Ja 'mooi' is dat daar. Koos woonde er tot we gingen samenwonen in 2002, zijn oude studentenwoning, vreselijk man, echt vreselijk...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:42 schreef FANN het volgende: [..] Bijlmer heb ik ook gewoont, todat twee junks erlkaar te lijf gingen met een kapmes, toen vond ik het wel tijd om te verhuizen
![]()
In het begin was het wel mooi, ik woonde in zo'n toren, niet in een galerij flat,quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:45 schreef Molo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja 'mooi' is dat daar. Koos woonde er tot we gingen samenwonen in 2002, zijn oude studentenwoning, vreselijk man, echt vreselijk...
Teveel dingen gezien daar, wat een puinzooi alles
Maak het maar erg ... Maar klopte wel volgens mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
In het begin was het wel mooi, ik woonde in zo'n toren, niet in een galerij flat,
as harstikke mooie flat en alles netjs, maar ja![]()
auto 8 keer opengebroken, poging tot inbraak, geweerschoten in de nacht, vligtuig dat neestortt
en dan de junks, tja dat heb j het wel gezien
Ja dat soort dingen klinkt mij ook iets te bekend. Ik woon liever waar ik nu woon, burgerlijk wijkje, lekker rustigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
In het begin was het wel mooi, ik woonde in zo'n toren, niet in een galerij flat,
auto 8 keer opengebroken, poging tot inbraak, geweerschoten in de nacht, vligtuig dat neestortt
geen woord aan gelogen....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak het maar erg ... Maar klopte wel volgens mij
beter ....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen klinkt mij ook iets te bekend. Ik woon liever waar ik nu woon, burgerlijk wijkje, lekker rustig
Bankstellen van 9 hoog van galerij flikkeren, luiers die in bomen hangen, mannen die op straat poepen, op straat terwijl je naast je vriend loopt gevraagd worden of je mee gaat naar hun huis voor sex, in een loopje naar de metro drie keer drugs aangeboden krijgen, junks die in je kelderbox wonen, junks die je lift vol schijten en op de galerij slapen, kakkerlakken overal, alleen maar buren die geen Nederlands spreken. Etcquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak het maar erg ... Maar klopte wel volgens mij
Dag na El AL ramp was ik daar bij de ABN AMro.. je kon de dampen nog ruiken ...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:50 schreef FANN het volgende:
[..]
geen woord aan gelogen....
zweer het hand op mijn hart spuugt op grond![]()
Was prima leesbaar eigenlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef FANN het volgende:
de RRRRRRRRRRR weigert wel vaak dus di moet je er maar even bijdenken
mja... was een ervaring zeg maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dag na El AL ramp was ik daar bij de ABN AMro.. je kon de dampen nog ruiken ...
Had je een wit pak aan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dag na El AL ramp was ik daar bij de ABN AMro.. je kon de dampen nog ruiken ...
ow... nah ik woonde er een paa meter vanaf ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zondag reed ik met de trein onder het toestel door
Gelukkig ben je er nog..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nah ik woonde er een paa meter vanaf ofzo![]()
maar het kwam niet echt binnen..
later pas...
nah...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben blij je gekend te hebben FANN
Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Als overvaller? Nee meestal draag ik dan zwart
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:19 schreef Molo het volgende:
Ik was in slaap gedonderd met baby op schoot...
Nu echt slapen
Leg dat kind gewoon in dr wiegquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:19 schreef Molo het volgende:
Ik was in slaap gedonderd met baby op schoot...
Nu echt slapen
Ik heb er 1 keer gestaan met mijn vrachtwagen om mensen te verhuizenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja het kon érg gezellig zijn daaroquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 keer gestaan met mijn vrachtwagen om mensen te verhuizen![]()
In de 1 1/2 uur dat ik daar heb gestaan heb ik meer geweld moeten gebruiken dan dat ik in een maand als uitsmijter normaal zou gebruiken
Bijlmerse schietpartij is een klassieker bij strafrecht die we in het eerste studiejaar krijgenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was zóoooooooooooooooooooooooooooooooo blij met mijn huisje hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 08:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bijlmerse schietpartij is een klassieker bij strafrecht die we in het eerste studiejaar krijgenVliegtuig dat neerstort weet ik nog goed dat ik dat op tv zag bij het journaal
Groot gelijk dat je er dan snel van tussen bent
#Thuglifequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Bankstellen van 9 hoog van galerij flikkeren, luiers die in bomen hangen, mannen die op straat poepen, op straat terwijl je naast je vriend loopt gevraagd worden of je mee gaat naar hun huis voor sex, in een loopje naar de metro drie keer drugs aangeboden krijgen, junks die in je kelderbox wonen, junks die je lift vol schijten en op de galerij slapen, kakkerlakken overal, alleen maar buren die geen Nederlands spreken. Etc
Nah... ik zag Chuf al in een witte smoking rondlopen met een roos in zijn knoopsgatquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
*proest*
Daar ging mijn ontbijt![]()
FOK! is kampioen van de innuendo's
Bedankt voor de miquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik zag Chuf al in een witte smoking rondlopen met een roos in zijn knoopsgat
Kan ik begrijpenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 08:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was zóoooooooooooooooooooooooooooooooo blij met mijn huisje hier![]()
was een paradijs zo vredig vergeleken met daar........
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik zag Chuf al in een witte smoking rondlopen met een roos in zijn knoopsgat
je moest 15 jaar hebben op je .... hoe heet zoiets? van de woningbouwvereniging?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bedankt voor de mi
[..]
Kan ik begrijpen
U was uitsmijter?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 keer gestaan met mijn vrachtwagen om mensen te verhuizen![]()
In de 1 1/2 uur dat ik daar heb gestaan heb ik meer geweld moeten gebruiken dan dat ik in een maand als uitsmijter normaal zou gebruiken
Ik had een combi MIquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Die vuilniszak vind ik stoerder staan eigenlijk
jullie moeten eigenlijk ook nog....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had een combi MI
Witte pakken bij mannen, brrrrr, áltijd fout
... op de wachtlijst?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:09 schreef FANN het volgende:
[..]
je moest 15 jaar hebben op je .... hoe heet zoiets? van de woningbouwvereniging?![]()
Hadden weik was tweede gegadigde en de eerste was niet komen opdagen, het was
Mei dus ik denk misschien waren ze op vakantie, dus mazzel
Ja soort wachtlijst kan je het noemen denk ik, aantal jaren lid zijn van de woningbouw,quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
... op de wachtlijst?Maar mooi dat het zo kon
Wie weet ooit in beschonken toestandquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:15 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie moeten eigenlijk ook nog....![]()
LIF / Fok!kers in een vuilniszak
Vanavond dus!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie weet ooit in beschonken toestand
Ja bij mijn woningbouw ook. Nu wijzen ze de woningen toe op basis van inschrijfduur... Weg opgebouwde puntenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja soort wachtlijst kan je het noemen denk ik, aantal jaren lid zijn van de woningbouw,
hebben ze nog niet zo heel lang geleden afgschaft, was je ineens al je ''punten'' kwijt''
Nah. tegen die tijd dat ik her wegga is het tussen 4 plankiesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja bij mijn woningbouw ook. Nu wijzen ze de woningen toe op basis van inschrijfduur... Weg opgebouwde punten
Ja daar heb je wel gelijk in, AI is wel zover te krijgen denk ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Haal de rest ook maar over, tijd voor deel 2 daaro
ik reken op jou!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in, AI is wel zover te krijgen denk ik
4 maar? Ik hoop toch op 6quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah. tegen die tijd dat ik her wegga is het tussen 4 plankies![]()
ik blijf lekker zitten
Dan loopt het lijksap er makkelijker uitquote:
Oh ik dacht voeten-en hoofdeindequote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan loopt het lijksap er makkelijker uit
kan ookquote:
Wat heb jij met een Libanees?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:29 schreef Molo het volgende:
Albert Cuyp had trouwens een goeie Libanees FANN
Zo da's oudquote:
Restaurantquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat heb jij met een Libanees?![]()
Ik heb nu twee Grieken in huis, is voorlopig wel zat
weinig exotisch aan die vent van mij hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Restaurant
Ik ben niet zo van de exotische mannen
mwa.... vroeger met dat zwarte haar, maar dat is nu ook foetsiequote:
Zo'n Griekse gokquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:39 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa.... vroeger met dat zwarte haar, maar dat is nu ook foetsie![]()
de Griekse grote neus is wel blijven zitten
Laat je niks wijsmaken, die Griek van Fann spreekt amper Nederlands.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Het is hier zo grijs dat het grijze niet te zien isquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
19 °C, droog en een matig zonnetje.
Haar voor je ogen weghalenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is hier zo grijs dat het grijze niet te zien is
Komt nog wel, samen met de wijsheid.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezien mijn haar verre van zelfs
Dit niet meer hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komt nog wel, samen met de wijsheid.
Komt allemaal met de jaren....
mooi ........ ga ik nog een dutje doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
19 °C, droog en een matig zonnetje.
Alweer??quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi ........ ga ik nog een dutje doen
Tja, als je nu eens zou willen meeten....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezien mijn haar verre van zelfs
Gij slaapkopquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi ........ ga ik nog een dutje doen
Wat zou het nut daar dan van zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, als je nu eens zou willen meeten....
frieten lunch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:03 schreef Cat22 het volgende:
Versche frietjes willen maken![]()
Erachter komen dat er een rotte eerpel in de zak zat die de rest heeft aangestoken![]()
Erachter komen dat je nog diepvriesfrietjes hebt
have funquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aloha![]()
En doei!Zonnetje is er eindelijk, tijd voor terrasweer
Ik zou meer muffins gaan eten als ik jou was.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kwam er laatst via reclame op TV achter dat er zoiets bestaat als een "Pizza Burger Hot Dog".
Dat was tevens mijn algemene 'ergernis' van de afgelopen week, en tevens de vraag die sindsdien in mijn hoofd rondtolt, wtf is een "Pizza Burger Hot Dog", wie verzint zoiets, en waarom in vredesnaam![]()
En waarom maak ik me er eigenlijk druk om.![]()
Kom hierheen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
have fun
ik ben jaloers, ik wil er ook op uit maar vandaag geen zin om in mn eentje te gaandus denk dat t netflix wordt
Ben toch eigenlijk meer van het hartige.......maar die pizza burger hot dog sla ik over.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou meer muffins gaan eten als ik jou was.
Bij mijn ouders was zaterdagmiddag standaard frietjes.quote:
Er bestaan ook maaltijdmuffins. Die zijn hartig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben toch eigenlijk meer van het hartige.......maar die pizza burger hot dog sla ik over.....
Spaghettimuffin!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er bestaan ook maaltijdmuffins. Die zijn hartig.
Ook goed in te vriezen... Prima snack.
Nee, gewoon neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er bestaan ook maaltijdmuffins. Die zijn hartig.
Ook goed in te vriezen... Prima snack.
Chocolade frambozen muffinsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Spaghettimuffin!
Sushimuffin!
Chili con carnemuffin!
Hoe zijn die hartig te noemen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chocolade frambozen muffins
Geen twijfel hier, gewoon nee. Net als hartige oliebollen:Nquote:
Ze worden gebakken door iemand met een groot hartquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe zijn die hartig te noemen?
En heb je al wijn gekocht?
Is dat een maaltijd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chocolade frambozen muffins
Die eerste twee bestaan vast in 'Muricaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat een maaltijd?
Spare-ribsmuffin!
Hamburgermuffin!
Stamppotmuffin!
Hartig is hartig en zoet is zoet, al die dubieuze cross-overs, nee, ik ben er ook geen fan van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen twijfel hier, gewoon nee. Net als hartige oliebollen:N
Kan prima als maaltijd. Chocolade is groente.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat een maaltijd?
Spare-ribsmuffin!
Hamburgermuffin!
Stamppotmuffin!
Qua voedsel ben ik ook erg conservatief, geen lame ass fushion shit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hartig is hartig en zoet is zoet, al die dubieuze cross-overs, nee, ik ben er ook geen fan van.
Dus chocoladepizza is een salade?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan prima als maaltijd. Chocolade is groente.
Ja duh, wat anders?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus chocoladepizza is een salade?
Jups. Lekker voedzaamquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus chocoladepizza is een salade?
Bel Robert en Janniequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
Creme bruleemuffin zou een ding moeten zijn. Zoete muffin vullen met vanillemeuk en dan een suikerkorstje overheen.
Zoiets moet vast te maken zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
Creme bruleemuffin zou een ding moeten zijn. Zoete muffin vullen met vanillemeuk en dan een suikerkorstje overheen.
Alles is te maken, muffins maak je zonder recept, het basisrecept zit in je hoofd, en je creativiteit als het goed is ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoiets moet vast te maken zijn
toch vind ik pannenkoeken met spek en stroop heerlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hartig is hartig en zoet is zoet, al die dubieuze cross-overs, nee, ik ben er ook geen fan van.
Heb je de kogelbiefstuk laten liggen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:53 schreef Koen66 het volgende:
Zo, ff warme broodjes bij de Lidl gehaald
Vind ik vies.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch vind ik pannenkoeken met spek en stroop heerlijk
Vind ik lekker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:55 schreef Koen66 het volgende:
Maar hamburgers met ananas daarentegen
Die met Pecannoten??quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:53 schreef Koen66 het volgende:
Zo, ff warme broodjes bij de Lidl gehaald
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind ik is vies
[..]
Vind ik lekker.
nee deze keer niet, gewone broodjes, kaasbroodjes, chocolade broodjes.quote:
smaken verschillen gelukkigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind ik vies.
[..]
Vind ik lekker.![]()
Er zijn best veel mensen die niet van Hawaii (ham/ananas) houden.quote:
zag het niet meer liggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je de kogelbiefstuk laten liggen?
apart van elkaar is het best lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen die niet van Hawaii (ham/ananas) houden.
Ik juist wel, een simpel sneetje Hawaii kan al heel smakelijk zijn.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag het niet meer liggenneem sowieso die ingevroren zooi nauwelijks. De kebab is wel te hachelen.
Oh, je had dit niet gelezen?quote:Poepbacterie in kogelbiefstuk van Lidl....
En als toetje courgettecake zeker?quote:
had het gelezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[quote]Poepbacterie in kogelbiefstuk van Lidl..[quote]
Oh, je had dit niet gelezen?
Is balen als je je net de afgelopen week eraan stijf hebt gegeten, ik had mijn biefjes deze keer gelukkig van de Jumbo, laat ik er maar het beste van hopen.quote:
Dan had je het nu wel al gemerkt. Bovendien was het diepvriesvleesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is balen als je je net de afgelopen week eraan stijf hebt gegeten, ik had mijn biefjes deze keer gelukkig van de Jumbo, laat ik er maar het beste van hopen.
Ah, ik had de verse.....maar ach, meestal is het al te laat als zoiets uitkomt, als je te kritisch wordt kan je in principe niets meer eten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan had je het nu wel al gemerkt. Bovendien was het diepvriesvlees
Ach ja, van leven ga je dood enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, ik had de verse.....maar ach, meestal is het al te laat als zoiets uitkomt, als je te kritisch wordt kan je in principe niets meer eten.
Moet wel zeggen dat bij mij om de hoek een shoarmatent is waarvan ik nog niks zou eten al kreeg ik er geld bij, mijn immer waarnemend oog heeft van afstand voldoende gezien om die sprong maar liever niet te wagen.quote:
Dat is het niet echt waard neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat bij mij om de hoek een shoarmatent is waarvan ik nog niks zou eten al kreeg ik er geld bij, mijn immer waarnemend oog heeft van afstand voldoende gezien om die sprong maar liever niet te wagen.
Het is een beetje een gore bende daar...
Tot over de knie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:13 schreef Molo het volgende:
Fuck it, ik ga gewoon lekker een zomerjurk aan doen
Deze toevallig wel jaquote:
Ik was al aan het strijken hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:13 schreef Molo het volgende:
Fuck it, ik ga gewoon lekker een zomerjurk aan doen
Ik had gisteravond met baardaap een discussie over kleding, over met name strakke T-shirts, ik zei mafkees, ik heb mijn buikje, ik ga echt niet met een strak T-shirt lopen, dat jij het doet met je sixpack begrijp ik wel, maar kom op zeg, da's niks voor mij.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze toevallig wel ja
Maar in tegenstelling tot Ienie heb ik wel echt lelijke knieën, dus daar mist niemand wat aan
Genoeg mannen die op jouw leeftijd geen buikje hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had gisteravond met baardaap een discussie over kleding, over met name strakke T-shirts, ik zei mafkees, ik heb mijn buikje, ik ga echt niet met een strak T-shirt lopen, dat jij het doet met je sixpack begrijp ik wel, maar kom op zeg, da's niks voor mij.....
En ik ben niet eens dik, maar heb uiteraard wel gewoon een bij een bepaalde leeftijd behorend buikje.![]()
Would not hitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze toevallig wel ja
Maar in tegenstelling tot Ienie heb ik wel echt lelijke knieën, dus daar mist niemand wat aan
Succes met sjouwen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat zijn waarschijnlijk van die oersaaie types.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Genoeg mannen die op jouw leeftijd geen buikje hebben
En ook genoeg die ver onder jouw leeftijd wel een buikje hebben
Ik kleed me wel redelijk zo dat anderen er geen last van hebben in ieder geval
Geen bloedende ogen enzo, tenzij ik mijn Teva's aan heb dan
LOLquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk van die oersaaie types.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Succes met sjouwen!Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gewoon zelf halen, het is maar 9m2.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ah, dat is te doen, dacht vanwege big ass huis big ass badkamer, maar dit is natuurlijk die extraquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks!
Nee, gewoon zelf halen, het is maar 9m2.
9m2 is voor een badkamer ook niet zeer klein.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, dat is te doen, dacht vanwege big ass huis big ass badkamer, maar dit is natuurlijk die extra
Anyways, succes ermee
I knowquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
9m2 is voor een badkamer ook niet zeer klein.
Daarbij zijn tegels best zwaar....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MI."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dudequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
DudeZoiets jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
En je derde helft is ma Flodderquote:
Soort man bear pig maar dan andersquote:
Een hele vochtigequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En in welk soort cave leven die?
Jijquote:
Have fun.quote:
Ja, de 3equote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, dat is te doen, dacht vanwege big ass huis big ass badkamer, maar dit is natuurlijk die extra
Anyways, succes ermee
JIj hondenhossselaar/fluisteraarquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:23 schreef Bos81 het volgende:
Leuke picknick gehad. Er waren ook een zwik honden, Op een gegeven moment kwam er een pup gewoon lekker dicht tegen me aan zitten
. Heeft denk ik wel een dik kwartier zo naast me gezeten
. De baasjes zeiden al gekscherend. Oh ze heeft al een nieuw baasje gevonden...
![]()
Bos hosselt die teefjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj hondenhossselaar/fluisteraar
Het was een teefje inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bos hosselt die teefjes![]()
Maar wel leuk van die pup
Ik wist niet zeker of het nou derde of vierde was, vandaar dat ik er maar 'extra' van maaktequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Net broodje frikandel op.........quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
turkse pide, maar verder klopt het wel ja. Ik kan me daar echt dood aan etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Lekker!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net broodje frikandel op.........
Smakelijks.
Gekkie, mijn buikje is niet bol, het is een zeer bescheiden buikje hoor.quote:
Pics!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gekkie, mijn buikje is niet bol, het is een zeer bescheiden buikje hoor.
Ja, Ik viel net binnen, sorryquote:
Nah, het is niet echt een dikke, gewoon een gezond bourgondisch buikje......quote:
nog ééééééén momentje online zetten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, het is niet echt een dikke, gewoon een gezond bourgondisch buikje......
Ik wil hem dan ook niet voor eeuwig op Fok! hebben staan.quote:
Smakelijk, jullie hebben prima weer.quote:
nee snap ik, maar nou heb ik 'm nog niet gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil hem dan ook niet voor eeuwig op Fok! hebben staan.
grijs hier, dus ik denk bij AI ook. Maar vlees maakt alles goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk, jullie hebben prima weer.
Groeten van uit een zeer luie stoel. Veel plezierquote:
Hmmm, hier is het gelukkig al de hele dag prachtig zomerweer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
grijs hier, dus ik denk bij AI ook. Maar vlees maakt alles goed
Noesquote:
quote:
Awsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik lig met een kitten op mijn voet
Nou..dat klopt ook nog eens echtquote:
oh lekker ongepast dan van mequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou..dat klopt ook nog eens echt
Was bij die vrienden waarvan broer overleden is, had ik laatst verteld hier wel. Het huis moest leeg én schoon.
Een hele dag over de keuken gedaan
Dat is geen fijn karweitje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Aws
[..]
Nou..dat klopt ook nog eens echt
Was bij die vrienden waarvan broer overleden is, had ik laatst verteld hier wel. Het huis moest leeg én schoon.
Een hele dag over de keuken gedaan
Nee joh, gewoon treffendquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:17 schreef Molo het volgende:
[..]
oh lekker ongepast dan van me
En bah... was dus goed vies
Ik haal 'm zo weer weg hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit rustig te wachten op meer buik foto's.
Ze hadden de meeste persoonlijke dingen al uitgezocht en ze waren er vrij rustig onder/te druk met sjouwen en schoonmaken om erg stil te staan bij het verlies.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is geen fijn karweitje.![]()
In alle opzichten uiteraard.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik haal 'm zo weer weg hoor
[ afbeelding ]
Dat hadden we niet afgesprokenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:20 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een keurige sport BH.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:20 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik was geil (zie mijn blikquote:
ik dacht dat het een omgekeerd slipje was met gat erinquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik was geil (zie mijn blik) en Koos had zin om een fotoreportage te maken
Zou niet raken want paarse nagellakquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik was geil (zie mijn blik) en Koos had zin om een fotoreportage te maken
wel oog voor detail jij, daar hou ik wel vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou niet raken want paarse nagellak
Lieve vriendenclub zijn julliequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon treffendEn ibu genomen tegen de hoofdpijn wel
Ja..godzijdank nam een andere vriendin de badkamer en wc voor haar rekening..
Dan zou ik je keihard doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
wel oog voor detail jij, daar hou ik wel van
en als ik de nagellak er nou snel afhaal?
Want?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:42 schreef Cat22 het volgende:
Dadelijk kittenbezoek.
Moet ik me helemaal in toonbare kleren gaan hijsen. Ook bh aan en zo/zwaarleven
Dat zekerquote:
Ik zit in mijn hoekje, geen drank, wel 'iets' te roken erbij, gisteren wel 2 gedronken, samen met baardaap...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verjaardag, lekker buiten, veel drank
MI is binnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
OMB, ik zag net een deelnemer uit Saoedi-Arabië meedoen met de 100 meter. Die kwam echt niet eens in beeld nog toen de rest al binnen was
Maar, het is nog gekker. Het was een vrouw, dus met lange broek, lange mouwen bij de armen en een hoofddoek
klopt, ik zag ook al eerder zo'n typequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
OMB, ik zag net een deelnemer uit Saoedi-Arabië meedoen met de 100 meter. Die kwam echt niet eens in beeld nog toen de rest al binnen was
Maar, het is nog gekker. Het was een vrouw, dus met lange broek, lange mouwen bij de armen en een hoofddoek
Snap eigenlijk ook niet wat ze daar deed, dit was meer meedoen om het meedoen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik zag ook al eerder zo'n type
Daar gaat het toch om, bij sport?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap eigenlijk ook niet wat ze daar deed, dit was meer meedoen om het meedoen.
vorige keer was er toch ook zo'n Afrikaanse zwemmer die zowat verzoop?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap eigenlijk ook niet wat ze daar deed, dit was meer meedoen om het meedoen.
Daar kan niets anders dan op geproost worden!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij jouw 'sport' blijkbaar wel jaquote:
Das al langer terug geloof ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorige keer was er toch ook zo'n Afrikaanse zwemmer die zowat verzoop?
Jouw verjaardag?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oubollige liveband die voornamelijk nummers uit de 60s speelt ;Dquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kan niets anders dan op geproost worden!
Ik heb geen sportquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij jouw 'sport' blijkbaar wel ja
[..]
100 meter bierzuipen is ook een sportquote:
Ik heb niet zoveel bierquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
100 meter bierzuipen is ook een sport
Ik zit net aan een alcoholvrije radlerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:09 schreef D. het volgende:
nouja, er ligt wel iets, maar Radler en alcoholvrij is niet echt bier natuurlijk, en dat drink ik ook niet
Ja, maar jij bent vrouw, dan kan hetquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit net aan een alcoholvrije radler
bijnaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:07 schreef D. het volgende:
Ik hoor net dat we er met roeien 8 medailles bij hebben
Nou ja zeg! Wat is dat nu weer voor opmerkingquote:
Dat hoor ik vakerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Wat is dat nu weer voor opmerkingje beperkt jezelf
Wij gaan zo nooit meetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit net aan een alcoholvrije radler
Fijn, dat het magquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:16 schreef Voxs het volgende:
Als het Radler betreft, mag je jezelf beperken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |