SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Ajax heeft het verkeerde Dinamo Zagreb talent aangetrokkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 17-08-2016 om 21:03:43Papierwerk afgerond: #Ajax verhuurt Robert #Muric aan Pescara dat optie tot koop op Kroaat bedong. reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Is die donkere jongen die bij Feyenoord op het doek staat niks voor ons? Is nu wel tijdje geblesseerd.![]()
Warner Hahn?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Is die donkere jongen die bij Feyenoord op het doek staat niks voor ons? Is nu wel tijdje geblesseerd.![]()
Grasmatje bij Feyenoord is prima, maar ik zou het geen doek noemenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Is die donkere jongen die bij Feyenoord op het doek staat niks voor ons? Is nu wel tijdje geblesseerd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Muric ook al.
Het salarishuis is wel aardig opgeschoond.
https://nl.wikipedia.org/(...)en_2016/17#Transfers
Wat een lijst.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wacht nog op Barcelona.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nicolai Boilesen Verdediger NNB
Oh.![]()
Mwa, is niet helemaal het niveau wat onze vriend zoektquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als eenmanstafeltjesdestructiebedrijf (drie keer woordwaarde)quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat wordt ongetwijfeld een flopquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als eenmanstafeltjesdestructiebedrijf (drie keer woordwaarde)![]()
Maar dat mag ik niet zeggen want Nicolai is een topper. Kiest gewoon verstandig voor een club waar hij toekomstperspectief heeft en zijn kwaliteiten tentoon kan spreiden op een hoog niveau. Wellicht is De Dijk iets voor hem![]()
Stopt mijn vriend Huub van der Lubbe ermee?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar dat mag ik niet zeggen want Nicolai is een topper. Kiest gewoon verstandig voor een club waar hij toekomstperspectief heeft en zijn kwaliteiten tentoon kan spreiden op een hoog niveau. Wellicht is De Dijk iets voor hemMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stopt mijn vriend Huub van der Lubbe ermee?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stopt mijn vriend Huub van der Lubbe ermee?
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Van Bruggen naar psvquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Muric ook al.
Het salarishuis is wel aardig opgeschoond.
https://nl.wikipedia.org/(...)en_2016/17#Transfers
Wat een lijst.![]()
![]()
Ik weet gewoon zeker dat we in een poule met Celtic komen als we ons plaatsen
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Real madrid/ Barca sowieso.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Kan niet die krijgt PSV alquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:27 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop leicester, mocht het wonder van Rostov gebeuren.Charlie: How's it going in there?
PSV zal wel een poule krijgen met Lester en Basel en een zaadclub uit pot 4.Charlie: How's it going in there?
Iemand klinkt mad.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:30 schreef inslagenreuring het volgende:
PSV zal wel een poule krijgen met Lester en Basel en een zaadclub uit pot 4.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hoezo? Louter kampioenenquote:Charlie: How's it going in there?
Aankopen gaan er dus niet meer komen. Behoorlijke leegloop zo.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Sowwwwquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
CL hoef jij je in ieder geval nooit meer druk om te maken.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Niet op de bankrekeningquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Aankopen gaan er dus niet meer komen. Behoorlijke leegloop zo.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ideaal zou zijn als Klaassen nog even verkocht gaat worden en we Ziyech binnen halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Aankopen gaan er dus niet meer komen. Behoorlijke leegloop zo.![]()
Kan volgens mij op beide posities uit de voeten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is Bailey zijn positie eigenlijk, links of rechts.Oh.![]()
AANKOOP JAAAAAAAAtwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-08-2016 om 02:03:06#Ajax gaat vol voor #Bailey van @KRCGenkofficial ... Bereid 11 miljoen te betalen ... Speler wil graag naar Ajax reageer retweet
Oh.![]()
Liever Bailey dan Ziyechquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:06 schreef j95 het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik wil gewoon 12 miljoen op tafel zien voor Ziyech
Oh.![]()
Je aankoopbeleid aanpassen op een trainer is heel verstandig natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me ook de betere speler onder bosz zijn spel.
Groot fan van User Wotte![]()
Dat boeit mij echt niet hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elf fucking miljoen
Doe normaal Marc
We hebben 30 miljoen gehad voor Milik, we kunnen het makkelijk aftikkenOh.![]()
Marc begint maar met vertellen aan Peter dat hij Sinkgod in basis moet zetten op het middenveldquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt niet hoor
We hebben 30 miljoen gehad voor Milik, we kunnen het makkelijk aftikken![]()
Bosz heeft al duidelijk gezegd dat hij Ziyech niet nodig heeft, dus stop nou maar met zeuren.quote:Oh.![]()
Ja dat moet ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marc begint maar met vertellen aan Peter dat hij Sinkgod in basis moet zetten op het middenveld
En dan lekker Bailey voorin zetten ipv El Ghazi. Dan heb je een wereldse aanvalOh.![]()
Waar heb je het nou weer overquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:13 schreef Tjacka het volgende:
Wat vinden jullie van het einde van Tete?![]()
Hoe ziet jouw droommiddenveld eruit dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat moet ook.
En dan lekker Bailey voorin zetten ipv El Ghazi. Dan heb je een wereldse aanvalGroot fan van User Wotte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: