Denk niet dat het heel makkelijk is eerlijk gezegd, een fatsoenlijk hotel vinden voor een grote groep sporters tijdens de OSquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar goed, zet ze lekker in hotel net buiten het dorp. Prima toch?
Helemaal niet prima, dat kost een vermogen. Dat geld kun je beter in de sport investeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar goed, zet ze lekker in hotel net buiten het dorp. Prima toch?
Heb je daar ook nog argumenten voor?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die vent in dat paarse shirt echt een ontiegelijke tyfuszak.
Wij allemaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die vent in dat paarse shirt echt een ontiegelijke tyfuszak.
Ik wil BMX zien en dat kan niet eensquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik niet snap is het uitschakelen van de streams. Ik heb er net in het BMX-topic beklag over gedaan, maar waarom krijgen wij op de NOS-site nergens de optie om niet-actieve streams te bekijken. Meestal gaat het goed, maar soms vergeet de stagiair dat een stream actief moet en dan heb je dus niks
Het kan wel gewoon hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik niet snap is het uitschakelen van de streams. Ik heb er net in het BMX-topic beklag over gedaan, maar waarom krijgen wij op de NOS-site nergens de optie om niet-actieve streams te bekijken. Meestal gaat het goed, maar soms vergeet de stagiair dat een stream actief moet en dan heb je dus niks
Zeg d an ook meteen watquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan wel gewoon hoor
Moet je even iets aanpassen in de html.
Html ja? Heb jij toegang tot de website van de NOS om te kunnen programmeren?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan wel gewoon hoor
Linkje voor mij?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan wel gewoon hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |