Je aankoopbeleid aanpassen op een trainer is heel verstandig natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me ook de betere speler onder bosz zijn spel.
Dat boeit mij echt niet hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elf fucking miljoen
Doe normaal Marc
Marc begint maar met vertellen aan Peter dat hij Sinkgod in basis moet zetten op het middenveldquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt niet hoor
We hebben 30 miljoen gehad voor Milik, we kunnen het makkelijk aftikken
Bosz heeft al duidelijk gezegd dat hij Ziyech niet nodig heeft, dus stop nou maar met zeuren.quote:
Ja dat moet ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marc begint maar met vertellen aan Peter dat hij Sinkgod in basis moet zetten op het middenveld
Waar heb je het nou weer overquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:13 schreef Tjacka het volgende:
Wat vinden jullie van het einde van Tete?
Hoe ziet jouw droommiddenveld eruit dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat moet ook.
En dan lekker Bailey voorin zetten ipv El Ghazi. Dan heb je een wereldse aanval
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-08-2016 om 02:13:42Leon #Bailey wordt begeerd door clubs als PSG, Man. City en Chelsea maar ziet zelf #Ajax als ideale opstap. Talent van Jaar in België reageer retweet
Sinkgraven-Riedewald-Klaassenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw droommiddenveld eruit dan?
En dan te bedenken dat we hem gratis hadden kunnen oppikken als we een werkvergunning voor hem kregenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Overmars. God van verstandig beleid.
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-08-2016 om 02:13:42Leon #Bailey wordt begeerd door clubs als PSG, Man. City en Chelsea maar ziet zelf #Ajax als ideale opstap. Talent van Jaar in België reageer retweet
Klaassen is en was een hele goede rechterhalf. Tegen Spanje vorig jaar in maart bewees hij dat ook op een hoog niveau.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven-Riedewald-Klaassen
Klaassen meer in de opbouw laten bemoeien en niet balletjes laten afwachten voorin zal al veel beter werken
Daarom ik schrijf hem ook niet af, ik ben fan geworden toen hij daar een periode zeer goed speelde. Alleen op nummer 10 voegt hij echt niks toe voetballend gezien, alleen qua af en toe een goaltje of assist.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen is en was een hele goede rechterhalf. Tegen Spanje vorig jaar in maart bewees hij dat ook op een hoog niveau.
Dat die gepasseerd gaat worden onder Bosz lijkt mij duidelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over
Waar baseer je dat nou weer op man.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat die gepasseerd gaat worden onder Bosz lijkt mij duidelijk.
Ik hoop dat hij binnenkort Tete centraal in de verdediging gaat proberen en daardoor Riedewald op het middenveld zetten. En dan #GudeljOutquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eh nee. Tegen rostov wel omdat zij 532 spelen en je dus niks aan tete hebt. Hij staat er gewoon weer in zaterdagquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Iemand moet hem vertellen waar hij wel en niet moet lopen. Echt veel te druk en aanwezigheidsdrang. Kostte ons ook die vrije trap gisteren.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom ik schrijf hem ook niet af, ik ben fan geworden toen hij daar een periode zeer goed speelde. Alleen op nummer 10 voegt hij echt niks toe voetballend gezien, alleen qua af en toe een goaltje of assist.
hou eens op met tete op cv-onzinquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij binnenkort Tete centraal in de verdediging gaat proberen en daardoor Riedewald op het middenveld zetten. En dan #GudeljOut
Ik had wel goede hoop dat Bosz dit zou aanpakken, want dit was vorig jaar al zo. Maar hij ziet Sinkgraven ook niet als optie voor het middenveld. Gisteren toen hij zei dat hij geen interesse had in Ziyech waren de opties op het middenveld van de Beek en Lasse fucking Schönequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand moet hem vertellen waar hij wel en niet moet lopen. Echt veel te druk en aanwezigheidsdrang. Kostte ons ook die vrije trap gisteren.
Dat ging meer over de 10-positie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had wel goede hoop dat Bosz dit zou aanpakken, want dit was vorig jaar al zo. Maar hij ziet Sinkgraven ook niet als optie voor het middenveld. Gisteren toen hij zei dat hij geen interesse had in Ziyech waren de opties op het middenveld van de Beek en Lasse fucking Schöne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |