NBA vind ik kut en olympisch is de dominantie nog groter dan NL bij het hockeyquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:10 schreef Bolasie het volgende:
Wel echt een vreselijk saaie Olympische Sport helaas
Wat dat betreft zou honkbal diverser zijn qua winstkansen, als de profs mee zouden mogen doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NBA vind ik kut en olympisch is de dominantie nog groter dan NL bij het hockey
Dit zal ze enorm helpen meidquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:12 schreef Jane het volgende:
Op zich niet vaak dat ik voor Argentinië ben bij een teamsport.
ARGENTINIË HELP ONSquote:
Nee, maar hoop doet leven.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:14 schreef DO2 het volgende:
Dachten jullie werkelijk dat Argentinië hier n kans zou hebben, dan?
Computer says no.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:14 schreef DO2 het volgende:
Natuurlijk niet, maar de bal is rondquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:14 schreef DO2 het volgende:
Toen ze 19-9 voor stonden kreeg ik even hoopquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:14 schreef DO2 het volgende:
Nee, joh. Niemand gaat het USA lastig maken. Die gouden medaille is n zekerheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:13 schreef Maver24 het volgende:
Spanje gaat USA wel lastig maken volgende ronde
Kun je überhaupt nog wedden op Goud voor USA?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:17 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, joh. Niemand gaat het USA lastig maken. Die gouden medaille is n zekerheid.
Toen het 9-19 stond, was de quote 1,10quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kun je überhaupt nog wedden op Goud voor USA?
Dat zal nu wel op 1.01 staan ofzo...
1.08. Be my guest.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kun je überhaupt nog wedden op Goud voor USA?
Dat zal nu wel op 1.01 staan ofzo...
1.08 op Unibet nuquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Toen het 9-19 stond, was de quote 1,10
wat tering hoog is voor USA
Legendarische manquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik kijk om Mart, ik gun die man zn kijkcijfers
Toch ben je gek als je daar 1000 op inzet om 80 euro te verdienen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gratis geld lijkt meZoveel rente krijg je tegenwoordig nergens meer.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch ben je gek als je daar 1000 op inzet om 80 euro te verdienen.
Edit: alleen als 1000 veel geld voor je is natuurlijk
Ja, precies. Het is gewoon niet interessant genoeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch ben je gek als je daar 1000 op inzet om 80 euro te verdienen.
Edit: alleen als 1000 veel geld voor je is natuurlijk
Van die basketbal gekkies zijn Amerikaans commentaar gewendquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op twitters wordt ie compleet afgebrand
waarom?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Twitter is een smakeloos platform. Gelukkig is hij hier op FOK! wel een held.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moet jij weten. Schijten in de nacht doe ik zelden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:25 schreef Szura het volgende:
Jongens, ik ga nu even schijten en dan de shoot-outs van het hockey terugkijken op NPO Sport
Vreselijk ook dat iemand niet zo belachelijk dramatisch doet als die geweldige Amerikanenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Niet enthousiast genoeg", "spreekt de namen niet goed uit"
Tja, ik denk dat Spanjaarden zich ook doodvervelen met Nederlands voetbalcommentaar. Het is wat je gewend bentquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Vreselijk ook dat iemand niet zo belachelijk dramatisch doet als die geweldige Amerikanen
misschien gooit hij er een "ongekent!!!!!!!!!!!!!!!" in dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Niet enthousiast genoeg", "spreekt de namen niet goed uit"
Over voetbal gesproken, Barcelona staat 3-0 (5-0 agg) voor tegen Sevilla.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat Spanjaarden zich ook doodvervelen met Nederlands voetbalcommentaar. Het is wat je gewend bent
Spannender dan team USAquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over voetbal gesproken, Barcelona staat 3-0 (5-0 agg) voor tegen Sevilla.
Einde update.
Spaanse supercup?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over voetbal gesproken, Barcelona staat 3-0 (5-0 agg) voor tegen Sevilla.
Einde update.
Barcelona heeft opvallend goed ingekocht deze zomer behalve voor de spits. Digne gaat Alba eruit concurreren gok ik.quote:
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spaanse supercup?
Die goal van Arda was wel aardig
Dan zullen die wel weer de CL winnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barcelona heeft opvallend goed ingekocht deze zomer behalve voor de spits. Digne gaat Alba eruit concurreren gok ik.
Maar laten we niet teveel offtopic gaan.
Hahahahahaahahahahahaha.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Digne gaat Alba eruit concurreren gok ik.
Ze worden wel zwakker als Bravo weggaat toch, die Ter Stegen vind ik eerlijk gezegd matigquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barcelona heeft opvallend goed ingekocht deze zomer behalve voor de spits. Digne gaat Alba eruit concurreren gok ik.
Maar laten we niet teveel offtopic gaan.
Je doet alsof Bayern ieder jaar de CL wint. 2013 en daarvoor een tijd geleden..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zullen die wel weer de CL winnen.
#geefonsanderewinnaarsdanrealbarcaenbayern
Daarna iedere keer de halve finale en twee keer Real en één keer Barca als winnaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je doet alsof Bayern ieder jaar de CL wint. 2013 en daarvoor een tijd geleden..
Ze gaan nog voor de Skoda-automonteur als reservekeeper maar die heeft ook zijn chokes.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze worden wel zwakker als Bravo weggaat toch, die Ter Stegen vind ik eerlijk gezegd matig
"Laten we niet te veel offtopic gaan"quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze gaan nog voor de Skoda-automonteur als reservekeeper maar die heeft ook zijn chokes.
Des te leuker zou het zijn als ze dit seizoen wel winnen. Moeten ze wel eens stoppen met die blessuregolf. Barcelona heeft een goede selectiebreedte in ieder geval.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daarna iedere keer de halve finale en twee keer Real en één keer Barca als winnaar.
Hebben natuurlijk van Celsie en Inter verloren in 2 finales, het is sinds 2008 dat geen van die 3 clubs in de finale staat. Dat is nooit zoveel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je doet alsof Bayern ieder jaar de CL wint. 2013 en daarvoor een tijd geleden..
Als de wedstrijd bezig is, gaan we ONTOPIC.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:35 schreef Sked het volgende:
[..]
"Laten we niet te veel offtopic gaan"
Nattekat is er gelukkig niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:35 schreef Sked het volgende:
[..]
"Laten we niet te veel offtopic gaan"
Maar dat is ook alweer vier en zes jaar geleden. Toen stonden ze aan het begin van hun project, zes jaar geleden. Nu zijn ze sterk verder ontwikkeld en zijn ze tegen Barcelona puur op briljantheid geklopt, door Real Madrid vanwege Guardiola die opeens de wedstrijdtactiek van zijn spelers koos terwijl zijn eigen plan honderd keer beter was, tegen Atlético hadden ze alles uit de kast gehaald maar het mocht niet baten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben natuurlijk van Celsie en Inter verloren in 2 finales, het is sinds 2008 dat geen van die 3 clubs in de finale staat. Dat is nooit zoveel.
Wauw. Tienkamp.
Dat kan ze best googelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Dione moest nog even weten wat diclofenac is. Dom mens.
Er bestaan in het westen ook nog gewoon gezonde mensenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Dione moest nog even weten wat diclofenac is. Dom mens.
Ja, dus?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:45 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Er bestaan in het westen ook nog gewoon gezonde mensen
We hebben het over een simpele pijnstiller, niet over een medicijn tegen kankerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:48 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Heb je dus geen kennis van med.
Het is stil aan de overkant.quote:
Kun je nagaan, Dione is in topconditiequote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:49 schreef Sked het volgende:
[..]
We hebben het over een simpele pijnstiller, niet over een medicijn tegen kanker
Echt niet, neequote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:55 schreef Typisch het volgende:
Niet erg sportief die gasten van Amerika he.
Die heeft vandaag toch al een genotsdag met Frankrijk - Spanje hiervoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:58 schreef iBenny het volgende:
Mart wordt gewoon treurig van die wedstrijd
Ook niet heel gek als je multimiljonair bent en uit dat machowereldje komt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft vandaag toch al een genotsdag met Frankrijk - Spanje hiervoor
Dat zal dan waarschijnlijk nog de beste pot van de avond.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Mart ook Kroatie - Servie doen?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon met coach van Duke University Olympisch kampioen worden, die vent hoeft helemaal niks te doen.
Kussens is een lul die nooit een rang gaat winnenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:06 schreef Szura het volgende:
Mart vindt die 'Kussens' een ongelofelijke lul
Bedankt Hansquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:06 schreef Maver24 het volgende:
Mart doet wel basketbal becommentariëren bij Ziggo zo af en toe in de nacht bij de NBA
Magere scharminkels gecoacht door mislukte Amerikaanse coachesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe is het gesteld met de Nederlandse basketballers?
Ik kijk alleen naar 616 voor wat de Leidse goden doenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Magere scharminkels gecoacht door mislukte Amerikaanse coaches
Nederland had vroeger wel een paar spelers in de NBA zoals Rik Smits en Elson . Nu gaat dat er niet meer inzitten denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar 616 voor wat de Leidse goden doen.
Ja, ik zag ooit een docu over Rik Smits. Die is terecht gezellig in Amerika gebleven.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nederland had vroeger wel een paar spelers in de NBA zoals Rik Smits en Elson . Nu gaat dat er niet meer inzitten denk ik
Geef hem groot gelijk . Wat moet je in NL als je in de US kan rentenieren met je Pacersgeldquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik zag ooit een docu over Rik Smits. Die is terecht gezellig in Amerika gebleven.
http://nos.nl/artikel/2039987-rik-smits-van-zero-tot-hero.htmlquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk . Wat moet je in NL als je in de US kan rentenieren met je Pacersgeld
Argentinië had ook geen plan B volgens Mart, logisch dus.quote:
Zag je die 2 seconde met Argentijnse supporters net niet!quote:
Al gezien ja . Zijn zoontjes zo ook in de NBA . Vader en zoon is wel een dingetje daarquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/2039987-rik-smits-van-zero-tot-hero.html
Deze, heeft gewoon gezellig twee basketbalzaaltjes in zijn huis. Bioscoophalletje, lekker man. Lekker sparren met z'n zoon.
Misschien dat zijn zoon wat talent van hem heeft overgenomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/2039987-rik-smits-van-zero-tot-hero.html
Deze, heeft gewoon gezellig twee basketbalzaaltjes in zijn huis. Bioscoophalletje, lekker man. Lekker sparren met z'n zoon.
Mooi, toch nog iets van een eervol afscheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij zit Hij echt in Rio.
Eigenlijk had hij dan net zo goed de wegwedstrijd kunnen meepakken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mooi, toch nog iets van een eervol afscheid.
Dezequote:
Sarcasme toch dit? Ik weet het niet meer op dit tijdstipquote:
Feestje bouwen no matter what.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:21 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Feestje bouwen no matter what.![]()
Wordt hem beetje te veelquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:24 schreef DO2 het volgende:
Mart is al n tijdje aan het raaskallen.
quote:
Plofkip reclame willen missenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tip: Kijk allemaal atletiek op de Belg. Geen reclame, studiogeschakel, schippersgelul en wel prima commentaar.
Sow koekoekquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit vast op die Jumbo-milf te wachten.
Ach zoals ze het eerder op de avond vertelden, leek het net alsof verspringen en hordenlopen nummers zijn die niemand wil zien, dus dan weten we het wel weerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tip: Kijk allemaal atletiek op de Belg. Geen reclame, studiogeschakel, schippersgelul en wel prima commentaar.
Toch mooi om er a la Theo Koomen toch nog iets van te maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:28 schreef Redefine het volgende:
Mart was hier iets geforceerd nog een episch einde van de wedstrijd aan het maken.
Dat kijkt altijd zo kutquote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:14 schreef Redefine het volgende:
Je kon op je klompen aanvoelen dat bij deze stand en zo kort op het eindsignaal je van de ene foul naar de andere foul zou gaan.
Nogal. De laatste 28 seconden heeft iets van acht minuten geduurd daardoor.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nogal. De laatste 28 seconden heeft iets van acht minuten geduurd daardoor.
Ja dat zie je daar ook altijd (of eigenlijk nog vaker), bij dergelijke standen. Dan duurt het ook een eeuwigheid, maar dat hoort er nou eenmaal bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Das ook altijd zo kut bij NBA, extra zelfs dankzij kutcommercials en schijtlollige kisscams of zo
Senk joe Hens!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:19 schreef bianconeri het volgende:
Zucht, kijk je zo s'ochtends nog even naar NOS. Komt er even samenvatting langs van de dames.
Zit die achterlijke Mart weer commentaar te geven, man stuur die gek toch weg. Heeft de NOS nou echt niet door dat Mart geen commentaar kan geven?
Al binnen een seconde heeft hij een dom verhaal verteld.
We kennen allemaal wel de Sport-1 verhalen dat die in een bezemkast zitten en net doen alsof ze in het voetbalstadion zitten. Nou volgens mij zit Mart in een bezemkast maar heeft hij geen tv en heeft dus geen idee dat er een wedstrijd is waar hij eigenlijk verslag van moet doen.
Verteld dus maar idiote verhalen en doet maar weer lekker arrogant
Slechtste commentator ooit, en daar komt niemand ooit in de buurt.
DeMartquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:19 schreef bianconeri het volgende:
Zucht, kijk je zo s'ochtends nog even naar NOS. Komt er even samenvatting langs van de dames.
Zit die achterlijke Mart weer commentaar te geven, man stuur die gek toch weg. Heeft de NOS nou echt niet door dat Mart geen commentaar kan geven?
We kennen allemaal wel de Sport-1 verhalen dat die in een bezemkast zitten en net doen alsof ze in het voetbalstadion zitten. Nou volgens mij zit Mart in een bezemkast maar heeft hij geen tv en heeft dus geen idee dat er een wedstrijd is waar hij eigenlijk verslag van moet doen.
Mart is de enige met ervaring, expertise én info. Iemand als Ronald van Dam weet niet of er lucht of zand in een bal zit, en Francisco "maar niet alleen dat.." Elson kan niet praten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:19 schreef bianconeri het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen OR en WR bij het basketbal. In punten verschil ofzo. Net als andere teamsporten.quote:
Welke teamsporten ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk geen OR en WR bij het basketbal. In punten verschil ofzo. Net als andere teamsporten.
Nou, hockey, voetbal etc, daar heb je ook geen OR of WR, of ze bestaan wel maar ze worden nergens aangegeven.quote:
Je kan wel een mvp titel maken voor ze . Meest waardevolle spelerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, hockey, voetbal etc, daar heb je ook geen OR of WR, of ze bestaan wel maar ze worden nergens aangegeven.
Whoah thanksquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
http://hole1988.nl/websites/os2016/
http://www.basketball-ref(...)s/1992-07-26-USA-ANGquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk geen OR en WR bij het basketbal. In punten verschil ofzo. Net als andere teamsporten.
http://nos.nl/rio2016/quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:48 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Crap, nee, het werkt toch niet. Scherm blijft zwart
Bedankt allemaal voor de snelle hulp. Kwam net binnenrollen en realiseerde me dat het al aan de gang was...dit was sneller dan zelf zoeken en ondertussen koken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://nos.nl/rio2016/
Rechts basketbal aanklikken.
Echt hequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Thompson de minste verdediger van de Amerikaan
-Mart
Niet zo gek als je het doet met Cousins , Die doet / kan echt niks qua verdedigenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:15 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Echt he
En die kleine scheids die deelt T's uit alsof hij Joe Crawford is.... Manmanman wat een pussy.
Amerika is echt slecht trouwens, die Spanje is geen schim van het team van 2008 en 2012, en toch zo'n close game. Hoop op Australie, die kunnen het Amerika nog moeilijk maken denk ik, Servie niet MI
Tsja Cousins en Melo zijn zeer zwak verdedigend. Begrijp niet waarom Coach K Butler niet meer speelt, die laat elke wedstrijd, ook deze, opnieuw zien hoe goed hij verdedigend is. Zet hem naast Thompson, dan kun je Irving ook een beetje verstoppen. En dan met George en Jordan bijv. Butler is aanvallend ook gewoon prima, en verdedigend zoveel malen beter dan Melo. Melo en Cousins zijn idd echt lachwekkend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet zo gek als je het doet met Cousins , Die doet / kan echt niks qua verdedigen
''Maar Melo is de aanvoerder , die haal je er niet uit'' Wat een onzin . Ook geen toeval dat die 2 aanmodderen bij slechte teams . Ga gewoon small spelen met Green als center en dan rouleren met Jordan .quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:20 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Tsja Cousins en Melo zijn zeer zwak verdedigend. Begrijp niet waarom Coach K Butler niet meer speelt, die laat elke wedstrijd, ook deze, opnieuw zien hoe goed hij verdedigend is. Zet hem naast Thompson, dan kun je Irving ook een beetje verstoppen. En dan met George en Jordan bijv. Butler is aanvallend ook gewoon prima, en verdedigend zoveel malen beter dan Melo. Melo en Cousins zijn idd echt lachwekkend.
Basket is 3.05 hoogquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
''Fouled out'' Cousins
Vloer is van hout
Hehe nope. Maar het was dik lopen, ondanks dat Jordan het niet vond, nadat hij de replay zag. Vind het wel mooi dat hij gewoon gefloten wordt. Die Amerikanen denken altijd maar dat hun regels leidend zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
Die loopfout van Jordan. Zou in de NBA never never nooit worden gecalled.
Mart denkt dat hij er verstand van heeft. Maar dat denkt hij van alles. Nog even en hij geeft commentaar bij elke sport deze OS.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:00 schreef antiderivative het volgende:
Mart is de enige met ervaring, expertise én info. Iemand als Ronald van Dam weet niet of er lucht of zand in een bal zit, en Francisco "maar niet alleen dat.." Elson kan niet praten.
Geert Hammink is opzich wel goed, maar kan nog weleens doordraven op technische analyses en dat kan irriteren.
Ga je mond eens wassenquote:
Klopt, gebeurde weinig daar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:21 schreef Columbiafan het volgende:
Vond dit wel heel makkelijk gefloten.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:20 schreef Max23 het volgende:
Nog 10 seconden in het laatste kwart met 1 punt verschil in de strijd om het brons
quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:20 schreef Max23 het volgende:
Spanje 1 punt achter maar krijgt nu 2 strafworpen
Klok staat stil op 5 seconden
Wij kijken ook.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:21 schreef Max23 het volgende:
Spanje nu 1 punt voor, time-out Australië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |