Veel heeft ook niet te maken met geld. Het gemengd dubbel op het beslissende moment verlaten om naar een paar series in het zwemmen te gaan kijken heeft niks met geld te maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Veel heeft natuurlijk te maken met geld, je kan de NOS niet alles verwijten. Maar als ik dan zo'n commentator bij het schoonspringen hoor zeggen dat hij van een coach heeft gehoord dat het vooral belangrijk is om een niet al te grote plons in het water te maken -wat zelfs ik al wist terwijl ik het misschien vijf keer in m'n leven gekeken heb- dan is dat toch wel treurig. Eurosport heeft doorgaans veel betere commentatoren bij de kleine sporten, en die hebben vermoedelijk veel minder middelen.
Eurosport is veel en veel rijker dan de NOS. Het is een Europese commerciële oproep die in z'n eentje de complete Europese rechten van de spelen heeft opgekocht.quote:
Nu moeten we niet gaan overdrijven. NOS is geen NBC.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef antiderivative het volgende:
van hét verzamel-account genaamd: Faalacties NOS:twitter:jhvdheuvel twitterde op woensdag 17-08-2016 om 14:10:41De paarden live bij @nossport Dan krijgen we zeker als kijker hindernissen in de vorm van 15 reclameblokken en 7 studiogasten? reageer retweet
https://twitter.com/Rio_irritaties
Zet gewoon de stream op danquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:58 schreef antiderivative het volgende:
De 800m stond op het punt van beginnen, maar we gaan terug naar de studio want daar zit een paarden expert...
Die zenden dan ook regelmatig schoonspringen uit buiten de OS..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Veel heeft natuurlijk te maken met geld, je kan de NOS niet alles verwijten. Maar als ik dan zo'n commentator bij het schoonspringen hoor zeggen dat hij van een coach heeft gehoord dat het vooral belangrijk is om een niet al te grote plons in het water te maken -wat zelfs ik al wist terwijl ik het misschien vijf keer in m'n leven gekeken heb- dan is dat toch wel treurig. Eurosport heeft doorgaans veel betere commentatoren bij de kleine sporten, en die hebben vermoedelijk veel minder middelen.
Gisteren ook al.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:53 schreef Fylax het volgende:
Wow, nu kunnen ze opeens wel op NPO2 uitzenden?
Dat hebben ze toch ook van tevoren aangekondigd (gisteren overigens ook al):quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:10 schreef golfer het volgende:
Zenden ze die knollen dus al rechtstreeks uit op NPO2, gaan ze toch NPO1 even onderbreken voor de rit van de laatste knol van Nederland?
Denk niet dat het heel makkelijk is eerlijk gezegd, een fatsoenlijk hotel vinden voor een grote groep sporters tijdens de OSquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar goed, zet ze lekker in hotel net buiten het dorp. Prima toch?
Helemaal niet prima, dat kost een vermogen. Dat geld kun je beter in de sport investeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar goed, zet ze lekker in hotel net buiten het dorp. Prima toch?
Heb je daar ook nog argumenten voor?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die vent in dat paarse shirt echt een ontiegelijke tyfuszak.
Wij allemaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die vent in dat paarse shirt echt een ontiegelijke tyfuszak.
Ik wil BMX zien en dat kan niet eensquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik niet snap is het uitschakelen van de streams. Ik heb er net in het BMX-topic beklag over gedaan, maar waarom krijgen wij op de NOS-site nergens de optie om niet-actieve streams te bekijken. Meestal gaat het goed, maar soms vergeet de stagiair dat een stream actief moet en dan heb je dus niks
Het kan wel gewoon hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik niet snap is het uitschakelen van de streams. Ik heb er net in het BMX-topic beklag over gedaan, maar waarom krijgen wij op de NOS-site nergens de optie om niet-actieve streams te bekijken. Meestal gaat het goed, maar soms vergeet de stagiair dat een stream actief moet en dan heb je dus niks
Zeg d an ook meteen watquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan wel gewoon hoor
Moet je even iets aanpassen in de html.
Html ja? Heb jij toegang tot de website van de NOS om te kunnen programmeren?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan wel gewoon hoor
Linkje voor mij?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan wel gewoon hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |