Die wilde ik ook nog proberen! E01 ligt al klaar.quote:
12 Monkeys, Continuum...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:11 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar nu in series. At the same flippin' time.
Get it?
staat op Netflix ook hèquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:11 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar nu in series. At the same flippin' time.
Get it?
[..]
Die wilde ik ook nog proberen! E01 ligt al klaar.
Komt nog een comedy over tijdreizen ook en Time After Time over H.G. Wells die achter Jack the Ripper aangaat in de huidige tijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Waarom speelt iedereen nu in op tijdreizen en de loop van geschiedenis veranderen enzo.
(Bijv. The Flash universe natuurlijk (Legends of Tomorrow), nieuwe serie Timeless ook idd).
Sundance Channel met Rectify, super origineel. Vikings van History Channel. Netflix heeft een aantal zeer originele series zoals Sense 8, Stranger Things. En Netflix heeft het superhelden genre echt enorm veranderd met het soort series wat ze maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
Komt nog een comedy over tijdreizen ook en Time After Time over H.G. Wells die achter Jack the Ripper aangaat in de huidige tijd.
Over het algemeen kijkt men wat het vorige seizoen het goed deed en dan doen ze dat het seizoen er na ook. Lost leiden tot Invasion, Threshold en Surface. Allemaal mysterie series, daarnaast kreeg je Reunion en The Nine series die door flashbacks werden verteld.
Zou niet weten wat het time travel genre nu gekickstart heeft.
Je ziet wel dat er steeds meer super hero series komen, en gebaseerd op film series. Ondanks dat Limitless en Hanibal gecanceld zijn zullen die daar wel de oorzaak van zijn.
Dan heb je nog de remakes van oude series, Hawai Five-O, nu MacGyver, Prison Break en 24. En The X-files vorig jaar.
Designated Survivor speelt in op The Black List, Quantico, 24 en The West Wing. En dat lijkt goed uit te pakken, Netflix heeft het aangekocht voor alles buiten de VS, dus verwacht nog 2-3 seizoenen.
Voor de originele series moet je bij FX, AMC, HBO, SYFY etc zijn.
Als de een er aan begint volgt de ander ook en voor je het weet is het een 'trend'. Ik vind het niet erg trouwens, houd wel van series/films waarin wordt getijdreist.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Waarom speelt iedereen nu in op tijdreizen en de loop van geschiedenis veranderen enzo.
(Bijv. The Flash universe natuurlijk (Legends of Tomorrow), nieuwe serie Timeless ook idd).
nicequote:
hier geniet ik ook van. Tegelijk Banshee ontdekt kende ik niet. genot ik kan weer vooruit.quote:
Waar gaat het nou eigenlijk over?quote:
De eerste twee seizoenen bestonden steeds uit drie losse afleveringen met een ander onderwerp. Het overkoepelde thema was steeds een technologische dystopie.quote:
Check, eens kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
hier geniet ik ook van. Tegelijk Banshee ontdekt kende ik niet. genot ik kan weer vooruit.
Ik ben na twee weken afgehaakt, omdat ik het wel gezien hadquote:Op zondag 16 oktober 2016 11:26 schreef Hexxenbiest het volgende:
Kijkt er iemand ook Bull? Gisteren twee afleveringen gekeken en ik moet zeggen dat het best goed is. Michael Weatherly (DiNozzo uit NCIS), is Dr. Bull. NCIS is zonder Tony ook nog steeds heel leuk om te kijken trouwens! Had verwacht dat het minder zou worden
Bull (TV Series 2016– ) - IMDb
Jammer!quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik ben na twee weken afgehaakt, omdat ik het wel gezien had![]()
Ook niet zo mijn ding, politie en/of rechtbank series.
quote:Channel Zero is an American horror anthology television series created by Nick Antosca. The series was greenlit for two 6-episode, self-contained seasons, slated to air in the fall of 2016 and the fall of 2017 on SyFy. Storylines for the series are based on popular creepypastas.
The first announced installment, based on Kris Straub's Candle Cove, stars Paul Schneider and Fiona Shaw and was directed by Craig William Macneill. The series premiered on October 11, 2016. Channel Zero's second season will be based on Brian Russell's "The No-End House" and will be directed by Steven Piet.
The first season of Channel Zero received generally favorable reviews from critics, with a Metacritic rating of 73 out of 100 based on 4 reviews.
quote:Candle Cove (2016)
A child psychologist (Paul Schneider) returns to his small town home to investigate the mysterious disappearance of his twin brother and a slew of other children in the 1980s, and how it is connected to a bizarre local children's television show that aired at the same time.
Ken het niet, maar klinkt interessantquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:57 schreef DoomCow het volgende:
Ik ga vanmiddag Channel Zero kijken. Is er iemand die dit al gezien heeft?
[..]
[..]
Had 't wel gedownload, nog niet aan toe gekomen. Trailer zag er wel tof uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:11 schreef shiznuts het volgende:
Kijkt iemand...
• Hooten & the Lady (TV Series 2016– ) - IMDb ?
Britse productie. Ophelia doet me een beetje denken aan Jen van The IT Crowd.'t Is wel erg Indiana Jones meets Relic Hunter ( Relic Hunter (TV Series 1999–2002) - IMDb (anyone?)) natuurlijk. Maar vind het stiekem wel geinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |