Ik vind het ook allemaal maar raar. Heb je enig waarom dat zo raar ging?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
Dafne, hoe meer ik der kop zie hoe meer ze me ergert.
Geloof ook geen kut van die blessure. Maar beter wint ze goud.
wat zegt die hier verkeerd dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:19 schreef DeLuna het volgende:
Van GalenWaarom heeft die man dit podium gekregen
Hij werd Olympisch kampioen waterpoloquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:19 schreef DeLuna het volgende:
Van GalenWaarom heeft die man dit podium gekregen
Misschien de druk er af halen, ze was natuurlijk enorm gehyped.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal maar raar. Heb je enig waarom dat zo raar ging?
Hij zegt vanalles verkeerd. Ik had het op moeten schrijvenquote:
Echte Fredjes Teeven jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Franse handbalploeg.
Dat wordt weer lijden morgen.
Bron? Ik geloof niet dat Eurosport Benelux een groter budget heeft dan NOS.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eurosport is veel en veel rijker dan de NOS. Het is een Europese commerciële oproep die in z'n eentje de complete Europese rechten van de spelen heeft opgekocht.
Stel je niet aan Stijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Franse handbalploeg.
wat kan ik hier meequote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:22 schreef Nattekat het volgende:
1. Maak dingetje in 1 blauw, klik op BMX en kopieer de code in het rode vierkant
[ afbeelding ]
2. Maak dingetje in 3 blauw, klik op een kutsport zoals golf en vervang de code in het rode vierkant
[ afbeelding ]
3. Open de 'golf'-stream.
Die walgelijke kuttekoppen van Lacrabère en Pineauquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Franse handbalploeg.
Nederland speelde al eerder tegen Frankrijk en dat was by far de meest vreselijke wedstrijd qua schouwspel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel je niet aan Stijn.
Of ben je nu ook al handbalkenner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |