Op zijn Duits naar de bronzen-match?quote:
Hoi GGMMquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:11 schreef GGMM het volgende:
Haha verliezen van België
Wat een losers.
Echt he. Zo'n mooie middag, zo'n slechte avond..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:11 schreef GGMM het volgende:
Haha verliezen van België
Wat een losers.
Oh zeker weten, maar ik trek het niet om iedere nacht te kijken. En daarom ben ik zo blij dat de BBC hun hele nachtuitzending herhalen in de ochtend. Kan ik toch zonder spoilers lekker kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Maar bij atletiek kijk ik niet alleen voor de Nederlanders, dus daar is vaak genoeg te zien.
Mijn idoolquote:
Trieste dag voor het hockey ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:12 schreef Djeez het volgende:
Belgen gaan gewoon goud winnen bij hockey. Triest
dafne en hassan geloof ikquote:
Ik vind dit al een hele prestatie eigenlijk, een halve finale is mooi.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt he. Zo'n mooie middag, zo'n slechte avond..
Ah, jij mag zelf wel negatief zijn ja.quote:
Tuurlijk, die hoeven niet meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:13 schreef banaantjeEE het volgende:
De Belgen staan goed gepositioneerd
Wat zeg je.quote:
verliezen vanquote:
Dat dit kan in Nederland... Rioquote:
Ik ben van slag door deze slechte pot hockeyquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:14 schreef sasquatsch het volgende:
Iedereen is van slag door de val van Epke.
De buit is nog niet binnen hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent natuurlijk voor België
Gefeliciteerd alvast!
Nou ja, we missen wel een Taeke Takema of Teun de Nooijer op het moment.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen die Nederlanders niet spelen ofzo?
Door triest te spelen en optimaal te profiteren van het als een dweil spelen van de tegenstander? Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:16 schreef clavier het volgende:
Het Belgische 8/12-jarenplan is geslaagd en het kan alleen maar mooier worden. Prachtig dit voor het hockey. In Nederland blijven we sowieso wel het hockey volgen. In Belgie moeten de hockeysticks over de toonbalk vliegen.
Dat dacht Duitsland ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaan we dus niet meer winnen.
Nochtans, Boon is back he!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
Het is dat de Belgen falen met hun strafcorner anders...
Kut voor het Nederlands hockey alleen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:16 schreef clavier het volgende:
Het Belgische 8/12-jarenplan is geslaagd en het kan alleen maar mooier worden. Prachtig dit voor het hockey. In Nederland blijven we sowieso wel het hockey volgen. In Belgie moeten de hockeysticks over de toonbalk vliegen.
Maar bij de Champions Trophy dan staan ze er weer! maar dan geeft de rest van de wereld geen neukquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is ook altijd t zelfde met die mannenhockeyploeg als t ergens om gaat.
Ik ken mensen die echt zo denken. Vreselijk is dat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind dit al een hele prestatie eigenlijk, een halve finale is mooi.
Wat is er triest aan het spel van België? Spelen gewoon prima.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door triest te spelen en optimaal te profiteren van het als een dweil spelen van de tegenstander? Ja
Lijkt wel alsof ik naar een voetbalmatch zit te kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat is er triest aan het spel van België? Spelen gewoon prima.
Ja, want Belgie speelt echt slecht!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
En daar verlies je dan van. Manmanman
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, want Belgie speelt echt slecht!
Zijn ook technisch prima.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat is er triest aan het spel van België? Spelen gewoon prima.
Ik moest wat tegenslag geven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:17 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik ken mensen die echt zo denken. Vreselijk is dat.
Een halve finale is mooi als je geen favoriet bent. Realistisch zijn is prima. Denken dat meedoen altijd belangrijker is dan winnen, dan kan je net zo goed geen sport kijken.
Spelen helemaal niet zo bijzonder. Maar Nederland speelt gewoon echt als een stel kneusjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ging allemaal mis bij de poging van de videoscheidsrechter dat had het keerpunt moeten zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
NL is echt slecht. Dit hadden we evengoed schriftelijk kunnen afdoen maat
Dit. Vergelijkbaar met Canada dat geen goud wint met ijshockey.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:17 schreef Klopkoek het volgende:
Tsja. Ben je het grootste hockeyland qua leden en financiën, haal je al sinds 2000 geen goud.
verdient geen schoonheidsprijs nog steeds. Rankingsgewijs echter had NL dit moeten winnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
België is ook tien klassen beter dan Australië op dit moment.quote:
Enige dat ze momenteel moeten doen, is verdedigen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spelen helemaal niet zo bijzonder. Maar Nederland speelt gewoon echt als een stel kneusjes.
België treft een makkelijkere tegenstander dan Nederland, dat is nog het ergstequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gelukkig kunnen we om t brons spelen tegen een gemakkelijker tegenstander. Oh wacht...
Inderdaad. Je had gewoon moeten winnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
België treft een makkelijkere tegenstander dan Nederland, dat is nog het ergste
Kan niet meer joh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tv staat hier intussen uit, dus nu gaat het goed komen.
Ik deed hem vannacht uit. 2 tegenpunten daarnaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tv staat hier intussen uit, dus nu gaat het goed komen.
Oké.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:21 schreef Fylax het volgende:
Hockey weg...
Beachvolley weg..
Epke weg...
Die wielrenstwr weg..
Nouja dan gaat Sifan ook fout vannacht
Schippers valt uit met een liesblessure.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:21 schreef Fylax het volgende:
Hockey weg...
Beachvolley weg..
Epke weg...
Die wielrenstwr weg..
Je vergeet de belangrijkste van vandaag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:21 schreef Fylax het volgende:
Hockey weg...
Beachvolley weg..
Epke weg...
Die wielrenstwr weg..
Toch nog twee goud anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:21 schreef kilon het volgende:
Hockey is het nieuwe zwemmen. Over 4 jaar hebben we hier helemaal geen medailles meer.
Mooi op tijd ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Toch wel serieuze druk van NL nu...
Wat dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste van vandaag.
zie je wel. Mijn tv is uit, nu komt het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:21 schreef Nattekat het volgende:
Hehe, ze gaan eindelijk een beetje dergelijk spelen
Komt ook dankzij de vliegende keeper natuurlijk.quote:
Maar ArgentiniË heeft wel gewonnen van Duitslandquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
België treft een makkelijkere tegenstander dan Nederland, dat is nog het ergste
Mijne ook, hoeveel staat het nu?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zie je wel. Mijn tv is uit, nu komt het.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is dat toch met Nederlanders in de sport. We komen er vaak zo dichtbij maar weten t zelden af te maken
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stuur maar mee op de loservlucht
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:22 schreef Shreyas het volgende:
België op alle vlakken beter, hoe kan zoiets toch
Doe maar per boot, hoef ze voorlopig niet te zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stuur maar mee op de loservlucht
Volkomen inspiratieloos.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
beetje rondtikken met 2 minuten tijd op de klok terwijl je die bal de cirkel in moet pompen
ze willen ook gewoon niet.
quote:
Wat lul je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is dat toch met Nederlanders in de sport. We komen er vaak zo dichtbij maar weten t zelden af te maken
wowquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat je dit verliest. JEZUS CHRISTUS GA JE SCHAMEN TYFUSHONDEN
Ga is weg jijquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:24 schreef Fylax het volgende:
Geheel in stijl van TeamNL dit, wat een fucking afgang..
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:24 schreef BramKVO het volgende:
De Belgen zijn de Nederlanders al voorbij in het voetbal en nu winnen ze zelfs tegen hen in de Nederlandse sport bij uitstek. Moet pijn doen bij de tongen, van poppels en shreyassen van deze wereld.
Vlaanderen zal zichzelf over een jaar of twintig wel aanbieden om weer bij Nederland te horenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:24 schreef kilon het volgende:
Zullen we België even binnenvallen? Hebben we nog een kans op goud.
Lijken wel ajacieden.quote:
Matigquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zesde Medaillie binnen voor België. Op Londen haalden we 3 en in 2008 ook
Thiamquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zesde Medaillie binnen voor België. Op Londen haalden we 3 en in 2008 ook
Voetbal wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:24 schreef BramKVO het volgende:
De Belgen zijn de Nederlanders al voorbij in het voetbal en nu winnen ze zelfs tegen hen in de Nederlandse sport bij uitstek. Moet pijn doen bij de tongen, van poppels en shreyassen van deze wereld.
Gast..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:24 schreef Fylax het volgende:
Geheel in stijl van TeamNL dit, wat een fucking afgang..
quote:
Valse startquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schippers valt uit met een liesblessure.
Willem Alexander is ook een ekte Ajacied, Epke faalt en 5 minuten later zit hij bij het baanwielrennen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt het niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor wat noem je me een troll?Hetxis gewoon de waarheid, dit is baggerslexht.
Met alle respect maar MONGOOOOOLquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat je dit verliest. JEZUS CHRISTUS GA JE SCHAMEN TYFUSHONDEN
Wat moet hij dan doen? Huilen op zijn zolderkamer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:26 schreef Collide het volgende:
[..]
Willem Alexander is ook een ekte Ajacied, Epke faalt en 5 minuten later zit hij bij het baanwielrennen.
Boeien, we hebben een medaillequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:26 schreef Groby het volgende:
Belgjes kunnen wel stoer praten maar ik zie ze nog niet in de top 10 boys
Gewoon turnen afkijken en niet meteen weggaan als een Nederlander niet wint.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen? Huilen op zijn zolderkamer?
Verder nog nooit in een hockeytopic gezien.quote:
Je moeder was baggerslecht toen ze de nageboorte genaamd fylax uitpoeptequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor wat noem je me een troll?Hetxis gewoon de waarheid, dit is baggerslexht.
Jou "ken" ik wel, dus kloptquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik ben er altijd, ook om Nederland te supporten hoor. Sifangodin bv.
Nationale ploeg België is duidelijk Nederland voorbij de laatste twee jaar en de Belgische competitie staat ook al enkele jaren voor de Nederlandse.quote:
Een pot moet wel heel erg ruk zijn voor ik het een rukpot noem, maar dit valt lastig te ontkennenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:27 schreef Szura het volgende:
Sorry, maar wat een WAARDELOZE rukpot.
Zelfs deze OS-positivo kan er niks anders van maken.
De bal is rond. Gras is blauw.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Zakken door het ijs
Vallen door de mand
Maar we hebben korfbal nogquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:24 schreef BramKVO het volgende:
Eh...ja zes in totaal....Nederland heeft al meer gouden medailles dan dat. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Boeien, we hebben een medaille
gefeliciteerd dan maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Boeien, we hebben een medaille
De weg naar het brons ligt open jongeuh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Brinkman is een eikel, maar heeft wel gelijk.
Was wel de eerste om te verkondigen dat Oranje de Belgen wel even ging opzij zetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Brinkman is een eikel, maar heeft wel gelijk.
Meenjedit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Nondeju, sinds wanneer zijn Belgen goed in hockey?
Ik hoop mee met julliequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:28 schreef Groby het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan maar
hopelijk fixen wij even snel brons
gekke man de olympische spelen kunnen niet echt meer stukquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:28 schreef Fylax het volgende:
Jammer dit, echt jammer. Op naar de volgende afgang..
Terecht, als je zo speelt had je beter thuis kunnen blijvenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef bombmannl het volgende:
Heerlijk hoe die kerel in de studio de hele NLse ploeg kapot maakt
Ja, met Dione enorm aan het hypen na Australie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Was wel de eerste om te verkondigen dat Oranje de Belgen wel even ging opzij zetten.
Was dat gek?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Was wel de eerste om te verkondigen dat Oranje de Belgen wel even ging opzij zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |