NBA kampioen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Cavaliers, die ken ik ergens van.
Weet iemand waarvan?
Had Spanje maar moeten winnen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:50 schreef Andromache het volgende:
Ik begrijp dit niet. In de poule deed Servië het heel goed tegen de VS. Wat een schijtfinale. Dit had Spanje-VS moeten zijn.
Omdat het gewoon matig is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:52 schreef Andromache het volgende:
Waarom doen wij het niet goed bij het herenbaaketbal? Net als bij het volleybal. We hebben lange mannen.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Cavaliers, die ken ik ergens van.
Weet iemand waarvan?
Je houdt je bak over Mart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:52 schreef Bieberrr het volgende:
Is dit het Mart Smeets bash-topic?
Man man man wanneer wordt deze man eens van de buis gehaald![]()
Heeft te maken met de stand van de zonquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:52 schreef Andromache het volgende:
Waarom doen wij het niet goed bij het herenbaaketbal? Net als bij het volleybal. We hebben lange mannen.
Na vandaagquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:52 schreef Bieberrr het volgende:
Ga wegquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:52 schreef Bieberrr het volgende:
Zal eens tijd worden inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:52 schreef Bieberrr het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je houdt je bak over Mart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Eensquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Justin Bieber > Mart Smeets
Zeer zekerquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Justin Bieber > Mart Smeets
Na de NBA final kwamen die video's zovaak op Reddit langs. Blijft goud.quote:
Dat was wel verrassend toen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
Nederlandse basketball team zit aardig in de lift.
Deed vorig jaar voor het eerst in heel lange tijd weer eens mee aan het EK. Presteerde er redelijk. Kon goed mee komen met toplanden als Kroatië en Griekenland en miste op één overwinning na de knockout fase.
Misschien kunnen we ze inschrijven voor de Paralympische Spelen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
Deed vorig jaar voor het eerst in heel lange tijd weer eens mee aan het EK. Presteerde er redelijk. Kon goed mee komen met toplanden als Kroatië en Griekenland en miste op één overwinning na de knockout fase.
Versie 3 :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dacht dat Spanje en Servië de toplanden waren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je een bak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Na de NBA final kwamen die video's zovaak op Reddit langs. Blijft goud.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Versie 3 :Weet niet wat erger is. Die video of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Green was drukker bezig met dickpicks sturen dan basketballen. Coach K vond dat niet leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:57 schreef franklop het volgende:
Barnes en Green mogen nog niet spelen?
Stelling: Je moederquote:
Barnes heeft hele toernooi nog geen kwartier gespeeld in totaal en Green heeft het verpest afgelopen dagen las ik hier netquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:57 schreef franklop het volgende:
Barnes en Green mogen nog niet spelen?
Zielig voor die paardenquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is. Die video of deze
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:57 schreef Joezi het volgende:
[..]Met mes en vork. Wat een god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dickpicks, waar?quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Green was drukker bezig met dickpicks sturen dan basketballen. Coach K vond dat niet leuk.
http://www.rollingstone.c(...)hat-dick-pic-w432448
Spanje, Servië, Kroatië, Griekenland, Rusland, Litouwen, Frankrijk..quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat Spanje en Servië de toplanden waren.
Je moet wat als je als Newcastle supporter niet weet of je moeder wel je echte moeder is...quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als Newcastle supporter ben je ook gewoon niet goed wijs. Bron: Ondergetekende.
Dat wist ik niet. Stemt hoopvol.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
Nou nou nou, PowerLoungen. Dat is wel heel laag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet wat als je als Newcastle supporter niet weet of je moeder wel je echte moeder is...
Raarste volk in de pubs.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou nou nou, PowerLoungen. Dat is wel heel laag.
Heb het over dat volk in Noord-Oost Engeland hequote:Op zondag 21 augustus 2016 22:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou nou nou, PowerLoungen. Dat is wel heel laag.
Ik mag die mensen wel, beetje apart maar wel lachen(en niet goed wijs natuurlijk).quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb het over dat volk in Noord-Oost Engeland he
als je de score extrapoleert zouden ze net boven de 100 punten moeten komen.quote:
Dat rare MTV-showtje is ook wel geinig. Hoe diep kunnen mensen zinken zegquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik mag die mensen wel, beetje apart maar wel lachen(en niet goed wijs natuurlijk).
Geordie Shore is ook wel dik triest.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat rare MTV-showtje is ook wel geinig. Hoe diep kunnen mensen zinken zeg
Precies wat ik nu aan het doen benquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:05 schreef Andromache het volgende:
Ik ga de ijshockeyfinale van de OS 2010 maar eens terugkijken. Wat een blamage is dit.
Sidney Crosbyquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:07 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Precies wat ik nu aan het doen ben
Republiek Joegeslavie?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:08 schreef Montov het volgende:
[..]
Kunnen ze niet samen gaan met Kroatie en wat andere landen?
Goed idee. Ik weet nog wel een leuke naam: Joegoslaviëquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:08 schreef Montov het volgende:
[..]
Kunnen ze niet samen gaan met Kroatie en wat andere landen?
Dit dus.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:09 schreef Evertjan het volgende:
deze wedstrijd verdient het niet om de laatste te zijn voor Mart Smeets
Waren toch drie naar een hoerentent gegaan? Wie waren dat?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:14 schreef Zorro het volgende:
Mart over die twee
Wellicht hebben ze een van Geldertje gedaan en is dit hoe USA het oplost ipv naar huis sturen.
DeAndre Jordan, DeMarcus Cousins en Draymond Green.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:14 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Waren toch drie naar een hoerentent gegaan? Wie waren dat?
Max kwartier in totaalquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:17 schreef Zwansen het volgende:
Heeft Barnes überhaupt gespeeld dit toernooi? Ik mag hopen van wel?
twitter:netw3rk twitterde op zondag 21-08-2016 om 22:14:06dray should just take his dick out in front of coach k reageer retweet
Ninjaquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:19 schreef franklop het volgende:
Over 5 minuten zijn de Spelen voorbij.
Marts carrière bij de NOS ook.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:19 schreef franklop het volgende:
Over 5 minuten zijn de Spelen voorbij.
Zo ben ikquote:
Ze gaan de 60 niet halen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:17 schreef Szura het volgende:
Dat puntenaantal van Servië moet toch wel een triest dieptepunt zijn?
En met een beetje inspanning kan USA meer dan het dubbele van de Serven scoren.quote:
Op Green na staan ze dr non-stop inquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
DeAndre Jordan, DeMarcus Cousins en Draymond Green.
Dat zal niet lukken, maar dat zou een deceptie zijn voor de Servenquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
En met een beetje inspanning kan USA meer dan het dubbele van de Serven scoren.
Die is ook niet blij met zo'n eindquote:
Bedankt Hansquote:
Omdat ze baas zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:28 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom hebben bijna al die Amerikanen een baard?
ISquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:28 schreef Columbiafan het volgende:
Haatbaarden cursus.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:28 schreef Columbiafan het volgende:
Jolanda achter de schermen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Rivkah heeft lippenstift op haar tanden
Toine ook. Daar hebben we een gifje van.quote:
Sowieso Rivkahquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Rivkah heeft lippenstift op haar tanden
Zou hij daar ook meer poen krijgen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oh jawel, op Ziggo gewoon weer NBA
Geen idee maar ik kijk nba en heb hem al veel keer voorbij zien komen. Ik ben niet van hem afquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:35 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Zou hij daar ook meer poen krijgen?
Hij deed haar even twijfelen over haar seksualiteit in al zijn charmequote:Op zondag 21 augustus 2016 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat deed Rivkah nou awkward over Mart. Ze had toch best wat leuks kunnen zeggen.
Hij zal wel bedoelen dat ze vier keer geen goud hebben gehaald.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Mart sluit zijn carriere af door te stellen dat de Amerikanen in de Olympische geschiedenis vier wedstrijden hebben verloren.
Hoe komt hij daarbij? Maar ja, Mart will be Mart.
Naast Hans loopt er bij NOS-Sport geen capabel iemand meer rondquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:36 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Rivkah vind ik echt he-le-maal niks.
Die Sjoerd gaat nog wel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:39 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Naast Hans loopt er bij NOS-Sport geen capabel iemand meer rond
Ook niks op haar tegen hoor en sowieso al een hele verbetering ten opzichte van Dionne met haar stomme gegiechelquote:
Herman.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:39 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Bij andere zenders ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:39 schreef marimbondo het volgende:
[..]
heeft nog wel eea te lerenquote:
Had volgens mij vooral weinig kennis van zaken. Viel me op.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:45 schreef clavier het volgende:
Gert is ook zwaar door de mand gevallen met zijn diepteanalyses. Caldas kon hem wel neerknallen.
Elke keer als Gert aanwezig was, verloor Nederland.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:45 schreef clavier het volgende:
Gert is ook zwaar door de mand gevallen met zijn diepteanalyses. Caldas kon hem wel neerknallen.
we verloren ook overal waar hij bij wasquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:45 schreef clavier het volgende:
Bijna alle presentatoren bij de NOS hebben weinig verstand van zaken. Triest maar waar. Herman is een held, daar niet van, maar qua sportkennis is hij deze Spelen voor mij ook door ze ondergrens gezakt. Wielrennen heeft ie nog wat verstand van, maar de rest? Absoluut niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had volgens mij vooral weinig kennis van zaken. Viel me op.
Is Heywoodu communicatief vaardig?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bijna alle presentatoren bij de NOS hebben weinig verstand van zaken. Triest maar waar. Herman is een held, daar niet van, maar qua sportkennis is hij deze Spelen voor mij ook door ze ondergrens gezakt. Wielrennen heeft ie nog wat verstand van, maar de rest? Absoluut niet.
en hij blijft gewoon stukjes schrijven en boekjes makenquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oh jawel, op Ziggo gewoon weer NBA
Henry Schut viel mij ook zwaar tegen deze zomer met de EK en OS talkshow. Niks geen emoties kunnen ontdekken bij hem en alles maar op 1 en dezelfde toon presenterenquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:39 schreef marimbondo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |