Als we het WK halen gaan we idd sowieso zomer 2018 nogal wat spelers kwijtraken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Verwacht dat er daarvan een aantal volgende zomer vertrekken.
Heiko, Viergever en Onana hoeven wat mij betreft niet te verlengen.
zou dan alleen gaan om Dijks (als er niemand voor hem komt), Veltman, Tete, Younes en Cil
Ik zie veltman, tete en Cil volgende zomer best vertrekken.
volgens mij komt hij weinig aan spelen toe. Kopen voor 5 mil en een leuke som tekengeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Aanholt schijnt 2,5 miljoen per jaar te verdienen.
Veel hoger inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij denkt niet. Ja, hoger niveau dan Genk.
Hij staat gewoon basis hoor. Weliswaar bij Sunderland, maar toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
volgens mij komt hij weinig aan spelen toe. Kopen voor 5 mil en een leuke som tekengeld.
heb je gewoon een erg solide vleugenverdediger voor 7/8 mil
Hij doet het meer dan prima. Alleen zakte hij zaterdag redelijk door zijn hoeven tegen Man City.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij staat gewoon basis hoor. Weliswaar bij Sunderland, maar toch.
Ik Volg Sunderland nauwelijks, maar ik had het idee dat hij vorig seizoen zeker niet alles gespeeld had.. Wellicht dat Bosz hem kan overhalen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij staat gewoon basis hoor. Weliswaar bij Sunderland, maar toch.
Op het veroorzaken van een penal na deed hij heel weinig verkeerd. Sterker nog, vond hem een van de beteren op het veld. Die gaat nooit meer terug naar Nederland komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet het meer dan prima. Alleen zakte hij zaterdag redelijk door zijn hoeven tegen Man City.
Natuurlijk komt hij niet meer terug naar Nederland. Misschien maakt hij nog een tussentijds klein stapje omhoog.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op het veroorzaken van een penal na deed hij heel weinig verkeerd. Sterker nog, vond hem een van de beteren op het veld. Die gaat nooit meer terug naar Nederland komen.
Cerny kan geen 2 keer per week 90 minuten spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik blijf erbij, 11 miljoen is veel te veel. Dan moet je gewoon bijna de garantie hebben dat je hem later voor meer kan verkopen. Tuurlijk heeft Ajax een goed gevulde bankrekening maar dat betekent niet dat je het lukraak kan gaan uitgeven.
Younes staat daar nog, daarnaast hebben we nog Cerny achter hand die gewoon veel te weinig minuten maakt in Eredivisie. Weer een Andersentje/Muricje incoming
Eens. Ajax heeft slechts één keer een buitsenspeler verkocht voor meer dan dat: Gronkjaer voor 11.9 miljoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik blijf erbij, 11 miljoen is veel te veel. Dan moet je gewoon bijna de garantie hebben dat je hem later voor meer kan verkopen. Tuurlijk heeft Ajax een goed gevulde bankrekening maar dat betekent niet dat je het lukraak kan gaan uitgeven.
Younes staat daar nog, daarnaast hebben we nog Cerny achter hand die gewoon veel te weinig minuten maakt in Eredivisie. Weer een Andersentje/Muricje incoming
We hebben een nieuwe LV nodig jaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Cerny kan geen 2 keer per week 90 minuten spelen.
Younes kan geen 90 minuten per wedstrijd spelen.
Kans is zeer aanwezig dat ghazi vertrekt.
Muric net weg
nee we hebben Bailey niet nodig....
prijzen stijgen elk jaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens. Ajax heeft slechts één keer een buitsenspeler verkocht voor meer dan dat: Gronkjaer voor 11.9 miljoen.
ik ben met je eens dat 11 veel is. Maar deze jongen gaat echt potten breken. een extra younes op de vleugel is wat we nodig hebben bij tegenstanders die zich ingraven.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe LV nodig ja
Maar niet voor 11 miljoen, daar gaat het me om
misschien Alexander Büttner ophalenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan magen ze ook wel een linksback halen.
Nee, die linksback halen we wel bij AZ.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
misschien Alexander Büttner ophalen
heeft ajax jeugd en vitesse verleden en gespeeld in de engelse, belgische en russische competitie.
nee bedankt Haps kan er weinig van Brezancic nog minderquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, die linksback halen we wel bij AZ.
Iemand die niks laat zien bij Anderlecht zit ik ook niet op te wachten eigenlijk,quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee bedankt haps kan er weinig van Brezancic nog minder
over wie hebben we het nu?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Iemand die niks laat zien bij Anderlecht zit ik ook niet op te wachten eigenlijk,
ik heb hem bij Anderlecht niet gezien, bij Dinamo was hij erg lekker bezig.quote:
Eerste seizoen misschien, tweede seizoen nauwelijks aan bak gekomen en toen naar Anderlecht. Volgens Belgische media geflopt en nu op weg naar Turkijequote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb hem bij Anderlecht niet gezien, bij Dinamo was hij erg lekker bezig.
Jammer wel, was altijd wel veelbelovend. Voordat hij naar ManU ging, daarna eigenlijk wel minder geworden ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerste seizoen misschien, tweede seizoen nauwelijks aan bak gekomen en toen naar Anderlecht. Volgens Belgische media geflopt en nu op weg naar Turkije
Nee inderdaad, lijken nu meer bezig te zijn met LV dan een LB. Zullen wellicht denken dat Riedewald of Viergever in geval van nood ook nog daar kunnen spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Jammer wel, was altijd wel veelbelovend. Voordat hij naar ManU ging, daarna eigenlijk wel minder geworden ja.
Nou hopen dat er misschien nog iets door de scouts wordt aangedragen. Ik zou het anders niet weten.
Ook niks gehoord vanuit Ajax of ze er überhaupt mee bezig zijn.
Babel staat toch redelijk bekend als buitenspeler.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens. Ajax heeft slechts één keer een buitsenspeler verkocht voor meer dan dat: Gronkjaer voor 11.9 miljoen.
Destijds was hij in mijn herinnering nog spits, maar bij Liverpool is hij met name gebruikt als linksbuiten inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Babel staat toch redelijk bekend als buitenspeler.
Niet EU spelers moeten 18 jaar of ouder zijn voor internationale transfer, FIFA reglement artikel 19.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Maar waarom gaf de KNVB geen vergunning / voogd geen verblijfsvergunning? Is het door wetgeving sowieso onmogelijk voor Ajax om spelers van 16-18 van buiten de EU te halen?
Deze voorgeschiedenis maakt het niet oppikken in 2015 nog vreemder, speelde een anti Cruijff / anti La Ling sentiment mee?
Op een gegeven moment bij gebrek aan beter inderdaad in de spits gezet maar ook bij Ajax veelvuldig als buitenspeler opgetreden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Destijds was hij in mijn herinnering nog spits, maar bij Liverpool is hij met name gebruikt als linksbuiten inderdaad.
psg schijnt al richting de 14 te zitten voor Baileyquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
11 miljoen voor Bailey, mi gusta.
Is hij dat werkelijk waard?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
psg schijnt al richting de 14 te zitten voor Bailey
Voor PSG is dat wisselgeld natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Is hij dat werkelijk waard?
Bailey wil alleen graag naar Ajax.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
psg schijnt al richting de 14 te zitten voor Bailey
Wat ik van hem gezien heb, ja denk het wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Is hij dat werkelijk waard?
En waarom destijds niet de voogd / ouder een baan aangeboden? Als je als directie lachend met die gasten op de foto gaat...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet EU spelers moeten 18 jaar of ouder zijn voor internationale transfer, FIFA reglement artikel 19.
Enige uitzondering is verhuizing door werk van ouders. Een James Efmorfidis (nu AZ) bijvoorbeeld, die voor zijn 16e verjaardag bij AEK, Ajax, Real Madrid en Barcelona heeft gespeeld.
2015 is heel vreemd inderdaad. Ajax had toen gewoon een betere aanbieding dan Genk moeten doen.
zou ik raar vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:01 schreef Dven het volgende:
Bailey naar PSG voor 20 miljoen, Kluivert leent hem uit aan Ajax voor 3 seizoenen.
Geen heel erg onvoorstelbaar scenario.
Dat is nog een vreemder idee dan mijn Tete-verhaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:01 schreef Dven het volgende:
Bailey naar PSG voor 20 miljoen, Kluivert leent hem uit aan Ajax voor 3 seizoenen.
Geen heel erg onvoorstelbaar scenario.
dat heb ik even gemist volgens mij, wasda?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is nog een vreemder idee dan mijn Tete-verhaal.
Ik denk dat Tete op de langere termijn door Bosz gepasseerd gaat worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat heb ik even gemist volgens mij, wasda?
heb ik mixed feelings over.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Tete op de langere termijn door Bosz gepasseerd gaat worden.
Verdedigend gwn goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Tete op de langere termijn door Bosz gepasseerd gaat worden.
Dat is zo, het is mogelijk, maar je neemt een enorm risico. Genoeg redenen te bedenken waarom zo'n jongen niet zo slagen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
prijzen stijgen elk jaar.
Als z'n Bailey het bij Ajax doet zoals hij afgelopen jaar gespeeld heeft verkoop je hem gewoon voor 15 mil.
voor ghazi is ook 15 geboden, en bailey heeft meer dan twee goede wedstrijden gehad.
Dit is mij iets te makkelijk, zie het meer gebrek aan Marcel Brands-mentaliteit bij de Ajax-top. Niet doorgepakt. Er waren best mogelijkheden; zeker t.o.v. Genk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gewoon jammer van die regelgeving. Goed gescout een aantal jaar geleden en dan mag je nu de hoofdprijs betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |