Ik zag laatst dit:quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga O'Neill wel missen denk ik, maar die is onderhand wel een beetje oud geworden natuurlijk
[..]
Klinkt goed, heel klein beetje Continuum. Dit deel dan:
[..]
O'Neill was briljant met zijn humor en volgens mij hield hij zich soms ook niet hellemaal aan het script en hebben ze dat er gewoon ingelatenquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga O'Neill wel missen denk ik, maar die is onderhand wel een beetje oud geworden natuurlijk
[..]
Klinkt goed, heel klein beetje Continuum. Dit deel dan:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
De bedoeling is dat ze een film trilogie gaan maken, niet een nieuwe serie.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:36 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik vind net deze link http://www.gateworld.net/(...)ce-elements-of-sg-1/
Oke das een tegenvallerquote:Op maandag 3 oktober 2016 01:07 schreef Tweek het volgende:
[..]
De bedoeling is dat ze een film trilogie gaan maken, niet een nieuwe serie.
TRAVELERS?quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze serie van Brad Wright komt er nog wel aan:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Travelers_(TV_series)
Nog niet gekeken maar je omschrijving doet me, vanwege de simulaties, opeens denken aan Fantasy Island.. Alleen de oudere users kennen dat nog gok ik.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:27 schreef Mirel het volgende:
Westworld was best geinig. Stiekem wel benieuwd of ze ook andere simulaties gaan doen want die wildewesten eshethiek heb ik niet zo'n behoefte aan, zeker niet in een sci-fi. Wel leuke combi van Blade Runner/Truman Show themas.
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:27 schreef Mirel het volgende:
Wel leuke combi van Blade Runner/Truman Show themas.
Zijn er al meer afleveringen te vinden?quote:Op maandag 3 oktober 2016 16:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken.
Review van de eerste vier afleveringen komt overigens later vandaag op de FP.
Dat is zoals gebruikelijk voor review geweest. Ik heb een paar afleveringen gekeken met opening credits waarin alleen nog "name surname" stond in plaats van de namen van de acteurs.quote:Op maandag 3 oktober 2016 16:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zijn er al meer afleveringen te vinden?![]()
Of heb je er voorde review meerdere gekregen?
Ah, jammerquote:Op maandag 3 oktober 2016 17:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is zoals gebruikelijk voor review geweest. Ik heb een paar afleveringen gekeken met opening credits waarin alleen nog "name surname" stond in plaats van de namen van de acteurs.
Nee joh, ik moet vier weken wachten tot ik verder kan kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2016 17:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ah, jammer![]()
Heeft z'n voordelen dat reviews schrijven
Leuk stuk, de pilot was veelbelovend ik ieder geval.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:48 schreef Breuls het volgende:
By the way, als we het er toch over hebben, kan ik best even mijn episteltje spammen: Westworld
Hulde, mooi verwoordquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:48 schreef Breuls het volgende:
By the way, als we het er toch over hebben, kan ik best even mijn episteltje spammen: Westworld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |