Op zijn Duits naar de bronzen-match?quote:
Hoi GGMMquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:11 schreef GGMM het volgende:
Haha verliezen van België
Wat een losers.
Echt he. Zo'n mooie middag, zo'n slechte avond..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:11 schreef GGMM het volgende:
Haha verliezen van België
Wat een losers.
Oh zeker weten, maar ik trek het niet om iedere nacht te kijken. En daarom ben ik zo blij dat de BBC hun hele nachtuitzending herhalen in de ochtend. Kan ik toch zonder spoilers lekker kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Maar bij atletiek kijk ik niet alleen voor de Nederlanders, dus daar is vaak genoeg te zien.
Mijn idoolquote:
Trieste dag voor het hockey ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:12 schreef Djeez het volgende:
Belgen gaan gewoon goud winnen bij hockey. Triest
dafne en hassan geloof ikquote:
Ik vind dit al een hele prestatie eigenlijk, een halve finale is mooi.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt he. Zo'n mooie middag, zo'n slechte avond..
Ah, jij mag zelf wel negatief zijn ja.quote:
Tuurlijk, die hoeven niet meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:13 schreef banaantjeEE het volgende:
De Belgen staan goed gepositioneerd
Wat zeg je.quote:
verliezen vanquote:
Dat dit kan in Nederland... Rioquote:
Ik ben van slag door deze slechte pot hockeyquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:14 schreef sasquatsch het volgende:
Iedereen is van slag door de val van Epke.
De buit is nog niet binnen hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent natuurlijk voor België
Gefeliciteerd alvast!
Nou ja, we missen wel een Taeke Takema of Teun de Nooijer op het moment.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen die Nederlanders niet spelen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |