Wat zou het nut daar dan van zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, als je nu eens zou willen meeten....
frieten lunch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:03 schreef Cat22 het volgende:
Versche frietjes willen maken![]()
Erachter komen dat er een rotte eerpel in de zak zat die de rest heeft aangestoken![]()
Erachter komen dat je nog diepvriesfrietjes hebt
have funquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aloha![]()
En doei!Zonnetje is er eindelijk, tijd voor terrasweer
Ik zou meer muffins gaan eten als ik jou was.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kwam er laatst via reclame op TV achter dat er zoiets bestaat als een "Pizza Burger Hot Dog".
Dat was tevens mijn algemene 'ergernis' van de afgelopen week, en tevens de vraag die sindsdien in mijn hoofd rondtolt, wtf is een "Pizza Burger Hot Dog", wie verzint zoiets, en waarom in vredesnaam![]()
En waarom maak ik me er eigenlijk druk om.![]()
Kom hierheen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
have fun
ik ben jaloers, ik wil er ook op uit maar vandaag geen zin om in mn eentje te gaandus denk dat t netflix wordt
Ben toch eigenlijk meer van het hartige.......maar die pizza burger hot dog sla ik over.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou meer muffins gaan eten als ik jou was.
Bij mijn ouders was zaterdagmiddag standaard frietjes.quote:
Er bestaan ook maaltijdmuffins. Die zijn hartig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben toch eigenlijk meer van het hartige.......maar die pizza burger hot dog sla ik over.....
Spaghettimuffin!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er bestaan ook maaltijdmuffins. Die zijn hartig.
Ook goed in te vriezen... Prima snack.
Nee, gewoon neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er bestaan ook maaltijdmuffins. Die zijn hartig.
Ook goed in te vriezen... Prima snack.
Chocolade frambozen muffinsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Spaghettimuffin!
Sushimuffin!
Chili con carnemuffin!
Hoe zijn die hartig te noemen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chocolade frambozen muffins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |