niet. Waarom posten we zijn tweets?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Marcel vond zichzelf nog niet lachwekkend genoeg, dus doet er vannacht nog even een schepje bovenop. Wat een klapjosti
Boek van Zlatan is best interessantquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zlatan moet ik nog een keer lezen inderdaad. Maar over winnaarsmentaliteit lezen in de biografie van Bogarde, die jaren tegen betaling de bank van Chelsea heeft warm gehouden? Ga weg, man.
Echt he. Die andere ook alquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ken de man niet. Waarom posten we zijn tweets?
De NOS is gewoon incompetent , die hebben het niet eens door.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoewel de NOS het bijna net zo negeert als de BBC de actie van Cavendish..
Omdat?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:09 schreef marcodej het volgende:
Ik ga slapen, en als ik wakker ben verwacht ik een DQ'tje te zien voor Schippuuuhrs.
Naja als je nog steeds mad bent denk ik dat het je op dat moment ook niet zoveel uitmaakt, later waarschijnlijk welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt mij zo kut als sporter dat je uren later pas te horen krijgt oh wacht
Wat was er 4 jaar geleden?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die van Churandy 4 jaar geleden was wel duidelijker
De commentator had het wel door, dus in de studio wisten ze het ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De NOS is gewoon incompetent , die hebben het niet eens door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |