Dat wist ik niet. Stemt hoopvol.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
Nederlandse basketball team zit aardig in de lift.
Deed vorig jaar voor het eerst in heel lange tijd weer eens mee aan het EK. Presteerde er redelijk. Kon goed mee komen met toplanden als Kroatië en Griekenland en miste op één overwinning na de knockout fase.
Nou nou nou, PowerLoungen. Dat is wel heel laag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet wat als je als Newcastle supporter niet weet of je moeder wel je echte moeder is...
Raarste volk in de pubs.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou nou nou, PowerLoungen. Dat is wel heel laag.
Heb het over dat volk in Noord-Oost Engeland hequote:Op zondag 21 augustus 2016 22:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou nou nou, PowerLoungen. Dat is wel heel laag.
Ik mag die mensen wel, beetje apart maar wel lachen(en niet goed wijs natuurlijk).quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb het over dat volk in Noord-Oost Engeland he
als je de score extrapoleert zouden ze net boven de 100 punten moeten komen.quote:
Dat rare MTV-showtje is ook wel geinig. Hoe diep kunnen mensen zinken zegquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik mag die mensen wel, beetje apart maar wel lachen(en niet goed wijs natuurlijk).
Geordie Shore is ook wel dik triest.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat rare MTV-showtje is ook wel geinig. Hoe diep kunnen mensen zinken zeg
Precies wat ik nu aan het doen benquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:05 schreef Andromache het volgende:
Ik ga de ijshockeyfinale van de OS 2010 maar eens terugkijken. Wat een blamage is dit.
Sidney Crosbyquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:07 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Precies wat ik nu aan het doen ben
Republiek Joegeslavie?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:08 schreef Montov het volgende:
[..]
Kunnen ze niet samen gaan met Kroatie en wat andere landen?
Goed idee. Ik weet nog wel een leuke naam: Joegoslaviëquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:08 schreef Montov het volgende:
[..]
Kunnen ze niet samen gaan met Kroatie en wat andere landen?
Dit dus.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:09 schreef Evertjan het volgende:
deze wedstrijd verdient het niet om de laatste te zijn voor Mart Smeets
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |