Ook niks op haar tegen hoor en sowieso al een hele verbetering ten opzichte van Dionne met haar stomme gegiechelquote:
Herman.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:39 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Naast Hans loopt er bij NOS-Sport geen capabel iemand meer rond
Bij andere zenders ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:39 schreef marimbondo het volgende:
[..]
heeft nog wel eea te lerenquote:
Had volgens mij vooral weinig kennis van zaken. Viel me op.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:45 schreef clavier het volgende:
Gert is ook zwaar door de mand gevallen met zijn diepteanalyses. Caldas kon hem wel neerknallen.
Elke keer als Gert aanwezig was, verloor Nederland.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:45 schreef clavier het volgende:
Gert is ook zwaar door de mand gevallen met zijn diepteanalyses. Caldas kon hem wel neerknallen.
we verloren ook overal waar hij bij wasquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:45 schreef clavier het volgende:
Bijna alle presentatoren bij de NOS hebben weinig verstand van zaken. Triest maar waar. Herman is een held, daar niet van, maar qua sportkennis is hij deze Spelen voor mij ook door ze ondergrens gezakt. Wielrennen heeft ie nog wat verstand van, maar de rest? Absoluut niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had volgens mij vooral weinig kennis van zaken. Viel me op.
Is Heywoodu communicatief vaardig?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bijna alle presentatoren bij de NOS hebben weinig verstand van zaken. Triest maar waar. Herman is een held, daar niet van, maar qua sportkennis is hij deze Spelen voor mij ook door ze ondergrens gezakt. Wielrennen heeft ie nog wat verstand van, maar de rest? Absoluut niet.
en hij blijft gewoon stukjes schrijven en boekjes makenquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oh jawel, op Ziggo gewoon weer NBA
Henry Schut viel mij ook zwaar tegen deze zomer met de EK en OS talkshow. Niks geen emoties kunnen ontdekken bij hem en alles maar op 1 en dezelfde toon presenterenquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:39 schreef marimbondo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |