We hebben het over een simpele pijnstiller, niet over een medicijn tegen kankerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:48 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Heb je dus geen kennis van med.
Het is stil aan de overkant.quote:
Kun je nagaan, Dione is in topconditiequote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:49 schreef Sked het volgende:
[..]
We hebben het over een simpele pijnstiller, niet over een medicijn tegen kanker
Echt niet, neequote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:55 schreef Typisch het volgende:
Niet erg sportief die gasten van Amerika he.
Die heeft vandaag toch al een genotsdag met Frankrijk - Spanje hiervoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:58 schreef iBenny het volgende:
Mart wordt gewoon treurig van die wedstrijd
Ook niet heel gek als je multimiljonair bent en uit dat machowereldje komt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft vandaag toch al een genotsdag met Frankrijk - Spanje hiervoor
Dat zal dan waarschijnlijk nog de beste pot van de avond.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Mart ook Kroatie - Servie doen?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon met coach van Duke University Olympisch kampioen worden, die vent hoeft helemaal niks te doen.
Kussens is een lul die nooit een rang gaat winnenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:06 schreef Szura het volgende:
Mart vindt die 'Kussens' een ongelofelijke lul
Bedankt Hansquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:06 schreef Maver24 het volgende:
Mart doet wel basketbal becommentariëren bij Ziggo zo af en toe in de nacht bij de NBA
Magere scharminkels gecoacht door mislukte Amerikaanse coachesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe is het gesteld met de Nederlandse basketballers?
Ik kijk alleen naar 616 voor wat de Leidse goden doenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Magere scharminkels gecoacht door mislukte Amerikaanse coaches
Nederland had vroeger wel een paar spelers in de NBA zoals Rik Smits en Elson . Nu gaat dat er niet meer inzitten denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar 616 voor wat de Leidse goden doen.
Ja, ik zag ooit een docu over Rik Smits. Die is terecht gezellig in Amerika gebleven.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nederland had vroeger wel een paar spelers in de NBA zoals Rik Smits en Elson . Nu gaat dat er niet meer inzitten denk ik
Geef hem groot gelijk . Wat moet je in NL als je in de US kan rentenieren met je Pacersgeldquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik zag ooit een docu over Rik Smits. Die is terecht gezellig in Amerika gebleven.
http://nos.nl/artikel/2039987-rik-smits-van-zero-tot-hero.htmlquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk . Wat moet je in NL als je in de US kan rentenieren met je Pacersgeld
Argentinië had ook geen plan B volgens Mart, logisch dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |