abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164604812

Alle klachten en goede dingen van en over de NOS mogen hier. De TT is een oude bekende van vier jaar geleden. Krijgen we LIVE sport of wordt NL1 alleen maar gebruikt voor herhalingen? Deze vraag is nog steeds relevant en mag mee daar open ik graag deze reeks weer mee.

Game On. w/
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_164604841
Mn stream van 8 uur werkt nog maar nieuwe streams pakken lukt niet :{
pi_164604862
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mn stream van 8 uur werkt nog maar nieuwe streams pakken lukt niet :{
bij mij werkt het weer
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:10:19 #4
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_164605014
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 23:07 schreef komrad het volgende:

[..]

bij mij werkt het weer
Klopt, werkt weer.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_164605039
Joepie
pi_164605110
Ik heb nu al zin in Edith >:)
SOONY
pi_164605168
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 23:12 schreef DKUp het volgende:
Ik heb nu al zin in Edith >:)
Sopper
pi_164605472
We hebben een haudienie act nodig c_/
SOONY
pi_164605485
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 23:14 schreef mootie het volgende:

[..]

Sopper
Wie sopt er niet op Edith 8-)
SOONY
  woensdag 17 augustus 2016 @ 10:33:29 #10
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_164615233
'We' staan in ieder geval niet alleen in onze kritiek op de manier van aanpak van de NOS tijdens deze Olympische Spelen. De Telegraaf laat vandaag, onder meer, Studio Sport-legende Martijn Lindenberg aan het woord en hij hekelt de aanpak.

quote:
'Nabeschouwen en veel herhalingen: de NOS wil alles uitleggen, maar voor mij hoeft dat helemaal niet. Mij ontgaat ook waarom er vaak wordt gekozen voor geouwehoer in plaats van live sport. Ja, en dan wordt je soms verrast door iets waarbij Nederland wel succes heeft. En laat meer zaken zien waar geen Nederlanders aan meedoen: er is zovéél.'
Maar die zal er ook wel geen verstand van hebben.

Overigens zijn in hetzelfde artikel Evert ten Napel en Jack van Gelder juist heel positief over de aanpak.

quote:
'Vroeger moest je naar gewichtheffen zonder één Nederlandse deelnemer kijken, of je weilde of niet, want er waren veel minder beelden. goed dat de spelen dit jaar vooral door een oranje bril worden gevolgd en via internet kun je heel veel live zien. Ik ben alleen niet zo van de co-commentatoren. Een enkele keer heeft het een functie, maar bij volleybal biedt het weinig extra. 'Mooie bal'. Ja, dat zie ik zelf ook', aldus Ten Napel.
quote:
'Ik vind dat de NOS het voortreffelijk doet', aldus Van Gelder. 'Misschien is de tijd wel rijp om op tv acht of negen kanalen aan te bieden. Met name ouderen gaan niet met iPad of laptop op schoot naar Nos.nl kijken.'
Ook Maarten Nooter komt aan het woord. Hij snapt niets van de lof voor de aanpak van VRT.

quote:
'Merkwaardig. Wij zenden zeventien uur per dag uit en focussen op de Nederlandse sporters. Alleen de teamsporten slurpen al veel tijd op, met twee hockeyteams, handbal, volleybal en beachvollebay. België heeft maar één ploeg en daardoor is bij de collega's van de VRT meer ruimte voor andere sporten. Daarnaast hebben wij aandacht voor uitzonderlijke prestaties, bijvoorbeeld een fenomeen als Usain Bolt. Maar worstelen of synchroonzwemmen doen we niet, omdat er geen Nederlanders bij zijn.'
Dit geeft aan dat Nooter het écht niet snapt. Voordat ik de BBC-streams ontdekte, keek ik regelmatig naar VRT omdat daar livesport werd uitgezonden, terwijl NPO 1 weer een bank met gasten had die aan het vooruitblikken, tussendoorblikken of nabeschouwen waren. Vaak gewoon de voortzetting van hetzelfde evenement waar de NOS over aan het praten is.

Tenslotte nog Koos Postema.

quote:
'Sport is in wezen amusement: nu lijkt het wel politiek.' Het is een beetje saai en zo serieus allemaal. Judoka Henk Grol weet niets te bereiken. Hij vertelt zelf waar het is misgegaan en hoe erg hij dat vindt, want dit was zijn laatste kans. Daarna houdt in Hilversum iemand precies hetzelfde verhaal. Waarom? Praten, praten, praten en er kan geen lachje vanaf.'
En daarmee slaat hij de spijker op zijn kop....
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_164615952
Waarom ook niet NPO 2 gebruiken als tweede zender?
pi_164616117
Totaal niet eens met de kritiek op de NOS. Ik vind de uitleg juist leuk. "Politiek" omdat er wordt uitgelegd en nagepraat. Ik vind dat juist wel fijn. Natuurlijk krijg je soms herhalingen maar who cares. Daarnaast kun je tegenwoordig op zo ongeveer elk apparaat de strems bekijken als je live sport wil.
Fuck the EBU
pi_164616202
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 10:33 schreef Dwersdriever het volgende:
Maar worstelen of synchroonzwemmen doen we niet, omdat er geen Nederlanders bij zijn.'
MES
STEEK
PIJN

Vanadaag Jessica Blaszka bij het worstelen namens Nederland _O_
  woensdag 17 augustus 2016 @ 11:55:14 #14
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164616591
Ik heb ook niet heel veel kritiek op de NOS eigenlijk, behalve dat ze soms semi-live uitzenden terwijl dat helemaal niet perse nodig is.

Verder komt het ook doordat ik een internetkijker ben en daardoor makkelijk switch tussen de streams.

Wat voor mij wel een verbeterpuntje is, is dat ze heel veel commentatoren hebben, maar dat er bij de streams eigenlijk geen commentaar gegeven wordt. Zo vond ik het gisteren leuker om naar het openwaterzwemmen te kijken dan naar het handbal. Maar bij de stream was er geen commentaar.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 17 augustus 2016 @ 12:02:27 #15
62913 Blik
The one and Only!
pi_164616742
Van mij mag er ook wel meer live-sport zijn, ik zie teveel Dione en herhalingen en te weinig live-sport en andere sporten op TV. Sowieso vind ik het jammer dat er weinig op locatie is en het meeste vanuit de studio in Hilversum gebeurt
pi_164619516
Rio Live tussenstand:
- 3 herhalingen
- Reclame

Maar na het eerste dramatische weekend wel stukje beter geworden
pi_164619805
quote:
'We' staan in ieder geval niet alleen in onze kritiek op de manier van aanpak van de NOS tijdens deze Olympische Spelen. De Telegraaf laat vandaag, onder meer, Studio Sport-legende Martijn Lindenberg aan het woord en hij hekelt de aanpak.

[..]

Overigens zijn in hetzelfde artikel Evert ten Napel en Jack van Gelder juist heel positief over de aanpak.

[..]

[..]

Ook Maarten Nooter komt aan het woord. Hij snapt niets van de lof voor de aanpak van VRT.

[..]

Dit geeft aan dat Nooter het écht niet snapt. Voordat ik de BBC-streams ontdekte, keek ik regelmatig naar VRT omdat daar livesport werd uitgezonden, terwijl NPO 1 weer een bank met gasten had die aan het vooruitblikken, tussendoorblikken of nabeschouwen waren. Vaak gewoon de voortzetting van hetzelfde evenement waar de NOS over aan het praten is.

[..]

Zit er geen regiolock op de BBC streams?

Eens met rooie Koos trouwens. Die schreeuwende commentatoren en technodreun filmpjes erger ik me mateloos aan.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_164619928
Wat die kapotte streams betreft: zou je hierover geen afspraken kunnen maken met youtube als NOS? Voor hun is live streamen een kerntaak, en daar zijn de ook goed in. Probleem is natuurlijk dat de NOS alleen de rechter voor Nederland heeft.

Maar als je tegen Youtube zegt: wij kunnen dit bij jullie streamen, waarschijnlijk zoveel streams in twee weken, dus dikke reclame inkomsten voor Youtube (en ook de NOS). Dan wil Youtube misschien wat tijd steken in geoblocking.

Kan de NOS fijn de stream embedded in hun site.
pi_164619977
Van NPO mag er geen gebruik worden gemaakt van Youtube
pi_164620476
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 12:02 schreef Blik het volgende:
Van mij mag er ook wel meer live-sport zijn, ik zie teveel Dione en herhalingen en te weinig live-sport en andere sporten op TV. Sowieso vind ik het jammer dat er weinig op locatie is en het meeste vanuit de studio in Hilversum gebeurt
Als je live sport wilt zien zit je bij de NOS fout. Dan moet je dus Sporza, BBC en de ARD/ZDF kijken. En die zenden ook nog eens sport uit waar geen landgenoten van hen bij betrokken zijn.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_164620505
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:02 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Als je live sport wilt zien zit je bij de NOS fout. Dan moet je dus Sporza, BBC en de ARD/ZDF kijken. En die zenden ook nog eens sport uit waar geen landgenoten van hen bij betrokken zijn.
Die leggen toch ook zwaar de nadruk op hun eigen sporten (met daarbij de aantekening dat er regelmatig geen Belgen actief zijn en Sporza dus terugvalt op andere sporten)?
  woensdag 17 augustus 2016 @ 15:04:44 #22
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164620548
Ik snap de verheerlijking van de BBC niet. Ook een hoop gelul en bij het baanwielrennen hebben ze zichzelf echt compleet belachelijk gemaakt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 15:08:08 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_164620622
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:02 schreef antiderivative het volgende:

Ik heb de BBC nog geen wedstrijd van een niet-Brit zien uitzenden. Sterker nog: bij elke Britse sporter lullen ze eerst een tijd over hem/haar met een deskundige.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 15:09:48 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164620667
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:40 schreef maan_man het volgende:
Wat die kapotte streams betreft: zou je hierover geen afspraken kunnen maken met youtube als NOS? Voor hun is live streamen een kerntaak, en daar zijn de ook goed in. Probleem is natuurlijk dat de NOS alleen de rechter voor Nederland heeft.

Maar als je tegen Youtube zegt: wij kunnen dit bij jullie streamen, waarschijnlijk zoveel streams in twee weken, dus dikke reclame inkomsten voor Youtube (en ook de NOS). Dan wil Youtube misschien wat tijd steken in geoblocking.

Kan de NOS fijn de stream embedded in hun site.
De streams zijn geen moment kapot geweest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164620676
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:03 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Die leggen toch ook zwaar de nadruk op hun eigen sporten (met daarbij de aantekening dat er regelmatig geen Belgen actief zijn en Sporza dus terugvalt op andere sporten)?
Ik weet niet wat 'hun eigen sporten' zijn maar de BBC had gisteren nog de Beach Voll. van Ned-Bra en de dames wedstrijd van Duitsland en ze hebben ook nog aandacht geschonken aan het schoonspringen.

Op de Duitse zenders zag ik o.a. gewichtheffen, tafeltennis en badminton.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_164620690
Mijne doet he t gewoon :o , maar nu ga ik niet refreshen hoor
pi_164620766
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hoe kan je dit zo stellig zeggen, als je er duidelijk helemaal geen weet van hebt?

Gister waren de streams wel degelijk kaduuk.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 17 augustus 2016 @ 15:15:24 #28
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164620785
quote:

[..]

Wat? :')
  woensdag 17 augustus 2016 @ 15:15:32 #29
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164620787
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hoe kan je dit zo stellig zeggen, als je er duidelijk helemaal geen weet van hebt?

#Nattekrant
  woensdag 17 augustus 2016 @ 15:15:46 #30
436595 Sked
Zonnestraal
pi_164620790
quote:

[..]

#nattekrant
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 15:16:00 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164620800
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nee, de site was stuk. Die streams deden het nog prima. Heb er gewoon last van gehad toen ik probeerde te switchen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 15:16:01 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_164620803
quote:

Jij hebt er verstand van? :')
Al 2x zijn alle streams een tijd offline geweest.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 15:16:28 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164620813
Mensen die het verschil tussen stream en site niet snappen :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164620841
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:04 schreef Szura het volgende:
Ik snap de verheerlijking van de BBC niet. Ook een hoop gelul en bij het baanwielrennen hebben ze zichzelf echt compleet belachelijk gemaakt.
BBC heeft het gelul over sport zo'n beetje uitgevonden. Match of the day werd / wordt ook altijd opgehemeld, maar toen Talpa in Nederland hetzelfde probeerde (toegegeven, met reclame tussendoor - maar dat kan nu eenmaal niet anders als commerciële zender) vond iedereen dat totaal kut.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 15:18:07 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164620846
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Sowieso zijn wat mij betreft de teamsporten júíst uutermate geschikt voor op de stream. En dan op NPO 1 af en toe even schakelen.

De teamsporten duren hartstikke lang, vergeleken bij andere sporten. Daar levert steeds iemand kort een prestatie. Dus daar zet je gewoon de stream aan, als je dat helemaal wil zien, en kan je dat lekker door kijken. Er worden soms vrijwel hele handbalwedstrijden uitgezonden. Nou leuk voor de liefhebber, maar die kan toch net zo goed op een stream kijken. Juist de veelzijdigheid van de Spelen is genieten.
Laffe huichelaar
  woensdag 17 augustus 2016 @ 15:19:04 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_164620870
Poef.....gone! ©golfer
pi_164620873
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, de site was stuk. Die streams deden het nog prima. Heb er gewoon last van gehad toen ik probeerde te switchen.
Dit. Ik kijk altijd op hole1988.nl/websites/os2016 en heb geen seconde iets gemerkt van zelfs maar haperende streams en switchen ging ook prima (waarschijnlijk omdat alle streams altijd aan staan).
Maar verder natuurlijk wel vervelend voor iedereen die via nos.nl keek.
pi_164620893
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die het verschil tussen stream en site niet snappen :')
Hé gezellig, laten we een totaal irrelevante semantische discussie gaan voeren :).

Gaat er gewoon om dat je streams niet kon bekijken op de meest gangbare wijze, via je PC browser.
pi_164620933
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb de BBC nog geen wedstrijd van een niet-Brit zien uitzenden. Sterker nog: bij elke Britse sporter lullen ze eerst een tijd over hem/haar met een deskundige.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:10 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Ik weet niet wat 'hun eigen sporten' zijn maar de BBC had gisteren nog de Beach Voll. van Ned-Bra en de dames wedstrijd van Duitsland en ze hebben ook nog aandacht geschonken aan het schoonspringen.

Op de Duitse zenders zag ik o.a. gewichtheffen, tafeltennis en badminton.
Onzin dus.
pi_164620952
NOS faalt nu zelfs richting hun commentatoren met het geluid op hun headset :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 15:22:31 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164620961
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hé gezellig, laten we een totaal irrelevante semantische discussie gaan voeren :).

Gaat er gewoon om dat je streams niet kon bekijken op de meest gangbare wijze, via je PC browser.
Voorstel was om streams op YouTube te hosten. Mijn antwoord daarop is dat er niks (bijna niks) mis is met die streams en dat het de site was die eruit ligt.

Maar het is natuurlijk leuker om met #nattekrant te gooien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164621013
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:22 schreef MrBadGuy het volgende:
NOS faalt nu zelfs richting hun commentatoren met het geluid op hun headset :D
Dat is ook echt niet werken, daar ga je dronken van lullen.
pi_164621042
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dat is ook echt niet werken, daar ga je dronken van lullen.
Weet ik, heb het zelf al als ik door een microfoon spreek en ik mezelf terug kan horen (vrijwel realtime).
  woensdag 17 augustus 2016 @ 15:27:55 #44
79262 Dwersdriever
pi_164621125
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:36 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Zit er geen regiolock op de BBC streams?

Ja, dat klopt. Maar met een VPN kun je ze gewoon bekijken. Daar had ik er toch nog eentje van voor Netflix, al werkt dat helaas niet meer.
We Came A Long Time Ago
pi_164621135
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voorstel was om streams op YouTube te hosten. Mijn antwoord daarop is dat er niks (bijna niks) mis is met die streams en dat het de site was die eruit ligt.

Maar het is natuurlijk leuker om met #nattekrant te gooien.
Dat zou ik nooit doen :).

Maar het punt blijft toch overeind? Want denk niet dat de site YouTube.com in problemen was gekomen door wat streamende arbeiders in Nederland.
pi_164621144
jhvdheuvel twitterde op woensdag 17-08-2016 om 14:10:41 De paarden live bij @nossport Dan krijgen we zeker als kijker hindernissen in de vorm van 15 reclameblokken en 7 studiogasten? reageer retweet
van hét verzamel-account genaamd: Faalacties NOS:

https://twitter.com/Rio_irritaties

:D
  woensdag 17 augustus 2016 @ 15:31:19 #47
79262 Dwersdriever
pi_164621224
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:04 schreef Szura het volgende:
Die verheerlijking gaat denk ik vooral over de streams, omdat ze overal commentatoren hebben zitten. Is ook fijn om snel wat dingen terug te kijken als je thuiskomt, want je kunt terug- en vooruitspoelen. Zo heb ik twee keer het open waterzwemmen teruggekeken, inclusief de medaille-uitreiking en de volksliederen.

Ook bij de BBC kun je best opmerkingen maken over het niveau van de commentatoren, maar bij neutrale wedstrijden vind ik ze prima. Ook de manier waarop ze BBC 4 gebruiken (gewoon te bekijken bij Ziggo) is een voorbeeld voor Nederland.
We Came A Long Time Ago
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 15:33:54 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164621318
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat zou ik nooit doen :).

Maar het punt blijft toch overeind? Want denk niet dat de site YouTube.com in problemen was gekomen door wat streamende arbeiders in Nederland.
Die streams zouden dan wel via nos.nl aangeroepen moeten worden. En tja... als iedereen dat op hetzelfde moment doet net als gister...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164621354
Veel heeft natuurlijk te maken met geld, je kan de NOS niet alles verwijten. Maar als ik dan zo'n commentator bij het schoonspringen hoor zeggen dat hij van een coach heeft gehoord dat het vooral belangrijk is om een niet al te grote plons in het water te maken -wat zelfs ik al wist terwijl ik het misschien vijf keer in m'n leven gekeken heb- dan is dat toch wel treurig. Eurosport heeft doorgaans veel betere commentatoren bij de kleine sporten, en die hebben vermoedelijk veel minder middelen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 15:41:42 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164621552
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eurosport heeft doorgaans veel betere commentatoren bij de kleine sporten, en die hebben vermoedelijk veel minder middelen.
Ehmmm... Ja.... Plank, mis.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164621576
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ehmmm... Ja.... Plank, mis.
?
pi_164621597
quote:
Veel heeft natuurlijk te maken met geld, je kan de NOS niet alles verwijten. Maar als ik dan zo'n commentator bij het schoonspringen hoor zeggen dat hij van een coach heeft gehoord dat het vooral belangrijk is om een niet al te grote plons in het water te maken -wat zelfs ik al wist terwijl ik het misschien vijf keer in m'n leven gekeken heb- dan is dat toch wel treurig. Eurosport heeft doorgaans veel betere commentatoren bij de kleine sporten, en die hebben vermoedelijk veel minder middelen.
Veel heeft ook niet te maken met geld. Het gemengd dubbel op het beslissende moment verlaten om naar een paar series in het zwemmen te gaan kijken heeft niks met geld te maken.

Een halve wedstrijd laten schieten, om het vorige evenement na te beschouwen heeft niks met geld te maken. Eerder met teveel geld, want dat blik aan "analisten" zal daar niet voor een colaatje op de bank plaatsnemen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 15:45:58 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164621654
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

?
Eurosport is veel en veel rijker dan de NOS. Het is een Europese commerciële oproep die in z'n eentje de complete Europese rechten van de spelen heeft opgekocht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164621725
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef antiderivative het volgende:
jhvdheuvel twitterde op woensdag 17-08-2016 om 14:10:41 De paarden live bij @nossport Dan krijgen we zeker als kijker hindernissen in de vorm van 15 reclameblokken en 7 studiogasten? reageer retweet
van hét verzamel-account genaamd: Faalacties NOS:

https://twitter.com/Rio_irritaties

Nu moeten we niet gaan overdrijven. NOS is geen NBC.
pi_164621954
Man man man _O- Nederlanders, een twitter account maken om de NOS af te zeiken :D
pi_164622048
De 800m stond op het punt van beginnen, maar we gaan terug naar de studio want daar zit een paarden expert...
pi_164622310
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:58 schreef antiderivative het volgende:
De 800m stond op het punt van beginnen, maar we gaan terug naar de studio want daar zit een paarden expert...
Zet gewoon de stream op dan
pi_164622657
quote:
Die zenden dan ook regelmatig schoonspringen uit buiten de OS..
Fuck the EBU
pi_164623409
Wow, nu kunnen ze opeens wel op NPO2 uitzenden? :')
(she/her)
  woensdag 17 augustus 2016 @ 16:53:55 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_164623433
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 16:53 schreef Fylax het volgende:
Wow, nu kunnen ze opeens wel op NPO2 uitzenden? :')
Gisteren ook al.
Poef.....gone! ©golfer
pi_164623449
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 16:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Gisteren ook al.
Komen ze lekker laat mee.
(she/her)
pi_164623455
De NOS lijkt zijn kleine schermpje veranderd te hebben.
Het schermpje dat je klein in de rechter onder hoek ziet had heeft nu nog maar 3 knoppen: op groter scherm kijken, volume en stream afsluiten.
Goede aanpassing, geen gedoe meer met kleine knopjes waar je constant verkeerd klikt. ^O^
  woensdag 17 augustus 2016 @ 16:56:05 #63
211083 Angelof9
I must go first
pi_164623499
Ik wil paarden kijken maar de stream geeft mij Fatima :r
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 17 augustus 2016 @ 16:59:29 #64
211083 Angelof9
I must go first
pi_164623602
Browser opnieuw gestart en nu krijg ik wel de juiste stream ^O^
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 17 augustus 2016 @ 16:59:56 #65
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_164623616
Volksliederen horen we al genoeg dus die slaan we over...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 17 augustus 2016 @ 17:10:17 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_164623959
Zenden ze die knollen dus al rechtstreeks uit op NPO2, gaan ze toch NPO1 even onderbreken voor de rit van de laatste knol van Nederland? 8)7
Poef.....gone! ©golfer
pi_164624522
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 17:10 schreef golfer het volgende:
Zenden ze die knollen dus al rechtstreeks uit op NPO2, gaan ze toch NPO1 even onderbreken voor de rit van de laatste knol van Nederland? 8)7
Dat hebben ze toch ook van tevoren aangekondigd (gisteren overigens ook al):
NPO1 is vooral hockey maar daarnaast de schakelzender
NPO2 paarden.
NPO Sport hockey zonder schakel.

Prima oplossing wat mij betreft.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 17:44:26 #68
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164624964
Fijn dat Philipppe Coke altijd zo raar wil doen met zijn stem
  Forum Admin woensdag 17 augustus 2016 @ 19:03:35 #69
35723 crew  GGMM
pi_164627381
Wat een LOSERS
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 17 augustus 2016 @ 19:04:11 #70
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164627395
Dat ze dan voor overlast veroorzaken.

Robin _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 augustus 2016 @ 19:04:36 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_164627413
Robin kent niet het hele verhaal blijkbaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_164627417
losersvlucht losersvlucht losersvlucht
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_164627429
Ellen Hoog _O_
Oh.
pi_164627442
Ellen heeft geen tietjes
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:06:11 #75
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164627443
Maar goed, zet ze lekker in hotel net buiten het dorp. Prima toch?
pi_164627450
Ellen O+
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
pi_164627469
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Denk niet dat het heel makkelijk is eerlijk gezegd, een fatsoenlijk hotel vinden voor een grote groep sporters tijdens de OS
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
pi_164627521
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ellen heeft geen tietjes
Dat vind ik in haar geval niet zo'n probleem.
Oh.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:09:30 #79
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164627528
"ingevlogen naar België"

:')
pi_164627539
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
"ingevlogen naar België"

Een beetje onnodig duur maken :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:10:00 #81
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164627541
Waarom hebben ze hier nou geen fragment van -O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:10:08 #82
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_164627547
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Helemaal niet prima, dat kost een vermogen. Dat geld kun je beter in de sport investeren.
  Forum Admin woensdag 17 augustus 2016 @ 19:10:47 #83
35723 crew  GGMM
pi_164627564
Ik vind die vent in dat paarse shirt echt een ontiegelijke tyfuszak.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_164627574
Robin veegt even de vloer aan met de UCI, god.
pi_164627576
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
Heb je daar ook nog argumenten voor?
Oh.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 17 augustus 2016 @ 19:11:13 #86
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164627579
Joecie
pi_164627580
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
Wij allemaal.
pi_164627587
Wat ik niet snap is het uitschakelen van de streams. Ik heb er net in het BMX-topic beklag over gedaan, maar waarom krijgen wij op de NOS-site nergens de optie om niet-actieve streams te bekijken. Meestal gaat het goed, maar soms vergeet de stagiair dat een stream actief moet en dan heb je dus niks :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_164627597
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik niet snap is het uitschakelen van de streams. Ik heb er net in het BMX-topic beklag over gedaan, maar waarom krijgen wij op de NOS-site nergens de optie om niet-actieve streams te bekijken. Meestal gaat het goed, maar soms vergeet de stagiair dat een stream actief moet en dan heb je dus niks :')
Ik wil BMX zien en dat kan niet eens

Flopshow
Oh.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:12:02 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164627601
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het kan wel gewoon hoor :@

Moet je even iets aanpassen in de html.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164627632
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zeg d an ook meteen wat :')
pi_164627642
quote:

[..]

Html ja? Heb jij toegang tot de website van de NOS om te kunnen programmeren?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:13:48 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164627645
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:13 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Zeg d an ook meteen wat :')
Ben bezig met screenshots enzo :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:13:58 #94
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164627648
quote:

[..]

Linkje voor mij?
pi_164627653
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ben bezig met screenshots enzo :P
Oke, excuses :P
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:16:53 #96
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164627713
'Face' Kipyegon :')
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:18:10 #97
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164627740
Renault Lavinnelie
pi_164627752
:') Dafne, hoe meer ik der kop zie hoe meer ze me ergert.
Geloof ook geen kut van die blessure. Maar beter wint ze goud.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 17 augustus 2016 @ 19:18:54 #99
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164627758
Atteletiek
  Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:19:20 #100
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164627771
Van Galen :{ Waarom heeft die man dit podium gekregen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_164627774
Die Brazilianen zijn gewoon geen sportfans, losers
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:19:47 #102
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164627783
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
:') Dafne, hoe meer ik der kop zie hoe meer ze me ergert.
Geloof ook geen kut van die blessure. Maar beter wint ze goud.
Ik vind het ook allemaal maar raar. Heb je enig waarom dat zo raar ging?
pi_164627792
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:19 schreef DeLuna het volgende:
wat zegt die hier verkeerd dan?
pi_164627794
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:19 schreef DeLuna het volgende:
Hij werd Olympisch kampioen waterpolo

En hij is zo gewoon gebleven
Oh.
pi_164627796
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik vind het ook allemaal maar raar. Heb je enig waarom dat zo raar ging?
Misschien de druk er af halen, ze was natuurlijk enorm gehyped.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:20:13 #106
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164627798
Conlangod _O_
pi_164627802
_O-
pi_164627803
pi_164627809
Tokkieeeeeee
pi_164627811
MAD
pi_164627813
Deze Ierse man heeft wel gelijk.
pi_164627825
lol :D nice
pi_164627829
Iemand link van die partij van hem?
pi_164627831
Franse handbalploeg :r.

Dat wordt weer lijden morgen.
  Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:21:41 #115
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164627841
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:20 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

wat zegt die hier verkeerd dan?
Hij zegt vanalles verkeerd. Ik had het op moeten schrijven :{
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:21:57 #116
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164627848
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:

Echte Fredjes Teeven ja :')
pi_164627851
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Eurosport is veel en veel rijker dan de NOS. Het is een Europese commerciële oproep die in z'n eentje de complete Europese rechten van de spelen heeft opgekocht.
Bron? Ik geloof niet dat Eurosport Benelux een groter budget heeft dan NOS.
pi_164627857
quote:

Stel je niet aan Stijn.

Of ben je nu ook al handbalkenner
Oh.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:22:31 #119
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164627865
a. Druk op F12.

1. Maak dingetje in 1 blauw, klik op BMX en kopieer de code in het rode vierkant

2. Maak dingetje in 3 blauw, klik op een kutsport zoals golf en vervang de code in het rode vierkant

3. Open de 'golf'-stream.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164627871
tot 48 kg. de tering
pi_164627881
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:22 schreef Nattekat het volgende:
1. Maak dingetje in 1 blauw, klik op BMX en kopieer de code in het rode vierkant
[ afbeelding ]

2. Maak dingetje in 3 blauw, klik op een kutsport zoals golf en vervang de code in het rode vierkant
[ afbeelding ]

wat kan ik hier mee :@ ?
pi_164627884
quote:

Die walgelijke kuttekoppen van Lacrabère en Pineau :r
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:23:36 #123
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164627892
Van Galen wil iedereen omarmen en geld uitdelen
pi_164627900
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Stel je niet aan Stijn.

Of ben je nu ook al handbalkenner
Nederland speelde al eerder tegen Frankrijk en dat was by far de meest vreselijke wedstrijd qua schouwspel.
pi_164627908
In Nederland moet je het worstelen sowieso promoten, zodat MMA kan groeien in Nederland. Zodat we ook in die vechtsport kunnen domineren.
pi_164627914
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:23 schreef Szura het volgende:
#Iedereeniseenwinnaar
pi_164627915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nederland speelde al eerder tegen Frankrijk en dat was by far de meest vreselijke wedstrijd qua schouwspel.
Niet gezien, maar Fransen zijn sowieso kut
Oh.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:24:31 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164627918
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:23 schreef Isane het volgende:

[..]

wat kan ik hier mee :@ ?
Streams openen die de NOS nog gesloten wil houden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164627919
Paardrijden is geen sport
Oh.
pi_164627920
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:23 schreef Szura het volgende:
Vervelende volksmenner inderdaad
- verwijderd door admin -
pi_164627938
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tijdens het OKT hebben ze nog van de Fransen gewonnen.
En hadden ze tegen Noorwegen gemoeten i.p.v. Brazilie waren ze waarschijnlijk uitgeschakeld.
pi_164627941
oooooooh oh oh oh
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:25:46 #133
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_164627953
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Toevoeging: gebruik F12 om het onderste deel in de browser te openen. :P
Géén kloon van tvlxd!
pi_164627957
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:25 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Tijdens het OKT hebben ze nog van de Fransen gewonnen.
En hadden ze tegen Noorwegen gemoeten i.p.v. Brazilie waren ze waarschijnlijk uitgeschakeld.
Ik zeg niet dat ik ze kansloos acht, maar het was echt een vreselijke wedstrijd. Alleen maar zoeken naar overtredingen, shitloads aan zevenmeters.
pi_164627971

:9~
Oh.
pi_164627976
lol. die paardenhoer gaat even zn paard mishandelen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:26:59 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164627979
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:25 schreef Montov het volgende:

[..]

Toevoeging: gebruik F12 om het onderste deel in de browser te openen. :P
Belangrijke stap ja _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164627980
Dit is geen sport
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 17 augustus 2016 @ 19:27:34 #139
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164627988
Tom Egbers weet NIKS van BMX af
pi_164628008
Ja leuk, zend die stream gewoon uit hoeren nos
pi_164628011
Hebben ze de baan weer nagebouwd op Papendal?
pi_164628012
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:27 schreef Pino112 het volgende:
Tom Egbers weet NIKS van BMX af
Wie wel?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:28:21 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164628013
BMX zouden ze in de eerste week moeten doen :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164628019
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:27 schreef Pino112 het volgende:
Tom Egbers weet NIKS van BMX sport af
  Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:28:49 #145
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164628025
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:28 schreef tralalala het volgende:
:Y
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:29:01 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164628027
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:28 schreef tralalala het volgende:
http://www.sportcentrumpa(...)aan-naar-ontwerp-rio

:Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164628035
Nice
  Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:29:31 #148
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164628043
TOM ZE GAAN ALLEMAAL DOOR HET IS EEN PLAATSINGSRONDE
JONGENS
pi_164628045
Ze is door naar de volgende ronde.
Ja, IEDEREEN IS DOOR!
Lees je dan even 10 seconden in of zo.
pi_164628049
_O-
  Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:29:55 #151
274204 crew  Mexicanobakker
pi_164628055
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 17 augustus 2016 @ 19:30:00 #152
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:30:02 #153
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164628061
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:29 schreef kilon het volgende:
Ja, IEDEREEN IS DOOR!
_O- :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:30:17 #154
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164628066
Echt deze twee :r :r :r

Al die werkeloze mensen en zij staan daar uit hun nek te lullen :r _O-
pi_164628067
Robin is wel een volksjongen. Dartsen, fietscrossen en WWE.
pi_164628073
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Darten _O_.
pi_164628075
Waarom werkt Tom Egbers bij de NOS? Hij weet en kan werkelijke helemaal niets. Hij moet lekker documentaires gaan maken voor Andere Tijden ofzo.
pi_164628077
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:29 schreef kilon het volgende:
Ja, IEDEREEN IS DOOR!
Ach wees niet te hard voor Tom, het stond op de autocue
Oh.
pi_164628080
Doe gewoon BMX park toevoegen
pi_164628083
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Darten _O_.
Moet Olympisch worden

Dan verwacht ik dat jij een plak haalt
Oh.
pi_164628093
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom werkt Tom Egbers bij de NOS? Hij weet en kan werkelijke helemaal niets. Hij moet lekker documentaires gaan maken voor Andere Tijden ofzo.
Hij is zo'n vriendelijke man en bedoelt het zo goed.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:31:33 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164628098
quote:
Antwoord op je vraag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:31:53 #163
311468 Van_Poppel
pi_164628106
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Moet Olympisch worden
Zouden ze prima in het HHH kunnen organiseren :Y
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:32:19 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164628121
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

En ook niet meer dan dat :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164628123
quote:
Omdat we hem nodig hebben bij Studio Voetbal.
pi_164628124
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Jammer dat ze vier jaar geleden in Londen waren geweest.

OS Darten in Ally Pally :9~ . Het zou ook serieus een retegoede marketingshow zijn voor de OS.
pi_164628142
Altijd het ophemelen van die Amerikanen, te triest gewoon :')
pi_164628150
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:33 schreef tjaptjoep het volgende:
Altijd het ophemelen van die Amerikanen, te triest gewoon :')
Ze doen toch ook veel goed _O-
pi_164628151
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

OS Darten in Ally Pally :9~ . Het zou ook serieus een retegoede marketingshow zijn voor de OS.
Eerden een marketingshow voor het darten ;)
pi_164628163
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:33 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Eerden een marketingshow voor het darten ;)
Ik bedoel: dan zien ze bij het IOC het geld ook binnenstromen als nooit te voren.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:34:14 #171
311468 Van_Poppel
pi_164628168
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gemiste kans inderdaad.
pi_164628173
Half 4, vieslaat
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:34:24 #173
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164628174
Tom Egbers :r :r :r
pi_164628181
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik bedoel: dan zien ze bij het IOC het geld ook binnenstromen als nooit te voren.
Want die zwemmen niet in de miljarden? :D
pi_164628182
Ik stel voor dat Sjoerdgod de nieuwe presentator van SV wordt.
pi_164628198
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:34 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Want die zwemmen niet in de miljarden? :D
https://twitter.com/brusselmans/status/765924018067238913

Hier een filmpje van de arrestatie van het corrupte IOC-lid.
pi_164628199
SCHIPPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURS
pi_164628208
SCHIPPUUUUURS
pi_164628213
Schippersgeilen
Daar wint NOS absoluut goud in. Met een gouden randje.
pi_164628216
Vannacht de choke
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:35:48 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164628217
Schippershype :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:36:01 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164628224
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:35 schreef kilon het volgende:
Schippersgeilen
Platina randje.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 17 augustus 2016 @ 19:36:02 #183
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164628226
:').

Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt
pi_164628229
Schippers gaat gewoon goud pakken, met der leugens over der blessure
pi_164628232
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Schippershype :')
''Hype'' is het verkeerde woord.
pi_164628234
Wat gaat de NOS na de boodschappen uitzenden?
Oh.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:36:21 #187
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164628237
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:30 schreef TargaFlorio het volgende:
_O_

Echte genieter.
pi_164628241
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
BMX?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_164628244
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Schippers gaat gewoon goud pakken, met der leugens over der blessure
Hans, vannacht liep ze al een goeie halve finale.
pi_164628246
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
CL
  Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:36:44 #191
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164628247
quote:
Schippersgeilen
Daar kun je wel twee randjes omheen doen :{
pi_164628252
quote:
6s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef Bolasie het volgende:

[..]

CL
Fappen op Strootman.
pi_164628254
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Omdat ze geen blessure heeft (gehad). Leugens.
pi_164628255
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef Felagund het volgende:

[..]

BMX?
Ik hoop het
Oh.
pi_164628264
quote:
9s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Fappen op Strootman.
Komt toch niet meer terug op goed niveau.
Oh.
pi_164628265
quote:
Zijn enige bijdrage aan Andere Tijden Sport is toch het inspreken van een inleidende tekst in het Olympisch Stadion?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:37:44 #197
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164628272
quote:

[..]

De NOS hypet, dom Nederland doet mee.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:37:53 #198
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164628274
quote:

[..]

welke atleten logen nog meer keihard tot het uit kwam?
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:38:21 #199
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_164628282
quote:

[..]

De onrealistische verwachtingen beweging dan?
De manier waarop de NOS Schippers als topfavoriete wegzet voor goud is beschamend.
Géén kloon van tvlxd!
pi_164628315
Saai avondje bij de NOS vrees ik
pi_164628317
Al die 3de wereldlanden in de reclames :')
pi_164628318
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:38 schreef Montov het volgende:

[..]

De manier waarop de NOS Schippers als topfavoriete wegzet voor goud is beschamend.
Ze gaat ook gewoon goud winnen _O_
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:39:45 #203
436595 Sked
Zonnestraal
pi_164628319
quote:

[..]

Ze is dan ook gewoon torenhoog favoriet, maar als de NOS het zegt is het weer beschamend.

Zeuren om het zeuren.
pi_164628337
quote:

[..]

Ze staat op @1,50
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:41:12 #205
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164628358
Ik ben die bieze reclame wel beuh.
Fuck the EBU.
pi_164628373
quote:

[..]

Ze is toch ook de topfavoriet voor het goud:
http://www.oddschecker.co(...)s/womens-200m/winner
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:41:34 #207
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_164628374
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:39 schreef Sked het volgende:

[..]

Ze is dan ook gewoon torenhoog favoriet.
Ze is kanshebber, maar Thompson geef ik iets meer kans.

Het is ook meer de toon waarop ze de hype opzetten: alles minder dan goud is een teleurstelling. Dat is een heel irritante invalshoek waardoor de sport(er) naar de achtergrond verdwijnt.
Géén kloon van tvlxd!
pi_164628380
quote:
echt he.
daar is ie overigens wel goed in,

zien we hem straks overigens wéér bij Studio Voetbal dit jaar?
hoop het toch niet ,hahaha
pi_164628397
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

echt he.
daar is ie overigens wel goed in,

zien we hem straks overigens wéér bij Studio Voetbal dit jaar?
hoop het toch niet ,hahaha
Nog naar Studio Voetbal kijken :')
Oh.
pi_164628418
quote:
6s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:40 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ze staat op @1,50
Op de 100 was ze eerst ook topfavoriet bij de bookies. Maar in dit geval komt het meer overeen met de kwaliteiten van Dafne en haar concurrenten.
Citius, Altius, Fortius.
  Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:43:12 #211
pi_164628430
schippersfap genot
pi_164628467
Hergod de Schermgod
Oh.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:44:03 #213
242666 BeamofLight
pi_164628469
Oh ja de 200 m op WK

Ik moet het nog zien....

Gvd iedereen ziet het en de enige die ervoor betaald wordt weet t allemaal niet
pi_164628484
Op Sporza mooie basketball wedstrijd tussen Spanje en Frankrijk _O_

Op de NOS was weer een terugblik (de zoveelste) op het baanwielrennen van gisteren :Z
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:44:54 #215
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164628497
quote:
6s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:40 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ze staat op @1,50
Dus een kans van 2 op 3. Nounou, echt flink favoriet :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:45:03 #216
242666 BeamofLight
pi_164628503
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:44 schreef antiderivative het volgende:
Op Sporza mooie basketball wedstrijd tussen Spanje en Frankrijk _O_

Op de NOS was weer een terugblik (de zoveelste) op het baanwielrennen van gisteren :Z
doei
pi_164628558
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

doei
Een zilveren medaille met een gouden randje! :')
#Teamnl _O-
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:47:25 #218
242666 BeamofLight
pi_164628577
4x euh al van Herman
pi_164628601
Waarom geen BMX?
Oh.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:48:32 #220
242666 BeamofLight
pi_164628608
Whaha neemt gewoon een hond van een vriendin mee??? Live tv
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 augustus 2016 @ 19:48:45 #221
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_164628616
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom geen BMX?
Omdat er geen enkele reden is om de plaatsingsrun live uit te zenden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_164628625
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Omdat er geen enkele reden is om de plaatsingsrun live uit te zenden.
Is een stuk leuker dan boksen
Oh.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:49:05 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164628628
Oke opeens een hond in de studio maar niet van haar hoor

Hahahaha nos zo willekeurig zo lekker gek zo lekker anders
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 augustus 2016 @ 19:49:55 #224
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_164628653
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is een stuk leuker dan boksen
Het boksen gaat direct ergens om. Plaatsingsrun BMX niet. Derhalve is het een logische keuze.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_164628676
Medalje :')
pi_164628686
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:49 schreef Caland het volgende:
Oke opeens een hond in de studio maar niet van haar hoor

Hahahaha nos zo willekeurig zo lekker gek zo lekker anders
Oh.
pi_164628701
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het boksen gaat direct ergens om. Plaatsingsrun BMX niet. Derhalve is het een logische keuze.
Zelfs dat zonden ze nauwelijks uit, ze waren alleen maar aan het ouwehoeren
Oh.
pi_164628704
Wel handige uitleg elke keer :Y
pi_164628713
quote:
Schippersgeilen
Met het beachvolleybal was het ook wel leuk. Ze waren ineens helemaal 'into' die sport.

Wedden dat ze de finale niet gaan uitzenden nu Nederland niet meer in de running is? Terugkerend thema bij de NOS..
pi_164628722
Dit is echt zappsport kwaliteit, we missen alleen nog " DEZE SPORT IS VETCOOL1!!!!!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:52:10 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164628727
Ik zie toch echt BMX, niet live, maar goed :z
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164628739
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is echt zappsport kwaliteit, we missen alleen nog " DEZE SPORT IS VETCOOL1!!!!!"
En Ron Boszhard die gemaakt leuk doet
Oh.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:52:40 #233
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164628748
quote:
Nee, die sporten komen in 2020 pas.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164628756
quote:
Het is ook vet cool 8-)
pi_164628768
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:51 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Met het beachvolleybal was het ook wel leuk. Ze waren ineens helemaal 'into' die sport.

Wedden dat ze de finale niet gaan uitzenden nu Nederland niet meer in de running is? Terugkerend thema bij de NOS..
Sowieso wel de vraag, die begint pas om 5.00 Nederlandse tijd.
sig verwijderd door FA
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:53:21 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164628772
Waarom is fietsen op een kinderfietsje een olympische sport
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_164628779
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, die sporten komen in 2020 pas.
Ben wel benieuwd (neem aan dat je op Skateboarden doelt?), wie er mee doen :D de meeste komen niet door de doping heen nu, 90% zal wel blowen.
pi_164628788
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:53 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Het is ook vet cool 8-)
Zeker :D maar de NOS presenteert het weer zo kut dat ik al denk ugh.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:54:00 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164628794
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:53 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd (neem aan dat je op Skateboarden doelt?), wie er mee doen :D de meeste komen niet door de doping heen nu, 90% zal wel blowen.
Echte sporters idd _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164628805
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:53 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Zeker :D maar de NOS presenteert het weer zo kut dat ik al denk ugh.
Daar is het de NOS voor :D
  Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:54:31 #241
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164628810
Ik vind het BMX wel terecht op de Spelen maar ze hadden er nooit baanonderdelen voor mogen schrappen
pi_164628815
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Echte sporters idd _O-
Wat doe je zuur gast :D

En Skateboarden is zwaar hoor.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:54:49 #243
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164628822
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:53 schreef Caland het volgende:
_O_
Fuck the EBU.
pi_164628825
quote:
Het is vermakelijker dan wielrennen.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:55:33 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164628846
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:54 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wat doe je zuur gast :D

En Skateboarden is zwaar hoor.
Geloof best dat het zwaar is, maar echt olympisch... nah.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:55:43 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164628853
Oh er is een Marokkaanse aan het boksen. Als ze straks verliest springen opeens haar neven in de ring.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_164628875
Saaie gast..ik val bijna in slaap _O-
  Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 19:57:04 #248
pi_164628898
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:51 schreef antiderivative het volgende:

[..]

die is toch om vijf uur snachts..
pi_164628902
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Geloof best dat het zwaar is, maar echt olympisch... nah.
Vraag me sowieso af waar het aan moet voldoen om olympisch te worden..

Maar dat hbe ik met wel meer sporten, schermen, paardensporten..
pi_164628904
MART.
pi_164628916
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:55 schreef Caland het volgende:
Oh er is een Marokkaanse aan het boksen. Als ze straks verliest springen opeens haar neven in de ring.
_O-
pi_164628918
MartGod
pi_164628919
MART LIVE OP NPO1
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:57:37 #254
311468 Van_Poppel
pi_164628922
Mart prime time _O_
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:58:07 #255
242666 BeamofLight
pi_164628937
NBA gewend zijn en dan dit aanzien
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:58:18 #256
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_164628946
quote:
Ach gooien met een voorwerp schijnt ook sport te zijn.
pi_164628947
DeMart.
Citius, Altius, Fortius.
pi_164628953
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:58 schreef BeamofLight het volgende:
NBA gewend zijn en dan dit aanzien
Spelen deze niet allemaal NBA dan
Oh.
pi_164628973
Waarom heeft ze die hond mee :') :')
pi_164628978
Hont
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:59:18 #261
242666 BeamofLight
pi_164628985
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Spelen deze niet allemaal NBA dan
geen idee een boel wel maar meestal zitten er ook een paar Amerikanen bij de NBA
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:59:25 #262
311468 Van_Poppel
pi_164628986
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:58 schreef Max23 het volgende:
Dit is gewoon een act.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:59:47 #263
242666 BeamofLight
pi_164629000
quote:
da weet geen mens, daar bij de NOS ook niet
pi_164629006
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

geen idee een boel wel maar meestal zitten er ook een paar Amerikanen bij de NBA
zullen vast niet alleen Amerikanen zijn
Oh.
pi_164629013
quote:
HUISKAMERSFEER

GEZELLIG
Oh.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 20:00:41 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164629027
quote:
Geen idee

Het is ook niet haar hond

Wiens hond is het dan wel

Opeens liep die hond de studio in

Waar was die hond eerst

Wie heeft die hond toegelaten

ZOVEEL VRAGEN
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 17 augustus 2016 @ 20:00:47 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164629031
Zijn er al Kamervragen gesteld over of de NOS die hond ook moet betalen?
  Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 20:01:00 #268
pi_164629042
Een Azeri.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 20:01:32 #269
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_164629059
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

En als ander land als USA heb je ook niet zo'n grote 'pool' om uit te draften bij de OS
pi_164629060
Een Nederlander die niet eens in Oranje sport :')
Oh.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 20:01:54 #271
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164629065
"Columbiaan"
pi_164629075
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een Nederlander die niet eens in Oranje sport :')
Ik wilde er bijna serieus op ingaan
  woensdag 17 augustus 2016 @ 20:02:41 #273
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_164629087
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:00 schreef Szura het volgende:
Zijn er al Kamervragen gesteld over of de NOS die hond ook moet betalen?
In zo'n studio liggen vast wel kliekjes van het catering eten dat ze niet hebben opgekregen.
pi_164629097
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:02 schreef Max23 het volgende:

[..]

Maar het is toch vreemd? Alle Nederlanders spelen gewoon in het oranje behalve deze.
pi_164629116
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een Azeri.
Die hont?
  woensdag 17 augustus 2016 @ 20:03:32 #276
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164629119
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Geen idee

Het is ook niet haar hond

Wiens hond is het dan wel

Opeens liep die hond de studio in

Waar was die hond eerst

Wie heeft die hond toegelaten

ZOVEEL VRAGEN
Hond van d'r zus.
Fuck the EBU.
pi_164629123
BOOOOOORING
pi_164629124

Mooie foto NOS :')
pi_164629132
quote:
6s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:02 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Maar het is toch vreemd? Alle Nederlanders spelen gewoon in het oranje behalve deze.
Boksers hebben toch verplicht een rood of blauw shirt?
pi_164629133
quote:

[..]

De Judokas doen dat ook. :N
Album top 100 2024
pi_164629136
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]

Mooie foto NOS :')
_O-
Oh.
pi_164629142
quote:

[..]

Ja, bij sommige sporten mag dat gewoon niet.. Boksen/Taekwondo/Worstelen is altijd rood of blauw
Judo is altijd blauw of wit
pi_164629149
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:04 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Boksers hebben toch verplicht een rood of blauw shirt?
Ohhh zit het zo :)
pi_164629171
Mart zit toch in een bezemkast? Volgens de Schermman vanuit Rio
  woensdag 17 augustus 2016 @ 20:05:01 #285
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164629173
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:02 schreef Max23 het volgende:

[..]

Bij Beachvolleybal hadden ze een blauw shirt aan :')
  woensdag 17 augustus 2016 @ 20:05:14 #286
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164629177
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Die hont?
Armeen gespot.
  Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 20:05:14 #287
pi_164629178
Het is trouwens echt van de zotte dat de NOS zelfs nauwelijks samenvattingen heeft van sporten die ze niet uitzenden. Als je een schietfinale zou willen terugkijken in samenvatting moet je niet bij de NOS zijn.
pi_164629194
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is trouwens echt van de zotte dat de NOS zelfs nauwelijks samenvattingen heeft van sporten die ze niet uitzenden. Als je een schietfinale zou willen terugkijken in samenvatting moet je niet bij de NOS zijn.
Ook niet online?
Oh.
pi_164629205
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:04 schreef groenen het volgende:
Mart zit toch in een bezemkast? Volgens de Schermman vanuit Rio
:D Aan Mart z'n eigen uitspraken maakte ik toch op dat hij in Rio zit.
  Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 20:06:16 #290
pi_164629207
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ook niet online?
Nee.
pi_164629215
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
en via andere omroepen heb je Geo-restricties. Eigenlijk zou je gewoon alle signalen die ze bij de NOS binnenkrijgen terug moeten kunnen kijken :9~
pi_164629223
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nee.
Flopshow
Oh.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 20:07:08 #293
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164629228
Waarom zenden ze nou niet gewoon even BMX uit ipv dat achterlijke boksen?
pi_164629247
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:07 schreef Szura het volgende:
Boksen is prima maar laat dat studio gedoe achterwege.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 20:08:15 #295
242666 BeamofLight
pi_164629258
quote:
omdat de kwali van BMX nog kutter is om te kijken
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 20:08:26 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164629262
quote:
BMX gaat nergens over.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 20:08:33 #297
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164629271
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:07 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Boksen is prima maar laat dat studio gedoe achterwege.
Boksen is kut. Geen idee wie er gaat winnen. Geen KO's. Niks aan.
pi_164629302
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

:D Aan Mart z'n eigen uitspraken maakte ik toch op dat hij in Rio zit.
Dan mogen ze hem wel vaker inzetten.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 20:09:54 #299
242666 BeamofLight
pi_164629306
Ok dit is nog kutter
  woensdag 17 augustus 2016 @ 20:10:38 #300
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_164629325
Heb je vanwege kritiek van de Boksbond een 'expert' uitgenogigd, is er geen tegenstander voor de nederlandse deelneemster :')
pi_164629378
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb je vanwege kritiek van de Boksbond een 'expert' uitgenogigd, is er geen tegenstander voor de nederlandse deelneemster :')
Hoezo? En hoezo weten ze dat in de studion niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')