Helemaal niet prima, dat kost een vermogen. Dat geld kun je beter in de sport investeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar goed, zet ze lekker in hotel net buiten het dorp. Prima toch?
Heb je daar ook nog argumenten voor?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die vent in dat paarse shirt echt een ontiegelijke tyfuszak.
Wij allemaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die vent in dat paarse shirt echt een ontiegelijke tyfuszak.
Ik wil BMX zien en dat kan niet eensquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik niet snap is het uitschakelen van de streams. Ik heb er net in het BMX-topic beklag over gedaan, maar waarom krijgen wij op de NOS-site nergens de optie om niet-actieve streams te bekijken. Meestal gaat het goed, maar soms vergeet de stagiair dat een stream actief moet en dan heb je dus niks
Het kan wel gewoon hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik niet snap is het uitschakelen van de streams. Ik heb er net in het BMX-topic beklag over gedaan, maar waarom krijgen wij op de NOS-site nergens de optie om niet-actieve streams te bekijken. Meestal gaat het goed, maar soms vergeet de stagiair dat een stream actief moet en dan heb je dus niks
Zeg d an ook meteen watquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan wel gewoon hoor
Moet je even iets aanpassen in de html.
Html ja? Heb jij toegang tot de website van de NOS om te kunnen programmeren?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan wel gewoon hoor
Linkje voor mij?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan wel gewoon hoor
Ik vind het ook allemaal maar raar. Heb je enig waarom dat zo raar ging?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
Dafne, hoe meer ik der kop zie hoe meer ze me ergert.
Geloof ook geen kut van die blessure. Maar beter wint ze goud.
wat zegt die hier verkeerd dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:19 schreef DeLuna het volgende:
Van GalenWaarom heeft die man dit podium gekregen
Hij werd Olympisch kampioen waterpoloquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:19 schreef DeLuna het volgende:
Van GalenWaarom heeft die man dit podium gekregen
Misschien de druk er af halen, ze was natuurlijk enorm gehyped.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal maar raar. Heb je enig waarom dat zo raar ging?
Hij zegt vanalles verkeerd. Ik had het op moeten schrijvenquote:
Echte Fredjes Teeven jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Franse handbalploeg.
Dat wordt weer lijden morgen.
Bron? Ik geloof niet dat Eurosport Benelux een groter budget heeft dan NOS.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eurosport is veel en veel rijker dan de NOS. Het is een Europese commerciėle oproep die in z'n eentje de complete Europese rechten van de spelen heeft opgekocht.
Stel je niet aan Stijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Franse handbalploeg.
Dat wordt weer lijden morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |