Ah. lachen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk joh!
TV / [USA] Dark Matter
Vind het ook beter worden inderdaad. Zit wat meer lijn in heb ik het idee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah. lachen.Kwam pas geleden pas achter 't bestaan ervan. Wel een beetje The Expanse-like en idd eerst beetje 'mweh', maar nu toch best ok om weg te kijken.
Persoonlijk vind ik de enige overlap met the Expanse dat het sci-fi is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah. lachen.Kwam pas geleden pas achter 't bestaan ervan. Wel een beetje The Expanse-like en idd eerst beetje 'mweh', maar nu toch best ok om weg te kijken.
Wat ik vooral bedoel is dat Dark Matter toch vooral een beetje in de cheesy, maar wel vermakelijke actie sci-fi is in mijn ogen. The Expanse heeft veel meer een serieuze, volwassen insteek. Juist de 'vibe' is waar in mijn ogen het verschil zit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:46 schreef shiznuts het volgende:
Waar ik niezo van houd is sci-fi met gekostumeerde mensen als aliens en gedoe.Gelukkig doen ze daar niet zo aan bij beide. Verder beide wanted crews enzo. Bad asses. Ik zeg niet dat het dezelfde universes zijn en dingen overlappen. Maar gewoon dat het deels een zelfde soort vibe is. That's not a bad thing en natuurlijk hoeft dat niet op iedereen zo over te komen.
Een beetje? Naveltruitjes in space, kom op zeg.quote:
Kijk je The night of al dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:24 schreef Odaiba het volgende:
Ik ben echt toe aan wat nieuwe series. Het is te rustig deze zomermaanden.
Of The Get Down, moet hem zelf nog kijken maar lijkt me leuk (kun je meteen vertellen of het wat isquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:46 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Die kon ik nog niet. Zal eens kijken.
the night manager?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:24 schreef Odaiba het volgende:
stranger thingsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:24 schreef Odaiba het volgende:
Braindead is ook wel oke, verder wat de rest zei.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:24 schreef Odaiba het volgende:
Zo te zien is het gewoon 1 seizoen van 10 afleveringen.quote:Spring Tide (Springfloden) by Cilla and Rolf Börjlind
The authors of Spring Tide (Springfloden) are Cilla and Rolf Börjlind, who, prior to becoming novelists, wrote the entire first series of Arne Dahl, and most (Cilla) or all (Rolf) of the hit series, Beck.
Whether the Börjlinds adapt their first published title (of three to date) for television has yet to be announced, but Swedish newspaper Aftonbladet has revealed that 2014 Stockholm Film Festival Rising Star Award winner Julia Ragnarsson (The Bridge, Wallander), and two-time Guldbagge Awards winner Kjell Bergqvist (Death of a Pilgrim, 30 Degrees in February), will star in the new Filmlance series for Swedish broadcaster SVT.
Spring Tide (Springfloden)Spring Tide alternates between the time lines of 1987 and 2011. The latter follows Police Academy Cadet Olivia Rönning (Ragnarsson) and her work for a class assignment: She is tasked with unraveling the mystery of a cold case from 1987, one in which three people sadistically murdered a young woman on a Koster Islands beach — a killing that a young boy inadvertently witnessed.
At that time, national homicide investigator Tom Stilton (Bergqvist) was unable to solve the case, since he couldn’t ascertain the victim’s identity, locate the murderers, or establish a motive for the killing. And so it was shelved. Fifteen years later, he took a new approach to the case, but a bruising divorce left Stilton in a fragile mental state that deteriorated even further.
As Rönning digs through case files, she sorts out as much as she can, but there are still many questions left unanswered. What would really help her is getting input from the now-former detective, the homeless Stilton.
http://theeurotvplace.com(...)apted-for-tv-series/
Met die flashbacks doet het me wat denken aan seizoen 1 van True Detective.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:30 schreef Karina het volgende:
Ik kwam deze nog tegen, ook nieuw, nu ik het zo lees denk ik: nou die wil ik ook wel kijken!
Springfloden (TV Series 2016– ) - IMDb
[..]
Zo te zien is het gewoon 1 seizoen van 10 afleveringen.
Misschien vind je dit dan ook wel wat:quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:30 schreef Karina het volgende:
Ik kwam deze nog tegen, ook nieuw, nu ik het zo lees denk ik: nou die wil ik ook wel kijken!
Springfloden (TV Series 2016– ) - IMDb
[..]
Zo te zien is het gewoon 1 seizoen van 10 afleveringen.
Dat klinkt zelfs nog beter, txquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Misschien vind je dit dan ook wel wat:
Ófærð (TV Series 2015– ) - IMDb
Ah ja klopt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met die flashbacks doet het me wat denken aan seizoen 1 van True Detective.
Al gezien, maar zeker een aanrader voor mensen die deze maand nog even een leuke serie willen kijken.quote:
BBC heeft wel meer van die series met maar een half dozijn afleveringen. Vind ik wel fijn voor tussendoor. Niet nieuw (dit jaar 3e seizoen) maar Line of Duty is ook zo'n serie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik sluit me graag aan bij de eerdere aanbevelingen van de mini-serie The Night Manager. Goed verhaal, goede cast en met 6 x 55 min. een prima opvulling voor de rustige zomermaanden.
Inderdaad! Dan heb je ook nog:quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
BBC heeft wel meer van die series met maar een half dozijn afleveringen. Vind ik wel fijn voor tussendoor. Niet nieuw (dit jaar 3e seizoen) maar Line of Duty is ook zo'n serie.
Die lijken me wel interessant.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:04 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
The Honourable Woman
The Shadow Line
Met Killjoys was ik ook al gestopt. Dark Matter is inderdaad wel aardig in z'n genre.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:25 schreef Mirel het volgende:
Ik stop met Killjoys. Kan niet zo m'n vinger erop liggen wat het is maar lijkt niet echt ergens heen te gaan. Case of the week achtige episodes kunnen best ok zijn maar het grotere geheel is me zoek. En de personages zijn na twee seizoenen voor mijn gevoel niet uitgediept. Grappig dat ik juist dacht dat Dark Matter dit zou zijn, maar die blijkt leuker (en boeiender) te zijn.
Volgens imdb is het een TV-movie gewordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:12 schreef Karina het volgende:
JC van Johnson mag wat mij betreft doorgezet worden. JC speelt zichzelf maar ook weer niet, met heel wat zelfspot; wat ouder, vechten lukt niet meer zo goed, conditie kan beter en af en toe krijgt hij een paar klappies. Erg leuk. Wel jammer dat de pilot maar 30 minuten duurt.
Oh? Ik zag alleen een pilot van 30 min. Dan ga ik even verder zoeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens imdb is het een TV-movie geworden
Volgens mij zet IMDB die pilot afleveringen waar verder niks is geproduceerd altijd als tv movie in het systeem. Deze discussie hebben we al een paar jaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens imdb is het een TV-movie geworden
Ik zag dat ze hem op tvdb.com weer verwijderd hadden om de reden dat imdb er tv movie van gemaakt had. Heel irritant want dan krijg ik hem niet in nzbdronequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij zet IMDB die pilot afleveringen waar verder niks is geproduceerd altijd als tv movie in het systeem. Deze discussie hebben we al een paar jaar
pilot is al even beschikbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:30 schreef Karina het volgende:
vanaf 23 september:
Van Helsing (TV Series 2016– ) - IMDb
Vanessa Helsing, a distant relative of the famous vampire hunter Abraham Van Helsing is resurrected, but soon realized that the world was conquered by vampires.Tya is humanity's last hope to lead people to regain their lost.
Ik zie vampieren en een hoop bloed
Vond het fantastisch! Maar ik ben dan ook een sucker voor feelgood series.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand hier het eerste seizoen van 'Love' al gezien op Netflix? Ik vond 't wel OK-ish!
Ik vind Killjoys nog steeds de betere van de twee eigenlijk. Minder hard-core sci-fi, dat wel en meer actie-drama-comedy in een futuristische setting maar ik kan me er goed mee vermaken en ze zijn weer terug op een rode draad verhaallijn iig. Al is Dark Matter wel meer een serieuze/volwassen sci-fi.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:25 schreef Mirel het volgende:
Ik stop met Killjoys. Kan niet zo m'n vinger erop liggen wat het is maar lijkt niet echt ergens heen te gaan. Case of the week achtige episodes kunnen best ok zijn maar het grotere geheel is me zoek. En de personages zijn na twee seizoenen voor mijn gevoel niet uitgediept. Grappig dat ik juist dacht dat Dark Matter dit zou zijn, maar die blijkt leuker (en boeiender) te zijn.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:43 schreef Max23 het volgende:
Toch kijk ik wel uit naar Frequency, geïnspireerd op de film.
Met Peyton List in de hoofdrol![]()
Hm! Klinkt tof!quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:51 schreef Breuls het volgende:
De eerste aflevering van Frequency was wel okay. Interessant verhaal.
Daar heb ik ook wel hoge verwachtingen van inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:43 schreef Cikx het volgende:
Oei oei oei wat kijk ik uit naar Westworld zeg.
Waar heb je die vandaan? Ik zie niks op usenet en al even min op de bekende torrent sites.quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:51 schreef Breuls het volgende:
De eerste aflevering van Frequency was wel okay. Interessant verhaal.
Ik heb 'm nergens 'vandaan'. Ik heb 'm gewoon legaal gezien tijdens een screening.quote:Op maandag 12 september 2016 15:00 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Ik zie niks op usenet en al even min op de bekende torrent sites.
Opvolger van Banshee?quote:
De rest van het jaar zie ik ook niet echt heel veel soeps. Alleen Westworld en designated Survivor.quote:Op maandag 12 september 2016 15:00 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Ik zie niks op usenet en al even min op de bekende torrent sites.
Verder lijkt het niet heel spannend te zijn dit jaar met nieuwe series. Het meeste zijn remakes van films. Ligt het aan mij of is de creativiteit een beetje minder aan het worden.
Die leek me ook wel leuk idd. Tenminste de trailer was grappig.quote:Op maandag 12 september 2016 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Son of Zorn gezien. Tja..opzich wel een geinig concept, maar zie niet echt hoe dit grappig blijft voor meer dan 2 afleveringen ofzo.
The Night Of is goed, als je van een slow burn series houdt.quote:Op maandag 12 september 2016 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
De rest van het jaar zie ik ook niet echt heel veel soeps. Alleen Westworld en designated Survivor.
Van de series die inmiddels al weer zijn afgelopen vond ik The Get Down tof. The night Of nog steeds niet gekeken
Ik vond het vooral leuk vanwege de muziek, nostalgie voor mijquote:Op maandag 12 september 2016 22:29 schreef Tweek het volgende:
The Night Of is goed, als je van een slow burn series houdt.
In de komende dagen ga ik de eerste aflevering ook maar eens kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:56 schreef truedestiny het volgende:
Quarry heeft mij te pakken na één aflevering. Lijkt een hele sterke serie te worden. De vergelijking die ik met Banshee gemaakt zag worden hier ben ik het niet mee eens. Deze serie komt een stuk rauwer over en is minder vergezocht.
Dank voor de tip. Groot liefhebber van Parenthood.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
This Is UsErg veelbelovend met een leuke twist op het eind. Wellicht leuke opvolger voor mensen die dol waren op Parenthood/Brothers & Sisters, etc.
Hier ook grote fan van Parenthood! Trailer ziet er erg veelbelovend uit!!quote:Op woensdag 21 september 2016 18:37 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Groot liefhebber van Parenthood.
Zeer mooie pilot inderdaad! Vraag me wel een beetje af hoe ze dit interessant gaan houden op de lange termijn, maar ik blijf het zeker in de gaten houden de komende tijd.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
This Is UsErg veelbelovend met een leuke twist op het eind. Wellicht leuke opvolger voor mensen die dol waren op Parenthood/Brothers & Sisters, etc.
Eerste aflevering is best aardig.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:32 schreef Nickske1912 het volgende:
Lees net dat Designated Survivor ook wekelijks uitgezonden gaat worden op Netflix.
Door deze post ook de pilot gekeken, en toch compleet de twist niet aan zien komen. Ik schaam me diepquote:Op woensdag 21 september 2016 18:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had hem nog vele malen slechter verwacht, dus ik was dan wel weer enigszins positief verrastquote:Op donderdag 22 september 2016 18:23 schreef truedestiny het volgende:
Pilot van Lethal Weapons daarentegen was slecht.
Laatste scenes met de generaal beloven wel spanning iigquote:Op donderdag 22 september 2016 22:24 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Designated Survivor was inderdaad best vermakelijk. iig het volgen waard de komende weken.
Oeh, nice.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:32 schreef Nickske1912 het volgende:
Lees net dat Designated Survivor ook wekelijks uitgezonden gaat worden op Netflix.
Ho ho, niet haten op THE USS NATHAN JAMES!!quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh, nice.
Dit wordt m'n nieuwe "The Last Ship". Hopelijk blijft dit wel vermakelijk.
Hoezo blijft?quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh, nice.
Zet hem op de wachtlijst. Er zijn deze week zoveel series begonnen dat ik nóg verder ben achter gaan lopen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 15:06 schreef ChickenMan het volgende:
Iemand Berlin Station al gechecked? Eerste 2 eps zijn uit. Van een of andere zender die ik niet ken. Maar wel goede acteurs en tof!
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 23 september 2016 15:06 schreef ChickenMan het volgende:
Iemand Berlin Station al gechecked? Eerste 2 eps zijn uit. Van een of andere zender die ik niet ken. Maar wel goede acteurs en tof!
Ik moet toegeven laatste seizoen nog kijken. Maar heb zo'n vermoeden dat t niet de moeite waard is... Eens?quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh, nice.
Nee, motorbloempje is gewoon een TLS verrader.quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet toegeven laatste seizoen nog kijken. Maar heb zo'n vermoeden dat t niet de moeite waard is... Eens?
Ik vond 't na 4 afleveringen mooi geweestquote:Op vrijdag 23 september 2016 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet toegeven laatste seizoen nog kijken. Maar heb zo'n vermoeden dat t niet de moeite waard is... Eens?
Dit jaquote:Op vrijdag 23 september 2016 16:41 schreef Awsom het volgende:
[..]
Nee, motorbloempje is gewoon een TLS verrader.
Seizoen 3 was geweldig.
Ja, vond het ook wel een leuke pilot. Ben benieuwd naar de rest van het seizoenquote:Op vrijdag 23 september 2016 18:10 schreef poker4lifee het volgende:
Designated Survivor begint ook prima
Volgens mij ook in de US pas op 2 oktober de release, dat staat in ieder geval op de HBO site.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:24 schreef Iwanius het volgende:
Kijk vol verwachting uit naar de remake van Westworld season 1 want schijnbaar is season 1 in de USA al geweest en is men nu bezig met season 2. Gek dat ik 'm ook nog niet op HBO on Demand heb gezien die season 1.
Seizoen 1 is nog nergens uitgezonden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:24 schreef Iwanius het volgende:
Kijk vol verwachting uit naar de remake van Westworld season 1 want schijnbaar is season 1 in de USA al geweest en is men nu bezig met season 2. Gek dat ik 'm ook nog niet op HBO on Demand heb gezien die season 1.
I've abandoned shipquote:Op vrijdag 23 september 2016 16:54 schreef Cue_ het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik t lastig vind beginnen aangezien ik geen idee meer heb hoe de laatste twee afleveringen eindigden. Maar heb ook weer geen zin om die opnieuw te kijken
Aflevering 1 was meer dan prima.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:56 schreef truedestiny het volgende:
Quarry heeft mij te pakken na één aflevering. Lijkt een hele sterke serie te worden. De vergelijking die ik met Banshee gemaakt zag worden hier ben ik het niet mee eens. Deze serie komt een stuk rauwer over en is minder vergezocht.
Dit. Tenenkrommend slecht gewoon. MacGyver hoort geen 007/ Mission Impossible figuur te zijn met een lekker wijf met een miljoenmiljard computer diploma's en John Rambo als sidekicks....quote:
De remake van season 1 ja?quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:24 schreef Iwanius het volgende:
Vind het al heel wat dat je het nog een kans gegeven hebtquote:
Ik heb de trailer een kans gegeven en dat vond ik wel genoeg.quote:Op zondag 25 september 2016 17:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Vind het al heel wat dat je het nog een kans gegeven hebt
Deze remake niet gezien maar ik denk dat een GacGyver in het huidige digitale tijdperk niet meer werkt. Het mooie aan die serie was dat hij met bijna niks iets in elkaar knutselde om de bad guys te verslaan.quote:Op zondag 25 september 2016 17:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit. Tenenkrommend slecht gewoon. MacGyver hoort geen 007/ Mission Impossible figuur te zijn met een lekker wijf met een miljoenmiljard computer diploma's en John Rambo als sidekicks....
Het had prima kunnen werken op die manier en gewoon al die computermeuk achterwege laten. Gewoon weer oldskool met een zak dennenappels en een doosje lucifers een landmijn maken, of een atoombom van een batterij met een aansteker....quote:Op zondag 25 september 2016 17:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Deze remake niet gezien maar ik denk dat een GacGyver in het huidige digitale tijdperk niet meer werkt. Het mooie aan die serie was dat hij met bijna niks iets in elkaar knutselde om de bad guys te verslaan.
Zo herinner ik mij MacGuyver ook uit m'n jeugd. Met en zak Ping-Pong ballen en een ouwe stofzuiger een kanon maken, of een tuinstoel op een surfboard tapen en met een oude grasmaaiermotor eventjes met lichtsnelheid over de weg knallen...quote:Op zondag 25 september 2016 20:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het had prima kunnen werken op die manier en gewoon al die computermeuk achterwege laten. Gewoon weer oldskool met een zak dennenappels en een doosje lucifers een landmijn maken, of een atoombom van een batterij met een aansteker....
Een hedendaagse MacGyver zou gewoon een smartphone hebben met deze app:quote:Op zondag 25 september 2016 17:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze remake niet gezien maar ik denk dat een GacGyver in het huidige digitale tijdperk niet meer werkt. Het mooie aan die serie was dat hij met bijna niks iets in elkaar knutselde om de bad guys te verslaan.
Yup of met wat buizen, 100mph tape en kuilplastic een vliegtuig bouwen en zulks...quote:Op zondag 25 september 2016 20:58 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Zo herinner ik mij MacGuyver ook uit m'n jeugd. Met en zak Ping-Pong ballen en een ouwe stofzuiger een kanon maken, of een tuinstoel op een surfboard tapen en met een oude grasmaaiermotor eventjes met lichtsnelheid over de weg knallen...
quote:Op zondag 25 september 2016 21:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een hedendaagse MacGyver zou gewoon een smartphone hebben met deze app:
http://www.instructables.com
Jezus, dat mensen dit überhaupt een kans geven. Die trailer is al gruwelijk slecht.quote:Op zondag 25 september 2016 23:51 schreef Odaiba het volgende:
MacGyver.... Julie de pilot al gezien? Vind het niet echt een serie meer voor deze tijd. Sws dit soort type series gaan er bij mij slecht in. Totaal geen spanning.
Ik kijk elke pilotquote:Op maandag 26 september 2016 00:31 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Jezus, dat mensen dit überhaupt een kans geven. Die trailer is al gruwelijk slecht.
Lees jij andere posts wel voordat je in dit topic wat plaatst? Want als je goed kijkt word de serie voor jouw post meerdere malen besproken. Dus ja, pilot is bekeken.quote:Op zondag 25 september 2016 23:51 schreef Odaiba het volgende:
MacGyver.... Julie de pilot al gezien?
Veronica Mars en Sam Malone, moet goed komenquote:Op maandag 26 september 2016 00:50 schreef Odaiba het volgende:
Net de Pilot gekeken van The Good Place. GEWELDIG xD
Ik vond hem ook top, kijkt lekker makkelijk weg.quote:Op maandag 26 september 2016 00:50 schreef Odaiba het volgende:
Net de Pilot gekeken van The Good Place. GEWELDIG xD
Je moet er wel een beetje van houden vrees ik. Acteerwerk is niet bijzonder, en het verhaal is net zo absurd als in de film.quote:Op maandag 26 september 2016 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand trouwens From Dusk til Dawn al gekeken? En zo ja: is't wat?
Seizoen 1 gaat ook nog wel. Daarna wordt het al snel minder.quote:Op maandag 26 september 2016 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat is wat me een beetje tegenhoudt. De film vond ik geweldig, vanwege z'n nutteloosheid en absurditeit. En dat was dan precies mooi qua hoeveelheid, want maar één film. Als je dan daar een hele serie van maakt....zit je imho al snel op 't randje
Ja en nee.quote:Op maandag 26 september 2016 04:34 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Lees jij andere posts wel voordat je in dit topic wat plaatst? Want als je goed kijkt word de serie voor jouw post meerdere malen besproken. Dus ja, pilot is bekeken.
Ik vind het nog steeds prima hoor, nieuwe seizoen begint zo een beetje met een nieuw verhaal.quote:Op maandag 26 september 2016 10:33 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Seizoen 1 gaat ook nog wel. Daarna wordt het al snel minder.
Maar net zoals bij The Last Ship blijf ik dan toch doorkijken, soort van ramptoerisme om te kijken waar het schip strand ().
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik niet helemaal met je eens. De pilot was helemaal niet zo slecht als je niet aan MagGuyver met RDA denkt. Als serie op zich vond ik het best leuk, maar als reboot/remake is het wel verschrikkelijk slechtquote:
Praten we hier over wel vermakelijke pulpsci-fi of echt niveautje Asylum?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:42 schreef Tweek het volgende:
Iemand Aftermath van SyFy al gekeken? Orkanen, meteor inslagen, geesten die mensen overnemen, een virus dat mensen moordlustig maakt en dat was pas de eerste aflevering. Zo slecht dat het eigenlijk grappig wordt.
Het is slecht geschreven en heel denderend zijn de special effects niet, het zit net iets boven Asylum zou ik zeggen. Anne Heche speelt één van de hoofdrollen. Ik zou het in de categorie hate watch serie plaatsen.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Praten we hier over wel vermakelijke pulpsci-fi of echt niveautje Asylum?
Hmm dan sla ik hem wel even over voorlopig. Heb nog wel wat Dark Matter en Killjoys liggen in de categorie niet al te hoogdravende sci-fi.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:52 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het is slecht geschreven en heel denderend zijn de special effects niet, het zit net iets boven Asylum zou ik zeggen. Anne Heche speelt één van de hoofdrollen. Ik zou het in de categorie hate watch serie plaatsen.
Zijn allebei ook beter, maar goed was pas 1 aflevering.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hmm dan sla ik hem wel even over voorlopig. Heb nog wel wat Dark Matter en Killjoys liggen in de categorie niet al te hoogdravende sci-fi.
En met Westworld en de Black Mirror van Netflix komen er hopelijk weer twee kwalitatief hoogwaardige sci-fi series bij volgende maand.
Nee maar dit lijkt me precies iets wat ik leuk ga vinden. Had de omschrijving wel ergens gelezen maar dacht dat het meer om 1 familie draaide.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:42 schreef Tweek het volgende:
Iemand Aftermath van SyFy al gekeken? Orkanen, meteor inslagen, geesten die mensen overnemen, een virus dat mensen moordlustig maakt en dat was pas de eerste aflevering. Zo slecht dat het eigenlijk grappig wordt.
quote:Terwijl Kate, William, George en Charlotte zich in Canada vermaken, wanen wij ons even jaren geleden in de eerste jaren van de regeringsperiode van Queen Elizabeth II. Netflix heeft namelijk zojuist de eerste, officiële trailer van The Crown vrijgegeven. En och, wat is-ie heerlijk.
De nieuwe Netflix Originals-serie gaat over regeringstijd van Queen Elizabeth II (gespeeld door Claire Foy) en de persoonlijke troubles waarmee ze moeten dealen terwijl ze haar land probeert te leiden. In de serie zien we ook acteur Jonathan Lithgow als de iconische Winston Churchill in actie komen, en Doctor Who-knapperd Matt Smith stapt in de schoenen van Prins Philip.
The Crown is de duurste serie die Netflix tot nu toe gemaakt heeft - er werd een whopping $156 miljoen aan uitgegeven! - en dat is te zien. Waanzinnige kostuums, enorme sets en koninklijke juwelen... De show ziet er heerlijk verslavend en highbrow uit.
De 10 afleveringen van The Crown zijn vanaf 4 november op Netflix te zien. Reken maar dat wij er dan klaar voor zitten...
Bron
quote:This Is Us Scores Full-Season Pickup
That was fast: After just one airing, This Is Us has snagged a full(ish)-season pickup of 18 episodes, NBC announced Tuesday.
Enthused executive producer Dan Fogelman in a statement: “This order for a complete first season of 18 episodes is exactly what we’d wanted and hoped for. We’d carefully mapped out an 18-chapter story for the first year of the show, and this allows us to follow through with our exact initial intent. And to get the order so early on is a tremendous show of confidence and a boost for our entire cast and crew.”
The twisty family drama debuted last Tuesday to 10.1 million total viewers and a 2.8 demo rating, delivering the Big 4’s highest-rated drama debut since last fall’s Supergirl. It also marked NBC’s highest-rated scripted program in the time slot in more than six years, since an April 2010 episode of Parenthood.
Bron
Volgt in principe ook één familie en hoe ze de apocalypse proberen te overleven.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar dit lijkt me precies iets wat ik leuk ga vinden. Had de omschrijving wel ergens gelezen maar dacht dat het meer om 1 familie draaide.
quote:Op woensdag 28 september 2016 23:58 schreef Tim86 het volgende:
Helemaal gemist dat Atlanta al is begonnen.Donald Glover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Dan moet ik het wellicht nog een kans geven, ik heb aflevering 2 na 10 minuten afgezet omdat ik het niet veel vond. Misschien toch te snel geweest.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:19 schreef Cee het volgende:
This Is Us, aflevering 2 net gezien. Doet niet onder voor de pilot, aanrader!!![]()
Dank je wel voor deze aanrader! Ik vond de pilot echt geweldig.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2016 01:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Maar hij zingt wel als afsluiting in ep 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, vind het een toffe serie tot nu toequote:Op donderdag 29 september 2016 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
Designated Survivor weet ook in ep2 nog te boeien. Mooi!
http://tvline.com/2016/09(...)1-order-renewal-abc/quote:ABC is giving two of its rookie series a big vote of confidence: The Alphabet network has picked up the Kiefer Sutherland thriller Designated Survivor and the Minnie Driver comedy Speechless for full, 22-episode seasons.
Eerste aflevering en deel van 2 gisteren gekeken. Veelbelovend idd. Die twist zag ik ook niet aankomen.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hij ziet er ook wel totaal anders uitquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:35 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Eerste aflevering en deel van 2 gisteren gekeken. Veelbelovend idd. Die twist zag ik ook niet aankomen.
Zie dat jij Gilmore Girls in je handtekening hebt staan (oh en als plaatje ook). Pas in aflevering 2 zag ik dat die vader Jess is, met volledige baard had ik hem niet herkend.
En vooralsnog niet al te hoog op de 'MURICA, FUCK YEAH!' schaal. Goed te pruimenquote:Op donderdag 29 september 2016 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
Designated Survivor weet ook in ep2 nog te boeien. Mooi!
Enige wat ik lastig vind is om te zien hoe Sutherland ook een beetje de timide onzekere secretary moet spelenquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:06 schreef jogy het volgende:
[..]
En vooralsnog niet al te hoog op de 'MURICA, FUCK YEAH!' schaal. Goed te pruimen.
Ik vind zijn 'verlegen' look wel overtuigend overkomen en heb vroeger 24 ook niet echt intensief gekeken dus ik ben niet besmetquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Enige wat ik lastig vind is om te zien hoe Sutherland ook een beetje de timide onzekere secretary moet spelende overgang dan naar 'bluffpokerende hardass' is dan wat onnatuurlijk, want dat gaat Sutherland een stuk beter af
Aflevering 1 vond ik door de twist nog wel geinig, maar bij aflevering 2 is het voor mij ook een relatief standaard familie drama met af en toe een komische inslag geworden. Niks voor mij.quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:06 schreef Abed het volgende:
This is Us was echt te slecht voor woorden, typische network serie.
Tijd voor Westworld.
Aflevering 1 wel gezien, de trailer zag er wel lek uit. Maar het is toch niet mijn soort humor, en ben al weer afgehaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 05:55 schreef ChickenMan het volgende:
Kijken hier mensen naar High Maintenance van HBO? Echt een heerlijk vervolg op de web-series! En zelfs beter
Wilde net aan Animal Kingdom beginnen, maar is net echt zo slecht?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:57 schreef Japie77 het volgende:
Gisteren begonnen met Animal Kingdom maar vond het echt helemaal niks. Daarna Preacher en dat was wel goed.
Vond ik wel. Vond het onrealistisch, slecht geacteerd en geen fijne sfeer in de serie. Zou er niet aan beginnen als ik jou was. Genoeg andere series die de moeite waard zijn. Nieuwe seizoen van Power bv of nieuwe seizoen van Tyrant die ik allebei ook nog wil zien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wilde net aan Animal Kingdom beginnen, maar is net echt zo slecht?
Niet doen, die uren van je leven krijg je nooit meer terugquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:27 schreef Japie77 het volgende:
nieuwe seizoen van Tyrant die ik allebei ook nog wil zien.
Het laatste seizoen van Tyrant vond je niet goed? Of de hele serie niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Niet doen, die uren van je leven krijg je nooit meer terug
Preacher is wel briljant. Voor mij de serie van het jaar.
Eerste seizoenen zijn prima, laatste vond ik echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het laatste seizoen van Tyrant vond je niet goed? Of de hele serie niet?
Heb echt geen idee wat ik moet verwachten en snap dus ook niet waarom iedereen zo hyped is.quote:
Naar mijn mening één van de beste series van 2016.quote:
Enkel nog de pilot gezien, maar wauw!quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Naar mijn mening één van de beste series van 2016.
Het concept is geniaal, de originele film is leuk, maar vrij verouderd waardoor de potentie er niet echt uitkomt. Nu met het budget van HBO en de kwaliteit van de trailers heb ik er alle vertrouwen in dat het nu wel gaat lukken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:42 schreef Awsom het volgende:
[..]
Heb echt geen idee wat ik moet verwachten en snap dus ook niet waarom iedereen zo hyped is.
Ik heb E1 en E2 gezien.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:45 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Enkel nog de pilot gezien, maar wauw!
Haha mja, is niet voor iedereen, denk ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:33 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Aflevering 1 wel gezien, de trailer zag er wel lek uit. Maar het is toch niet mijn soort humor, en ben al weer afgehaakt.
Nee man, net de 4e episode gezien. Damn, die shit is goed!quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat ik de verkeerde series kijk en dat ik daarom Quarry zo goed vind.
Je kent de film(s) niet?quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:42 schreef Awsom het volgende:
[..]
Heb echt geen idee wat ik moet verwachten en snap dus ook niet waarom iedereen zo hyped is.
Gewoon een keer Westworld gaan kijken, die uit 1973. Het onofficiële "vervolg", Futureworld, is een stuk minder overigens.quote:
Ik vind net deze link http://www.gateworld.net/(...)ce-elements-of-sg-1/quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:23 schreef Karina het volgende:
Oe dat wil ik ook wel weten. Maar geen Atlantisachtig iets dan, gewoon met Goa'uld en Aphophis en zo.
Deze serie van Brad Wright komt er nog wel aan:quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:23 schreef Karina het volgende:
Oe dat wil ik ook wel weten. Maar geen Atlantisachtig iets dan, gewoon met Goa'uld en Aphophis en zo.
Ik ga O'Neill wel missen denk ik, maar die is onderhand wel een beetje oud geworden natuurlijkquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:36 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik vind net deze link http://www.gateworld.net/(...)ce-elements-of-sg-1/
Klinkt goed, heel klein beetje Continuum. Dit deel dan:quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze serie van Brad Wright komt er nog wel aan:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Travelers_(TV_series)
quote:save humanity from a terrible future.
Ik zag laatst dit:quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga O'Neill wel missen denk ik, maar die is onderhand wel een beetje oud geworden natuurlijk
[..]
Klinkt goed, heel klein beetje Continuum. Dit deel dan:
[..]
O'Neill was briljant met zijn humor en volgens mij hield hij zich soms ook niet hellemaal aan het script en hebben ze dat er gewoon ingelatenquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga O'Neill wel missen denk ik, maar die is onderhand wel een beetje oud geworden natuurlijk
[..]
Klinkt goed, heel klein beetje Continuum. Dit deel dan:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
De bedoeling is dat ze een film trilogie gaan maken, niet een nieuwe serie.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:36 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik vind net deze link http://www.gateworld.net/(...)ce-elements-of-sg-1/
Oke das een tegenvallerquote:Op maandag 3 oktober 2016 01:07 schreef Tweek het volgende:
[..]
De bedoeling is dat ze een film trilogie gaan maken, niet een nieuwe serie.
TRAVELERS?quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze serie van Brad Wright komt er nog wel aan:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Travelers_(TV_series)
Nog niet gekeken maar je omschrijving doet me, vanwege de simulaties, opeens denken aan Fantasy Island.. Alleen de oudere users kennen dat nog gok ik.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:27 schreef Mirel het volgende:
Westworld was best geinig. Stiekem wel benieuwd of ze ook andere simulaties gaan doen want die wildewesten eshethiek heb ik niet zo'n behoefte aan, zeker niet in een sci-fi. Wel leuke combi van Blade Runner/Truman Show themas.
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:27 schreef Mirel het volgende:
Wel leuke combi van Blade Runner/Truman Show themas.
Zijn er al meer afleveringen te vinden?quote:Op maandag 3 oktober 2016 16:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken.
Review van de eerste vier afleveringen komt overigens later vandaag op de FP.
Dat is zoals gebruikelijk voor review geweest. Ik heb een paar afleveringen gekeken met opening credits waarin alleen nog "name surname" stond in plaats van de namen van de acteurs.quote:Op maandag 3 oktober 2016 16:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zijn er al meer afleveringen te vinden?![]()
Of heb je er voorde review meerdere gekregen?
Ah, jammerquote:Op maandag 3 oktober 2016 17:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is zoals gebruikelijk voor review geweest. Ik heb een paar afleveringen gekeken met opening credits waarin alleen nog "name surname" stond in plaats van de namen van de acteurs.
Nee joh, ik moet vier weken wachten tot ik verder kan kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2016 17:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ah, jammer![]()
Heeft z'n voordelen dat reviews schrijven
Leuk stuk, de pilot was veelbelovend ik ieder geval.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:48 schreef Breuls het volgende:
By the way, als we het er toch over hebben, kan ik best even mijn episteltje spammen: Westworld
Hulde, mooi verwoordquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:48 schreef Breuls het volgende:
By the way, als we het er toch over hebben, kan ik best even mijn episteltje spammen: Westworld
Ik denk dat jij Westworld ook wel kan appreciëren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:31 schreef Japie77 het volgende:
Wow! Start Up is echt een vette serie gek!
Ja denk het ook maar wacht wel even tot ik kan bingen. Wat vond jij van Start Up?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Westworld ook wel kan appreciëren.
Ja was een leuk idee, maar daar gaat de serie uiteindelijk niet over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja denk het ook maar wacht wel even tot ik kan bingen. Wat vond jij van Start Up?
Nu bij aflevering 6 en het is echt briljant. Het is een soort van Mr Robot maar dan beter. The shit that is gonna change the world.
Hoop en geloof dat het ook echt gaat gebeuren. De macht breken van de banken/overheid door de grass roots.
Nog niet gekeken maar trailer ziet er wel tof uit. Morgen even checken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja denk het ook maar wacht wel even tot ik kan bingen. Wat vond jij van Start Up?
Daar gaat de serie wel over.....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:54 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja was een leuk idee, maar daar gaat de serie uiteindelijk niet over.
Niet echt de serie gaat over drie onwaarschijnlijke partners die door fout op fout te stapelen en elkaar messen in de rug te steken steeds verder van hun doel raken. Daarnaast is er een shit load aan sub plotjes die er ook niets mee te maken hebben. Je bent bij aflevering 6 dus je zult onder hand ook wel gemerkt hebben dat er van hun hele start up nog maar weinig terecht is gekomen.quote:
Dit moet je in een spoiler zetten. Heb hem inmiddels afgekeken en de serie gaat wel deglijk over de Startup die de wereld kan veranderen. Dat er subplotten inzitten lijkt me nogal logisch aangezien het anders nogal saai wordt. Zo enorm veel subplotjes zitten er trouwens niet in.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
Niet echt de serie gaat over drie onwaarschijnlijke partners die door fout op fout te stapelen en elkaar messen in de rug te steken steeds verder van hun doel raken. Daarnaast is er een shit load aan sub plotjes die er ook niets mee te maken hebben. Je bent bij aflevering 6 dus je zult onder hand ook wel gemerkt hebben dat er van hun hele start up nog maar weinig terecht is gekomen.
Dan verschillen we van mening.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dit moet je in een spoiler zetten. Heb hem inmiddels afgekeken en de serie gaat wel deglijk over de Startup die de wereld kan veranderen. Dat er subplotten inzitten lijkt me nogal logisch aangezien het anders nogal saai wordt. Zo enorm veel subplotjes zitten er trouwens niet in.
Ik vond het een geweldige serie. Een van de beste nieuwe series van dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En na ep 2 dus ook:quote:Op woensdag 28 september 2016 18:42 schreef Tweek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En nee mensen, dit is geen comedy, of toung-in-cheek als Z-nation, ze nemen zichzelf bloedserieus.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pek op 05-10-2016 18:14:07 ]The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:08 schreef Pek het volgende:
[..]
En na ep 2 dus ook:Blij dat ik die links heb laten liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En nee mensen, dit is geen comedy, of toung-in-cheek als Z-nation, ze nemen zichzelf bloedserieus.![]()
Westworld voldeed ruimschoots aan de verwachting. Nu nog hopen dat de Netflix versie van Black Mirror ook bij het origineel in de buurt komt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Nee man, een must see!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blij dat ik die links heb laten liggen.
Ik hou normaal wel van slechte series, maar ik durf aflevering 2 nog niet aan te slingeren. 1 was eigenlijk te slecht zelfs voor mijn doenquote:
"From now on we do things the right way" Luttele seconden later rennen ze zonder plan de camper uit om een meisje van een demon te redden al schreeuwend "leave her alone".quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik hou normaal wel van slechte series, maar ik durf aflevering 2 nog niet aan te slingeren. 1 was eigenlijk te slecht zelfs voor mijn doen
Beetje the walking dead dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Kan het iedereen aanraden die er van houdt om zich de tyfus te ergeren.
Alleen dan erger, bij the Walking Dead hadden ze niet iemand die de kippen van de buren los liet tijdens de apocalypse omdat ze geagiteerd waren door aardbevingen.quote:
Ah mooi dan hoef ik the Flash niet helemaal te gaan kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:08 schreef Karina het volgende:
Eerste aflevering van Timeless was prima, met een aardige cliffhanger. Die wel wat aan de laatste aflevering van The Flash deed denken trouwens.
GOdver, dat zag er wel goed uitquote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:08 schreef Karina het volgende:
Eerste aflevering van Timeless was prima, met een aardige cliffhanger. Die wel wat aan de laatste aflevering van The Flash deed denken trouwens.
Mwah zoveel leek het niet hoor deed me eraan denken.. En een beetje aan Continuum.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:37 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ah mooi dan hoef ik the Flash niet helemaal te gaan kijken.
Ja, ik vond het ook niet slecht.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:03 schreef CrashO het volgende:
Pilot van Frequency was wel aardig. Maar voor mijn gevoel gaat deze serie niet opnieuw opgepikt worden
Dat doen we al decennia: Back to the Future, Bill and Ted, Looper, 12 Monkeys, Donnie Darko, The Butterfly Effect, The Time Machine, Interstallar, The Twilight Zone, etc...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Waarom speelt iedereen nu in op tijdreizen en de loop van geschiedenis veranderen enzo.
(Bijv. The Flash universe natuurlijk (Legends of Tomorrow), nieuwe serie Timeless ook idd).
Die wilde ik ook nog proberen! E01 ligt al klaar.quote:
12 Monkeys, Continuum...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:11 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar nu in series. At the same flippin' time.
Get it?
staat op Netflix ook hèquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:11 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar nu in series. At the same flippin' time.
Get it?
[..]
Die wilde ik ook nog proberen! E01 ligt al klaar.
Komt nog een comedy over tijdreizen ook en Time After Time over H.G. Wells die achter Jack the Ripper aangaat in de huidige tijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Waarom speelt iedereen nu in op tijdreizen en de loop van geschiedenis veranderen enzo.
(Bijv. The Flash universe natuurlijk (Legends of Tomorrow), nieuwe serie Timeless ook idd).
Sundance Channel met Rectify, super origineel. Vikings van History Channel. Netflix heeft een aantal zeer originele series zoals Sense 8, Stranger Things. En Netflix heeft het superhelden genre echt enorm veranderd met het soort series wat ze maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
Komt nog een comedy over tijdreizen ook en Time After Time over H.G. Wells die achter Jack the Ripper aangaat in de huidige tijd.
Over het algemeen kijkt men wat het vorige seizoen het goed deed en dan doen ze dat het seizoen er na ook. Lost leiden tot Invasion, Threshold en Surface. Allemaal mysterie series, daarnaast kreeg je Reunion en The Nine series die door flashbacks werden verteld.
Zou niet weten wat het time travel genre nu gekickstart heeft.
Je ziet wel dat er steeds meer super hero series komen, en gebaseerd op film series. Ondanks dat Limitless en Hanibal gecanceld zijn zullen die daar wel de oorzaak van zijn.
Dan heb je nog de remakes van oude series, Hawai Five-O, nu MacGyver, Prison Break en 24. En The X-files vorig jaar.
Designated Survivor speelt in op The Black List, Quantico, 24 en The West Wing. En dat lijkt goed uit te pakken, Netflix heeft het aangekocht voor alles buiten de VS, dus verwacht nog 2-3 seizoenen.
Voor de originele series moet je bij FX, AMC, HBO, SYFY etc zijn.
Als de een er aan begint volgt de ander ook en voor je het weet is het een 'trend'. Ik vind het niet erg trouwens, houd wel van series/films waarin wordt getijdreist.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:52 schreef shiznuts het volgende:
nicequote:
hier geniet ik ook van. Tegelijk Banshee ontdekt kende ik niet. genot ik kan weer vooruit.quote:
Waar gaat het nou eigenlijk over?quote:
De eerste twee seizoenen bestonden steeds uit drie losse afleveringen met een ander onderwerp. Het overkoepelde thema was steeds een technologische dystopie.quote:
Check, eens kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
hier geniet ik ook van. Tegelijk Banshee ontdekt kende ik niet. genot ik kan weer vooruit.
Ik ben na twee weken afgehaakt, omdat ik het wel gezien hadquote:Op zondag 16 oktober 2016 11:26 schreef Hexxenbiest het volgende:
Kijkt er iemand ook Bull? Gisteren twee afleveringen gekeken en ik moet zeggen dat het best goed is. Michael Weatherly (DiNozzo uit NCIS), is Dr. Bull. NCIS is zonder Tony ook nog steeds heel leuk om te kijken trouwens! Had verwacht dat het minder zou worden
Bull (TV Series 2016– ) - IMDb
Jammer!quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik ben na twee weken afgehaakt, omdat ik het wel gezien had![]()
Ook niet zo mijn ding, politie en/of rechtbank series.
quote:Channel Zero is an American horror anthology television series created by Nick Antosca. The series was greenlit for two 6-episode, self-contained seasons, slated to air in the fall of 2016 and the fall of 2017 on SyFy. Storylines for the series are based on popular creepypastas.
The first announced installment, based on Kris Straub's Candle Cove, stars Paul Schneider and Fiona Shaw and was directed by Craig William Macneill. The series premiered on October 11, 2016. Channel Zero's second season will be based on Brian Russell's "The No-End House" and will be directed by Steven Piet.
The first season of Channel Zero received generally favorable reviews from critics, with a Metacritic rating of 73 out of 100 based on 4 reviews.
quote:Candle Cove (2016)
A child psychologist (Paul Schneider) returns to his small town home to investigate the mysterious disappearance of his twin brother and a slew of other children in the 1980s, and how it is connected to a bizarre local children's television show that aired at the same time.
Ken het niet, maar klinkt interessantquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:57 schreef DoomCow het volgende:
Ik ga vanmiddag Channel Zero kijken. Is er iemand die dit al gezien heeft?
[..]
[..]
Had 't wel gedownload, nog niet aan toe gekomen. Trailer zag er wel tof uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:11 schreef shiznuts het volgende:
Kijkt iemand...
• Hooten & the Lady (TV Series 2016– ) - IMDb ?
Britse productie. Ophelia doet me een beetje denken aan Jen van The IT Crowd.'t Is wel erg Indiana Jones meets Relic Hunter ( Relic Hunter (TV Series 1999–2002) - IMDb (anyone?)) natuurlijk. Maar vind het stiekem wel geinig.
Yes, same here.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Frequency, Timeless en Designated Survivor blijven voor mij alledrie boeien.
The Exorcist is stiekem één van de betere horror series van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:08 schreef Karina het volgende:
Iemand die The Exorcist volgt? na aflevering 1 had ik een beetje twijfel maar gisteren 2 tm 4 gekeken en het is toch best spannend.
Timeless is ook leuk. Case of the week met een rode draad, prima.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:08 schreef Karina het volgende:
Iemand die The Exorcist volgt? na aflevering 1 had ik een beetje twijfel maar gisteren 2 tm 4 gekeken en het is toch best spannend.
Timeless is ook leuk. Case of the week met een rode draad, prima.
En na aflevering 4 denk ik het er nog hetzelfde over.quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:17 schreef dimmak het volgende:
Iemand The Exorcist al gezien. De eerste 2 afleveringen waren zeer goed. Lekker sfeertje. Maar qua verhaal lijkt het veel op Outcast. Outcast met een The Exorcist (film) sausje zoals je zou verwachten bij demonen zeg maar.
Ah ik had je post idd gezien maar weer vergeten omdat ik zelf toen nog moest kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2016 08:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
En na aflevering 4 denk ik het er nog hetzelfde over.
quote:Bull, MacGyver, Kevin Can Wait Snag Full-Season Pickups at CBS
CBS is going to the distance with three of its rookie series, ordering full seasons of Bull, Kevin Can Wait and MacGyver. The “back nine” pickups mean all three series’ will produce 22 episodes in their inaugural runs.
Bull — starring Michael Weatherly as a pre-Oprah’d Dr. Phil — has thus far proven to be a worthy
Tuesday companion to Weatherly’s alma mater NCIS. In its first three outings, the show — which is fall’s most-watched new series — is averaging 14.6 million live viewers and a 2.1 demo rating, improving 2on NCIS: New Orleans’ Season 2 average in the time slot (13 mil/1.8).
The Kevin James-fronted Kevin Can Wait, with 10.4 mil and a 2.5, is fall’s No. 1 comedy in both measures, while MacGyver (9.3 mil/1.4) has improved on The Amazing Race’s Fall 2015 average (5.9 mil/1.1) in the Friday lead-off spot.
“We’re thrilled viewers have embraced these three shows creatively,” said CBS’ entertainment president Glenn Geller in a statement. “Each one has made an immediate and positive impact on our schedule, while significantly contributing to growing their respective nights.”
Bron
Dit inderdaad. Het concept is tof, op de hoofdrolspeelster heb ik een vreemde crush maar het verhaal moet echt ff minder vaag worden.quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:53 schreef Pek het volgende:
Falling Water...
Weet niet, beetje warrig verhaal
Plot klinkt goed, eens kijken of ik die serie met Kodi kan kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
Travelers (TV Series 2016– ) - IMDb
Pilot gezien, zag er wel leuk uit
Ja hallo ik kijk al genoeg man, dit lijkt mij ook wel watquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
Travelers (TV Series 2016– ) - IMDb
Pilot gezien, zag er wel leuk uit
Nieuwe serie met Billy Bob Thornton, eerste aflevering was zeer sterk morgen gelijk de rest kijken.quote:Goliath (TV Series 2016– ) - IMDb
A disgraced lawyer, now an ambulance chaser, gets a case that could bring him redemption or at least revenge on the firm which expelled him.
Dat was een goeie tip! Meteen eerste 2 eps gekeken. Damn! Goeie serie.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:05 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Nieuwe serie met Billy Bob Thornton, eerste aflevering was zeer sterk morgen gelijk de rest kijken.
Niet echt, al is het volgens mij wel zo dat elke keer als er iets gedaan wordt/veranderd wordt, dat er wat anders bedacht wordt om het te herstellen enzo, beetje hetzelfde met Timeless.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Is Frequency ook case of the week?
Maar Timeless is dus wel case of the week en Frequency niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet echt, al is het volgens mij wel zo dat elke keer als er iets gedaan wordt/veranderd wordt, dat er wat anders bedacht wordt om het te herstellen enzo, beetje hetzelfde met Timeless.
quote:Timeless is determined not to break viewers’ brains with confusing time travel.
“It’s important to [co-creator] Eric [Kripke] and I, and NBC as well, that this not be the kind of show that falls down some serialized rabbit hole and loses itself and turns on itself,” co-creator Shawn Ryan said at the Television Critics Association summer press tour on Tuesday. “This show is much more like Back to the Future and Quantum Leap than it is like 12 Monkeys.”
To that end, the series will “be about 80 percent story-of-the-week,” with its time-hopping leads — played by Suits‘ Abigail Spencer, 90210′s Matt Lanter and Better Off Ted‘s Malcolm Barrett — being sent to a different period in every episode for “an epic adventure.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
Wat een goede cast zeg, ga denk ik ook eens wat afleveringen kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 03:40 schreef ChickenMan het volgende:
Klaar met Goliath. Beste serie die ik dit jaar heb gezien.
Is het een serial of case of the week?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 03:40 schreef ChickenMan het volgende:
Klaar met Goliath. Beste serie die ik dit jaar heb gezien.
serial. zelf de 1e 6 gezien, zeker goed tot nu toequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Is het een serial of case of the week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |