Ik snap wel waarom hij dit zegt. Je weet nooit hoe de sportieve ontwikkeling zich doorzet als je van club en trainer verandert.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niemand die hier over valt? Wat een non-argument. Sportief gezien kan hij juist beter naar Ajax gaan, want bij Ajax krijgt hij speeltijd én speelt hij op een hoger niveau.
Ghazi op een goede dag is nog geen 0.5 younesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is een Youness maar dan sneller in de draai. Vergelijkbaar met een Ghazi op een goede dag. (az vorig seizoen)
En meer schotkracht.
heb een pegel van hem gezien vorig seizoen phooeeee
Bailey is lastig te vergelijken, maar is zeker niveau Youness en kan wel 90 minuten knallen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Ghazi op een goede dag is nog geen 0.5 younes
oh wat is die man beperkt
Waar ging dit mis?quote:Filmpjes Jamaicaanse aanwinst Ajax beloven vuurwerk
woensdag 30 oktober 2013 | 14:15
Ajax is met het aantrekken van het Jamaicaanse talent Leon Bailey topclubs als Liverpool en Juventus te vlug af. En als we Youtube moeten geloven, kan dit over een aantal jaren wel eens een topattractie op de flank worden.
Volgens De Telegraaf zijn de 16-jarige Bailey en Ajax het eens over een contract voor drie jaar. Het papierwerk moet alleen nog in orde gemaakt worden.
Bailey liep het afgelopen jaar stage bij het Belgische Racing Genk. Marc Overmars bevestigt de transfer nog niet: 'Leon is een zeer interessante speler. En dat is het enige dat ik er vooralsnog over kwijt wil.'
Wie Leon Bailey op Youtube opzoekt, kan alvast een voorproefje krijgen van wat hopelijk over een paar jaar komen gaat.
Alleen is het in dit geval niet achteraf, dit was op het moment zelf - en om hele vage redenen ging dat niet door.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
stom, maar achteraf kijk je koe in zijn kont.
Nooit zeker kunnen weten dat het zo zou lopen.
Ze kunnen niet iedereen op voorhand vastleggen, we zijn geen Chelsea.
overigens die 11 mil gewoon waard. Erg vaardige vleugelspeler
klopt, maar ook nu is het zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alleen is het in dit geval niet achteraf, dit was op het moment zelf - en om hele vage redenen ging dat niet door.
2020.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:46 schreef marp0 het volgende:
11 miljoen![]()
Tot wanneer loopt Bailey zijn contract?
http://www.transfermarkt.nl/leon-bailey/profil/spieler/387626quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:46 schreef marp0 het volgende:
11 miljoen![]()
Tot wanneer loopt Bailey zijn contract?
Vaag komt door gebrek aan juiste berichtgeving. Staat gewoon in het contract van 2013 dat het contract pas geldig is als de KNVB hem speelgerechtigd heeft verklaard en zijn voogd een verblijfsvergunning heeft verkregen. Dat lukte dus niet omdat hij destijds 16 was.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alleen is het in dit geval niet achteraf, dit was op het moment zelf - en om hele vage redenen ging dat niet door.
En wie moeten we dan verkopen op het middenveld? Bazoer voor de cash? Gudelj omdat hij het minste toevoegt op het middenveld?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
klopt, maar ook nu is het zeker de moeite waard.
Goh, kan niet wachten. Nu Ziyech nog en ik verklaar Marc de liefde
Gudelj, Serero en Schone verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En wie moeten we dan verkopen op het middenveld? Bazoer voor de cash? Gudelj omdat hij het minste toevoegt op het middenveld?
Ik stem voor. Dan hebben we een super team.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Gudelj, Serero en Schone verkopen.
Sink desnoods verhuren(misschien bij de deal betrekken aan twente)
moeten nog wel een linkerback hebben, Dijks is niet genoeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik stem voor. Dan hebben we een super team.
Ajax een hoger niveau dan Genk? Ik denk niet dat er veel verschil in zit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niemand die hier over valt? Wat een non-argument. Sportief gezien kan hij juist beter naar Ajax gaan, want bij Ajax krijgt hij speeltijd én speelt hij op een hoger niveau.
Ah, bedankt. Maar waarom gaf de KNVB geen vergunning / voogd geen verblijfsvergunning? Is het door wetgeving sowieso onmogelijk voor Ajax om spelers van 16-18 van buiten de EU te halen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vaag komt door gebrek aan juiste berichtgeving. Staat gewoon in het contract van 2013 dat het contract pas geldig is als de KNVB hem speelgerechtigd heeft verklaard en zijn voogd een verblijfsvergunning heeft verkregen. Dat lukte dus niet omdat hij destijds 16 was.
Sinkgraven zou wel eens de ideale 12e man kunnen blijken te zijn. Kan op drie / vier posities uit de voeten (flank in de aanval, aanvallend op het middenveld), heeft de creativiteit om wedstrijden open te breken, en begint dit jaar veelbelovend. Beetje de rol die Frank aan Schöne gaf. Zou ik niet verhuren.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Wie kunnen we halen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
moeten nog wel een linkerback hebben, Dijks is niet genoeg.
Het ziet er beter uit dan een paar jaar geleden, ja. Hopelijk gaan ze dit seizoen praten met een paar spelers van de 2018 groep.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:03 schreef mokkiemok het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)aison_id/2016/plus/1
genot die contracten.
Ik ben wel gecharmeerd van Robbie Brady van Norwich, maar wellicht is Patrick van Aanholt een idee?quote:
Verwacht dat er daarvan een aantal volgende zomer vertrekken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het ziet er beter uit dan een paar jaar geleden, ja. Hopelijk gaan ze dit seizoen praten met een paar spelers van de 2018 groep.
Dan nog moet je verlengen, want je hebt een hele matige onderhandelingspositie met contracten die nog slechts 1 jaar doorlopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Verwacht dat er daarvan een aantal volgende zomer vertrekken.
Heiko, Viergever en Onana hoeven wat mij betreft niet te verlengen.
zou dan alleen gaan om Dijks (als er niemand voor hem komt), Veltman, Tete, Younes en Cil
Ik zie veltman, tete en Cil volgende zomer best vertrekken.
Zou ideaal zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
viergever liever gratis de deur uit, dan verlengen en geen club voor hem vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan nog moet je verlengen, want je hebt een hele matige onderhandelingspositie met contracten die nog slechts 1 jaar doorlopen.
Doelde op dat tweede rijtje dat je noemde.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
viergever liever gratis de deur uit, dan verlengen en geen club voor hem vinden.
Van Aanholt schijnt 2,5 miljoen per jaar te verdienen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik ben wel gecharmeerd van Robbie Brady van Norwich, maar wellicht is Patrick van Aanholt een idee?
Jij denkt niet. Ja, hoger niveau dan Genk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ajax een hoger niveau dan Genk? Ik denk niet dat er veel verschil in zit.
Als we het WK halen gaan we idd sowieso zomer 2018 nogal wat spelers kwijtraken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Verwacht dat er daarvan een aantal volgende zomer vertrekken.
Heiko, Viergever en Onana hoeven wat mij betreft niet te verlengen.
zou dan alleen gaan om Dijks (als er niemand voor hem komt), Veltman, Tete, Younes en Cil
Ik zie veltman, tete en Cil volgende zomer best vertrekken.
volgens mij komt hij weinig aan spelen toe. Kopen voor 5 mil en een leuke som tekengeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Aanholt schijnt 2,5 miljoen per jaar te verdienen.
Veel hoger inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij denkt niet. Ja, hoger niveau dan Genk.
Hij staat gewoon basis hoor. Weliswaar bij Sunderland, maar toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
volgens mij komt hij weinig aan spelen toe. Kopen voor 5 mil en een leuke som tekengeld.
heb je gewoon een erg solide vleugenverdediger voor 7/8 mil
Hij doet het meer dan prima. Alleen zakte hij zaterdag redelijk door zijn hoeven tegen Man City.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij staat gewoon basis hoor. Weliswaar bij Sunderland, maar toch.
Ik Volg Sunderland nauwelijks, maar ik had het idee dat hij vorig seizoen zeker niet alles gespeeld had.. Wellicht dat Bosz hem kan overhalen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij staat gewoon basis hoor. Weliswaar bij Sunderland, maar toch.
Op het veroorzaken van een penal na deed hij heel weinig verkeerd. Sterker nog, vond hem een van de beteren op het veld. Die gaat nooit meer terug naar Nederland komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet het meer dan prima. Alleen zakte hij zaterdag redelijk door zijn hoeven tegen Man City.
Natuurlijk komt hij niet meer terug naar Nederland. Misschien maakt hij nog een tussentijds klein stapje omhoog.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op het veroorzaken van een penal na deed hij heel weinig verkeerd. Sterker nog, vond hem een van de beteren op het veld. Die gaat nooit meer terug naar Nederland komen.
Cerny kan geen 2 keer per week 90 minuten spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik blijf erbij, 11 miljoen is veel te veel. Dan moet je gewoon bijna de garantie hebben dat je hem later voor meer kan verkopen. Tuurlijk heeft Ajax een goed gevulde bankrekening maar dat betekent niet dat je het lukraak kan gaan uitgeven.
Younes staat daar nog, daarnaast hebben we nog Cerny achter hand die gewoon veel te weinig minuten maakt in Eredivisie. Weer een Andersentje/Muricje incoming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |