bij mij werkt het weerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mn stream van 8 uur werkt nog maar nieuwe streams pakken lukt niet
Klopt, werkt weer.quote:
Maar die zal er ook wel geen verstand van hebben.quote:'Nabeschouwen en veel herhalingen: de NOS wil alles uitleggen, maar voor mij hoeft dat helemaal niet. Mij ontgaat ook waarom er vaak wordt gekozen voor geouwehoer in plaats van live sport. Ja, en dan wordt je soms verrast door iets waarbij Nederland wel succes heeft. En laat meer zaken zien waar geen Nederlanders aan meedoen: er is zovéél.'
quote:'Vroeger moest je naar gewichtheffen zonder één Nederlandse deelnemer kijken, of je weilde of niet, want er waren veel minder beelden. goed dat de spelen dit jaar vooral door een oranje bril worden gevolgd en via internet kun je heel veel live zien. Ik ben alleen niet zo van de co-commentatoren. Een enkele keer heeft het een functie, maar bij volleybal biedt het weinig extra. 'Mooie bal'. Ja, dat zie ik zelf ook', aldus Ten Napel.
Ook Maarten Nooter komt aan het woord. Hij snapt niets van de lof voor de aanpak van VRT.quote:'Ik vind dat de NOS het voortreffelijk doet', aldus Van Gelder. 'Misschien is de tijd wel rijp om op tv acht of negen kanalen aan te bieden. Met name ouderen gaan niet met iPad of laptop op schoot naar Nos.nl kijken.'
Dit geeft aan dat Nooter het écht niet snapt. Voordat ik de BBC-streams ontdekte, keek ik regelmatig naar VRT omdat daar livesport werd uitgezonden, terwijl NPO 1 weer een bank met gasten had die aan het vooruitblikken, tussendoorblikken of nabeschouwen waren. Vaak gewoon de voortzetting van hetzelfde evenement waar de NOS over aan het praten is.quote:'Merkwaardig. Wij zenden zeventien uur per dag uit en focussen op de Nederlandse sporters. Alleen de teamsporten slurpen al veel tijd op, met twee hockeyteams, handbal, volleybal en beachvollebay. België heeft maar één ploeg en daardoor is bij de collega's van de VRT meer ruimte voor andere sporten. Daarnaast hebben wij aandacht voor uitzonderlijke prestaties, bijvoorbeeld een fenomeen als Usain Bolt. Maar worstelen of synchroonzwemmen doen we niet, omdat er geen Nederlanders bij zijn.'
En daarmee slaat hij de spijker op zijn kop....quote:'Sport is in wezen amusement: nu lijkt het wel politiek.' Het is een beetje saai en zo serieus allemaal. Judoka Henk Grol weet niets te bereiken. Hij vertelt zelf waar het is misgegaan en hoe erg hij dat vindt, want dit was zijn laatste kans. Daarna houdt in Hilversum iemand precies hetzelfde verhaal. Waarom? Praten, praten, praten en er kan geen lachje vanaf.'
MESquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:33 schreef Dwersdriever het volgende:
Maar worstelen of synchroonzwemmen doen we niet, omdat er geen Nederlanders bij zijn.'
Zit er geen regiolock op de BBC streams?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:33 schreef Dwersdriever het volgende:
'We' staan in ieder geval niet alleen in onze kritiek op de manier van aanpak van de NOS tijdens deze Olympische Spelen. De Telegraaf laat vandaag, onder meer, Studio Sport-legende Martijn Lindenberg aan het woord en hij hekelt de aanpak.
[..]
Maar die zal er ook wel geen verstand van hebben.
Overigens zijn in hetzelfde artikel Evert ten Napel en Jack van Gelder juist heel positief over de aanpak.
[..]
[..]
Ook Maarten Nooter komt aan het woord. Hij snapt niets van de lof voor de aanpak van VRT.
[..]
Dit geeft aan dat Nooter het écht niet snapt. Voordat ik de BBC-streams ontdekte, keek ik regelmatig naar VRT omdat daar livesport werd uitgezonden, terwijl NPO 1 weer een bank met gasten had die aan het vooruitblikken, tussendoorblikken of nabeschouwen waren. Vaak gewoon de voortzetting van hetzelfde evenement waar de NOS over aan het praten is.
Tenslotte nog Koos Postema.
[..]
En daarmee slaat hij de spijker op zijn kop....
Als je live sport wilt zien zit je bij de NOS fout. Dan moet je dus Sporza, BBC en de ARD/ZDF kijken. En die zenden ook nog eens sport uit waar geen landgenoten van hen bij betrokken zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:02 schreef Blik het volgende:
Van mij mag er ook wel meer live-sport zijn, ik zie teveel Dione en herhalingen en te weinig live-sport en andere sporten op TV. Sowieso vind ik het jammer dat er weinig op locatie is en het meeste vanuit de studio in Hilversum gebeurt
Die leggen toch ook zwaar de nadruk op hun eigen sporten (met daarbij de aantekening dat er regelmatig geen Belgen actief zijn en Sporza dus terugvalt op andere sporten)?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:02 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Als je live sport wilt zien zit je bij de NOS fout. Dan moet je dus Sporza, BBC en de ARD/ZDF kijken. En die zenden ook nog eens sport uit waar geen landgenoten van hen bij betrokken zijn.
Ik heb de BBC nog geen wedstrijd van een niet-Brit zien uitzenden. Sterker nog: bij elke Britse sporter lullen ze eerst een tijd over hem/haar met een deskundige.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:02 schreef antiderivative het volgende:
Als je live sport wilt zien zit je bij de NOS fout. Dan moet je dus Sporza, BBC en de ARD/ZDF kijken. En die zenden ook nog eens sport uit waar geen landgenoten van hen bij betrokken zijn.
De streams zijn geen moment kapot geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:40 schreef maan_man het volgende:
Wat die kapotte streams betreft: zou je hierover geen afspraken kunnen maken met youtube als NOS? Voor hun is live streamen een kerntaak, en daar zijn de ook goed in. Probleem is natuurlijk dat de NOS alleen de rechter voor Nederland heeft.
Maar als je tegen Youtube zegt: wij kunnen dit bij jullie streamen, waarschijnlijk zoveel streams in twee weken, dus dikke reclame inkomsten voor Youtube (en ook de NOS). Dan wil Youtube misschien wat tijd steken in geoblocking.
Kan de NOS fijn de stream embedded in hun site.
Ik weet niet wat 'hun eigen sporten' zijn maar de BBC had gisteren nog de Beach Voll. van Ned-Bra en de dames wedstrijd van Duitsland en ze hebben ook nog aandacht geschonken aan het schoonspringen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:03 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die leggen toch ook zwaar de nadruk op hun eigen sporten (met daarbij de aantekening dat er regelmatig geen Belgen actief zijn en Sporza dus terugvalt op andere sporten)?
Hoe kan je dit zo stellig zeggen, als je er duidelijk helemaal geen weet van hebt?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De streams zijn geen moment kapot geweest.
Wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
#Nattekrantquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe kan je dit zo stellig zeggen, als je er duidelijk helemaal geen weet van hebt?
Gister waren de streams wel degelijk kaduuk.
#nattekrantquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de site was stuk. Die streams deden het nog prima. Heb er gewoon last van gehad toen ik probeerde te switchen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe kan je dit zo stellig zeggen, als je er duidelijk helemaal geen weet van hebt?
Gister waren de streams wel degelijk kaduuk.
Jij hebt er verstand van?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef Nattekat het volgende:
BBC heeft het gelul over sport zo'n beetje uitgevonden. Match of the day werd / wordt ook altijd opgehemeld, maar toen Talpa in Nederland hetzelfde probeerde (toegegeven, met reclame tussendoor - maar dat kan nu eenmaal niet anders als commerciële zender) vond iedereen dat totaal kut.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:04 schreef Szura het volgende:
Ik snap de verheerlijking van de BBC niet. Ook een hoop gelul en bij het baanwielrennen hebben ze zichzelf echt compleet belachelijk gemaakt.
Sowieso zijn wat mij betreft de teamsporten júíst uutermate geschikt voor op de stream. En dan op NPO 1 af en toe even schakelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:33 schreef Dwersdriever het volgende:
'We' staan in ieder geval niet alleen in onze kritiek op de manier van aanpak van de NOS tijdens deze Olympische Spelen. De Telegraaf laat vandaag, onder meer, Studio Sport-legende Martijn Lindenberg aan het woord en hij hekelt de aanpak.
[..]
Maar die zal er ook wel geen verstand van hebben.
Overigens zijn in hetzelfde artikel Evert ten Napel en Jack van Gelder juist heel positief over de aanpak.
[..]
[..]
Ook Maarten Nooter komt aan het woord. Hij snapt niets van de lof voor de aanpak van VRT.
[..]
Dit geeft aan dat Nooter het écht niet snapt. Voordat ik de BBC-streams ontdekte, keek ik regelmatig naar VRT omdat daar livesport werd uitgezonden, terwijl NPO 1 weer een bank met gasten had die aan het vooruitblikken, tussendoorblikken of nabeschouwen waren. Vaak gewoon de voortzetting van hetzelfde evenement waar de NOS over aan het praten is.
Tenslotte nog Koos Postema.
[..]
En daarmee slaat hij de spijker op zijn kop....
Dit. Ik kijk altijd op hole1988.nl/websites/os2016 en heb geen seconde iets gemerkt van zelfs maar haperende streams en switchen ging ook prima (waarschijnlijk omdat alle streams altijd aan staan).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de site was stuk. Die streams deden het nog prima. Heb er gewoon last van gehad toen ik probeerde te switchen.
Hé gezellig, laten we een totaal irrelevante semantische discussie gaan voerenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die het verschil tussen stream en site niet snappen
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de BBC nog geen wedstrijd van een niet-Brit zien uitzenden. Sterker nog: bij elke Britse sporter lullen ze eerst een tijd over hem/haar met een deskundige.
Onzin dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:10 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'hun eigen sporten' zijn maar de BBC had gisteren nog de Beach Voll. van Ned-Bra en de dames wedstrijd van Duitsland en ze hebben ook nog aandacht geschonken aan het schoonspringen.
Op de Duitse zenders zag ik o.a. gewichtheffen, tafeltennis en badminton.
Voorstel was om streams op YouTube te hosten. Mijn antwoord daarop is dat er niks (bijna niks) mis is met die streams en dat het de site was die eruit ligt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hé gezellig, laten we een totaal irrelevante semantische discussie gaan voeren.
Gaat er gewoon om dat je streams niet kon bekijken op de meest gangbare wijze, via je PC browser.
Dat is ook echt niet werken, daar ga je dronken van lullen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:22 schreef MrBadGuy het volgende:
NOS faalt nu zelfs richting hun commentatoren met het geluid op hun headset
Weet ik, heb het zelf al als ik door een microfoon spreek en ik mezelf terug kan horen (vrijwel realtime).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is ook echt niet werken, daar ga je dronken van lullen.
Ja, dat klopt. Maar met een VPN kun je ze gewoon bekijken. Daar had ik er toch nog eentje van voor Netflix, al werkt dat helaas niet meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zit er geen regiolock op de BBC streams?
Dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorstel was om streams op YouTube te hosten. Mijn antwoord daarop is dat er niks (bijna niks) mis is met die streams en dat het de site was die eruit ligt.
Maar het is natuurlijk leuker om met #nattekrant te gooien.
van hét verzamel-account genaamd: Faalacties NOS:twitter:jhvdheuvel twitterde op woensdag 17-08-2016 om 14:10:41De paarden live bij @nossport Dan krijgen we zeker als kijker hindernissen in de vorm van 15 reclameblokken en 7 studiogasten? reageer retweet
Die verheerlijking gaat denk ik vooral over de streams, omdat ze overal commentatoren hebben zitten. Is ook fijn om snel wat dingen terug te kijken als je thuiskomt, want je kunt terug- en vooruitspoelen. Zo heb ik twee keer het open waterzwemmen teruggekeken, inclusief de medaille-uitreiking en de volksliederen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:04 schreef Szura het volgende:
Ik snap de verheerlijking van de BBC niet. Ook een hoop gelul en bij het baanwielrennen hebben ze zichzelf echt compleet belachelijk gemaakt.
Die streams zouden dan wel via nos.nl aangeroepen moeten worden. En tja... als iedereen dat op hetzelfde moment doet net als gister...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen.
Maar het punt blijft toch overeind? Want denk niet dat de site YouTube.com in problemen was gekomen door wat streamende arbeiders in Nederland.
Ehmmm... Ja.... Plank, mis.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eurosport heeft doorgaans veel betere commentatoren bij de kleine sporten, en die hebben vermoedelijk veel minder middelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |