bij mij werkt het weerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mn stream van 8 uur werkt nog maar nieuwe streams pakken lukt niet
Klopt, werkt weer.quote:
Maar die zal er ook wel geen verstand van hebben.quote:'Nabeschouwen en veel herhalingen: de NOS wil alles uitleggen, maar voor mij hoeft dat helemaal niet. Mij ontgaat ook waarom er vaak wordt gekozen voor geouwehoer in plaats van live sport. Ja, en dan wordt je soms verrast door iets waarbij Nederland wel succes heeft. En laat meer zaken zien waar geen Nederlanders aan meedoen: er is zovéél.'
quote:'Vroeger moest je naar gewichtheffen zonder één Nederlandse deelnemer kijken, of je weilde of niet, want er waren veel minder beelden. goed dat de spelen dit jaar vooral door een oranje bril worden gevolgd en via internet kun je heel veel live zien. Ik ben alleen niet zo van de co-commentatoren. Een enkele keer heeft het een functie, maar bij volleybal biedt het weinig extra. 'Mooie bal'. Ja, dat zie ik zelf ook', aldus Ten Napel.
Ook Maarten Nooter komt aan het woord. Hij snapt niets van de lof voor de aanpak van VRT.quote:'Ik vind dat de NOS het voortreffelijk doet', aldus Van Gelder. 'Misschien is de tijd wel rijp om op tv acht of negen kanalen aan te bieden. Met name ouderen gaan niet met iPad of laptop op schoot naar Nos.nl kijken.'
Dit geeft aan dat Nooter het écht niet snapt. Voordat ik de BBC-streams ontdekte, keek ik regelmatig naar VRT omdat daar livesport werd uitgezonden, terwijl NPO 1 weer een bank met gasten had die aan het vooruitblikken, tussendoorblikken of nabeschouwen waren. Vaak gewoon de voortzetting van hetzelfde evenement waar de NOS over aan het praten is.quote:'Merkwaardig. Wij zenden zeventien uur per dag uit en focussen op de Nederlandse sporters. Alleen de teamsporten slurpen al veel tijd op, met twee hockeyteams, handbal, volleybal en beachvollebay. België heeft maar één ploeg en daardoor is bij de collega's van de VRT meer ruimte voor andere sporten. Daarnaast hebben wij aandacht voor uitzonderlijke prestaties, bijvoorbeeld een fenomeen als Usain Bolt. Maar worstelen of synchroonzwemmen doen we niet, omdat er geen Nederlanders bij zijn.'
En daarmee slaat hij de spijker op zijn kop....quote:'Sport is in wezen amusement: nu lijkt het wel politiek.' Het is een beetje saai en zo serieus allemaal. Judoka Henk Grol weet niets te bereiken. Hij vertelt zelf waar het is misgegaan en hoe erg hij dat vindt, want dit was zijn laatste kans. Daarna houdt in Hilversum iemand precies hetzelfde verhaal. Waarom? Praten, praten, praten en er kan geen lachje vanaf.'
MESquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:33 schreef Dwersdriever het volgende:
Maar worstelen of synchroonzwemmen doen we niet, omdat er geen Nederlanders bij zijn.'
Zit er geen regiolock op de BBC streams?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:33 schreef Dwersdriever het volgende:
'We' staan in ieder geval niet alleen in onze kritiek op de manier van aanpak van de NOS tijdens deze Olympische Spelen. De Telegraaf laat vandaag, onder meer, Studio Sport-legende Martijn Lindenberg aan het woord en hij hekelt de aanpak.
[..]
Maar die zal er ook wel geen verstand van hebben.
Overigens zijn in hetzelfde artikel Evert ten Napel en Jack van Gelder juist heel positief over de aanpak.
[..]
[..]
Ook Maarten Nooter komt aan het woord. Hij snapt niets van de lof voor de aanpak van VRT.
[..]
Dit geeft aan dat Nooter het écht niet snapt. Voordat ik de BBC-streams ontdekte, keek ik regelmatig naar VRT omdat daar livesport werd uitgezonden, terwijl NPO 1 weer een bank met gasten had die aan het vooruitblikken, tussendoorblikken of nabeschouwen waren. Vaak gewoon de voortzetting van hetzelfde evenement waar de NOS over aan het praten is.
Tenslotte nog Koos Postema.
[..]
En daarmee slaat hij de spijker op zijn kop....
Als je live sport wilt zien zit je bij de NOS fout. Dan moet je dus Sporza, BBC en de ARD/ZDF kijken. En die zenden ook nog eens sport uit waar geen landgenoten van hen bij betrokken zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:02 schreef Blik het volgende:
Van mij mag er ook wel meer live-sport zijn, ik zie teveel Dione en herhalingen en te weinig live-sport en andere sporten op TV. Sowieso vind ik het jammer dat er weinig op locatie is en het meeste vanuit de studio in Hilversum gebeurt
Die leggen toch ook zwaar de nadruk op hun eigen sporten (met daarbij de aantekening dat er regelmatig geen Belgen actief zijn en Sporza dus terugvalt op andere sporten)?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:02 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Als je live sport wilt zien zit je bij de NOS fout. Dan moet je dus Sporza, BBC en de ARD/ZDF kijken. En die zenden ook nog eens sport uit waar geen landgenoten van hen bij betrokken zijn.
Ik heb de BBC nog geen wedstrijd van een niet-Brit zien uitzenden. Sterker nog: bij elke Britse sporter lullen ze eerst een tijd over hem/haar met een deskundige.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:02 schreef antiderivative het volgende:
Als je live sport wilt zien zit je bij de NOS fout. Dan moet je dus Sporza, BBC en de ARD/ZDF kijken. En die zenden ook nog eens sport uit waar geen landgenoten van hen bij betrokken zijn.
De streams zijn geen moment kapot geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:40 schreef maan_man het volgende:
Wat die kapotte streams betreft: zou je hierover geen afspraken kunnen maken met youtube als NOS? Voor hun is live streamen een kerntaak, en daar zijn de ook goed in. Probleem is natuurlijk dat de NOS alleen de rechter voor Nederland heeft.
Maar als je tegen Youtube zegt: wij kunnen dit bij jullie streamen, waarschijnlijk zoveel streams in twee weken, dus dikke reclame inkomsten voor Youtube (en ook de NOS). Dan wil Youtube misschien wat tijd steken in geoblocking.
Kan de NOS fijn de stream embedded in hun site.
Ik weet niet wat 'hun eigen sporten' zijn maar de BBC had gisteren nog de Beach Voll. van Ned-Bra en de dames wedstrijd van Duitsland en ze hebben ook nog aandacht geschonken aan het schoonspringen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:03 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die leggen toch ook zwaar de nadruk op hun eigen sporten (met daarbij de aantekening dat er regelmatig geen Belgen actief zijn en Sporza dus terugvalt op andere sporten)?
Hoe kan je dit zo stellig zeggen, als je er duidelijk helemaal geen weet van hebt?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De streams zijn geen moment kapot geweest.
Wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
#Nattekrantquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe kan je dit zo stellig zeggen, als je er duidelijk helemaal geen weet van hebt?
Gister waren de streams wel degelijk kaduuk.
#nattekrantquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de site was stuk. Die streams deden het nog prima. Heb er gewoon last van gehad toen ik probeerde te switchen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe kan je dit zo stellig zeggen, als je er duidelijk helemaal geen weet van hebt?
Gister waren de streams wel degelijk kaduuk.
Jij hebt er verstand van?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef Nattekat het volgende:
BBC heeft het gelul over sport zo'n beetje uitgevonden. Match of the day werd / wordt ook altijd opgehemeld, maar toen Talpa in Nederland hetzelfde probeerde (toegegeven, met reclame tussendoor - maar dat kan nu eenmaal niet anders als commerciële zender) vond iedereen dat totaal kut.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:04 schreef Szura het volgende:
Ik snap de verheerlijking van de BBC niet. Ook een hoop gelul en bij het baanwielrennen hebben ze zichzelf echt compleet belachelijk gemaakt.
Sowieso zijn wat mij betreft de teamsporten júíst uutermate geschikt voor op de stream. En dan op NPO 1 af en toe even schakelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:33 schreef Dwersdriever het volgende:
'We' staan in ieder geval niet alleen in onze kritiek op de manier van aanpak van de NOS tijdens deze Olympische Spelen. De Telegraaf laat vandaag, onder meer, Studio Sport-legende Martijn Lindenberg aan het woord en hij hekelt de aanpak.
[..]
Maar die zal er ook wel geen verstand van hebben.
Overigens zijn in hetzelfde artikel Evert ten Napel en Jack van Gelder juist heel positief over de aanpak.
[..]
[..]
Ook Maarten Nooter komt aan het woord. Hij snapt niets van de lof voor de aanpak van VRT.
[..]
Dit geeft aan dat Nooter het écht niet snapt. Voordat ik de BBC-streams ontdekte, keek ik regelmatig naar VRT omdat daar livesport werd uitgezonden, terwijl NPO 1 weer een bank met gasten had die aan het vooruitblikken, tussendoorblikken of nabeschouwen waren. Vaak gewoon de voortzetting van hetzelfde evenement waar de NOS over aan het praten is.
Tenslotte nog Koos Postema.
[..]
En daarmee slaat hij de spijker op zijn kop....
Dit. Ik kijk altijd op hole1988.nl/websites/os2016 en heb geen seconde iets gemerkt van zelfs maar haperende streams en switchen ging ook prima (waarschijnlijk omdat alle streams altijd aan staan).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de site was stuk. Die streams deden het nog prima. Heb er gewoon last van gehad toen ik probeerde te switchen.
Hé gezellig, laten we een totaal irrelevante semantische discussie gaan voerenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die het verschil tussen stream en site niet snappen
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de BBC nog geen wedstrijd van een niet-Brit zien uitzenden. Sterker nog: bij elke Britse sporter lullen ze eerst een tijd over hem/haar met een deskundige.
Onzin dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:10 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'hun eigen sporten' zijn maar de BBC had gisteren nog de Beach Voll. van Ned-Bra en de dames wedstrijd van Duitsland en ze hebben ook nog aandacht geschonken aan het schoonspringen.
Op de Duitse zenders zag ik o.a. gewichtheffen, tafeltennis en badminton.
Voorstel was om streams op YouTube te hosten. Mijn antwoord daarop is dat er niks (bijna niks) mis is met die streams en dat het de site was die eruit ligt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hé gezellig, laten we een totaal irrelevante semantische discussie gaan voeren.
Gaat er gewoon om dat je streams niet kon bekijken op de meest gangbare wijze, via je PC browser.
Dat is ook echt niet werken, daar ga je dronken van lullen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:22 schreef MrBadGuy het volgende:
NOS faalt nu zelfs richting hun commentatoren met het geluid op hun headset
Weet ik, heb het zelf al als ik door een microfoon spreek en ik mezelf terug kan horen (vrijwel realtime).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is ook echt niet werken, daar ga je dronken van lullen.
Ja, dat klopt. Maar met een VPN kun je ze gewoon bekijken. Daar had ik er toch nog eentje van voor Netflix, al werkt dat helaas niet meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zit er geen regiolock op de BBC streams?
Dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorstel was om streams op YouTube te hosten. Mijn antwoord daarop is dat er niks (bijna niks) mis is met die streams en dat het de site was die eruit ligt.
Maar het is natuurlijk leuker om met #nattekrant te gooien.
van hét verzamel-account genaamd: Faalacties NOS:twitter:jhvdheuvel twitterde op woensdag 17-08-2016 om 14:10:41De paarden live bij @nossport Dan krijgen we zeker als kijker hindernissen in de vorm van 15 reclameblokken en 7 studiogasten? reageer retweet
Die verheerlijking gaat denk ik vooral over de streams, omdat ze overal commentatoren hebben zitten. Is ook fijn om snel wat dingen terug te kijken als je thuiskomt, want je kunt terug- en vooruitspoelen. Zo heb ik twee keer het open waterzwemmen teruggekeken, inclusief de medaille-uitreiking en de volksliederen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:04 schreef Szura het volgende:
Ik snap de verheerlijking van de BBC niet. Ook een hoop gelul en bij het baanwielrennen hebben ze zichzelf echt compleet belachelijk gemaakt.
Die streams zouden dan wel via nos.nl aangeroepen moeten worden. En tja... als iedereen dat op hetzelfde moment doet net als gister...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen.
Maar het punt blijft toch overeind? Want denk niet dat de site YouTube.com in problemen was gekomen door wat streamende arbeiders in Nederland.
Ehmmm... Ja.... Plank, mis.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eurosport heeft doorgaans veel betere commentatoren bij de kleine sporten, en die hebben vermoedelijk veel minder middelen.
Veel heeft ook niet te maken met geld. Het gemengd dubbel op het beslissende moment verlaten om naar een paar series in het zwemmen te gaan kijken heeft niks met geld te maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Veel heeft natuurlijk te maken met geld, je kan de NOS niet alles verwijten. Maar als ik dan zo'n commentator bij het schoonspringen hoor zeggen dat hij van een coach heeft gehoord dat het vooral belangrijk is om een niet al te grote plons in het water te maken -wat zelfs ik al wist terwijl ik het misschien vijf keer in m'n leven gekeken heb- dan is dat toch wel treurig. Eurosport heeft doorgaans veel betere commentatoren bij de kleine sporten, en die hebben vermoedelijk veel minder middelen.
Eurosport is veel en veel rijker dan de NOS. Het is een Europese commerciële oproep die in z'n eentje de complete Europese rechten van de spelen heeft opgekocht.quote:
Nu moeten we niet gaan overdrijven. NOS is geen NBC.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef antiderivative het volgende:
van hét verzamel-account genaamd: Faalacties NOS:twitter:jhvdheuvel twitterde op woensdag 17-08-2016 om 14:10:41De paarden live bij @nossport Dan krijgen we zeker als kijker hindernissen in de vorm van 15 reclameblokken en 7 studiogasten? reageer retweet
https://twitter.com/Rio_irritaties
Zet gewoon de stream op danquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:58 schreef antiderivative het volgende:
De 800m stond op het punt van beginnen, maar we gaan terug naar de studio want daar zit een paarden expert...
Die zenden dan ook regelmatig schoonspringen uit buiten de OS..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Veel heeft natuurlijk te maken met geld, je kan de NOS niet alles verwijten. Maar als ik dan zo'n commentator bij het schoonspringen hoor zeggen dat hij van een coach heeft gehoord dat het vooral belangrijk is om een niet al te grote plons in het water te maken -wat zelfs ik al wist terwijl ik het misschien vijf keer in m'n leven gekeken heb- dan is dat toch wel treurig. Eurosport heeft doorgaans veel betere commentatoren bij de kleine sporten, en die hebben vermoedelijk veel minder middelen.
Gisteren ook al.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:53 schreef Fylax het volgende:
Wow, nu kunnen ze opeens wel op NPO2 uitzenden?
Dat hebben ze toch ook van tevoren aangekondigd (gisteren overigens ook al):quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:10 schreef golfer het volgende:
Zenden ze die knollen dus al rechtstreeks uit op NPO2, gaan ze toch NPO1 even onderbreken voor de rit van de laatste knol van Nederland?
Denk niet dat het heel makkelijk is eerlijk gezegd, een fatsoenlijk hotel vinden voor een grote groep sporters tijdens de OSquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar goed, zet ze lekker in hotel net buiten het dorp. Prima toch?
Helemaal niet prima, dat kost een vermogen. Dat geld kun je beter in de sport investeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar goed, zet ze lekker in hotel net buiten het dorp. Prima toch?
Heb je daar ook nog argumenten voor?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die vent in dat paarse shirt echt een ontiegelijke tyfuszak.
Wij allemaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die vent in dat paarse shirt echt een ontiegelijke tyfuszak.
Ik wil BMX zien en dat kan niet eensquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik niet snap is het uitschakelen van de streams. Ik heb er net in het BMX-topic beklag over gedaan, maar waarom krijgen wij op de NOS-site nergens de optie om niet-actieve streams te bekijken. Meestal gaat het goed, maar soms vergeet de stagiair dat een stream actief moet en dan heb je dus niks
Het kan wel gewoon hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik niet snap is het uitschakelen van de streams. Ik heb er net in het BMX-topic beklag over gedaan, maar waarom krijgen wij op de NOS-site nergens de optie om niet-actieve streams te bekijken. Meestal gaat het goed, maar soms vergeet de stagiair dat een stream actief moet en dan heb je dus niks
Zeg d an ook meteen watquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan wel gewoon hoor
Moet je even iets aanpassen in de html.
Html ja? Heb jij toegang tot de website van de NOS om te kunnen programmeren?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan wel gewoon hoor
Linkje voor mij?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan wel gewoon hoor
Ik vind het ook allemaal maar raar. Heb je enig waarom dat zo raar ging?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
Dafne, hoe meer ik der kop zie hoe meer ze me ergert.
Geloof ook geen kut van die blessure. Maar beter wint ze goud.
wat zegt die hier verkeerd dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:19 schreef DeLuna het volgende:
Van GalenWaarom heeft die man dit podium gekregen
Hij werd Olympisch kampioen waterpoloquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:19 schreef DeLuna het volgende:
Van GalenWaarom heeft die man dit podium gekregen
Misschien de druk er af halen, ze was natuurlijk enorm gehyped.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal maar raar. Heb je enig waarom dat zo raar ging?
Hij zegt vanalles verkeerd. Ik had het op moeten schrijvenquote:
Echte Fredjes Teeven jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Franse handbalploeg.
Dat wordt weer lijden morgen.
Bron? Ik geloof niet dat Eurosport Benelux een groter budget heeft dan NOS.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eurosport is veel en veel rijker dan de NOS. Het is een Europese commerciële oproep die in z'n eentje de complete Europese rechten van de spelen heeft opgekocht.
Stel je niet aan Stijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Franse handbalploeg.
wat kan ik hier meequote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:22 schreef Nattekat het volgende:
1. Maak dingetje in 1 blauw, klik op BMX en kopieer de code in het rode vierkant
[ afbeelding ]
2. Maak dingetje in 3 blauw, klik op een kutsport zoals golf en vervang de code in het rode vierkant
[ afbeelding ]
3. Open de 'golf'-stream.
Die walgelijke kuttekoppen van Lacrabère en Pineauquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Franse handbalploeg.
Nederland speelde al eerder tegen Frankrijk en dat was by far de meest vreselijke wedstrijd qua schouwspel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel je niet aan Stijn.
Of ben je nu ook al handbalkenner
#Iedereeniseenwinnaarquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:23 schreef Szura het volgende:
Van Galen wil iedereen omarmen en geld uitdelen
Niet gezien, maar Fransen zijn sowieso kutquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland speelde al eerder tegen Frankrijk en dat was by far de meest vreselijke wedstrijd qua schouwspel.
Vervelende volksmenner inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:23 schreef Szura het volgende:
Van Galen wil iedereen omarmen en geld uitdelen
Tijdens het OKT hebben ze nog van de Fransen gewonnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland speelde al eerder tegen Frankrijk en dat was by far de meest vreselijke wedstrijd qua schouwspel.
Toevoeging: gebruik F12 om het onderste deel in de browser te openen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:22 schreef Nattekat het volgende:
1. Maak dingetje in 1 blauw, klik op BMX en kopieer de code in het rode vierkant
[ afbeelding ]
2. Maak dingetje in 3 blauw, klik op een kutsport zoals golf en vervang de code in het rode vierkant
[ afbeelding ]
3. Open de 'golf'-stream.
Ik zeg niet dat ik ze kansloos acht, maar het was echt een vreselijke wedstrijd. Alleen maar zoeken naar overtredingen, shitloads aan zevenmeters.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tijdens het OKT hebben ze nog van de Fransen gewonnen.
En hadden ze tegen Noorwegen gemoeten i.p.v. Brazilie waren ze waarschijnlijk uitgeschakeld.
Belangrijke stap jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Toevoeging: gebruik F12 om het onderste deel in de browser te openen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:27 schreef Pino112 het volgende:
Tom Egbers weet NIKS van BMX sport af
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:28 schreef tralalala het volgende:
Hebben ze de baan weer nagebouwd op Papendal?
http://www.sportcentrumpa(...)aan-naar-ontwerp-rioquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:28 schreef tralalala het volgende:
Hebben ze de baan weer nagebouwd op Papendal?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:29 schreef kilon het volgende:
Ze is door naar de volgende ronde.
Ja, IEDEREEN IS DOOR!
Lees je dan even 10 seconden in of zo.
Dartenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Robin is wel een volksjongen. Dartsen, fietscrossen en WWE.
Ach wees niet te hard voor Tom, het stond op de autocuequote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:29 schreef kilon het volgende:
Ze is door naar de volgende ronde.
Ja, IEDEREEN IS DOOR!
Lees je dan even 10 seconden in of zo.
Hij is zo'n vriendelijke man en bedoelt het zo goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom werkt Tom Egbers bij de NOS? Hij weet en kan werkelijke helemaal niets. Hij moet lekker documentaires gaan maken voor Andere Tijden ofzo.
Antwoord op je vraag.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom werkt Tom Egbers bij de NOS? Hij weet en kan werkelijke helemaal niets. Hij moet lekker documentaires gaan maken voor Andere Tijden ofzo.
En ook niet meer dan datquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zouden ze prima in het HHH kunnen organiseren
Omdat we hem nodig hebben bij Studio Voetbal.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat ze vier jaar geleden in Londen waren geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zouden ze prima in het HHH kunnen organiseren
Ze doen toch ook veel goedquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:33 schreef tjaptjoep het volgende:
Altijd het ophemelen van die Amerikanen, te triest gewoon
Eerden een marketingshow voor het dartenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat ze vier jaar geleden in Londen waren geweest.
OS Darten in Ally Pally. Het zou ook serieus een retegoede marketingshow zijn voor de OS.
Ik bedoel: dan zien ze bij het IOC het geld ook binnenstromen als nooit te voren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eerden een marketingshow voor het darten
Gemiste kans inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat ze vier jaar geleden in Londen waren geweest.
OS Darten in Ally Pally. Het zou ook serieus een retegoede marketingshow zijn voor de OS.
Want die zwemmen niet in de miljarden?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel: dan zien ze bij het IOC het geld ook binnenstromen als nooit te voren.
https://twitter.com/brusselmans/status/765924018067238913quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Want die zwemmen niet in de miljarden?
Platina randje.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:35 schreef kilon het volgende:
Schippersgeilen
Daar wint NOS absoluut goud in. Met een gouden randje.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Robin is wel een volksjongen. Dartsen, fietscrossen en WWE.
BMX?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat gaat de NOS na de boodschappen uitzenden?
Hans, vannacht liep ze al een goeie halve finale.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Schippers gaat gewoon goud pakken, met der leugens over der blessure
CLquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat gaat de NOS na de boodschappen uitzenden?
Daar kun je wel twee randjes omheen doenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:35 schreef kilon het volgende:
Schippersgeilen
Omdat ze geen blessure heeft (gehad). Leugens.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hans, vannacht liep ze al een goeie halve finale.
Zijn enige bijdrage aan Andere Tijden Sport is toch het inspreken van een inleidende tekst in het Olympisch Stadion?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
De NOS hypet, dom Nederland doet mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Hype'' is het verkeerde woord.
welke atleten logen nog meer keihard tot het uit kwam?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hans, vannacht liep ze al een goeie halve finale.
De onrealistische verwachtingen beweging dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Hype'' is het verkeerde woord.
Ze gaat ook gewoon goud winnenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:38 schreef Montov het volgende:
[..]
De onrealistische verwachtingen beweging dan?
De manier waarop de NOS Schippers als topfavoriete wegzet voor goud is beschamend.
Ze is dan ook gewoon torenhoog favoriet, maar als de NOS het zegt is het weer beschamend.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:38 schreef Montov het volgende:
[..]
De manier waarop de NOS Schippers als topfavoriete wegzet voor goud is beschamend.
Ze staat op @1,50quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze is toch ook de topfavoriet voor het goud:quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze is kanshebber, maar Thompson geef ik iets meer kans.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze is dan ook gewoon torenhoog favoriet.
echt he.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog naar Studio Voetbal kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
echt he.
daar is ie overigens wel goed in,
zien we hem straks overigens wéér bij Studio Voetbal dit jaar?
hoop het toch niet ,hahaha
Op de 100 was ze eerst ook topfavoriet bij de bookies. Maar in dit geval komt het meer overeen met de kwaliteiten van Dafne en haar concurrenten.quote:
doeiquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:44 schreef antiderivative het volgende:
Op Sporza mooie basketball wedstrijd tussen Spanje en Frankrijk![]()
Op de NOS was weer een terugblik (de zoveelste) op het baanwielrennen van gisteren
Een zilveren medaille met een gouden randje!quote:
Omdat er geen enkele reden is om de plaatsingsrun live uit te zenden.quote:
Is een stuk leuker dan boksenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat er geen enkele reden is om de plaatsingsrun live uit te zenden.
Het boksen gaat direct ergens om. Plaatsingsrun BMX niet. Derhalve is het een logische keuze.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is een stuk leuker dan boksen
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:49 schreef Caland het volgende:
Oke opeens een hond in de studio maar niet van haar hoor
Hahahaha nos zo willekeurig zo lekker gek zo lekker anders
Zelfs dat zonden ze nauwelijks uit, ze waren alleen maar aan het ouwehoerenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het boksen gaat direct ergens om. Plaatsingsrun BMX niet. Derhalve is het een logische keuze.
Met het beachvolleybal was het ook wel leuk. Ze waren ineens helemaal 'into' die sport.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:35 schreef kilon het volgende:
Schippersgeilen
En Ron Boszhard die gemaakt leuk doetquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is echt zappsport kwaliteit, we missen alleen nog " DEZE SPORT IS VETCOOL1!!!!!"
Nee, die sporten komen in 2020 pas.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is echt zappsport kwaliteit, we missen alleen nog " DEZE SPORT IS VETCOOL1!!!!!"
Het is ook vet coolquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso wel de vraag, die begint pas om 5.00 Nederlandse tijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:51 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Met het beachvolleybal was het ook wel leuk. Ze waren ineens helemaal 'into' die sport.
Wedden dat ze de finale niet gaan uitzenden nu Nederland niet meer in de running is? Terugkerend thema bij de NOS..
Ben wel benieuwd (neem aan dat je op Skateboarden doelt?), wie er mee doenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die sporten komen in 2020 pas.
Echte sporters iddquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd (neem aan dat je op Skateboarden doelt?), wie er mee doende meeste komen niet door de doping heen nu, 90% zal wel blowen.
Daar is het de NOS voorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zekermaar de NOS presenteert het weer zo kut dat ik al denk ugh.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:53 schreef Caland het volgende:
Waarom is fietsen op een kinderfietsje een olympische sport
Het is vermakelijker dan wielrennen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:53 schreef Caland het volgende:
Geloof best dat het zwaar is, maar echt olympisch... nah.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat doe je zuur gast![]()
En Skateboarden is zwaar hoor.
die is toch om vijf uur snachts..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:51 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Met het beachvolleybal was het ook wel leuk. Ze waren ineens helemaal 'into' die sport.
Wedden dat ze de finale niet gaan uitzenden nu Nederland niet meer in de running is? Terugkerend thema bij de NOS..
Vraag me sowieso af waar het aan moet voldoen om olympisch te worden..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof best dat het zwaar is, maar echt olympisch... nah.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:55 schreef Caland het volgende:
Oh er is een Marokkaanse aan het boksen. Als ze straks verliest springen opeens haar neven in de ring.
Ach gooien met een voorwerp schijnt ook sport te zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:53 schreef Caland het volgende:
Spelen deze niet allemaal NBA danquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:58 schreef BeamofLight het volgende:
NBA gewend zijn en dan dit aanzien
geen idee een boel wel maar meestal zitten er ook een paar Amerikanen bij de NBAquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen deze niet allemaal NBA dan
zullen vast niet alleen Amerikanen zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
geen idee een boel wel maar meestal zitten er ook een paar Amerikanen bij de NBA
Geen ideequote:
En als ander land als USA heb je ook niet zo'n grote 'pool' om uit te draften bij de OSquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
geen idee een boel wel maar meestal zitten er ook een paar Amerikanen bij de NBA
Ik wilde er bijna serieus op ingaanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een Nederlander die niet eens in Oranje sport
In zo'n studio liggen vast wel kliekjes van het catering eten dat ze niet hebben opgekregen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:00 schreef Szura het volgende:
Zijn er al Kamervragen gesteld over of de NOS die hond ook moet betalen?
Maar het is toch vreemd? Alle Nederlanders spelen gewoon in het oranje behalve deze.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik wilde er bijna serieus op ingaan
Hond van d'r zus.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee
Het is ook niet haar hond
Wiens hond is het dan wel
Opeens liep die hond de studio in
Waar was die hond eerst
Wie heeft die hond toegelaten
ZOVEEL VRAGEN
Boksers hebben toch verplicht een rood of blauw shirt?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar het is toch vreemd? Alle Nederlanders spelen gewoon in het oranje behalve deze.
De Judokas doen dat ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar het is toch vreemd? Alle Nederlanders spelen gewoon in het oranje behalve deze.
Ja, bij sommige sporten mag dat gewoon niet.. Boksen/Taekwondo/Worstelen is altijd rood of blauwquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ohhh zit het zoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Boksers hebben toch verplicht een rood of blauw shirt?
Bij Beachvolleybal hadden ze een blauw shirt aanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik wilde er bijna serieus op ingaan
Ook niet online?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is trouwens echt van de zotte dat de NOS zelfs nauwelijks samenvattingen heeft van sporten die ze niet uitzenden. Als je een schietfinale zou willen terugkijken in samenvatting moet je niet bij de NOS zijn.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:04 schreef groenen het volgende:
Mart zit toch in een bezemkast? Volgens de Schermman vanuit Rio
Nee.quote:
en via andere omroepen heb je Geo-restricties. Eigenlijk zou je gewoon alle signalen die ze bij de NOS binnenkrijgen terug moeten kunnen kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is trouwens echt van de zotte dat de NOS zelfs nauwelijks samenvattingen heeft van sporten die ze niet uitzenden. Als je een schietfinale zou willen terugkijken in samenvatting moet je niet bij de NOS zijn.
Boksen is prima maar laat dat studio gedoe achterwege.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:07 schreef Szura het volgende:
Waarom zenden ze nou niet gewoon even BMX uit ipv dat achterlijke boksen?
omdat de kwali van BMX nog kutter is om te kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:07 schreef Szura het volgende:
BMX gaat nergens over.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:07 schreef Szura het volgende:
Boksen is kut. Geen idee wie er gaat winnen. Geen KO's. Niks aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Boksen is prima maar laat dat studio gedoe achterwege.
Dan mogen ze hem wel vaker inzetten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Aan Mart z'n eigen uitspraken maakte ik toch op dat hij in Rio zit.
Hoezo? En hoezo weten ze dat in de studion niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb je vanwege kritiek van de Boksbond een 'expert' uitgenogigd, is er geen tegenstander voor de nederlandse deelneemster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |