zonder risico haal je nooit meer toppers binnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is zo, het is mogelijk, maar je neemt een enorm risico. Genoeg redenen te bedenken waarom zo'n jongen niet zo slagen.
Het gaat mij erom dat ze het neerleggen voor een "groot talent".quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die zeuren over die transfersom
Het is nou niet bepaald dat Ajax financiële problemen heeft, dus heb ik liever dat ze het investeren in een groot talent dan dat ze het oppotten.
wanneer mogen ze het dan wel neerleggen? Wanneer vind jij het safe genoeg?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ze het neerleggen voor een "groot talent".
De feiten onderschrijven jouw mening niet, nota bene Bailey zelf had met weinig tot geen risico binnengehaald kunnen worden. Eigenlijk zijn alle echt goede spelers van Ajax de afgelopen jaren met weinig risico binnen gehaald, en presteren juist de grotere aankopen matig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zonder risico haal je nooit meer toppers binnen.
Met alleen younes ga je het niet redden.
Sink hoort niet op de flanken.
Het gaat veel meer worden dan die 11 miljoen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die zeuren over die transfersom
Het is nou niet bepaald dat Ajax financiële problemen heeft, dus heb ik liever dat ze het investeren in een groot talent dan dat ze het oppotten.
Want bij een ervaren vedette heb je wel de garantie dat het een succes gaat worden?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij wil een 27 jarige topper die in de bloei van zijn leven is?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
is ook geprobeerd, hoe dat niet gelukt is weten we niet precies. Enkel wat er in de media is gebracht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De feiten onderschrijven jouw mening niet, nota bene Bailey zelf had met weinig tot geen risico binnengehaald kunnen worden. Eigenlijk zijn alle echt goede spelers van Ajax de afgelopen jaren met weinig risico binnen gehaald, en presteren juist de grotere aankopen matig.
Waarom mag Sinkgraven niet op de flanken? Deed het daar prima afgelopen wedstrijden, succesvolle dribbels, kansen gecreëerd, doelpunt, assists, helemaal niks mis mee. (Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen (ander type) buitenspeler gehaald mag worden.)
Er zijn genoeg spelers die je voor minder kunt krijgen denk ik. Een Lucas Piazon, Edmilson van standard, Matheus Pereira van Sporting.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wanneer mogen ze het dan wel neerleggen? Wanneer vind jij het safe genoeg?
Iets daar tussenin. Een speler die een beetje in het slop is geraakt op een hoger niveau maar wel talent heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil een 27 jarige topper die in de bloei van zijn leven is?
het liefst eentje van 22 met 10 jaar ervaring in de premier league op het hoogste niveau. Die nooit geblesseerd is en eigenlijk elk jaar bij de top 3 topscorers zit en zich onderscheidt met assists en meeverdedigen. Bij voorkeur eentje die zelf Ajax opbelt en zich aan biedt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil een 27 jarige topper die in de bloei van zijn leven is?
Als hij al komt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het gaat veel meer worden dan die 11 miljoen natuurlijk.
ik ben van mening dat wanneer de prijs hoger is de kans op succes ook groter is. Vaak hebben die spelers zich dan meer onderscheiden en bewezen. Zeker ook als de grote clubs achter zo iemand aanzitten zegt dat ook wel iets.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers die je voor minder kunt krijgen denk ik. Een Lucas Piazon, Edmilson van standard, Matheus Pereira van Sporting.
Waarom gelijk 11 miljoen?
Ik geef dat geld dan liever uit aan een toptalent, die moet je dan wel met winst kunnen verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Iets daar tussenin. Een speler die een beetje in het slop is geraakt op een hoger niveau maar wel talent heeft.
Die spelers.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers die je voor minder kunt krijgen denk ik. Een Lucas Piazon, Edmilson van standard, Matheus Pereira van Sporting.
Waarom gelijk 11 miljoen?
bailey verkoop je heus wel weer voor 10+ mil, ook als hij het niet helemaal waar maakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef dat geld dan liever uit aan een toptalent, die moet je dan wel met winst kunnen verkopen.
Het is een gok, maar dat is elke aankoop.
Bailey heeft alleen bewezen een seizoen lang een leuk opportunistisch buitenspelertje te zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben van mening dat wanneer de prijs hoger is de kans op succes ook groter is. Vaak hebben die spelers zich dan meer onderscheiden en bewezen. Zeker ook als de grote clubs achter zo iemand aanzitten zegt dat ook wel iets.
Mja dat weet je natuurlijk nooit van tevoren, met Sulejmani in het achterhoofd. Maar Ajax mag deze gok best wagen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bailey verkoop je heus wel weer voor 10+ mil, ook als hij het niet helemaal waar maakt.
was in de jeugd al veelbelovend en heeft dat tot aan vorig jaar alleen maar doorgezet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bailey heeft alleen bewezen een seizoen lang een leuk opportunistisch buitenspelertje te zijn.
Tuurlijk heeft hij talent. Maar 11 miljoen, jesus.
Jij hoeft het toch niet te betalen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bailey heeft alleen bewezen een seizoen lang een leuk opportunistisch buitenspelertje te zijn.
Tuurlijk heeft hij talent. Maar 11 miljoen, jesus.
suleimani was een ander uiterste.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mja dat weet je natuurlijk nooit van tevoren, met Sulejmani in het achterhoofd. Maar Ajax mag deze gok best wagen.
Liever één keer zo'n aankoop van Bailey dan drie van der Hoorns of Duartes
We weten alleen dat er heel lang interesse was, tot aan foto's van de directie aan toe, dat hij zelf liever naar Ajax wilde, maar dat hij uiteindelijk toch naar Genk is gegaan. We weten wel genoeg dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is ook geprobeerd, hoe dat niet gelukt is weten we niet precies. Enkel wat er in de media is gebracht.
Sink zie ik liever gewoon op het middenveld, bij gebrek aan beter kan hij op de flank.
Tenzij het 12 miljoen is voor Ziyech natuurlijk, dan is het ineens wel goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Dag in dag uit klagen over het vele geld op de bank en het niet willen en durven investeren in de selectie en dan durft Overmars een gok te wagen en dan is het alsnog gezeik in dit topic
Babel?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens. Ajax heeft slechts één keer een buitsenspeler verkocht voor meer dan dat: Gronkjaer voor 11.9 miljoen.
11 voor bailey en 12 voor Ziyech zou genot zijn. Zou ik zonder te twijfelen doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij het 12 miljoen is voor Ziyech natuurlijk, dan is het ineens wel goed.
Kun je nagaan hoeveel er nu voor Sulejmani neergelegd had moeten wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hoeft het toch niet te betalen.
Het is niet alsof we 40 miljoen voor Andy Carrol neerleggen hoor. De prijzen zijn nu eenmaal gestegen, dat betekent dat Ajax ook iets dieper in de buidel moet tasten om goede spelers te halen. Een Suarez van Groningen had in deze tijd ook zoiets gekost, ook maar niet meer doen dan?
Ja daarom, daar moet je ook niet vanuit gaan. Suarez en Huntelaar brachten juist weer veel meer op. Als je ook gewoon goed scout op de persoonlijkheid van zo'n jongen en zijn talent moet je dat wel kunnen inschatten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
suleimani was een ander uiterste.
het is winnen en verliezen
met Milik heb je dik gewonnen nu kan je weer een gok wagen.
Zijn gewoon twee kampen, het ene kamp is voor grote aankopen (de kast-PSV'ers onder ons), het andere kamp niet. Dus gezeik in dit topic houd je altijdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Dag in dag uit klagen over het vele geld op de bank en het niet willen en durven investeren in de selectie en dan durft Overmars een gok te wagen en dan is het alsnog gezeik in dit topic
Mwoah, het is gewoon een hoop geld voor een 19 jarig talent. Voor Ziyech zou ik het blind doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Met een van de twee haal je dat er sowieso uit. Ik wil dan nog steeds een linksback voor 11 miljoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
11 voor bailey en 12 voor Ziyech zou genot zijn. Zou ik zonder te twijfelen doen.
Ik zou Gudelj en Schöne verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
11 voor bailey en 12 voor Ziyech zou genot zijn. Zou ik zonder te twijfelen doen.
De persoonlijkheid van die jongen is in die vier jaar wel redelijk in kaart gebracht mag je hopen, zal niet echt veranderd zijn t.o.v. vorig jaar toen ze ervoor kozen hem niet te nemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom, daar moet je ook niet vanuit gaan. Suarez en Huntelaar brachten juist weer veel meer op. Als je ook gewoon goed scout op de persoonlijkheid van zo'n jongen en zijn talent moet je dat wel kunnen inschatten.
Schöne verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou Gudelj en Schöne verkopen.
Muah dat was meer een prijs die al in de gekte van deze dagen thuishoortquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel er nu voor Sulejmani neergelegd had moeten worden.
Je kan hem ook voor 0 euro verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Schöne verkopen.
Wie wilt daar nog geld voor betalen dan.
Wel een lastige vader naar het lijkt dus (nu in het voordeel van Ajax als hij stampij gaat maken, maar dat kan over paar jaar dus weer gebeuren).quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De persoonlijkheid van die jongen is in die vier jaar wel redelijk in kaart gebracht mag je hopen, zal niet echt veranderd zijn t.o.v. vorig jaar toen ze ervoor kozen hem niet te nemen.
Nogal wat drogredenen. Omdat het een hoog bedrag is betekent dat niet dat het een goede zet is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hoeft het toch niet te betalen.
Het is niet alsof we 40 miljoen voor Andy Carrol neerleggen hoor. De prijzen zijn nu eenmaal gestegen, dat betekent dat Ajax ook iets dieper in de buidel moet tasten om goede spelers te halen. Een Suarez van Groningen had in deze tijd ook zoiets gekost, ook maar niet meer doen dan?
Nou moet ik ook wel zeggen dat het iemand was waarvan ik op dat moment dacht dat hij minstens net zo goed was als Suarez, dus zo heel gek vond ik die transfer toen ook weer niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat was meer een prijs die al in de gekte van deze dagen thuishoort![]()
Normaal gesproken had hij ook maar 8/9 miljoen moeten kosten, maar Ajax liet zich toen piepelen.
Ajax sprong er ook wel slecht mee omquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou moet ik ook wel zeggen dat het iemand was waarvan ik op dat moment dacht dat hij minstens net zo goed was als Suarez, dus zo heel gek vond ik die transfer toen ook weer niet.
Als de scouting blijkbaar overtuigd is moet je dat kunnen. Als scout moet je juist door zaken als rendement heen kunnen kijken en ook meer letten op andere kwaliteiten. Daarbij vind ik zijn statistieken niet eens zo slecht en denk dat hij dat makkelijk kan verbeteren in Nederland.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nogal wat drogredenen. Omdat het een hoog bedrag is betekent dat niet dat het een goede zet is.
Als ze 11 miljoen aan Standard hadden overgemaakt voor Batsuhayi destijds (20 goals, 19 jaar) dan was dat alweer heel anders.
Je zegt tegen mij dat ik hem niet hoef te betalen, maar jij overduidelijk ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de scouting blijkbaar overtuigd is moet je dat kunnen. Als scout moet je juist door zaken als rendement heen kunnen kijken en ook meer letten op andere kwaliteiten. Daarbij vind ik zijn statistieken niet eens zo slecht en denk dat hij dat makkelijk kan verbeteren in Nederland.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:50 schreef mokkiemok het volgende:
Bailey halen (samen met younes op de flanken)
Robbie Brady (concurreren met Dijks)
Riedewald met Sanchez op CV (riedewald liever op 6 maargoed)
Veltman op rechts
Ziyech halen, samen met Bazoer(6) en Klaasen op middenveld
Schone, Serero, viergever, en Gudelj verkopen
Ik ga Marc even appen
Heb het al gelezen. We gaan er werk van maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:50 schreef mokkiemok het volgende:
Bailey halen (samen met younes op de flanken)
Robbie Brady (concurreren met Dijks)
Riedewald met Sanchez op CV (riedewald liever op 6 maargoed)
Veltman op rechts
Ziyech halen, samen met Bazoer(6) en Klaasen op middenveld
Schone, Serero, viergever, en Gudelj verkopen
Ik ga Marc even appen
Ik weet dat met de komst van Traoré de kans dat hij kwam nu al nihil zou zijn maar ik ben toch enigsinds opgelucht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Haller wellicht naar Monaco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |