SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
kun je dat kopiëren zodat ik kan opslaan
Daarom is ze boos. Haar doping werkte niet zo goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:48 schreef Ferbo het volgende:
Als je kijkt hoe wij balen, hoe erg zal ze zelf dan wel niet balen?
Over 4 jaar loopt ze het wereldrecord eruit van onze dopingengel uit de 20e eeuw.
Dat mag van mij. Vind ik helemaal niet erg. Weet niet waarom, maar ik vind de toon van Schippers heel ergernisopwekkend nu.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou liet Dumoulin wel een welgemeend 'Godverdomme!!' vallen kort na het verliezen van de leiding in de Vuelta.
Was niet te missenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:49 schreef heywoodu het volgende: [..] Dan heb je nauwelijks opgelet in de laatste 12 maanden.
Is gewoon Europees Kampioen hoor. Beter kan ie niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker maar is geen winnaar en Dafne wel
Dit postte je vorig topic ook al en toen gaf ook niemand een neukquote:
Ik denk het eigenlijk wel ja. Misschien ging het wel wat te snel allemaal en dat is ook niet goed voor je karakter, zo blijkt. Een mix tussen Dafne en Churandy, dat zou prettig zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Misschien is het wel goed dat het niet in een keer lukt allemaal
Nee.quote:
Ik ga het doenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef Redefine het volgende:
De wekker zetten voor Churandy is ook wel mooi.
Dat zei hij voordat Schippers had gelopen ja, zeiden ze ookquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef chufi het volgende:
MAar dit was opgenomen,, Want hij had het over Dafne goud
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Slechte verliezers in de sport
Daar moet men echt eens over ophouden te zeuren
Thompson heeft het hele jaar nog veel verder van die tijd gezeten, dus die was ook nooit de topfavoriet. En de rest kan deze tijd niet eens lopen, dus waar heb je het over?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef kilon het volgende:
[..]
Daarom is ze boos. Haar doping werkte niet zo goed.
Maar die hype sloeg eigenlijk ook nergens op wan ze heeft 1 toptijd gelopen en dat was het WK waar ze ook maar NET won. Dus ze was eigenlijk nooit de topfavoriete geweest (realistisch)
lekker jankenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit postte je vorig topic ook al en toen gaf ook niemand een neuk
Bij Dafne is het 1 minuut na een explosie van 20 seconden, bij Tom toch anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dumoulin was ook zichtbaar niet tevreden met zilver. Maar gaf toch een heel andere indruk dan Dafne 'veel te opgefokt' Schippers.
Als ze zelf naar die race kijkt gaat er een laptop uit het raam.
Sociale werkplaatsgenotquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ga maar es slapen
Morgen werken, kennen jullie dat?
Hè wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ga maar es slapen
Is Derksen spontaan positief over de Eredivisiequote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is echt grappig
Kan hij bij VI aan tafel komen?
Wat ga je?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ga maar es slapen
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit postte je vorig topic ook al en toen gaf ook niemand een neuk
Dafne kwam, aldus zij en haar coach, ook uit een situatie waarbij ze de OS niet zou kunnen lopen he?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij Dafne is het 1 minuut na een explosie van 20 seconden, bij Tom toch anders.
Tom kwam overigens uit een situatie waarbij hij bijna niet kon rijden.
Denk dat het laatste wel heeft meegespeeld en dat loopt die pannenkoek van de NOS ook nog zo te zuigenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag van mij. Vind ik helemaal niet erg. Weet niet waarom, maar ik vind de toon van Schippers heel ergernisopwekkend nu.
Maar goed, misschien is ze ook wel boos op de NOS dat die de hype zo versterkt hebben
Ze heeft gewoon een winnaarsmentaliteit en baalt van het verlies. Prima.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag van mij. Vind ik helemaal niet erg. Weet niet waarom, maar ik vind de toon van Schippers heel ergernisopwekkend nu.
Maar goed, misschien is ze ook wel boos op de NOS dat die de hype zo versterkt hebben
Moet op het laatst nog ff een thug life in.quote:
Die is wat mij betreft zeker niet voor haar zelfs.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef kilon het volgende:
Voordeel is dat ze nu niet automatisch de titel sportvrouw van het jaar opeist. Dan blijft het nog spannend
Wat een slechte verliezer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Dafne Schippers looked very dejected as she walked through the mixed zone. Only stopped to speak to the Dutch media
Sannequote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is wat mij betreft zeker niet voor haar zelfs.
injected beterquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Dafne Schippers looked very dejected as she walked through the mixed zone. Only stopped to speak to the Dutch media
twitter:Sywert twitterde op donderdag 18-08-2016 om 03:48:50Oef. Bij BBC lijkt Schippers in de slo-mo misschien net op de lijn gestapt te zijn. reageer retweet
Dafne heeft dat deze Spelen misschien wel als beste begrepen en in haar geval helemaal terecht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef marcodej het volgende:
OS / You don't win silver. You lose gold.
Nou. Zilver winnen als blanke op een sprintnummer is wel ontzettend speciaal eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is wat mij betreft zeker niet voor haar zelfs.
Terecht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef Coco98 het volgende:
Feyenoord wordt niet gewaardeerd in dit topic zie ik.
Een normale wielrenner had hier niet eens kunnen deelnemenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij Dafne is het 1 minuut na een explosie van 20 seconden, bij Tom toch anders.
Tom kwam overigens uit een situatie waarbij hij bijna niet kon rijden.
Oefquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:54 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Sywert twitterde op donderdag 18-08-2016 om 03:48:50Oef. Bij BBC lijkt Schippers in de slo-mo misschien net op de lijn gestapt te zijn. reageer retweet
Professioneel. Die huldiging wordt lachen. Is die vandaag nog of morgen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:53 schreef Ajacied422 het volgende:
"lijkt", "misschien", "net"quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:54 schreef Pino112 het volgende:
Nu de volleybalsters/handbalsters goede kans maken op sportploeg denk ik het ook ja. Misschien Sharon.quote:
Sanne Wevers.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:52 schreef kilon het volgende:
Voordeel is dat ze nu niet automatisch de titel sportvrouw van het jaar opeist. Dan blijft het nog spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |