Op zijn Duits naar de bronzen-match?quote:
Hoi GGMMquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:11 schreef GGMM het volgende:
Haha verliezen van België
Wat een losers.
Echt he. Zo'n mooie middag, zo'n slechte avond..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:11 schreef GGMM het volgende:
Haha verliezen van België
Wat een losers.
Oh zeker weten, maar ik trek het niet om iedere nacht te kijken. En daarom ben ik zo blij dat de BBC hun hele nachtuitzending herhalen in de ochtend. Kan ik toch zonder spoilers lekker kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Maar bij atletiek kijk ik niet alleen voor de Nederlanders, dus daar is vaak genoeg te zien.
Mijn idoolquote:
Trieste dag voor het hockey ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:12 schreef Djeez het volgende:
Belgen gaan gewoon goud winnen bij hockey. Triest
dafne en hassan geloof ikquote:
Ik vind dit al een hele prestatie eigenlijk, een halve finale is mooi.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt he. Zo'n mooie middag, zo'n slechte avond..
Ah, jij mag zelf wel negatief zijn ja.quote:
Tuurlijk, die hoeven niet meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:13 schreef banaantjeEE het volgende:
De Belgen staan goed gepositioneerd
Wat zeg je.quote:
verliezen vanquote:
Dat dit kan in Nederland... Rioquote:
Ik ben van slag door deze slechte pot hockeyquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:14 schreef sasquatsch het volgende:
Iedereen is van slag door de val van Epke.
De buit is nog niet binnen hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent natuurlijk voor België
Gefeliciteerd alvast!
Nou ja, we missen wel een Taeke Takema of Teun de Nooijer op het moment.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen die Nederlanders niet spelen ofzo?
Door triest te spelen en optimaal te profiteren van het als een dweil spelen van de tegenstander? Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:16 schreef clavier het volgende:
Het Belgische 8/12-jarenplan is geslaagd en het kan alleen maar mooier worden. Prachtig dit voor het hockey. In Nederland blijven we sowieso wel het hockey volgen. In Belgie moeten de hockeysticks over de toonbalk vliegen.
Dat dacht Duitsland ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaan we dus niet meer winnen.
Nochtans, Boon is back he!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
Het is dat de Belgen falen met hun strafcorner anders...
Kut voor het Nederlands hockey alleen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:16 schreef clavier het volgende:
Het Belgische 8/12-jarenplan is geslaagd en het kan alleen maar mooier worden. Prachtig dit voor het hockey. In Nederland blijven we sowieso wel het hockey volgen. In Belgie moeten de hockeysticks over de toonbalk vliegen.
Maar bij de Champions Trophy dan staan ze er weer! maar dan geeft de rest van de wereld geen neukquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is ook altijd t zelfde met die mannenhockeyploeg als t ergens om gaat.
Ik ken mensen die echt zo denken. Vreselijk is dat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind dit al een hele prestatie eigenlijk, een halve finale is mooi.
Wat is er triest aan het spel van België? Spelen gewoon prima.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door triest te spelen en optimaal te profiteren van het als een dweil spelen van de tegenstander? Ja
Lijkt wel alsof ik naar een voetbalmatch zit te kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat is er triest aan het spel van België? Spelen gewoon prima.
Ja, want Belgie speelt echt slecht!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
En daar verlies je dan van. Manmanman
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, want Belgie speelt echt slecht!
Zijn ook technisch prima.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat is er triest aan het spel van België? Spelen gewoon prima.
Ik moest wat tegenslag geven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:17 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik ken mensen die echt zo denken. Vreselijk is dat.
Een halve finale is mooi als je geen favoriet bent. Realistisch zijn is prima. Denken dat meedoen altijd belangrijker is dan winnen, dan kan je net zo goed geen sport kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |