Ik had een combi MIquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Die vuilniszak vind ik stoerder staan eigenlijk
jullie moeten eigenlijk ook nog....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had een combi MI
Witte pakken bij mannen, brrrrr, áltijd fout
... op de wachtlijst?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:09 schreef FANN het volgende:
[..]
je moest 15 jaar hebben op je .... hoe heet zoiets? van de woningbouwvereniging?![]()
Hadden weik was tweede gegadigde en de eerste was niet komen opdagen, het was
Mei dus ik denk misschien waren ze op vakantie, dus mazzel
Ja soort wachtlijst kan je het noemen denk ik, aantal jaren lid zijn van de woningbouw,quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
... op de wachtlijst?Maar mooi dat het zo kon
Wie weet ooit in beschonken toestandquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:15 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie moeten eigenlijk ook nog....![]()
LIF / Fok!kers in een vuilniszak
Vanavond dus!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie weet ooit in beschonken toestand
Ja bij mijn woningbouw ook. Nu wijzen ze de woningen toe op basis van inschrijfduur... Weg opgebouwde puntenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja soort wachtlijst kan je het noemen denk ik, aantal jaren lid zijn van de woningbouw,
hebben ze nog niet zo heel lang geleden afgschaft, was je ineens al je ''punten'' kwijt''
Nah. tegen die tijd dat ik her wegga is het tussen 4 plankiesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja bij mijn woningbouw ook. Nu wijzen ze de woningen toe op basis van inschrijfduur... Weg opgebouwde punten
Ja daar heb je wel gelijk in, AI is wel zover te krijgen denk ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Haal de rest ook maar over, tijd voor deel 2 daaro
ik reken op jou!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in, AI is wel zover te krijgen denk ik
4 maar? Ik hoop toch op 6quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah. tegen die tijd dat ik her wegga is het tussen 4 plankies![]()
ik blijf lekker zitten
Dan loopt het lijksap er makkelijker uitquote:
Oh ik dacht voeten-en hoofdeindequote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan loopt het lijksap er makkelijker uit
kan ookquote:
Wat heb jij met een Libanees?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:29 schreef Molo het volgende:
Albert Cuyp had trouwens een goeie Libanees FANN
Zo da's oudquote:
Restaurantquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat heb jij met een Libanees?![]()
Ik heb nu twee Grieken in huis, is voorlopig wel zat
weinig exotisch aan die vent van mij hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Restaurant
Ik ben niet zo van de exotische mannen
mwa.... vroeger met dat zwarte haar, maar dat is nu ook foetsiequote:
Zo'n Griekse gokquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:39 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa.... vroeger met dat zwarte haar, maar dat is nu ook foetsie![]()
de Griekse grote neus is wel blijven zitten
Laat je niks wijsmaken, die Griek van Fann spreekt amper Nederlands.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Het is hier zo grijs dat het grijze niet te zien isquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
19 °C, droog en een matig zonnetje.
Haar voor je ogen weghalenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is hier zo grijs dat het grijze niet te zien is
Komt nog wel, samen met de wijsheid.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezien mijn haar verre van zelfs
Dit niet meer hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komt nog wel, samen met de wijsheid.
Komt allemaal met de jaren....
mooi ........ ga ik nog een dutje doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
19 °C, droog en een matig zonnetje.
Alweer??quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi ........ ga ik nog een dutje doen
Tja, als je nu eens zou willen meeten....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezien mijn haar verre van zelfs
Gij slaapkopquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi ........ ga ik nog een dutje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |