Het was een teefje inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bos hosselt die teefjes![]()
Maar wel leuk van die pup
Ik wist niet zeker of het nou derde of vierde was, vandaar dat ik er maar 'extra' van maaktequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Net broodje frikandel op.........quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
turkse pide, maar verder klopt het wel ja. Ik kan me daar echt dood aan etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Lekker!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net broodje frikandel op.........
Smakelijks.
Gekkie, mijn buikje is niet bol, het is een zeer bescheiden buikje hoor.quote:
Pics!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gekkie, mijn buikje is niet bol, het is een zeer bescheiden buikje hoor.
Ja, Ik viel net binnen, sorryquote:
Nah, het is niet echt een dikke, gewoon een gezond bourgondisch buikje......quote:
nog ééééééén momentje online zetten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, het is niet echt een dikke, gewoon een gezond bourgondisch buikje......
Ik wil hem dan ook niet voor eeuwig op Fok! hebben staan.quote:
Smakelijk, jullie hebben prima weer.quote:
nee snap ik, maar nou heb ik 'm nog niet gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil hem dan ook niet voor eeuwig op Fok! hebben staan.
grijs hier, dus ik denk bij AI ook. Maar vlees maakt alles goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk, jullie hebben prima weer.
Groeten van uit een zeer luie stoel. Veel plezierquote:
Hmmm, hier is het gelukkig al de hele dag prachtig zomerweer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
grijs hier, dus ik denk bij AI ook. Maar vlees maakt alles goed
Noesquote:
quote:
Awsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik lig met een kitten op mijn voet
Nou..dat klopt ook nog eens echtquote:
oh lekker ongepast dan van mequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou..dat klopt ook nog eens echt
Was bij die vrienden waarvan broer overleden is, had ik laatst verteld hier wel. Het huis moest leeg én schoon.
Een hele dag over de keuken gedaan
Dat is geen fijn karweitje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Aws
[..]
Nou..dat klopt ook nog eens echt
Was bij die vrienden waarvan broer overleden is, had ik laatst verteld hier wel. Het huis moest leeg én schoon.
Een hele dag over de keuken gedaan
Nee joh, gewoon treffendquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:17 schreef Molo het volgende:
[..]
oh lekker ongepast dan van me
En bah... was dus goed vies
Ik haal 'm zo weer weg hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit rustig te wachten op meer buik foto's.
Ze hadden de meeste persoonlijke dingen al uitgezocht en ze waren er vrij rustig onder/te druk met sjouwen en schoonmaken om erg stil te staan bij het verlies.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is geen fijn karweitje.![]()
In alle opzichten uiteraard.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik haal 'm zo weer weg hoor
[ afbeelding ]
Dat hadden we niet afgesprokenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:20 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een keurige sport BH.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:20 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik was geil (zie mijn blikquote:
ik dacht dat het een omgekeerd slipje was met gat erinquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik was geil (zie mijn blik) en Koos had zin om een fotoreportage te maken
Zou niet raken want paarse nagellakquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik was geil (zie mijn blik) en Koos had zin om een fotoreportage te maken
wel oog voor detail jij, daar hou ik wel vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou niet raken want paarse nagellak
Lieve vriendenclub zijn julliequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon treffendEn ibu genomen tegen de hoofdpijn wel
Ja..godzijdank nam een andere vriendin de badkamer en wc voor haar rekening..
Dan zou ik je keihard doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
wel oog voor detail jij, daar hou ik wel van
en als ik de nagellak er nou snel afhaal?
Want?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:42 schreef Cat22 het volgende:
Dadelijk kittenbezoek.
Moet ik me helemaal in toonbare kleren gaan hijsen. Ook bh aan en zo/zwaarleven
Dat zekerquote:
Ik zit in mijn hoekje, geen drank, wel 'iets' te roken erbij, gisteren wel 2 gedronken, samen met baardaap...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verjaardag, lekker buiten, veel drank
MI is binnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
OMB, ik zag net een deelnemer uit Saoedi-Arabië meedoen met de 100 meter. Die kwam echt niet eens in beeld nog toen de rest al binnen was
Maar, het is nog gekker. Het was een vrouw, dus met lange broek, lange mouwen bij de armen en een hoofddoek
klopt, ik zag ook al eerder zo'n typequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
OMB, ik zag net een deelnemer uit Saoedi-Arabië meedoen met de 100 meter. Die kwam echt niet eens in beeld nog toen de rest al binnen was
Maar, het is nog gekker. Het was een vrouw, dus met lange broek, lange mouwen bij de armen en een hoofddoek
Snap eigenlijk ook niet wat ze daar deed, dit was meer meedoen om het meedoen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik zag ook al eerder zo'n type
Daar gaat het toch om, bij sport?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap eigenlijk ook niet wat ze daar deed, dit was meer meedoen om het meedoen.
vorige keer was er toch ook zo'n Afrikaanse zwemmer die zowat verzoop?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap eigenlijk ook niet wat ze daar deed, dit was meer meedoen om het meedoen.
Daar kan niets anders dan op geproost worden!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij jouw 'sport' blijkbaar wel jaquote:
Das al langer terug geloof ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorige keer was er toch ook zo'n Afrikaanse zwemmer die zowat verzoop?
Jouw verjaardag?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oubollige liveband die voornamelijk nummers uit de 60s speelt ;Dquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kan niets anders dan op geproost worden!
Ik heb geen sportquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij jouw 'sport' blijkbaar wel ja
[..]
100 meter bierzuipen is ook een sportquote:
Ik heb niet zoveel bierquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
100 meter bierzuipen is ook een sport
Ik zit net aan een alcoholvrije radlerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:09 schreef D. het volgende:
nouja, er ligt wel iets, maar Radler en alcoholvrij is niet echt bier natuurlijk, en dat drink ik ook niet
Ja, maar jij bent vrouw, dan kan hetquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit net aan een alcoholvrije radler
bijnaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:07 schreef D. het volgende:
Ik hoor net dat we er met roeien 8 medailles bij hebben
Nou ja zeg! Wat is dat nu weer voor opmerkingquote:
Dat hoor ik vakerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Wat is dat nu weer voor opmerkingje beperkt jezelf
Wij gaan zo nooit meetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit net aan een alcoholvrije radler
Fijn, dat het magquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:16 schreef Voxs het volgende:
Als het Radler betreft, mag je jezelf beperken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |