SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Ajax heeft het verkeerde Dinamo Zagreb talent aangetrokkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 17-08-2016 om 21:03:43Papierwerk afgerond: #Ajax verhuurt Robert #Muric aan Pescara dat optie tot koop op Kroaat bedong. reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Is die donkere jongen die bij Feyenoord op het doek staat niks voor ons? Is nu wel tijdje geblesseerd.![]()
Warner Hahn?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Is die donkere jongen die bij Feyenoord op het doek staat niks voor ons? Is nu wel tijdje geblesseerd.![]()
Grasmatje bij Feyenoord is prima, maar ik zou het geen doek noemenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Is die donkere jongen die bij Feyenoord op het doek staat niks voor ons? Is nu wel tijdje geblesseerd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Muric ook al.
Het salarishuis is wel aardig opgeschoond.
https://nl.wikipedia.org/(...)en_2016/17#Transfers
Wat een lijst.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wacht nog op Barcelona.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nicolai Boilesen Verdediger NNB
Oh.![]()
Mwa, is niet helemaal het niveau wat onze vriend zoektquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als eenmanstafeltjesdestructiebedrijf (drie keer woordwaarde)quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat wordt ongetwijfeld een flopquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als eenmanstafeltjesdestructiebedrijf (drie keer woordwaarde)![]()
Maar dat mag ik niet zeggen want Nicolai is een topper. Kiest gewoon verstandig voor een club waar hij toekomstperspectief heeft en zijn kwaliteiten tentoon kan spreiden op een hoog niveau. Wellicht is De Dijk iets voor hem![]()
Stopt mijn vriend Huub van der Lubbe ermee?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar dat mag ik niet zeggen want Nicolai is een topper. Kiest gewoon verstandig voor een club waar hij toekomstperspectief heeft en zijn kwaliteiten tentoon kan spreiden op een hoog niveau. Wellicht is De Dijk iets voor hemMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stopt mijn vriend Huub van der Lubbe ermee?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stopt mijn vriend Huub van der Lubbe ermee?
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Van Bruggen naar psvquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Muric ook al.
Het salarishuis is wel aardig opgeschoond.
https://nl.wikipedia.org/(...)en_2016/17#Transfers
Wat een lijst.![]()
![]()
Ik weet gewoon zeker dat we in een poule met Celtic komen als we ons plaatsen
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Real madrid/ Barca sowieso.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Kan niet die krijgt PSV alquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:27 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop leicester, mocht het wonder van Rostov gebeuren.Charlie: How's it going in there?
PSV zal wel een poule krijgen met Lester en Basel en een zaadclub uit pot 4.Charlie: How's it going in there?
Iemand klinkt mad.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:30 schreef inslagenreuring het volgende:
PSV zal wel een poule krijgen met Lester en Basel en een zaadclub uit pot 4.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hoezo? Louter kampioenenquote:Charlie: How's it going in there?
Aankopen gaan er dus niet meer komen. Behoorlijke leegloop zo.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Sowwwwquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
CL hoef jij je in ieder geval nooit meer druk om te maken.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Niet op de bankrekeningquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Aankopen gaan er dus niet meer komen. Behoorlijke leegloop zo.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ideaal zou zijn als Klaassen nog even verkocht gaat worden en we Ziyech binnen halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Aankopen gaan er dus niet meer komen. Behoorlijke leegloop zo.![]()
Kan volgens mij op beide posities uit de voeten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is Bailey zijn positie eigenlijk, links of rechts.Oh.![]()
AANKOOP JAAAAAAAAtwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-08-2016 om 02:03:06#Ajax gaat vol voor #Bailey van @KRCGenkofficial ... Bereid 11 miljoen te betalen ... Speler wil graag naar Ajax reageer retweet
Oh.![]()
Liever Bailey dan Ziyechquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:06 schreef j95 het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik wil gewoon 12 miljoen op tafel zien voor Ziyech
Oh.![]()
Je aankoopbeleid aanpassen op een trainer is heel verstandig natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me ook de betere speler onder bosz zijn spel.
Groot fan van User Wotte![]()
Dat boeit mij echt niet hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elf fucking miljoen
Doe normaal Marc
We hebben 30 miljoen gehad voor Milik, we kunnen het makkelijk aftikkenOh.![]()
Marc begint maar met vertellen aan Peter dat hij Sinkgod in basis moet zetten op het middenveldquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt niet hoor
We hebben 30 miljoen gehad voor Milik, we kunnen het makkelijk aftikken![]()
Bosz heeft al duidelijk gezegd dat hij Ziyech niet nodig heeft, dus stop nou maar met zeuren.quote:Oh.![]()
Ja dat moet ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marc begint maar met vertellen aan Peter dat hij Sinkgod in basis moet zetten op het middenveld
En dan lekker Bailey voorin zetten ipv El Ghazi. Dan heb je een wereldse aanvalOh.![]()
Waar heb je het nou weer overquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:13 schreef Tjacka het volgende:
Wat vinden jullie van het einde van Tete?![]()
Hoe ziet jouw droommiddenveld eruit dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat moet ook.
En dan lekker Bailey voorin zetten ipv El Ghazi. Dan heb je een wereldse aanvalGroot fan van User Wotte![]()
Overmars. God van verstandig beleid.
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-08-2016 om 02:13:42Leon #Bailey wordt begeerd door clubs als PSG, Man. City en Chelsea maar ziet zelf #Ajax als ideale opstap. Talent van Jaar in België reageer retweet
![]()
Sinkgraven-Riedewald-Klaassenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw droommiddenveld eruit dan?
Klaassen meer in de opbouw laten bemoeien en niet balletjes laten afwachten voorin zal al veel beter werkenOh.![]()
En dan te bedenken dat we hem gratis hadden kunnen oppikken als we een werkvergunning voor hem kregenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Overmars. God van verstandig beleid.
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-08-2016 om 02:13:42Leon #Bailey wordt begeerd door clubs als PSG, Man. City en Chelsea maar ziet zelf #Ajax als ideale opstap. Talent van Jaar in België reageer retweet
Oh.![]()
Klaassen is en was een hele goede rechterhalf. Tegen Spanje vorig jaar in maart bewees hij dat ook op een hoog niveau.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven-Riedewald-Klaassen
Klaassen meer in de opbouw laten bemoeien en niet balletjes laten afwachten voorin zal al veel beter werken![]()
Daarom ik schrijf hem ook niet af, ik ben fan geworden toen hij daar een periode zeer goed speelde. Alleen op nummer 10 voegt hij echt niks toe voetballend gezien, alleen qua af en toe een goaltje of assist.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen is en was een hele goede rechterhalf. Tegen Spanje vorig jaar in maart bewees hij dat ook op een hoog niveau.Oh.![]()
Dat die gepasseerd gaat worden onder Bosz lijkt mij duidelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over
Waar baseer je dat nou weer op man.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat die gepasseerd gaat worden onder Bosz lijkt mij duidelijk.![]()
Ik hoop dat hij binnenkort Tete centraal in de verdediging gaat proberen en daardoor Riedewald op het middenveld zetten. En dan #GudeljOutquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat die gepasseerd gaat worden onder Bosz lijkt mij duidelijk.Oh.![]()
Eh nee. Tegen rostov wel omdat zij 532 spelen en je dus niks aan tete hebt. Hij staat er gewoon weer in zaterdagquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat die gepasseerd gaat worden onder Bosz lijkt mij duidelijk.![]()
Iemand moet hem vertellen waar hij wel en niet moet lopen. Echt veel te druk en aanwezigheidsdrang. Kostte ons ook die vrije trap gisteren.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom ik schrijf hem ook niet af, ik ben fan geworden toen hij daar een periode zeer goed speelde. Alleen op nummer 10 voegt hij echt niks toe voetballend gezien, alleen qua af en toe een goaltje of assist.![]()
hou eens op met tete op cv-onzinquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij binnenkort Tete centraal in de verdediging gaat proberen en daardoor Riedewald op het middenveld zetten. En dan #GudeljOut![]()
Ik had wel goede hoop dat Bosz dit zou aanpakken, want dit was vorig jaar al zo. Maar hij ziet Sinkgraven ook niet als optie voor het middenveld. Gisteren toen hij zei dat hij geen interesse had in Ziyech waren de opties op het middenveld van de Beek en Lasse fucking Schönequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand moet hem vertellen waar hij wel en niet moet lopen. Echt veel te druk en aanwezigheidsdrang. Kostte ons ook die vrije trap gisteren.Oh.![]()
Dat ging meer over de 10-positie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had wel goede hoop dat Bosz dit zou aanpakken, want dit was vorig jaar al zo. Maar hij ziet Sinkgraven ook niet als optie voor het middenveld. Gisteren toen hij zei dat hij geen interesse had in Ziyech waren de opties op het middenveld van de Beek en Lasse fucking Schöne![]()
De coach ziet in Ziyech een nummer 10 waarvoor hij Davy Klaassen, Lasse Schöne en Donny van de Beek in zijn selectie ziet.
GOED LEZEN JR AUB![]()
Ik denk het nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eh nee. Tegen rostov wel omdat zij 532 spelen en je dus niks aan tete hebt. Hij staat er gewoon weer in zaterdagGroot fan van User Wotte![]()
Sinkgraven is dat niet meer bij jullie?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
De coach ziet in Ziyech een nummer 10 waarvoor hij Davy Klaassen, Lasse Schöne en Donny van de Beek in zijn selectie ziet.
GOED LEZEN JR AUB![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ging meer over de 10-positie.Ja dat is toch te triest voor woorden. Dat hij Sinkgraven daar niet als optie ziet maar wel Schönequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
GOED LEZEN JR AUB
Sowieso stoppen met die nr. 10 positieOh.![]()
Lijkt erop van niet. De Boer zette hem er gewoon op die positie in oktober.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sinkgraven is dat niet meer bij jullie?![]()
Dacht dat er met de punt naar achter gespeeld werd?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt erop van niet. De Boer zette hem er gewoon op die positie in oktober.![]()
Mediapraat van trainers. Bosz verkondigde ook dat hij de kans op Traoré in basis niet hoog achtte maar hij stond er gewoon in.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik baseer dat trouwens op berichten van de media over Kennygod.![]()
Bosz wil ook best opteren voor een 3-4-3.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dacht dat er met de punt naar achter gespeeld werd?![]()
Maar ik snap niet dat Schøne niet verkocht wordt en dat hij opeens toch wil blijven. Zijn rol is minimaal zowat.![]()
Zijn contract loopt af toch? Nog maar een jaartjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik snap niet dat Schøne niet verkocht wordt en dat hij opeens toch wil blijven. Zijn rol is minimaal zowat.(hoop ik)
Oh.![]()
2017: Boer, Schøne, Sereroquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn contract loopt af toch? Nog maar een jaartje(hoop ik)
2018: Viergever, Dijks, Westermann, Younes, Cillessen, Tete, Muric (verhuurd met optie tot koop), Veltman, Onana
Marc mag in ieder geval aan de slag voor Veltman, Younes en Tete.![]()
Younes heeft nog een optie voor een jaar dacht ik. Cillessen moet je dus verkopen volgend jaar, dat zal wel voor een grijpstuiver gebeurenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2017: Boer, Schøne, Serero
2018: Viergever, Dijks, Westermann, Younes, Cillessen, Tete, Muric (verhuurd met optie tot koop), Veltman, Onana
Marc mag in ieder geval aan de slag voor Veltman, Younes en Tete.Oh.![]()
Maar contracten is Marc wel goed in, volgens mij. Zijn aankoopbeleid is nu ook wat meer op orde, groot feest deze zomer. Alleen Westermann is kudt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes heeft nog een optie voor een jaar dacht ik. Cillessen moet je dus verkopen volgend jaar, dat zal wel voor een grijpstuiver gebeuren![]()
Younes en Veltman zal wel lukken, Dijks zal Marc kennende ook wel verlengd worden. Tete zal nog lastig worden met Mino.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2017: Boer, Schøne, Serero
Marc mag in ieder geval aan de slag voor Veltman, Younes en Tete.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Bailey halen, Veltman&Younes&Tete contracten verlengen en alvast lijstjes maken met talentvolle linksbacks en Marc kan bij mij niet meer stuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar contracten is Marc wel goed in, volgens mij. Zijn aankoopbeleid is nu ook wat meer op orde, groot feest deze zomer. Alleen Westermann is kudt.
Tot volgend jaar zomer waar natuurlijk alles weer kut met peren is natuurlijk, zo ben ik dan ook wel weer.Oh.![]()
Plus zijn verkoopbeleid is prima in orde,¤32mil voor Milik onder andere.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar contracten is Marc wel goed in, volgens mij. Zijn aankoopbeleid is nu ook wat meer op orde, groot feest deze zomer. Alleen Westermann is kudt.
Was het alleen totaal niet eens met Vermeer.![]()
Bij Vermeer werd hij vrij naïef gepiepeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Plus zijn verkoopbeleid is prima in orde,¤32mil voor Milik onder andere.
Was het alleen totaal niet eens met Vermeer.
En bij Milik is het ook maar wat de gek ervoor geeft natuurlijk.Oh.![]()
Naja, transferperiode duurde nog een dag en hij moest en wilde weg. Ook een lastige situatie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Vermeer werd hij vrij naïef gepiepeld.
En bij Milik is het ook maar wat de gek ervoor geeft natuurlijk.![]()
Afkoopsom was al vastgesteld op 1 miljoen en toen kwam Feyenoord ineens, ja toen kon hij geen kant meer opquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Naja, transferperiode duurde nog een dag en hij moest en wilde weg. Ook een lastige situatie.Oh.![]()
@MikeVerweij op twitter:
#Ajax gaat vol voor #Bailey van @KRCGenkofficial ... Bereid 11 miljoen te betalen ... Speler wil graag naar Ajax![]()
11 miljoen is veel, maar het is toch niet mijn geld. Dus ik zou zeggen als ze dan toch een graai in de kas doen, koop die Ziyech er dan ook maar bij, gewoon omdat het kan. In de trant van als je het doet, doe het dan gelijk maar goed.![]()
Prima toch alleen dan waarom niet gekocht in de voorbereiding? Had je hem er dinsdag al bij gehad en tegen Roda![]()
Misschien is er concrete interesse in El Ghazi vanuit Italie voor ongeveer 15 miljoen dat ze deze stap nemen. Verder nog steeds gek dat ze Muric zo makkelijk hebben laten gaan. Snap daar niets van. Wil wel eens een verklaring lezen van Overmars.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:36 schreef Poepz0r het volgende:
@MikeVerweij op twitter:
#Ajax gaat vol voor #Bailey van @KRCGenkofficial ... Bereid 11 miljoen te betalen ... Speler wil graag naar Ajax![]()
mijn gebeden zijn gehoord
Bailey!!!
dubbel en dwars waard die 11 mil
nu nog ziyech en ik neem een overmars UI voor een jaar!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Heeft die gast een passeerbeweging en versnelling? Als in, geen dom renpaard?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:21 schreef mokkiemok het volgende:
mijn gebeden zijn gehoord
Bailey!!!
dubbel en dwars waard die 11 mil
nu nog ziyech en ik neem een overmars UI voor een jaar!Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Kutzooiquote:Ajax heeft Leon Bailey van Racing Genk wederom op het oog. De Amsterdammers zijn zelfs bereid om tot 11 miljoen euro te gaan voor de vleugelaanvaller. Maar Genk is niet van plan om mee te werken aan een transfer.
"Tegen de sommen die op tafel liggen zouden heel weinig clubs nee zeggen", begint Dimitri de Condé, technische man van Genk, in gesprek met Het Laatste Nieuws. "In het verleden zouden wij dergelijk bod als club zeker aanvaard hebben, maar op dit moment zeggen wij nee."
Onder meer Ajax moet wachten, stelt De Condé. Clubs als Paris Saint-Germain, Manchester City en Chelsea zijn eveneens in Bailey geïnteresseerd. Ajax geniet de voorkeur, maar alle clubs krijgen nul op het rekest. Zelfs bij een bod van 11 miljoen euro. "Clubs die Leon willen halen, mogen dat, maar wij willen alleen maar over een transfer spreken als hij nog zeker één seizoen bij ons blijft."
"Wordt aan die voorwaarde niet voldaan, dan kan er deze zomer geen sprake zijn van een akkoord", vervolgt De Condé. "Wij zijn daar in onze communicatie naar Leon en zijn entourage toe heel duidelijk over geweest en we proberen hen ook kalm te houden. Financieel kan hij elders een geweldige stap voorwaarts zetten, maar sportief gezien kan Bailey het beste nog een jaar bij ons blijven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Waarom een linksbuiten eigenlijk, Younessi is toch prima? Wie van de 2 gaat dan het bankie op?
Kan er geen vervanger voor de clown van een Dijks gehaald worden?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
is een Youness maar dan sneller in de draai. Vergelijkbaar met een Ghazi op een goede dag. (az vorig seizoen)quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Heeft die gast een passeerbeweging en versnelling? Als in, geen dom renpaard?
En meer schotkracht.
heb een pegel van hem gezien vorig seizoen phooeeeeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
younes kan geen 90 minuten en heeft achter hem niemandquote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:24 schreef Abed het volgende:
Waarom een linksbuiten eigenlijk, Younessi is toch prima? Wie van de 2 gaat dan het bankie op?
Kan er geen vervanger voor de clown van een Dijks gehaald worden?
en nee niet sink op links.
ghazi is vrijwel altijd uit vorm en er is interesse in hem.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Weet jij hoe contracten werken?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel zeggen. Als de speler graag wegwil dan gaat het gebeuren.![]()
Maar hij kan niet op rechts toch? En is Faalgever de vaste stand in van Dijks nu?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
younes kan geen 90 minuten en heeft achter hem niemand
en nee niet sink op links.
ghazi is vrijwel altijd uit vorm en er is interesse in hem.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
En jij hoe ongemotiveerde spelers werken?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Weet jij hoe contracten werken?![]()
voorkeur links maar kan ook op rechts.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:26 schreef Abed het volgende:
[..]
Maar hij kan niet op rechts toch? En is Faalgever de vaste stand in van Dijks nu?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat op de verkeerde plaats zetten gaat meestal mis. Cassierra op links is ook een stuk minder dan in de spits waar hij thuis hoort.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voorkeur links maar kan ook op rechts.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Younes is twee-benig. Die kan ook op rechts. Zet je bailey op links.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voorkeur links maar kan ook op rechts.![]()
op rechts zal hij minder vaak de achterlijn halen en meer naar binnen steken. Maar het kan zeker wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:28 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat op de verkeerde plaats zetten gaat meestal mis. Cassierra op links is ook een stuk minder dan in de spits waar hij thuis hoort.
Liever samen met Youness op de flanken dan ghazi erin houden momenteel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hier was tie goed joh.
meteen ook de corners laten nemen! BOSZ!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In 2013 al gratis onder bepaalde voorwaarden voor 3 jaar laten tekenen, in zomer 2015 bijna gratis bij Trencin op te halen en nu 11 miljoen![]()
![]()
stom, maar achteraf kijk je koe in zijn kont.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:39 schreef j0rdiiii het volgende:
In 2013 al gratis onder bepaalde voorwaarden voor 3 jaar laten tekenen, in zomer 2015 bijna gratis bij Trencin op te halen en nu 11 miljoen
Nooit zeker kunnen weten dat het zo zou lopen.
Ze kunnen niet iedereen op voorhand vastleggen, we zijn geen Chelsea.
overigens die 11 mil gewoon waard. Erg vaardige vleugelspelerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niemand die hier over valt? Wat een non-argument. Sportief gezien kan hij juist beter naar Ajax gaan, want bij Ajax krijgt hij speeltijd én speelt hij op een hoger niveau.quote:Ajax heeft Leon Bailey van Racing Genk wederom op het oog. De Amsterdammers zijn zelfs bereid om tot 11 miljoen euro te gaan voor de vleugelaanvaller. Maar Genk is niet van plan om mee te werken aan een transfer.
"Tegen de sommen die op tafel liggen zouden heel weinig clubs nee zeggen", begint Dimitri de Condé, technische man van Genk, in gesprek met Het Laatste Nieuws. "In het verleden zouden wij dergelijk bod als club zeker aanvaard hebben, maar op dit moment zeggen wij nee."
Onder meer Ajax moet wachten, stelt De Condé. Clubs als Paris Saint-Germain, Manchester City en Chelsea zijn eveneens in Bailey geïnteresseerd. Ajax geniet de voorkeur, maar alle clubs krijgen nul op het rekest. Zelfs bij een bod van 11 miljoen euro. "Clubs die Leon willen halen, mogen dat, maar wij willen alleen maar over een transfer spreken als hij nog zeker één seizoen bij ons blijft."
"Wordt aan die voorwaarde niet voldaan, dan kan er deze zomer geen sprake zijn van een akkoord", vervolgt De Condé. "Wij zijn daar in onze communicatie naar Leon en zijn entourage toe heel duidelijk over geweest en we proberen hen ook kalm te houden. Financieel kan hij elders een geweldige stap voorwaarts zetten, maar sportief gezien kan Bailey het beste nog een jaar bij ons blijven.![]()
jordi lekkerding lang niet gezienquote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:39 schreef j0rdiiii het volgende:
In 2013 al gratis onder bepaalde voorwaarden voor 3 jaar laten tekenen, in zomer 2015 bijna gratis bij Trencin op te halen en nu 11 miljoen
hoe is het![]()
Dat boiquote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
jordi lekkerding lang niet gezien
hoe is hetgraag op anoniem![]()
Ik snap wel waarom hij dit zegt. Je weet nooit hoe de sportieve ontwikkeling zich doorzet als je van club en trainer verandert.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niemand die hier over valt? Wat een non-argument. Sportief gezien kan hij juist beter naar Ajax gaan, want bij Ajax krijgt hij speeltijd én speelt hij op een hoger niveau.![]()
Ghazi op een goede dag is nog geen 0.5 younesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is een Youness maar dan sneller in de draai. Vergelijkbaar met een Ghazi op een goede dag. (az vorig seizoen)
En meer schotkracht.
heb een pegel van hem gezien vorig seizoen phooeeee
oh wat is die man beperktBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Bailey is lastig te vergelijken, maar is zeker niveau Youness en kan wel 90 minuten knallen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Ghazi op een goede dag is nog geen 0.5 younes
oh wat is die man beperktFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
11 miljoen, pfoe.
Dat is toch wel een groot risico voor talent uit de Belgische competitie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waar ging dit mis?quote:Filmpjes Jamaicaanse aanwinst Ajax beloven vuurwerk
woensdag 30 oktober 2013 | 14:15
Ajax is met het aantrekken van het Jamaicaanse talent Leon Bailey topclubs als Liverpool en Juventus te vlug af. En als we Youtube moeten geloven, kan dit over een aantal jaren wel eens een topattractie op de flank worden.
Volgens De Telegraaf zijn de 16-jarige Bailey en Ajax het eens over een contract voor drie jaar. Het papierwerk moet alleen nog in orde gemaakt worden.
Bailey liep het afgelopen jaar stage bij het Belgische Racing Genk. Marc Overmars bevestigt de transfer nog niet: 'Leon is een zeer interessante speler. En dat is het enige dat ik er vooralsnog over kwijt wil.'
Wie Leon Bailey op Youtube opzoekt, kan alvast een voorproefje krijgen van wat hopelijk over een paar jaar komen gaat.
Edit: ah, j0rdiii was mij voor.![]()
Alleen is het in dit geval niet achteraf, dit was op het moment zelf - en om hele vage redenen ging dat niet door.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
stom, maar achteraf kijk je koe in zijn kont.
Nooit zeker kunnen weten dat het zo zou lopen.
Ze kunnen niet iedereen op voorhand vastleggen, we zijn geen Chelsea.
overigens die 11 mil gewoon waard. Erg vaardige vleugelspeler![]()
klopt, maar ook nu is het zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alleen is het in dit geval niet achteraf, dit was op het moment zelf - en om hele vage redenen ging dat niet door.
Goh, kan niet wachten. Nu Ziyech nog en ik verklaar Marc de liefdeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
11 miljoen![]()
Tot wanneer loopt Bailey zijn contract?As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
2020.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:46 schreef marp0 het volgende:
11 miljoen![]()
Tot wanneer loopt Bailey zijn contract?![]()
http://www.transfermarkt.nl/leon-bailey/profil/spieler/387626quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:46 schreef marp0 het volgende:
11 miljoen![]()
Tot wanneer loopt Bailey zijn contract?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vaag komt door gebrek aan juiste berichtgeving. Staat gewoon in het contract van 2013 dat het contract pas geldig is als de KNVB hem speelgerechtigd heeft verklaard en zijn voogd een verblijfsvergunning heeft verkregen. Dat lukte dus niet omdat hij destijds 16 was.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alleen is het in dit geval niet achteraf, dit was op het moment zelf - en om hele vage redenen ging dat niet door.![]()
En wie moeten we dan verkopen op het middenveld? Bazoer voor de cash? Gudelj omdat hij het minste toevoegt op het middenveld?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
klopt, maar ook nu is het zeker de moeite waard.
Goh, kan niet wachten. Nu Ziyech nog en ik verklaar Marc de liefde![]()
Gudelj, Serero en Schone verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En wie moeten we dan verkopen op het middenveld? Bazoer voor de cash? Gudelj omdat hij het minste toevoegt op het middenveld?
Sink desnoods verhuren(misschien bij de deal betrekken aan twente)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik stem voor. Dan hebben we een super team.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Gudelj, Serero en Schone verkopen.
Sink desnoods verhuren(misschien bij de deal betrekken aan twente)![]()
moeten nog wel een linkerback hebben, Dijks is niet genoeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik stem voor. Dan hebben we een super team.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax een hoger niveau dan Genk? Ik denk niet dat er veel verschil in zit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niemand die hier over valt? Wat een non-argument. Sportief gezien kan hij juist beter naar Ajax gaan, want bij Ajax krijgt hij speeltijd én speelt hij op een hoger niveau.![]()
Ah, bedankt. Maar waarom gaf de KNVB geen vergunning / voogd geen verblijfsvergunning? Is het door wetgeving sowieso onmogelijk voor Ajax om spelers van 16-18 van buiten de EU te halen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vaag komt door gebrek aan juiste berichtgeving. Staat gewoon in het contract van 2013 dat het contract pas geldig is als de KNVB hem speelgerechtigd heeft verklaard en zijn voogd een verblijfsvergunning heeft verkregen. Dat lukte dus niet omdat hij destijds 16 was.
Deze voorgeschiedenis maakt het niet oppikken in 2015 nog vreemder, speelde een anti Cruijff / anti La Ling sentiment mee?![]()
Sinkgraven zou wel eens de ideale 12e man kunnen blijken te zijn. Kan op drie / vier posities uit de voeten (flank in de aanval, aanvallend op het middenveld), heeft de creativiteit om wedstrijden open te breken, en begint dit jaar veelbelovend. Beetje de rol die Frank aan Schöne gaf. Zou ik niet verhuren.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wie kunnen we halen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
moeten nog wel een linkerback hebben, Dijks is niet genoeg.![]()
Het ziet er beter uit dan een paar jaar geleden, ja. Hopelijk gaan ze dit seizoen praten met een paar spelers van de 2018 groep.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:03 schreef mokkiemok het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)aison_id/2016/plus/1
genot die contracten.![]()
Ik ben wel gecharmeerd van Robbie Brady van Norwich, maar wellicht is Patrick van Aanholt een idee?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Verwacht dat er daarvan een aantal volgende zomer vertrekken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het ziet er beter uit dan een paar jaar geleden, ja. Hopelijk gaan ze dit seizoen praten met een paar spelers van de 2018 groep.
Heiko, Viergever en Onana hoeven wat mij betreft niet te verlengen.
zou dan alleen gaan om Dijks (als er niemand voor hem komt), Veltman, Tete, Younes en Cil
Ik zie veltman, tete en Cil volgende zomer best vertrekken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan nog moet je verlengen, want je hebt een hele matige onderhandelingspositie met contracten die nog slechts 1 jaar doorlopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Verwacht dat er daarvan een aantal volgende zomer vertrekken.
zou dan alleen gaan om Dijks (als er niemand voor hem komt), Veltman, Tete, Younes en Cil
Ik zie veltman, tete en Cil volgende zomer best vertrekken.![]()
Zou ideaal zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
viergever liever gratis de deur uit, dan verlengen en geen club voor hem vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan nog moet je verlengen, want je hebt een hele matige onderhandelingspositie met contracten die nog slechts 1 jaar doorlopen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Doelde op dat tweede rijtje dat je noemde.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
viergever liever gratis de deur uit, dan verlengen en geen club voor hem vinden.
Zou dat overigens niet erg vinden, maar een reserve-verdediger bij Ajax zal meestal matig zijn - ook de opvolger van Viergever.![]()
Van Aanholt schijnt 2,5 miljoen per jaar te verdienen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik ben wel gecharmeerd van Robbie Brady van Norwich, maar wellicht is Patrick van Aanholt een idee?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Jij denkt niet. Ja, hoger niveau dan Genk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ajax een hoger niveau dan Genk? Ik denk niet dat er veel verschil in zit.![]()
Als we het WK halen gaan we idd sowieso zomer 2018 nogal wat spelers kwijtraken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Verwacht dat er daarvan een aantal volgende zomer vertrekken.
Ik zie veltman, tete en Cil volgende zomer best vertrekken.![]()
volgens mij komt hij weinig aan spelen toe. Kopen voor 5 mil en een leuke som tekengeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Aanholt schijnt 2,5 miljoen per jaar te verdienen.
heb je gewoon een erg solide vleugenverdediger voor 7/8 milFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Veel hoger inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij denkt niet. Ja, hoger niveau dan Genk.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hij staat gewoon basis hoor. Weliswaar bij Sunderland, maar toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
volgens mij komt hij weinig aan spelen toe. Kopen voor 5 mil en een leuke som tekengeld.
heb je gewoon een erg solide vleugenverdediger voor 7/8 milWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hij doet het meer dan prima. Alleen zakte hij zaterdag redelijk door zijn hoeven tegen Man City.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij staat gewoon basis hoor. Weliswaar bij Sunderland, maar toch.![]()
Ik Volg Sunderland nauwelijks, maar ik had het idee dat hij vorig seizoen zeker niet alles gespeeld had.. Wellicht dat Bosz hem kan overhalen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij staat gewoon basis hoor. Weliswaar bij Sunderland, maar toch.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op het veroorzaken van een penal na deed hij heel weinig verkeerd. Sterker nog, vond hem een van de beteren op het veld. Die gaat nooit meer terug naar Nederland komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet het meer dan prima. Alleen zakte hij zaterdag redelijk door zijn hoeven tegen Man City.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Natuurlijk komt hij niet meer terug naar Nederland. Misschien maakt hij nog een tussentijds klein stapje omhoog.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op het veroorzaken van een penal na deed hij heel weinig verkeerd. Sterker nog, vond hem een van de beteren op het veld. Die gaat nooit meer terug naar Nederland komen.![]()
Ik blijf erbij, 11 miljoen is veel te veel. Dan moet je gewoon bijna de garantie hebben dat je hem later voor meer kan verkopen. Tuurlijk heeft Ajax een goed gevulde bankrekening maar dat betekent niet dat je het lukraak kan gaan uitgeven.
Younes staat daar nog, daarnaast hebben we nog Cerny achter hand die gewoon veel te weinig minuten maakt in Eredivisie. Weer een Andersentje/Muricje incoming![]()
Cerny kan geen 2 keer per week 90 minuten spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik blijf erbij, 11 miljoen is veel te veel. Dan moet je gewoon bijna de garantie hebben dat je hem later voor meer kan verkopen. Tuurlijk heeft Ajax een goed gevulde bankrekening maar dat betekent niet dat je het lukraak kan gaan uitgeven.
Younes staat daar nog, daarnaast hebben we nog Cerny achter hand die gewoon veel te weinig minuten maakt in Eredivisie. Weer een Andersentje/Muricje incoming
Younes kan geen 90 minuten per wedstrijd spelen.
Kans is zeer aanwezig dat ghazi vertrekt.
Muric net weg
nee we hebben Bailey niet nodig....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Schöne weer rechtsbuitengenotHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Eens. Ajax heeft slechts één keer een buitsenspeler verkocht voor meer dan dat: Gronkjaer voor 11.9 miljoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Younes staat daar nog, daarnaast hebben we nog Cerny achter hand die gewoon veel te weinig minuten maakt in Eredivisie. Weer een Andersentje/Muricje incoming![]()
We hebben een nieuwe LV nodig jaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Cerny kan geen 2 keer per week 90 minuten spelen.
Younes kan geen 90 minuten per wedstrijd spelen.
Kans is zeer aanwezig dat ghazi vertrekt.
Muric net weg
nee we hebben Bailey niet nodig....
Maar niet voor 11 miljoen, daar gaat het me om![]()
prijzen stijgen elk jaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens. Ajax heeft slechts één keer een buitsenspeler verkocht voor meer dan dat: Gronkjaer voor 11.9 miljoen.
Als z'n Bailey het bij Ajax doet zoals hij afgelopen jaar gespeeld heeft verkoop je hem gewoon voor 15 mil.
voor ghazi is ook 15 geboden, en bailey heeft meer dan twee goede wedstrijden gehad.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik ben met je eens dat 11 veel is. Maar deze jongen gaat echt potten breken. een extra younes op de vleugel is wat we nodig hebben bij tegenstanders die zich ingraven.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe LV nodig ja
Maar niet voor 11 miljoen, daar gaat het me om
bailey en youness kunnen beiden op rechts ook spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
misschien Alexander Büttner ophalenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan magen ze ook wel een linksback halen.
heeft ajax jeugd en vitesse verleden en gespeeld in de engelse, belgische en russische competitie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, die linksback halen we wel bij AZ.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
misschien Alexander Büttner ophalen
heeft ajax jeugd en vitesse verleden en gespeeld in de engelse, belgische en russische competitie.Groot fan van User Wotte![]()
nee bedankt Haps kan er weinig van Brezancic nog minderquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, die linksback halen we wel bij AZ.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Iemand die niks laat zien bij Anderlecht zit ik ook niet op te wachten eigenlijk,quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee bedankt haps kan er weinig van Brezancic nog minderGroot fan van User Wotte![]()
over wie hebben we het nu?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Iemand die niks laat zien bij Anderlecht zit ik ook niet op te wachten eigenlijk,FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik heb hem bij Anderlecht niet gezien, bij Dinamo was hij erg lekker bezig.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eerste seizoen misschien, tweede seizoen nauwelijks aan bak gekomen en toen naar Anderlecht. Volgens Belgische media geflopt en nu op weg naar Turkijequote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb hem bij Anderlecht niet gezien, bij Dinamo was hij erg lekker bezig.![]()
Jammer wel, was altijd wel veelbelovend. Voordat hij naar ManU ging, daarna eigenlijk wel minder geworden ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerste seizoen misschien, tweede seizoen nauwelijks aan bak gekomen en toen naar Anderlecht. Volgens Belgische media geflopt en nu op weg naar Turkije
Nou hopen dat er misschien nog iets door de scouts wordt aangedragen. Ik zou het anders niet weten.
Ook niks gehoord vanuit Ajax of ze er überhaupt mee bezig zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee inderdaad, lijken nu meer bezig te zijn met LV dan een LB. Zullen wellicht denken dat Riedewald of Viergever in geval van nood ook nog daar kunnen spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Jammer wel, was altijd wel veelbelovend. Voordat hij naar ManU ging, daarna eigenlijk wel minder geworden ja.
Nou hopen dat er misschien nog iets door de scouts wordt aangedragen. Ik zou het anders niet weten.
Ook niks gehoord vanuit Ajax of ze er überhaupt mee bezig zijn.![]()
Munir el Haddadi mag op zoek naar een andere club.
was toch op de radar bij Ajax vorig jaar ofzo?
mocht Ghazi dan toch weg gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Babel staat toch redelijk bekend als buitenspeler.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens. Ajax heeft slechts één keer een buitsenspeler verkocht voor meer dan dat: Gronkjaer voor 11.9 miljoen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Destijds was hij in mijn herinnering nog spits, maar bij Liverpool is hij met name gebruikt als linksbuiten inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Babel staat toch redelijk bekend als buitenspeler.![]()
Niet EU spelers moeten 18 jaar of ouder zijn voor internationale transfer, FIFA reglement artikel 19.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Maar waarom gaf de KNVB geen vergunning / voogd geen verblijfsvergunning? Is het door wetgeving sowieso onmogelijk voor Ajax om spelers van 16-18 van buiten de EU te halen?
Deze voorgeschiedenis maakt het niet oppikken in 2015 nog vreemder, speelde een anti Cruijff / anti La Ling sentiment mee?
Enige uitzondering is verhuizing door werk van ouders. Een James Efmorfidis (nu AZ) bijvoorbeeld, die voor zijn 16e verjaardag bij AEK, Ajax, Real Madrid en Barcelona heeft gespeeld.
2015 is heel vreemd inderdaad. Ajax had toen gewoon een betere aanbieding dan Genk moeten doen.![]()
Op een gegeven moment bij gebrek aan beter inderdaad in de spits gezet maar ook bij Ajax veelvuldig als buitenspeler opgetreden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Destijds was hij in mijn herinnering nog spits, maar bij Liverpool is hij met name gebruikt als linksbuiten inderdaad."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
11 miljoen voor Bailey, mi gusta.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
psg schijnt al richting de 14 te zitten voor Baileyquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
11 miljoen voor Bailey, mi gusta.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is hij dat werkelijk waard?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
psg schijnt al richting de 14 te zitten voor BaileyDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Voor PSG is dat wisselgeld natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Is hij dat werkelijk waard?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bailey wil alleen graag naar Ajax.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
psg schijnt al richting de 14 te zitten voor Bailey"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat ik van hem gezien heb, ja denk het wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Is hij dat werkelijk waard?
Gewoon vergelijkbaar met Youness, maar deze kan wel 90 minuten knallen en is sneller in zijn draai.
Die aannames die traore, waarbij hij gelijk weg draait, tegen Rostov maakte, heb ik hem ook al meermaals zien doen.
Hoop alleen dat ze hem halen voor rechts, of Youness op rechts gaan zetten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bailey naar PSG voor 20 miljoen, Kluivert leent hem uit aan Ajax voor 3 seizoenen.
Geen heel erg onvoorstelbaar scenario."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En waarom destijds niet de voogd / ouder een baan aangeboden? Als je als directie lachend met die gasten op de foto gaat...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet EU spelers moeten 18 jaar of ouder zijn voor internationale transfer, FIFA reglement artikel 19.
Enige uitzondering is verhuizing door werk van ouders. Een James Efmorfidis (nu AZ) bijvoorbeeld, die voor zijn 16e verjaardag bij AEK, Ajax, Real Madrid en Barcelona heeft gespeeld.
2015 is heel vreemd inderdaad. Ajax had toen gewoon een betere aanbieding dan Genk moeten doen.![]()
zou ik raar vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:01 schreef Dven het volgende:
Bailey naar PSG voor 20 miljoen, Kluivert leent hem uit aan Ajax voor 3 seizoenen.
Geen heel erg onvoorstelbaar scenario.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is nog een vreemder idee dan mijn Tete-verhaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:01 schreef Dven het volgende:
Geen heel erg onvoorstelbaar scenario.Groot fan van User Wotte![]()
dat heb ik even gemist volgens mij, wasda?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is nog een vreemder idee dan mijn Tete-verhaal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk dat Tete op de langere termijn door Bosz gepasseerd gaat worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat heb ik even gemist volgens mij, wasda?
heb ik mixed feelings over.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Tete op de langere termijn door Bosz gepasseerd gaat worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Verdedigend gwn goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Tete op de langere termijn door Bosz gepasseerd gaat worden.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Niet overtuigd van die Bailey..11 miljoen, mi gado.Charlie: How's it going in there?
Gewoon jammer van die regelgeving. Goed gescout een aantal jaar geleden en dan mag je nu de hoofdprijs betalen.![]()
Dat is zo, het is mogelijk, maar je neemt een enorm risico. Genoeg redenen te bedenken waarom zo'n jongen niet zo slagen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
prijzen stijgen elk jaar.
Als z'n Bailey het bij Ajax doet zoals hij afgelopen jaar gespeeld heeft verkoop je hem gewoon voor 15 mil.
voor ghazi is ook 15 geboden, en bailey heeft meer dan twee goede wedstrijden gehad.![]()
Dit is mij iets te makkelijk, zie het meer gebrek aan Marcel Brands-mentaliteit bij de Ajax-top. Niet doorgepakt. Er waren best mogelijkheden; zeker t.o.v. Genk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gewoon jammer van die regelgeving. Goed gescout een aantal jaar geleden en dan mag je nu de hoofdprijs betalen.![]()
zonder risico haal je nooit meer toppers binnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is zo, het is mogelijk, maar je neemt een enorm risico. Genoeg redenen te bedenken waarom zo'n jongen niet zo slagen.
Met alleen younes ga je het niet redden.
Sink hoort niet op de flanken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mensen die zeuren over die transfersom
Het is nou niet bepaald dat Ajax financiële problemen heeft, dus heb ik liever dat ze het investeren in een groot talent dan dat ze het oppotten.Oh.![]()
Het gaat mij erom dat ze het neerleggen voor een "groot talent".quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is nou niet bepaald dat Ajax financiële problemen heeft, dus heb ik liever dat ze het investeren in een groot talent dan dat ze het oppotten.Charlie: How's it going in there?
wanneer mogen ze het dan wel neerleggen? Wanneer vind jij het safe genoeg?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ze het neerleggen voor een "groot talent".FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De feiten onderschrijven jouw mening niet, nota bene Bailey zelf had met weinig tot geen risico binnengehaald kunnen worden. Eigenlijk zijn alle echt goede spelers van Ajax de afgelopen jaren met weinig risico binnen gehaald, en presteren juist de grotere aankopen matig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zonder risico haal je nooit meer toppers binnen.
Met alleen younes ga je het niet redden.
Sink hoort niet op de flanken.
Waarom mag Sinkgraven niet op de flanken? Deed het daar prima afgelopen wedstrijden, succesvolle dribbels, kansen gecreëerd, doelpunt, assists, helemaal niks mis mee. (Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen (ander type) buitenspeler gehaald mag worden.)![]()
Het gaat veel meer worden dan die 11 miljoen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is nou niet bepaald dat Ajax financiële problemen heeft, dus heb ik liever dat ze het investeren in een groot talent dan dat ze het oppotten.Groot fan van User Wotte![]()
Want bij een ervaren vedette heb je wel de garantie dat het een succes gaat worden?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ze het neerleggen voor een "groot talent".![]()
Jij wil een 27 jarige topper die in de bloei van zijn leven is?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ze het neerleggen voor een "groot talent".Oh.![]()
is ook geprobeerd, hoe dat niet gelukt is weten we niet precies. Enkel wat er in de media is gebracht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De feiten onderschrijven jouw mening niet, nota bene Bailey zelf had met weinig tot geen risico binnengehaald kunnen worden. Eigenlijk zijn alle echt goede spelers van Ajax de afgelopen jaren met weinig risico binnen gehaald, en presteren juist de grotere aankopen matig.
Waarom mag Sinkgraven niet op de flanken? Deed het daar prima afgelopen wedstrijden, succesvolle dribbels, kansen gecreëerd, doelpunt, assists, helemaal niks mis mee. (Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen (ander type) buitenspeler gehaald mag worden.)
Sink zie ik liever gewoon op het middenveld, bij gebrek aan beter kan hij op de flank.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Er zijn genoeg spelers die je voor minder kunt krijgen denk ik. Een Lucas Piazon, Edmilson van standard, Matheus Pereira van Sporting.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wanneer mogen ze het dan wel neerleggen? Wanneer vind jij het safe genoeg?
Waarom gelijk 11 miljoen?Charlie: How's it going in there?
Iets daar tussenin. Een speler die een beetje in het slop is geraakt op een hoger niveau maar wel talent heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil een 27 jarige topper die in de bloei van zijn leven is?Charlie: How's it going in there?
het liefst eentje van 22 met 10 jaar ervaring in de premier league op het hoogste niveau. Die nooit geblesseerd is en eigenlijk elk jaar bij de top 3 topscorers zit en zich onderscheidt met assists en meeverdedigen. Bij voorkeur eentje die zelf Ajax opbelt en zich aan biedt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil een 27 jarige topper die in de bloei van zijn leven is?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als hij al komt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het gaat veel meer worden dan die 11 miljoen natuurlijk.
Maar het gaat meer om het principe van het geld willen uitgeven, dat moet prima kunnen. Ze mogen nog 30 miljoen van het Milik-geld herinvesteren.Oh.![]()
ik ben van mening dat wanneer de prijs hoger is de kans op succes ook groter is. Vaak hebben die spelers zich dan meer onderscheiden en bewezen. Zeker ook als de grote clubs achter zo iemand aanzitten zegt dat ook wel iets.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers die je voor minder kunt krijgen denk ik. Een Lucas Piazon, Edmilson van standard, Matheus Pereira van Sporting.
Waarom gelijk 11 miljoen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik geef dat geld dan liever uit aan een toptalent, die moet je dan wel met winst kunnen verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Iets daar tussenin. Een speler die een beetje in het slop is geraakt op een hoger niveau maar wel talent heeft.
Het is een gok, maar dat is elke aankoop.Oh.![]()
Die spelers.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers die je voor minder kunt krijgen denk ik. Een Lucas Piazon, Edmilson van standard, Matheus Pereira van Sporting.
Waarom gelijk 11 miljoen?![]()
bailey verkoop je heus wel weer voor 10+ mil, ook als hij het niet helemaal waar maakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef dat geld dan liever uit aan een toptalent, die moet je dan wel met winst kunnen verkopen.
Het is een gok, maar dat is elke aankoop.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bailey heeft alleen bewezen een seizoen lang een leuk opportunistisch buitenspelertje te zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben van mening dat wanneer de prijs hoger is de kans op succes ook groter is. Vaak hebben die spelers zich dan meer onderscheiden en bewezen. Zeker ook als de grote clubs achter zo iemand aanzitten zegt dat ook wel iets.
Tuurlijk heeft hij talent. Maar 11 miljoen, jesus.Charlie: How's it going in there?
Mja dat weet je natuurlijk nooit van tevoren, met Sulejmani in het achterhoofd. Maar Ajax mag deze gok best wagen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bailey verkoop je heus wel weer voor 10+ mil, ook als hij het niet helemaal waar maakt.
Liever één keer zo'n aankoop van Bailey dan drie van der Hoorns of DuartesOh.![]()
was in de jeugd al veelbelovend en heeft dat tot aan vorig jaar alleen maar doorgezet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bailey heeft alleen bewezen een seizoen lang een leuk opportunistisch buitenspelertje te zijn.
Tuurlijk heeft hij talent. Maar 11 miljoen, jesus.
als je die hele lijn ziet snap je waarom hij "veelbelovend' is.
toevallig een wedstrijd gezien vorig seizoen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij hoeft het toch niet te betalen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bailey heeft alleen bewezen een seizoen lang een leuk opportunistisch buitenspelertje te zijn.
Tuurlijk heeft hij talent. Maar 11 miljoen, jesus.
Het is niet alsof we 40 miljoen voor Andy Carrol neerleggen hoor. De prijzen zijn nu eenmaal gestegen, dat betekent dat Ajax ook iets dieper in de buidel moet tasten om goede spelers te halen. Een Suarez van Groningen had in deze tijd ook zoiets gekost, ook maar niet meer doen dan?Oh.![]()
suleimani was een ander uiterste.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mja dat weet je natuurlijk nooit van tevoren, met Sulejmani in het achterhoofd. Maar Ajax mag deze gok best wagen.
Liever één keer zo'n aankoop van Bailey dan drie van der Hoorns of Duartes
het is winnen en verliezen
met Milik heb je dik gewonnen nu kan je weer een gok wagen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We weten alleen dat er heel lang interesse was, tot aan foto's van de directie aan toe, dat hij zelf liever naar Ajax wilde, maar dat hij uiteindelijk toch naar Genk is gegaan. We weten wel genoeg dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is ook geprobeerd, hoe dat niet gelukt is weten we niet precies. Enkel wat er in de media is gebracht.
Sink zie ik liever gewoon op het middenveld, bij gebrek aan beter kan hij op de flank.![]()
Dag in dag uit klagen over het vele geld op de bank en het niet willen en durven investeren in de selectie en dan durft Overmars een gok te wagen en dan is het alsnog gezeik in dit topic![]()
![]()
Tenzij het 12 miljoen is voor Ziyech natuurlijk, dan is het ineens wel goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Dag in dag uit klagen over het vele geld op de bank en het niet willen en durven investeren in de selectie en dan durft Overmars een gok te wagen en dan is het alsnog gezeik in dit topicOh.![]()
Babel?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens. Ajax heeft slechts één keer een buitsenspeler verkocht voor meer dan dat: Gronkjaer voor 11.9 miljoen.![]()
11 voor bailey en 12 voor Ziyech zou genot zijn. Zou ik zonder te twijfelen doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij het 12 miljoen is voor Ziyech natuurlijk, dan is het ineens wel goed.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kun je nagaan hoeveel er nu voor Sulejmani neergelegd had moeten wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hoeft het toch niet te betalen.
Het is niet alsof we 40 miljoen voor Andy Carrol neerleggen hoor. De prijzen zijn nu eenmaal gestegen, dat betekent dat Ajax ook iets dieper in de buidel moet tasten om goede spelers te halen. Een Suarez van Groningen had in deze tijd ook zoiets gekost, ook maar niet meer doen dan?.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ja daarom, daar moet je ook niet vanuit gaan. Suarez en Huntelaar brachten juist weer veel meer op. Als je ook gewoon goed scout op de persoonlijkheid van zo'n jongen en zijn talent moet je dat wel kunnen inschatten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
suleimani was een ander uiterste.
het is winnen en verliezen
met Milik heb je dik gewonnen nu kan je weer een gok wagen.Oh.![]()
Zijn gewoon twee kampen, het ene kamp is voor grote aankopen (de kast-PSV'ers onder ons), het andere kamp niet. Dus gezeik in dit topic houd je altijdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Dag in dag uit klagen over het vele geld op de bank en het niet willen en durven investeren in de selectie en dan durft Overmars een gok te wagen en dan is het alsnog gezeik in dit topic![]()
![]()
Mwoah, het is gewoon een hoop geld voor een 19 jarig talent. Voor Ziyech zou ik het blind doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Dag in dag uit klagen over het vele geld op de bank en het niet willen en durven investeren in de selectie en dan durft Overmars een gok te wagen en dan is het alsnog gezeik in dit topicDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Met een van de twee haal je dat er sowieso uit. Ik wil dan nog steeds een linksback voor 11 miljoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
11 voor bailey en 12 voor Ziyech zou genot zijn. Zou ik zonder te twijfelen doen.Groot fan van User Wotte![]()
Ik zou Gudelj en Schöne verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
11 voor bailey en 12 voor Ziyech zou genot zijn. Zou ik zonder te twijfelen doen.Oh.![]()
De persoonlijkheid van die jongen is in die vier jaar wel redelijk in kaart gebracht mag je hopen, zal niet echt veranderd zijn t.o.v. vorig jaar toen ze ervoor kozen hem niet te nemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom, daar moet je ook niet vanuit gaan. Suarez en Huntelaar brachten juist weer veel meer op. Als je ook gewoon goed scout op de persoonlijkheid van zo'n jongen en zijn talent moet je dat wel kunnen inschatten.![]()
Schöne verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou Gudelj en Schöne verkopen.
Wie wilt daar nog geld voor betalen dan.Groot fan van User Wotte![]()
Muah dat was meer een prijs die al in de gekte van deze dagen thuishoortquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel er nu voor Sulejmani neergelegd had moeten worden.
![]()
Normaal gesproken had hij ook maar 8/9 miljoen moeten kosten, maar Ajax liet zich toen piepelen.Oh.![]()
Je kan hem ook voor 0 euro verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Schöne verkopen.
Wie wilt daar nog geld voor betalen dan.
Maar misschien een leuk middenmotertje in het buitenland. Maak je een highlightfilmpje van zijn vrije trappen en komt er vast wel iemand over de boeg.Oh.![]()
Wel een lastige vader naar het lijkt dus (nu in het voordeel van Ajax als hij stampij gaat maken, maar dat kan over paar jaar dus weer gebeuren).quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De persoonlijkheid van die jongen is in die vier jaar wel redelijk in kaart gebracht mag je hopen, zal niet echt veranderd zijn t.o.v. vorig jaar toen ze ervoor kozen hem niet te nemen.
Al is die directeur van Genk wel erg stellig dat hij niet wil verkopen, en anders zal het eerder aan PSG zijn.Oh.![]()
Nogal wat drogredenen. Omdat het een hoog bedrag is betekent dat niet dat het een goede zet is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hoeft het toch niet te betalen.
Het is niet alsof we 40 miljoen voor Andy Carrol neerleggen hoor. De prijzen zijn nu eenmaal gestegen, dat betekent dat Ajax ook iets dieper in de buidel moet tasten om goede spelers te halen. Een Suarez van Groningen had in deze tijd ook zoiets gekost, ook maar niet meer doen dan?
Als ze 11 miljoen aan Standard hadden overgemaakt voor Batsuhayi destijds (20 goals, 19 jaar) dan was dat alweer heel anders.Charlie: How's it going in there?
Nou moet ik ook wel zeggen dat het iemand was waarvan ik op dat moment dacht dat hij minstens net zo goed was als Suarez, dus zo heel gek vond ik die transfer toen ook weer niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat was meer een prijs die al in de gekte van deze dagen thuishoort![]()
Normaal gesproken had hij ook maar 8/9 miljoen moeten kosten, maar Ajax liet zich toen piepelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ajax sprong er ook wel slecht mee omquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou moet ik ook wel zeggen dat het iemand was waarvan ik op dat moment dacht dat hij minstens net zo goed was als Suarez, dus zo heel gek vond ik die transfer toen ook weer niet.doe je zo'n grote investering in een speler, zet je hem dan in een flatje ergens met een net zo jonge ploeggenoot en dan verbaasd zijn dat hij te dik was op de eerste training.
Oh.![]()
Als de scouting blijkbaar overtuigd is moet je dat kunnen. Als scout moet je juist door zaken als rendement heen kunnen kijken en ook meer letten op andere kwaliteiten. Daarbij vind ik zijn statistieken niet eens zo slecht en denk dat hij dat makkelijk kan verbeteren in Nederland.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nogal wat drogredenen. Omdat het een hoog bedrag is betekent dat niet dat het een goede zet is.
Als ze 11 miljoen aan Standard hadden overgemaakt voor Batsuhayi destijds (20 goals, 19 jaar) dan was dat alweer heel anders.Oh.![]()
Bailey halen (samen met younes op de flanken)
Robbie Brady (concurreren met Dijks)
Riedewald met Sanchez op CV (riedewald liever op 6 maargoed)
Veltman op rechts
Ziyech halen, samen met Bazoer(6) en Klaasen op middenveld
Schone, Serero, viergever, en Gudelj verkopen
Ik ga Marc even appenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je zegt tegen mij dat ik hem niet hoef te betalen, maar jij overduidelijk ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de scouting blijkbaar overtuigd is moet je dat kunnen. Als scout moet je juist door zaken als rendement heen kunnen kijken en ook meer letten op andere kwaliteiten. Daarbij vind ik zijn statistieken niet eens zo slecht en denk dat hij dat makkelijk kan verbeteren in Nederland.
We zullen het zien.Charlie: How's it going in there?
Klinkt goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:50 schreef mokkiemok het volgende:
Veltman op rechts
Ik ga Marc even appenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Heb het al gelezen. We gaan er werk van maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:50 schreef mokkiemok het volgende:
Veltman op rechts
Ik ga Marc even appen![]()
Haller wellicht naar Monaco.Charlie: How's it going in there?
Ik weet dat met de komst van Traoré de kans dat hij kwam nu al nihil zou zijn maar ik ben toch enigsinds opgelucht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Haller wellicht naar Monaco.![]()
hebben we daar geen discussie meer over he reuringquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Haller wellicht naar Monaco.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Had daar niets mee te maken, maar met werkvergunning en dergelijke. Daarom dat hij bij trencin terecht kwam.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet EU spelers moeten 18 jaar of ouder zijn voor internationale transfer, FIFA reglement artikel 19.
2015 is heel vreemd inderdaad. Ajax had toen gewoon een betere aanbieding dan Genk moeten doen.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Nope. Helaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hebben we daar geen discussie meer over he reuringCharlie: How's it going in there?
Lensquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar hij komt toch niet helaas.
Wie zullen er nog meer op het lijstje staan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Baileyquote:
Lens
Sam Larsson
Sisto
Emre Mor
Bartosz Kapustka
Ola John
Anthony Limbombe
Bruma
Steven Berghuis
Oussama Assaidi
Oleksandr Zinchenko
was het lijstje volgens mij
[ Bericht 1% gewijzigd door mokkiemok op 18-08-2016 15:49:51 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eto'o?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie zullen er nog meer op het lijstje staan?![]()
Die ene die nu in Turkije speeltquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie zullen er nog meer op het lijstje staan?![]()
Probeer die Bruma anders maar. De rest heeft al een transfer gemaakt of is middelmaatquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bailey
Lens
Sam Larsson
Sisto
Emre Mor
Bartosz Kapustka
Ola John
Anthony Limbombe
Bruma
Steven Berghuis
Oussama Assaidi
Oleksandr Zinchenko
was het lijstje volgens mijOh.![]()
die Bailey gaat echt wel weg, gewoon bovenop blijven zitten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Probeer die Bruma anders maar. De rest heeft al een transfer gemaakt of is middelmaat
voor 15 zou ik het ook nog doen, alles daarboven is wel erg grote gok. Hoewel Ghazi ook gewoon richting de 15 gaat, en Bailey is beter.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij kan toch gewoon een officieel transferverzoek indienen. Dan verkoopt Genk hem wel want aan eem ongelukkige speler heb je niks.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die Bailey gaat echt wel weg, gewoon bovenop blijven zitten.
voor 15 zou ik het ook nog doen, alles daarboven is wel erg grote gok. Hoewel Ghazi ook gewoon richting de 15 gaat, en Bailey is beter.
Althans dat weet ik dankzij mijn FM ervaringOh.![]()
Bailey is beter dan El Ghazi? Dat is maar afwachten. Van Anwar kun je ook een Cristiano Ronaldo compilatie maken. Ook nog even het rendement van die knul afwachten enzo als die komt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die Bailey gaat echt wel weg, gewoon bovenop blijven zitten.
voor 15 zou ik het ook nog doen, alles daarboven is wel erg grote gok. Hoewel Ghazi ook gewoon richting de 15 gaat, en Bailey is beter.Charlie: How's it going in there?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bailey is beter dan El Ghazi? Dat is maar afwachten. Van Anwar kun je ook een Cristiano Ronaldo compilatie maken. Ook nog even het rendement van die knul afwachten enzo als die komt.
Vind dit wel een leuke foto van hem![]()
Kolderiek inderdaadquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:34 schreef Brammess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit wel een leuke foto van hemCharlie: How's it going in there?
Daardoor was Cillessen natuurlijk afgeleid.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:34 schreef Brammess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit wel een leuke foto van hemOh.![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=286185
Barcelona staat op het punt om Claudio Bravo te verkopen aan Manchester City en zal in dat geval een nieuwe concurrent voor Marc-André ter Stegen moeten aantrekken. In de wandelgangen wordt Diego Alves van Valencia genoemd als de belangrijkste kandidaat, maar Mundo Deportivo claimt nu dat er ook een Nederlander in beeld is: Jasper Cillessen.
De Catalaanse krant heeft zelfs begrepen dat Cillessen bovenaan de verlanglijst staat van Barcelona, wanneer Bravo inderdaad naar Engeland vertrekt. Cillessen is ongelukkig aan het nieuwe seizoen begonnen en ging opzichtig in de fout in de Champions League-wedstrijden tegen PAOK Saloniki en FK Rostov (allebei thuis), maar de scouts van Barcelona beoordelen de keeper niet op twee mindere wedstrijden en zien in de Oranje-international een betrouwbare sluitpost.
De 27-jarige Cillessen maakte al vijf jaar geleden de overstap van NEC naar Ajax, maar was in zijn eerste twee seizoenen bankzitter, voordat hij Kenneth Vermeer uit het elftal speelde. De doelman heeft er nu 101 competitiewedstrijden voor Ajax op zitten en is bovendien de eerste keeper van het Nederlands elftal, met dertig caps achter zijn naam. Het contract van Cillessen loopt nog twee jaar door.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2016 17:45:41 ]![]()
Wilde het net posten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:45 schreef Toto69 het volgende:
Barcelona staat op het punt om Claudio Bravo te verkopen aan Manchester City en zal in dat geval een nieuwe concurrent voor Marc-André ter Stegen moeten aantrekken. In de wandelgangen wordt Diego Alves van Valencia genoemd als de belangrijkste kandidaat, maar Mundo Deportivo claimt nu dat er ook een Nederlander in beeld is: Jasper Cillessen.
image: http://static.voetbalzone(...)cp_1423525356935.jpg
/
De Catalaanse krant heeft zelfs begrepen dat Cillessen bovenaan de verlanglijst staat van Barcelona, wanneer Bravo inderdaad naar Engeland vertrekt. Cillessen is ongelukkig aan het nieuwe seizoen begonnen en ging opzichtig in de fout in de Champions League-wedstrijden tegen PAOK Saloniki en FK Rostov (allebei thuis), maar de scouts van Barcelona beoordelen de keeper niet op twee mindere wedstrijden en zien in de Oranje-international een betrouwbare sluitpost.
De 27-jarige Cillessen maakte al vijf jaar geleden de overstap van NEC naar Ajax, maar was in zijn eerste twee seizoenen bankzitter, voordat hij Kenneth Vermeer uit het elftal speelde. De doelman heeft er nu 101 competitiewedstrijden voor Ajax op zitten en is bovendien de eerste keeper van het Nederlands elftal, met dertig caps achter zijn naam. Het contract van Cillessen loopt nog twee jaar door.
Lees meer op www.voetbalzone.nl
Wat een flauwekul inderdaad
Oh.![]()
Wel hardop gelachen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wilde het net posten.
Wat een flauwekul inderdaad![]()
http://spielverlagerung.c(...)born-rostov-defence/
Analyse van een Duitser over de wedstrijd tegen RostovOh.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-08-2016 om 17:58:01BEVESTIGD: @FCBarcelona biedt tussen 10 en 12 miljoen op Jasper Cillessen. Keeper #Ajax moet Bravo opvolgen. Later meer op Telesport.nl reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Nee, dit ga je niet menen...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:58 schreef wieisboos het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-08-2016 om 17:58:01BEVESTIGD: @FCBarcelona biedt tussen 10 en 12 miljoen op Jasper Cillessen. Keeper #Ajax moet Bravo opvolgen. Later meer op Telesport.nl reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:58 schreef wieisboos het volgende:
![]()
Onana genot
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:58 schreef wieisboos het volgende:
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Hebben die gasten überhaupt Cillessen gezien de laatste weken? Wat moet je met zo'n labiel persoon?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is wel als backup natuurlijk he, die hebben Ter Stegen![]()
Ik denk niet dat een club als Barcelona alleen maar naar de laatste weken kijktquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hebben die gasten überhaupt Cillessen gezien de laatste weken? Wat moet je met zo'n labiel persoon?![]()
Mike Verweij gaat AFCAHeadlines kant opquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:58 schreef wieisboos het volgende:
![]()
![]()
Ik denk niet dat een club als Barcelona alleen maar naar het verleden kijkt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een club als Barcelona alleen maar naar de laatste weken kijkt![]()
Is idd te weinig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:03 schreef Scrummie het volgende:
Die hele voetbal wereld moet wel achterlijk zijn. 12 miljoen voor Cillessen
![]()
![]()
![]()
Jelly.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:03 schreef Scrummie het volgende:
Die hele voetbal wereld moet wel achterlijk zijn. 12 miljoen voor Cillessen
![]()
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Cilletje ziet het wel zitten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:45 schreef Toto69 het volgende:
![]()
![]()
Die knipoogquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:08 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Cilletje ziet het wel zitten.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ajax is een bedrijf dus ze gaan bekijken wat meer oplevert : Verkoop Cillissen of poulefase CLquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:08 schreef Brammess het volgende:
Hoe slecht de Cil momenteel is, geen Boer tegen Rostov aubRED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: